DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cheie dinamometrica, Reglare

bygy007
post 1 Jan 2009, 22:20
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Fratilor va certati degeaba si aiurea
A pus cineva mina pe o astfel de cheie si a strins cu ea ??
Acum ca idee sint chei dinamometrice cu plaja relativ mica 2-25Nm si palja relativ mare 150-750Nm

Acum din experienta mea de folosire a diferitelor chei si forte de stringere parerea mea este daca cineva stringe numai chiulase un anumit timp este posibil sa isi formerze mina si sa stringa dar cu o toleranta de 2Nm la un cuplu de 65 , mi se pare absurd . Oricum nu este o forta asa mare la o cheie de 10-100 Nm

This post has been edited by bygy007: 1 Jan 2009, 22:21


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_vma
post 1 Jan 2009, 22:47
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 28 April 07
From: Cugir-Alba




QUOTE(bygy007 @ 1 Jan 2009, 22:20)
Fratilor va certati degeaba si aiurea 
A pus cineva mina pe o astfel de cheie si a strins cu ea ??
Acum ca idee sint chei dinamometrice cu plaja relativ mica 2-25Nm si palja relativ mare 150-750Nm

Acum din experienta mea de folosire a diferitelor chei si forte de stringere parerea mea este daca cineva stringe numai chiulase un anumit timp este posibil sa isi formerze mina si sa stringa dar cu o toleranta de 2Nm la un cuplu de 65 , mi se pare absurd . Oricum nu este o forta asa mare la o cheie de 10-100 Nm
*


daca ai fi citit tot topicul vedeai ca am pus niste poze cu on astfel de cheie si si cateva date despre ea si "...din experienta mea de folosire a diferitelor chei si forte de stringere..." ii scriai initiatorului topicului ce ii lipseste din cheie.Nu contest experientata.
dar vorba ta haide-ti sa-l ajutam pe om.


--------------------
dacia 1310 tx 1988/berlina - AB-06-BGI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
77sky
post 2 Jan 2009, 01:14
Post #33


Membru ocazional


Group: Members
Posts: 182
Joined: 22 March 08




QUOTE(argon @ 1 Jan 2009, 19:53)
Apropos legat de crapatul blocului, crapa cand exista apa(lichide) in gaurile suruburilor, nu ca s-a strans aiurea neaparat.
*



Multumesc pentru aceasta completare...Citisem randurile acestui topic zilele astea si am observat ca nimeni nu spunea nici un cuvintel despre acest lucru...(mizeria din gauri, precum si de mizeria surubului/prezonului); ceea ce inseamna ca nu prea au lucrat cu asa ceva smile.gif
Si mai e ceva...am mai observat cum strangeau unii prezoanele, cu prelungiri lungi si se mirau ca le plesneste... biggrin.gif
Iti trebuie intr-adevar multa experienta ca sa strangi o chiulasa doar cu mana si corect, dar se poate.
Daca ati fi lucrat in service ati realiza ca sunt sute de suruburi care au cupluri de strangere specificate in carte; nu sta nici mama ciorilor cu cheia dinamometrica intr-o mana si cartea ce are cuplurile de strangere in cealalta...

Insa topicul a pornit de la ceva si a ajuns altundeva...
Ideea este ca o cheie dinamometrica normala are posibilitati de reglaj, pentru diverse cupluri.

This post has been edited by 77sky: 2 Jan 2009, 01:36


--------------------
_ _ _______________
Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alina169
post 2 Jan 2009, 02:57
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 June 07




QUOTE(77sky @ 2 Jan 2009, 02:14)
Multumesc pentru aceasta completare...Citisem randurile acestui topic zilele astea si am observat ca nimeni nu spunea nici un cuvintel despre acest lucru...(mizeria din gauri, precum si de mizeria surubului/prezonului); ceea ce inseamna ca nu prea au lucrat cu asa ceva  smile.gif
Si mai e ceva...am mai observat cum strangeau unii prezoanele, cu prelungiri lungi si se mirau ca le plesneste... biggrin.gif
Iti trebuie intr-adevar multa experienta ca sa strangi o chiulasa doar cu mana si corect, dar se poate.
Daca ati fi lucrat in service ati realiza ca sunt sute de suruburi care au cupluri de strangere specificate in carte; nu sta nici mama ciorilor cu cheia dinamometrica intr-o mana si cartea ce are cuplurile de strangere in cealalta...

Insa topicul a pornit de la ceva si a ajuns altundeva...
Ideea este ca o cheie dinamometrica normala are posibilitati de reglaj, pentru diverse cupluri.
*


Batranul caria i-am fost inas mi-a spus ca se foloseste cheia dinamometrica obligatoriu la chiulasa,paliere,manetoane si volanta la restul merge si la mana.
cat despre mizerie si lichidele din gauri a scris cineva intr-un topic (ceva cu reparatia capitala a motorului).Dar sa nu deviem de la subiect ,cum spuneai,poate are cineva o cheie ca a lui Minel si pune poze cu ea sa stie omul ce-i lipseste.


--------------------
renault berlina 1989 - SB 04SGU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 2 Jan 2009, 17:52
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Io am bagat tava de 1 metru la inelara de 17 cand am strans chiulasa si nu a crapat nimic. Dar am curatat frumos de tot paurile din blocul motor pentru ca am vazut ce se intampla daca ramane silicon in gaurile de prindere a pompei de apa. Nu am pus eu silicon, a pus un mester pe vremea cand nu era masina in posesia mea si evident ca s-au gatat filetii.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 14 Jan 2009, 16:13
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




QUOTE(cristitranca @ 31 Dec 2008, 17:38)
unitatea de masura pt cuplu de forte e Nm(Newton*metru)

de obicei erau gradate in daNm(cecaNewtonmetru)
daca zici in Nm atunci ai de la 0,22daNm pana la 23daNm
la amsina se folosesc 6,5-7daNm

daca cheia e conform spuselor tale

am vazut la Lukoil o cheie asemanatoare la 170 RON
*




Am gasit si eu o cheie la super pretul de 1 mil, noua in magazin, numai ca nu stiu daca e buna dry.gif
Pe ea are marcat 1/2" si 28-210 Nm si dupa spusele lui cristi ar fi undeva 0,28 pana la 21 daNm ??? Sa nu o iau degeaba happy.gifam509a.jpg ( Size: 16.81k ) Number of downloads: 10296


This post has been edited by Adrian_Boy: 14 Jan 2009, 16:13


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 14 Jan 2009, 16:49
Post #37


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(77sky @ 2 Jan 2009, 01:14)
[...]nu sta nici mama ciorilor cu cheia dinamometrica intr-o mana si cartea ce are cuplurile de strangere in cealalta...[...]
*



Eu chiar asa am stat, cu lista de cupluri sub nas si cu cheia dinamometrica reglabila in mana. Dar nu sunt mecanic de service, ci hobbist.

Minel, daca n-ai un dispozitiv de calibrare s-o verifici, imprumuta una reglabila, in cateva zile - o saptamana iti faci cu ea treaba.
Eu am imprumutat-o de la un coleg, care n-o folosea in mod curent, dar care a considerat ca daca umbla o data pe an cel putin la diverse motoare, la el merita investitia. Modelul e identic cu cel postat de Adrian_Boy.
Suruburile cu cupluri de 6-10 Nm, le-am strans la simt.

This post has been edited by emircea: 14 Jan 2009, 16:52


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 14 Jan 2009, 22:20
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




@mircea, sa inteleg ca este buna, merge bine la chiuloasa de la dacie ???


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 14 Jan 2009, 22:47
Post #39


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Da. Seamana foarte bine cu ce am folosit, desi colegul meu a aranjat sa-i fie adusa din Germania. Rotind de maner, stabilesti valoarea cuplului. Atentie cum blochezi manerul, sa nu schimbi cuplul la alta valoare cand strangi, rotind accidental manerul din pozitia stabilita initial. Instructiunile sunt intuitive, eu m-am descurcat destul de bine cu ele.

This post has been edited by emircea: 14 Jan 2009, 22:48


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 18 Jan 2009, 01:12
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Adrian_Boy @ 15 Jan 2009, 00:20)
@mircea, sa inteleg ca este buna, merge bine la chiuloasa de la dacie ???
*



E buna cheia , dar daca iti schimbi masina (cu una straina )nu o poti folosi la filtrul de ulei si motorina ca alea se string cu 25/nM . Inainte la Dacii se foloseau chei dinamometrice in KG/forta .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Jan 2009, 11:57
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




se pot converti valorile


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 18 Jan 2009, 19:39
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




QUOTE(Minel @ 19 Dec 2008, 21:58)
Zilele astea am primit o cheie dinamometrica(reglabila de la 5 la 20 daNm ) de la unchiul meu , (cea din poze ) si as dori sa stiu daca ar cineva idee de cum se regleaza (chiar daca pe ea scrie ca ii reglata la 6.5 ) , ?? huh.gif

Are un surub de tensionare sau detensionare in capatul cheii dar de reglajul propriu-zis nu am nici o idee ,  blink.gif , cheia nu prezinta nici o scara gradata nimic ,doar acel surub de reglaj din capat ..
Daca a mai lucrat careva cu asa ceva sau are vreo idee cum se regleaza ,v-as multumi enorm !! smile.gif
Multumesc !!
*



Cheia e completa, a fost fabricata de IUS pe vremuri ca SDV - pt activitati de productie. E o cheie dinamometrica semireglabila, pt uz intens.

Se regleaza din acel surub cu dinamomentru de banc (inainte de utilizare), apoi se monteaza manerul (dintr-un plastic infect, rosu-murdar) cu ciocanul - si, daca avem chef, scriem la cat e reglata. Se pot strange apoi multe suruburi la acelasi cuplu.

Nu e buna pt amatori - evident, trebuie o alta scula pt a o regla. Orice "reglaj" ulterior la surub strica treaba.



QUOTE(Adrian_Boy @ 14 Jan 2009, 18:13)
Am gasit si eu o cheie la super pretul de 1 mil, noua in magazin, numai ca nu stiu daca e buna  dry.gif
Pe ea are marcat 1/2" si 28-210 Nm si dupa spusele lui cristi ar fi undeva 0,28 pana la 21 daNm ??? Sa nu o iau degeaba   happy.gifam509a.jpg ( Size: 16.81k ) Number of downloads: 10296

*



Pai stii cum e - cat dai, atata face. E un intrument de masura ce contine un surub si un arc, plus o articulatie ce face click.

Eu unul nu as paria o chiulasa (sau altceva sensibil la cuplu de strangere) ca o "rabla" va masura corect.

Parerea mea e ca decat un no-name de 100Ron, mai bine un IUS de 15 ani, in stare buna. Da, am facut si noi scule OK (atat timp cat erau simple). Daca ai acces la un stand de etalonare, atunci merita luata si troaca aia la 100Ron; o verifici, ii faci fisa si o folosesti o luna. Dupa aia o verifici din nou. Daca a luat-o razna, o arunci (daca arcul e prost, se decalibreaza singura).

In final, inca ceva - orice scula OK vine cu o fisa individuala metrologica. Acea fisa e scrisa individual (de mana sau de calculator) si reprezinta masuratorile facute la iesirea din fabrica. Cele ce nu au fisa au toleranta de +/- 15-20%, chiar si mai mult (daca sunt proaste). O scula buna are 3-4%

This post has been edited by Stefan_B: 18 Jan 2009, 19:41


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 25 Feb 2009, 22:02
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




am si eu o intrebare unde gasesc sa converttesc din (daN.m in Nm) sau 1daN.m=? Nm. multumesc


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Feb 2009, 22:03
Post #44


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Hint: 1daN= 10N smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 27 Feb 2009, 00:47
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




ok mersi

<span class='edit'>27 Feb 2009, 00:54:</span>
CHEIE DINAMOMETRICA HAZET [6121-1 CT +] cheia este noua am folosita o singura data la o chiuloasa de dacie este in cutia de plastic de origine tel 0723652247 momenntan cu ea lucrez( este ca noua oricum) are plaje nica dar precisa 20-120Nm

pentru poza http://www.daciaclub.ro/-VAND-CHEIE-DINAMO...0-p1756972.html

This post has been edited by kindeeru56: 27 Feb 2009, 00:58


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 26 May 2009, 14:42
Post #46


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Mi-am luat si eu o cheie dinamometrica, de la firma asta . O fi buna sau nu, imi place ca are coada lunga si pot strange/desface mai usor. Nu prea o folosesc, dar au fost momente cand am avut nevoie de o cheie zdravana, asta are si clichet si pot sa o pot sa o pun si langa scaun, sa o am mereu la-ndemana.


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 May 2009, 01:01
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in mod normal cu cheia dinamometrica doar se string , verifica suruburi , de desfacut se desfac cu o cheie normala , ca se strica


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 2 Jun 2009, 06:39
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




QUOTE(logan1.5dci @ 26 May 2009, 14:42)
Mi-am luat si eu o cheie dinamometrica, de la firma asta . O fi buna sau nu, imi place ca are coada lunga si pot strange/desface mai usor. Nu prea o folosesc, dar au fost momente cand am avut nevoie de o cheie zdravana, asta are si clichet si pot sa o pot sa o pun si langa scaun, sa o am mereu la-ndemana.
*



La ce bani te-a dus toata afacerea, ai o poza sa vedem si noi mai exact produsul ? smile.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 21 Oct 2009, 00:46
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




salutare la toata lumea.
vreau sa imi strang chiulasa si nu stiu care e cuplul la care se strange.
pe cheie are 2 tipui de forte kg/m si Nm. care este valoarea pentru chiuloasa? in Nm ?


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 21 Oct 2009, 12:21
Post #50


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




O strangi intre 5,5 si 6,5 daNm.Adica 55 N sau 65 N.Eu am preferat 6,5.Dupa 500 de km faci restrangerea chiulasei si reglezi din nou culbutorii.Restrangerea o faci la 50 de minute dupa oprirea motorului(asa scrie Biblia) la una din cele doua valori (sau intre ele).Cel mai bine anunta cand a venit vremea restrangerii si revenim cu sfaturile.
Tine cont si de ordinea de strangere a prezoanelor.
7 5 2 4 10
9 3 1 6 8
Spor la treaba.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 21 Oct 2009, 14:12
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




mersi. daca le-am strans mai putin acum ca stiu valoarea exacta pot sa le restrang? la valoare de 65Nm ?


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 21 Oct 2009, 15:07
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




inainte de strangere este bine sa slabesti surubul un sfert de tura si dupa aceea sa-l strangi la cuplu.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 21 Oct 2009, 17:56
Post #53


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Pai cam cu cat le-ai strans mai putin?Eu zic sa faci cei 500 de km si restrangi dupa.Intre timp urmareste semnele unei garnituri de chiulasa care nu etanseaza bine,sa nu cumva sa ai surprize.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 13 Dec 2009, 14:54
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Azi am fost sa cumpar o cheie dinamometrica, tipul avea 3 chei, nu am putut sa o fac sa clikcaie sad.gif

Are o piedica ceva, pentru ca strange la infinit ?!!!

- am gasit doar 3 reglaje la ea:
a) surubul din coada (negru) pentru a bloca reglajul
B ) manerul striat pentru a regla cuplul
c) si sensul ca la orice cheie cu cliket aflat sus in capatul opus manerului

cheia esta LUX (lux-tools) nemteasca.

HELP !

This post has been edited by Adrian_Boy: 13 Dec 2009, 14:56


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 13 Dec 2009, 14:56
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




poate era reglata la un cuplu prea mare. din maneru ala stirat reglezi cuplul si din surubelu ala din cap blochezi sa nu se deregleze.

This post has been edited by ab05mlw: 13 Dec 2009, 14:57


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 13 Dec 2009, 16:54
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Am incercat cu toate cuplurile posibile, am introdus pana si acel capat al cheii (in care se introduc acele tubulare de diferite marimi) intr-o menghina, am strans cat se poate, ca pe urma smulgeam mengina.

Una era sigilata, nu pot sa cred ca erau defecte din fabrica dry.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 13 Dec 2009, 17:04
Post #57


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca nu sare dupa ce ai strans la cuplu sar putea sa fie defecta .. vezi si tu cum functioneaza mai precis .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Dec 2009, 17:10
Post #58


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




lasa menghina, incearca la o piulita la o roata, o desfaci si pui cheia pe ea la 90-100 Nm si da-i si strange. Cum te astepti sa clicaie? fii atent la ea ca scoate un click discret, nu scapa cand atinge cuplul setat, deci poti strange la infinit daca nu ai prins semnalul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 13 Dec 2009, 17:36
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Eu stiu ca se opresc din strans aceste chei, adica in incercarea de al strange la un cuplu de 4,2 si am rupt un surub de M8 (cu piulita pe el), altfel nu-i vad utilitatea mellow.gif

Argon, stiu ca se aude click, scria si in manualul cartii tehnice, avea si pentru limba romana, adica cu cat cuplul e mai mare cu atat click-ul se aude mai puternic !

Uite si pozele de la cheie, exact acestea sunt.

Ce ma mai mira ca una era sigilata, am incercat-o si pe aceea, am strans cu o cheie franceza la cel mai mic cuplu, tot nu sarea, nu scotea nici un zgomot ... nimica ! unsure.gif

Un filmulet cu doua modele, cel de-al doi-lea ce cel pare am dorit sa-l achizitionez, deci galagie care o face cand ajunge la cuplu, o aude orice surd happy.gif

Imi cer scuze pentru insistenta.


This post has been edited by Adrian_Boy: 13 Dec 2009, 17:57

Attached thumbnail(s)
unu.JPG ( Size: 1.46mb ) Number of downloads: 6531
doua.jpg ( Size: 483.6k ) Number of downloads: 6495
trei.JPG ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 6423


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Dec 2009, 00:27
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ca unul care folosesc uzual chei dinamometrice , ideea este ca ea finctioneaza doar pe strins , trebuie sa faca acel clik , pe undeva trebuie sa aibe o sageata pentru a indica sensul , la cum este reglata (ce in poza in care o tii cheia in mina) eu zic ca e la cuplu mare , dar nu trebuia sa se desfaca asa mult , trebuie sa mearga doar pina la gradatii (capetele lor) incearca in zona gradatiilor , daca nu clicaie atunci este defecta (parerea mea)


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2024 - 07:27
Forum Renault