Becuri apinse in mers...
![]() ![]() ![]() |
Becuri apinse in mers...
WUB |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
sunt de parere ca trebuie sa te duci fuguta in service cu masina
nu mai ai presiune la ulei la relanti verifica in primul rand sa ai ulei in motor si sa fie proaspat uleiul (adica sa nu ai 15k km cu el) daca nu e nimic din ce am zis mai sus, atunci roaga-te sa fie doar relantiul prea minc (500 ture), daca nu e nici asta, ai probleme in motor, la pompa sau mai departe pe circuitul de ungere, oricum nasol daca mergi asa, omori motorul f repede |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
WUB |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Uleiul e 5W40 Aral si are doar 4000km...Asa cum am spus se aprind si se sting simultan cele 2 becuri. Daca opresc motorul si il pornesc 10-15 minute nu mai face..
|
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#4
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
pb la presiunea uleiului. cat ulei mai ai in motor? ai verificat?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
WUB |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Ulei am ....dar ce are frina cu uleiul ????
|
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#6
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
pai tu se pare ca ai 2 pb nu 1. becul de la frana se poate aprinde dc ai prea tocite placutele de frana ...
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
becul de frana nu cumva e unu' cu un semn de exclamare pe el? daca da, atunci nu se aprinde doar cand ai ceva la frane, ci si cand e ceva grav (presiune ulei sau temperatura apa)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
WUB |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Placutele au 1500 km....De ce nu am avut problema in decembrie ? ce e 2004 bug ?
|
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
WUB |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Si ince ceva ...problema a aparut dupa 1 ora de mers ....
|
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
asarban |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Aloooooooooooo!
Becul ala cu semnul exclamarii se aprinde: placute tocite, no more lichid de frana, frana de mana trasa sau pompa de servo busita! Sa nu-i acordam mai multe merite decat e cazul! Pentru temperatura apa e un beculet distinct, unul din alea 4 din dreapta care arata un termometru cu o picatura Pentru presiune ulei este un alt beculet distinct din seia aia de 4, care arata ca o canistra de ulei! Proble ma ta poate sa fie ceva fff simplu (contacte electrice busite) si atunci ai scapat sau ceva fff grav! Chiar daca dupa ce opresti motorul nu mai faca pentru 15 min si dupa aia face din nou...fuguta la service! Tre sa verifici: 1.Cantitatea de ulei din motor 2.Cantitatea de lichid de frana 3.presiunea uleiului 4 etanseitatea sistemului de franare Banuiesc ca problema ta este ralantiul prea mic Asta duce la lipsa presiune ulei (se aprinde becul) si lipsa presiune in servo (se aprinde bcul) Acum..trebuie vazut de ca ai ralantiul mic....probabil motorasul pas cu pas gripat, inghetat, mort! Incepe de aici! 5 etanseitatea ambreajului (cu acelasi lichid se "misca" si abreiajul) |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
MoGas |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ai pus cumva ecran de calandru? Daca da, mai ai ceva radiator liber? Mai are aerul pe unde sa ajunga inspre baia de ulei ca sa raceasca uleiul? Nu de alta, dar mie-mi miroase a ulei supraincalzit, de vreme ce la rece nu face. Evident, exista riscul sa ai pompa de ulei varza, caz in care te sfatuiesc calduros sa nu mai mergi cu ea. Du-o pe platforma, poti paradi 80% din motor aiurea.
Sa ne tii la curent cu rezultatele investigatiilor |
-------------------- |
|
WUB |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu am nici un ecran....Daca accelerez brusc la 3000 de ture ambele becuri se sting...daca accelerez usor pina la 3000 NU se sting . Stie cineva pe unde e montat senzorul de presiune de ulei ????
Relantiul e ok sta pe la 900 de ture....se aude frumos motorul. Lichid de frine este aproape de maxim exact cum era si acum 3-4 luni...ambreiajul functioneaza bine, motorul trage.....benzina are plin numai bine sa arda daca ii DAU FOC !!!!! |
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
asarban |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
DA! Dar mai bine DU-TE LA SERVICE!
Daca ar fi numai ala de ulei ar fi ce ar fi, dar ti se aprinde si ala de frana! Lasa investigatiile detctivistice si go! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
MoGas |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca de-abea pe la 3000 rpm se sting, e cam groasa. Pompa e probabil varza cu carne. Orice km in plus te duca mai aproape de rk. Bafta
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#15
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
io cred ca-i varza cu came
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
WUB |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Gata am rezolvat...Era senzorul de presiune de ulei. 600 000 lei
|
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
asarban |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Pai si becul ala cu semnul exclamarii?????
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Ov |
![]()
Post
#18
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
v-am zis eu ca are legatura cu uleiul si cu alte chestii grave ... nu m-ati crezut, NA !
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
WUB |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Becul de frina si cel de la ulei cica ar fi legate in serie....cind se defecteaza senzorul se aprind amindoua . Nici nu am terminat de spus cum se manifesta si electricianul a si zis:
"E senzorul, au inceput sa vina...." Probabil ca a inghetat membrana si s-a fisurat... |
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
WUB |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Oricum multumesc pt sfaturi....
|
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
FLEX |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Mai, oameni buni ... dati cu pietre ... da` e naspa! adica se strica martorul care semnalizeaza defectul, in timp ce mecanica e buna! in ce draq sa mai ai incredere?
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
costi |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ai sa rizi dar in cazul asta in motor, ca pe martori cred ca scrie Romanica. Oricum tu ai scapat de griji dintr-astea.
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Ov |
![]()
Post
#23
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
in cazul asta mai bine sa se strice martorul decat sa fie cu adevarat defectul prezent
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
WUB |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu senzorul e facut in Italia pt Renault. Cel putin asa scrie pe el.....
|
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
FLEX |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Oricum tu ai scapat de griji dintr-astea. Crezi? nici ailalti nu-s mai breji! QUOTE mai bine sa se strice martorul decat sa fie cu adevarat defectul prezent Vorbesti ca din Carte! da` de inconfortul omului ce zici? ca daca vezi rosu in bord te apuca gindurile negre! alea cu cind vine urmatoarea chenzina sau cu sticla de benzina si bricheta (©paulp). QUOTE Nu senzorul e facut in Italia pt Renault. Falnica ginte latina! ce draq i-a venit ideea lui Caesar sa se amestece in treburile interne ale Galiei? si fraierul ala de Vercingetorix! ... |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
K-tlyn |
![]()
Post
#26
|
![]() FAN DACIA 1300 Group: Members Posts: 281 Joined: 27 July 07 From: IASI ![]() |
Salutare, scuze ca reinvii acest topic, dar am o mare dilema. Sa va spun si care: ieri, ducandu-ma spre destinatie, in timp ce coboram o vale, arunc un ochi in bord si cand ma uit, surpriza: 3 martori rosii aprinsi in bord, adica: temperatura, ulei si baterie. Am apasat pedala de frana si parca mi s-a parut ca era moale si am avut impresia ca motorul era pornit.M-am panicat si nu am apucat sa ma uit la turometru sa vad daca functioneaza si mai rau, e ca aveam si caldura pornita, adica se auzea zgomotul specific de la radiatorul de incalzire si nu am auzit daca motorul functioneaza. Acum nu stiu daca mi s-a oprit motorul sau ce s-o fi intampland, cert e ca am dat o cheie si becurile s-au stins. Eram putin agitat, avand in vederea ca eram intr-o vale si in curba pe deasupra,plus ca s-a petrecut foarte repede si nu am avut timp sa-mi dau seama ce s-a intamplat. Dupa asta, am mai mers inca vreo 30 de KM si nu s-a intamplat nimic. Voi ce credeti ce ar putea fi? Rog un sfat, o parere, orice. Pana acum nu am mai avut absolut nici o problema de cand o am, adica de 2 saptamani. Mentionez ca masina este din 2003 si are 66.000 km la bord.
Merci anticipat! |
--------------------
RENAULT
twingo cinetic 1.2 16V
2001
- IS-08-JOT
|
|
bibiloiu05 |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 8 May 07 From: bucuresti ![]() |
eu zic sa ii faci o diagnoza... la un service autorizat dacia... e vreo 500 mii, dar cred ca merita...
|
--------------------
dacia
supernova
2002
|
|
K-tlyn |
![]()
Post
#28
|
![]() FAN DACIA 1300 Group: Members Posts: 281 Joined: 27 July 07 From: IASI ![]() |
Acum 2 saptamani cand am cumparat-o, am facut un test...am fost la domnul Viorel la Iasi si a pus dumnealui laptop-ul pe masina si a fost ok...masina a stat 2 zile. E ciudat pentru ca am mers de atunci vreo 600 de km, iar ieri pana sa patesc asta, am parcurs vreo 10-12 km.
|
--------------------
RENAULT
twingo cinetic 1.2 16V
2001
- IS-08-JOT
|
|
costinel_sandu |
![]()
Post
#29
|
Aliaj mecanic+sofer Group: Members Posts: 185 Joined: 25 March 04 From: Alexandria / Bucuresti ![]() |
@K-tlyn
Ti se oprise motorul, mai mult ca sigur. Pedala de frana e inca moale 1-2 curse, la scurt timp dupa ce opresti motorul, de asta te-a indus in eroare. poti incerca apasand pe frana imediat ce opresti motorul si ai sa vezi ca e moale. Prima data e moale, apoi se intareste, daca apesi de 3-4 ori deja e intarita complet ca sa zic asa. Nu are sens sa cheltui banii pe diagnoza, sigur ti s-a oprit motorul. Daca era vreo problema, se repeta si dupa aceea. Confirmarea faptului ca se oprise motorul o da si martorul pentru incarcare baterie care se aprinsese si el. |
--------------------
dracia
DSN-ul lui tata:)
2001 Rapsodie
- TR-03-???
|
|
K-tlyn |
![]()
Post
#30
|
![]() FAN DACIA 1300 Group: Members Posts: 281 Joined: 27 July 07 From: IASI ![]() |
Domnul costinel_sandu, iti multumesc pentru sfat...este posibil sa se fi oprit motorul, acesta statea la relanti cand s-a intamplat asta.Fiind vale, am luat ambele picioare de pe pedale si am lasat-o sa mearga. Nu mi-a mai facut acest lucru pana acum (de 600 km cat am parcurs eu cu ea in 2 saptamani), dar totusi care sa fi fost cauza? Este posibil sa fie vreun senzor, ceva? Sambata este posibil sa ajung la Iasi si am sa ma intalesc si cu domnul Viorel sa-si dea si dumnealui o parere despre ce ar putea fi. Am sa incerc si astazi sa merg cu ea sa vad daca mai face la fel. Oricum, am de gand sa fac o curatare de senzori ca sa fiu eu mai linistit.
This post has been edited by K-tlyn: 17 Sep 2008, 10:59 |
--------------------
RENAULT
twingo cinetic 1.2 16V
2001
- IS-08-JOT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 21:24 |