DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Becuri apinse in mers...

WUB
post 8 Jan 2004, 11:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Azi de dimineata in drum s-au aprins simultan becul de ulei si de frina...La stop daca acceleram se stingeau amindoua simultan....Ce parere aveti....ca nu prea imi vine sa dau bordul jos pe vremea asta...?


--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Jan 2004, 12:12
Post #2


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




sunt de parere ca trebuie sa te duci fuguta in service cu masina
nu mai ai presiune la ulei la relanti
verifica in primul rand sa ai ulei in motor si sa fie proaspat uleiul (adica sa nu ai 15k km cu el)
daca nu e nimic din ce am zis mai sus, atunci roaga-te sa fie doar relantiul prea minc (500 ture), daca nu e nici asta, ai probleme in motor, la pompa sau mai departe pe circuitul de ungere, oricum nasol
daca mergi asa, omori motorul f repede


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WUB
post 8 Jan 2004, 12:22
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Uleiul e 5W40 Aral si are doar 4000km...Asa cum am spus se aprind si se sting simultan cele 2 becuri. Daca opresc motorul si il pornesc 10-15 minute nu mai face..


--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 Jan 2004, 12:24
Post #4


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




pb la presiunea uleiului. cat ulei mai ai in motor? ai verificat?


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WUB
post 8 Jan 2004, 12:29
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Ulei am ....dar ce are frina cu uleiul ????


--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 Jan 2004, 12:34
Post #6


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




pai tu se pare ca ai 2 pb nu 1. becul de la frana se poate aprinde dc ai prea tocite placutele de frana ...


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Jan 2004, 12:36
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




becul de frana nu cumva e unu' cu un semn de exclamare pe el? daca da, atunci nu se aprinde doar cand ai ceva la frane, ci si cand e ceva grav (presiune ulei sau temperatura apa)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WUB
post 8 Jan 2004, 12:44
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Placutele au 1500 km....De ce nu am avut problema in decembrie ? ce e 2004 bug ?


--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WUB
post 8 Jan 2004, 12:45
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Si ince ceva ...problema a aparut dupa 1 ora de mers ....


--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 8 Jan 2004, 12:46
Post #10


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Aloooooooooooo!
Becul ala cu semnul exclamarii se aprinde: placute tocite, no more lichid de frana, frana de mana trasa sau pompa de servo busita!
Sa nu-i acordam mai multe merite decat e cazul!
Pentru temperatura apa e un beculet distinct, unul din alea 4 din dreapta care arata un termometru cu o picatura
Pentru presiune ulei este un alt beculet distinct din seia aia de 4, care arata ca o canistra de ulei!


Proble ma ta poate sa fie ceva fff simplu (contacte electrice busite) si atunci ai scapat sau ceva fff grav!
Chiar daca dupa ce opresti motorul nu mai faca pentru 15 min si dupa aia face din nou...fuguta la service!
Tre sa verifici:
1.Cantitatea de ulei din motor
2.Cantitatea de lichid de frana
3.presiunea uleiului
4 etanseitatea sistemului de franare

Banuiesc ca problema ta este ralantiul prea mic
Asta duce la lipsa presiune ulei (se aprinde becul) si lipsa presiune in servo (se aprinde bcul)
Acum..trebuie vazut de ca ai ralantiul mic....probabil motorasul pas cu pas gripat, inghetat, mort! Incepe de aici!
5 etanseitatea ambreajului (cu acelasi lichid se "misca" si abreiajul)


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 8 Jan 2004, 13:09
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




Ai pus cumva ecran de calandru? Daca da, mai ai ceva radiator liber? Mai are aerul pe unde sa ajunga inspre baia de ulei ca sa raceasca uleiul? Nu de alta, dar mie-mi miroase a ulei supraincalzit, de vreme ce la rece nu face. Evident, exista riscul sa ai pompa de ulei varza, caz in care te sfatuiesc calduros sa nu mai mergi cu ea. Du-o pe platforma, poti paradi 80% din motor aiurea.
Sa ne tii la curent cu rezultatele investigatiilor


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WUB
post 8 Jan 2004, 13:37
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Nu am nici un ecran....Daca accelerez brusc la 3000 de ture ambele becuri se sting...daca accelerez usor pina la 3000 NU se sting . Stie cineva pe unde e montat senzorul de presiune de ulei ????

Relantiul e ok sta pe la 900 de ture....se aude frumos motorul. Lichid de frine este aproape de maxim exact cum era si acum 3-4 luni...ambreiajul functioneaza bine, motorul trage.....benzina are plin numai bine sa arda daca ii DAU FOC !!!!!


--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 8 Jan 2004, 13:41
Post #13


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




DA! Dar mai bine DU-TE LA SERVICE!
Daca ar fi numai ala de ulei ar fi ce ar fi, dar ti se aprinde si ala de frana!
Lasa investigatiile detctivistice si go!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 8 Jan 2004, 13:54
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




Daca de-abea pe la 3000 rpm se sting, e cam groasa. Pompa e probabil varza cu carne. Orice km in plus te duca mai aproape de rk. Bafta


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Jan 2004, 14:00
Post #15


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




io cred ca-i varza cu came smile.gif)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WUB
post 9 Jan 2004, 12:07
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Gata am rezolvat...Era senzorul de presiune de ulei. 600 000 lei


--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 9 Jan 2004, 12:09
Post #17


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Pai si becul ala cu semnul exclamarii?????


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Jan 2004, 12:13
Post #18


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




v-am zis eu ca are legatura cu uleiul si cu alte chestii grave ... nu m-ati crezut, NA ! icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WUB
post 9 Jan 2004, 12:54
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Becul de frina si cel de la ulei cica ar fi legate in serie....cind se defecteaza senzorul se aprind amindoua . Nici nu am terminat de spus cum se manifesta si electricianul a si zis:

"E senzorul, au inceput sa vina...."

Probabil ca a inghetat membrana si s-a fisurat...


--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WUB
post 9 Jan 2004, 12:56
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Oricum multumesc pt sfaturi....


--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 9 Jan 2004, 13:01
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Mai, oameni buni ... dati cu pietre ... da` e naspa! adica se strica martorul care semnalizeaza defectul, in timp ce mecanica e buna! in ce draq sa mai ai incredere?


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 9 Jan 2004, 13:05
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Ai sa rizi dar in cazul asta in motor, ca pe martori cred ca scrie Romanica. Oricum tu ai scapat de griji dintr-astea.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Jan 2004, 13:07
Post #23


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




in cazul asta mai bine sa se strice martorul decat sa fie cu adevarat defectul prezent


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WUB
post 9 Jan 2004, 13:10
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Nu senzorul e facut in Italia pt Renault. Cel putin asa scrie pe el.....


--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 9 Jan 2004, 14:26
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




QUOTE

Oricum tu ai scapat de griji dintr-astea.

Crezi? nici ailalti nu-s mai breji!
QUOTE

mai bine sa se strice martorul decat sa fie cu adevarat defectul prezent

Vorbesti ca din Carte! da` de inconfortul omului ce zici? ca daca vezi rosu in bord te apuca gindurile negre! alea cu cind vine urmatoarea chenzina sau cu sticla de benzina si bricheta (©paulp).
QUOTE

Nu senzorul e facut in Italia pt Renault.

Falnica ginte latina! ce draq i-a venit ideea lui Caesar sa se amestece in treburile interne ale Galiei? si fraierul ala de Vercingetorix! ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 17 Sep 2008, 09:15
Post #26


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Salutare, scuze ca reinvii acest topic, dar am o mare dilema. Sa va spun si care: ieri, ducandu-ma spre destinatie, in timp ce coboram o vale, arunc un ochi in bord si cand ma uit, surpriza: 3 martori rosii aprinsi in bord, adica: temperatura, ulei si baterie. Am apasat pedala de frana si parca mi s-a parut ca era moale si am avut impresia ca motorul era pornit.M-am panicat si nu am apucat sa ma uit la turometru sa vad daca functioneaza si mai rau, e ca aveam si caldura pornita, adica se auzea zgomotul specific de la radiatorul de incalzire si nu am auzit daca motorul functioneaza. Acum nu stiu daca mi s-a oprit motorul sau ce s-o fi intampland, cert e ca am dat o cheie si becurile s-au stins. Eram putin agitat, avand in vederea ca eram intr-o vale si in curba pe deasupra,plus ca s-a petrecut foarte repede si nu am avut timp sa-mi dau seama ce s-a intamplat. Dupa asta, am mai mers inca vreo 30 de KM si nu s-a intamplat nimic. Voi ce credeti ce ar putea fi? Rog un sfat, o parere, orice. Pana acum nu am mai avut absolut nici o problema de cand o am, adica de 2 saptamani. Mentionez ca masina este din 2003 si are 66.000 km la bord.
Merci anticipat!


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibiloiu05
post 17 Sep 2008, 09:51
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 8 May 07
From: bucuresti




eu zic sa ii faci o diagnoza... la un service autorizat dacia... e vreo 500 mii, dar cred ca merita...


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 17 Sep 2008, 10:26
Post #28


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Acum 2 saptamani cand am cumparat-o, am facut un test...am fost la domnul Viorel la Iasi si a pus dumnealui laptop-ul pe masina si a fost ok...masina a stat 2 zile. E ciudat pentru ca am mers de atunci vreo 600 de km, iar ieri pana sa patesc asta, am parcurs vreo 10-12 km.


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinel_sandu
post 17 Sep 2008, 10:48
Post #29


Aliaj mecanic+sofer


Group: Members
Posts: 185
Joined: 25 March 04
From: Alexandria / Bucuresti




@K-tlyn
Ti se oprise motorul, mai mult ca sigur.
Pedala de frana e inca moale 1-2 curse, la scurt timp dupa ce opresti motorul, de asta te-a indus in eroare. poti incerca apasand pe frana imediat ce opresti motorul si ai sa vezi ca e moale. Prima data e moale, apoi se intareste, daca apesi de 3-4 ori deja e intarita complet ca sa zic asa.
Nu are sens sa cheltui banii pe diagnoza, sigur ti s-a oprit motorul. Daca era vreo problema, se repeta si dupa aceea.
Confirmarea faptului ca se oprise motorul o da si martorul pentru incarcare baterie care se aprinsese si el.


--------------------
dracia DSN-ul lui tata:) 2001 Rapsodie - TR-03-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 17 Sep 2008, 10:58
Post #30


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Domnul costinel_sandu, iti multumesc pentru sfat...este posibil sa se fi oprit motorul, acesta statea la relanti cand s-a intamplat asta.Fiind vale, am luat ambele picioare de pe pedale si am lasat-o sa mearga. Nu mi-a mai facut acest lucru pana acum (de 600 km cat am parcurs eu cu ea in 2 saptamani), dar totusi care sa fi fost cauza? Este posibil sa fie vreun senzor, ceva? Sambata este posibil sa ajung la Iasi si am sa ma intalesc si cu domnul Viorel sa-si dea si dumnealui o parere despre ce ar putea fi. Am sa incerc si astazi sa merg cu ea sa vad daca mai face la fel. Oricum, am de gand sa fac o curatare de senzori ca sa fiu eu mai linistit.

This post has been edited by K-tlyn: 17 Sep 2008, 10:59


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 21:24
Forum Renault