It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Nova raliu, ... fosta masina de Cupa Nova, de uzina ...

Geo
post 18 Aug 2009, 13:19
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Salutare tuturor,
Va prezint "batranica" mea de curse, Dacia Nova... Initial masina a fost luata cu gandul ca o voi folosi ca masina de antrenament, si recunoastere, pentru Campionatul National de Raliuri (urmand sa cumpar alta masina, pentru cursele respective). Din pacate, odata cu venirea crizei, mi-am dat seama ca nu are rost sa incerc vreo participare anul acesta... Asa ca masinuta a alergat doar doua etape de Viteza pe Traseu Montan (asfalt), din Campionatul National, si toate etapele din Campionatul de Slalom Paralel (macadam), desfasurate pana acum.
Pe scurt, masina a fost masina de uzina, construita pentru Cupa Dacia, din vremurile ei bune (1997 - 2002, parca). Motor de 1.6 pe injectie, axa cu came de cupa, chiulasa comprimata destul de agresiv, pistoane schimbate, cutie de viteza cu rapoarte scurte, rollbar, instalatie de stingere a incendiilor automata, suspensie de asfalt, suspensie de macadam reglabila fata. Are omologare individuala la RAR, fisa de omologare FIA N/A, pasaport tehnic FRAS, este "road legal" complet.
Cand am cumparat-o, la inceputul anului acesta, era intr-o stare precara. A stat nemiscata cam un an, pe marginea drumului, in Bucuresti, o luase rugina destul de bine peste tot, iar partea mecanica... asa si asa.
La inceput a facut o excursie la Varu Nicu Motorsport, langa Pitesti, unde s-a dat jos de pe ea motorul si cutia de viteze, s-au desfacut complet si s-au revizuit.
Apoi primul lucru de care m-am apucat a fost refacerea oalelor spate. Saraca, de la atata forja pe macadam si jump-uri, avea oalele crapate pe langa prinderea rollbar-ului. Nu era rau, dar n-aveam chef sa imi sara amortizoarele in timpul cursei... asa ca am dus-o la un atelier, unde cred ca un nene m-a blestemat bine dupa ce s-a chinuit zile bune sa modeleze tabla groasa de 4mm (sau chiar mai groasa, nu-mi mai aduc aminte bine), sa inveleasca oalele pe exterior si interior, si sa le prinda de rollbar. Bine, cu tot tacamul, curatat bine, sudat, ciocanit, invelit... Schimbat si bieletele de directie cu capetele de bara.
Si pe urma a papat direct cursele de care va ziceam, ca alt buget n-am mai avut, decat sa-i cumpar anvelope de macadam noi (slickuri deja aveam). M-am impacat cu ea foarte bine, e foarte docila, are un comportament destul de neutru, si previzibil. Sincer sa fiu, mi-au spus asta oameni mai "imbatraniti" in sportul asta, dar nu i-am crezut la inceput. Masina este ideala sa-ti faci mana, la inceput, nu te ia pe nepregatite.
Normal, la coasta nu prea ai cum sa faci performanta, lipsa de putere isi spune cuvantul. Insa m-am distrat pe cinste si pe asfalt :

Iar la macadam, e super, mai am eu multe de invatat pana sa zic ca nu este suficienta masina... Cu putin stang pe frana si te distrezi la maxim


Cam asa arata masina "la inceput" : http://picasaweb.google.com/gbelecciu/0810Mai2009VTMRasnov
Si cam asa arata acum : http://picasaweb.google.com/gbelecciu/Proi...RaliuAugust2009

Mai este mult de munca la ea, dar sper ca va iesi ceva frumos !




Am primit cateva sugestii sa spun in mare cam ce am facut, sub forma unui mic "jurnal"... Nu dati cu bolovani daca o sa mai spun prostii, nu mi-e rusine sa recunosc faptul ca nu ma pricep extraordinar la mecanica, iar la vopsitorie, cu atat mai putin...
In primul rand mii de multumiri mecanicilor Luci si Gabi, fara ei nimic din acestea nu era posibil. Baieti foarte muncitori si cu un mare caracter !

Ziua 1 : Dezechipare completa masina. Aripi fata (nu au mai fi putut recuperate, rugina le patrunsese), scaune, centuri, instalatia de stingere, stopuri, faruri, semnale, toate chederele, suport picioare, diversi alti suporti si prinderi, etc. etc.... Suna simplu, dar sunt o gramada de porcarii si chichite de care te lovesti. Pe masura ce a trecut timpul, s-au facut tot felul de improvizatii, de care ne-am lovit acum la dezechipare, si la care ne-am gandit cum le vom pune la loc sau cum le vom schimba (fire electrice, conducte diverse, instalatia de stingere, prinderi diverse). S-a dat jos rapid benzina din rezervor folosind pe direct pompa de combustibil.

Ziua 2 : S-a pus masina pe o parte, si da-i bataia la curatat. Smirghel, flex, discuri si perii de curatat, pana cand burtica masinii a fost curata. Din fericire, tabla era ok, mult mai ok decat ma asteptam, nu o strapunsese rugina. S-au mai sudat una alta, mai ales s-au curatat si reintarit lonjeroanele. Apoi grunduita toata, lasata la uscat, iar pe seara dai cu antifon la greu. Am alergat ca disperatul dupa chederele de usi si culisele de geam (garniturile si periile). Foarte greu de gasit astea, domnule, parca-s facute pe alta planeta... si tot imi lipseste setul de garnituri pentru geamul dreapta spate, nu le gasesc deloc...

Ziua 3 : Terminat cu antifonul (s-au mai completat zone mai delicate, laterale, etc.), masinuta pe roti iar. Cu ocazia asta, am schimbat discurile de frana, placutele de frana, curatat etrieri si schimbat garniturile lor. Am schimbat si fisele de bujii, cele vechi nu aratau prea bine... Schimbat aripile fata cu aripi de SuperNova, schimbam si semnalele cu altele de SuperNova, albe, dau mai bine. Curatat contra-aripi si zona din fata, sudat ce a fost nevoie pe la oale si pe la contra-aripi. Si de acum a inceput balciul... mastic, chit, fibra, indreptat, slefuit, frecat, praf la greu...

Ziua 4 : si iar de la capat... Chiar daca nu va iesi perfect la aliniament, am stabilit cu baietii sa incarce cat se poate de putin cu chit / fibra. De ce ? Fiindca nu tine... la prima saritura serioasa pe care o faci, zboara tot... si n-are rost. Am ales sa renunt la eleronul spate, era vai de capul lui, si personal imi place mai mult spatele fara eleron, curat. Asa ca... ceva munca serioasa pentru indreptat frumos portbagajul si astupat gaurelele de prindere... Am renuntat si la yalele de pe usile din fata (incercam sa-i punem o inchidere cu telecomanda). La capota iar a fost show, avea gauri in ea pentru prinderea rampei de faruri (la care am renuntat, nu cred ca voi mai vedea curand proba de noapte in Romania) si am vrut s-o facem "bad boy look", s-o mai coboram putin peste faruri. De restul nu va mai zic, vedeti in poze... Au frecat baietii aia la masina de au facut bataturi la maini, pe bune.

Ziua 5 : Fuller ? Cred ca asa ii zice... aplicat, uscat, curatat, frecat, spalat si mai-nu-stiu-cate. Arata fain masina dupa prima spalare, gri-sobolan, cenusiu, o usoara tenta de mov in functie de cum te uitai la ea smile.gif Glumeam cu Luci s-o lasam asa, era foarte originala, ii lasam pe toti masca daca apaream la curse cu ea asa biggrin.gif

Ziua 6 : Vopsit alb boreal. A iesit mai bine decat ma asteptam, pentru o vopsitorie fara cuptor. Ceva probleme la doua usi, dar care deja le corectau baietii cand am venit sa vad masina. Au vopsit si interioarele de portiere, urmand sa fie facut apoi tot interiorul masinii, inclusiv rollbar-ul (curatate toate si revopsite).

This post has been edited by Geo: 18 Aug 2009, 13:23


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 Aug 2009, 14:36
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.643
Joined: 11 August 04
From: black sea




masina ai luat-o din bucuresti?
era una de vanzare prin toamna langa electroaparataj.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 18 Aug 2009, 14:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Da, cred ca vorbim de aceesi masina, din Bucuresti am luat-o. Zacea langa intersectia Iancului cu Pantelimon...


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 18 Aug 2009, 14:52
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 20 September 05
From: BV




Felicitari pentru masina si pentru pasiune smile.gif

Ar fi interesant sa pui si poze din timpul operatiunilor de "refacere" daca ai .


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 18 Aug 2009, 14:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Multumesc !
Cred ca nu ai observat link-ul din primul post : http://picasaweb.google.com/gbelecciu/Proi...RaliuAugust2009
Fara poze, era degeaba smile.gif


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 Aug 2009, 14:58
Post #6


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.643
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu am vazut-o prin noiembrie.pe vreo 3-4 asa.
si pe mine ma interesa


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 18 Aug 2009, 15:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 1 January 05




foarte interesant...am vazut ca vb despre motor, ce putere are ?


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 18 Aug 2009, 15:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Cai ? Cand era in mintile ei (adica probabil prin '99 smile.gif ) ar fi trebuit sa aiba cam 110. Acum cred ca se invarte in jur de 90.


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 18 Aug 2009, 16:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.425
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Toate Novele de competitie au avut aceeasi putere ?
Intreb pentru ca acum ceva ani, cand uzina concura, am vazut o emisiune auto in care se prezenta o fisa tehnica a unei Dacii Nova. O tin minte si acum, era galbena cu albastru si se spunea ca are cam 300-350 CP, chiulasa de VW, turbina. In schimb, se pastrase blocul, dar se schimbasera pistoanele. Mai avea o gramada de modificari, dar nu mi le mai aduc aminte acum. Se spunea ca in campionatul respectiv au fost singurele care se ridicasera la nivelul Toyotei lui Titi Aur, punandu-i probleme. De fapt, au si iesit pe locurile 2, 3 s.a.m.d.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 18 Aug 2009, 16:13
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.315
Joined: 30 April 07




QUOTE(Geo @ 18 Aug 2009, 16:33)
Cai ? Cand era in mintile ei (adica probabil prin '99 smile.gif ) ar fi trebuit sa aiba cam 110. Acum cred ca se invarte in jur de 90.
*




e ceva totusi, la sub 900kg (banuiesc ca e cu vreo 100kg mai usoara decat o nova normala)

This post has been edited by herculane: 18 Aug 2009, 16:14


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 18 Aug 2009, 17:29
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




@cristio_79 : alea, la vremea lor, erau numite "SuperNove". Dupa aia au aparut Supernovele de strada. De fapt numai Dacii nu mai erau... Caroseria era latita rau de tot (contra-aripi si aripi), rollbar serios, iar din motorul original... nu a ramas mai nimic. Intr-adevar, mergeau pe mecanica de VW, aveau peste 300 CP, si la coasta, nu prea aveau adversari multi. Culoarea lor "standard" de atunci era galben cu albastru, intr-adevar. Pacat ca nu au mai ramas "vii", s-au desfacut si s-au vandut aproape complet (gurile rele spun ca s-a facut asta ca sa nu se mai faca acele recorduri, cu ele, si sa nu fie furate "secretele" de pe ele).
@herculane : da, este "ceva". Eu cand am mers in 2007 in Campionatul national de Viteza in Coasta, am avut un Renault 5 Turbo. Ala era ceva, ca era mic, si la vreo 120 CP, cu turbo, deja avea un cuplu fantastic, si tragea violent. Pentru coasta nu ai ce face fara macar 150 CP (excluzand anul de debut, cand ai multe de invatat).
Pentru macadam, este arhisuficient pentru inceput. Macadamul implica cu totul alt stil de condus, unde puterea nu mai este atat de importanta ca pe asfalt...


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 18 Aug 2009, 19:56
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.425
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Exact, la acele SuperNove ma refeream. Sunt si pe aici niste poze cu ele.
Acelea erau masinile "de uzina". Dupa ce a revenit Renault-ul, uzina nu a mai concurat si masinile au "disparut".

This post has been edited by cristio_79: 18 Aug 2009, 19:57


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 18 Aug 2009, 21:20
Post #13


-


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 10 July 06




Frumoasa pasiune. Succes si cat mai putine probleme cu ea!


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Aug 2009, 00:30
Post #14


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.643
Joined: 11 August 04
From: black sea




ce de munca a fost la ea!
bine ca nu am luat-o:))
ps:poate ne vedem intr-o zi si..Poate o plimbarica mica mica;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 19 Aug 2009, 11:45
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Ei, nu-i chiar asa... masina "ar mai fi trait" in starea in care era, cativa ani... dar mi-a fost mila sa o vad cum o ia rugina peste tot... Plus ca la poze, la curse, acum va arata mult mai bine smile.gif


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 26 Aug 2009, 10:13
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Teaser : user posted image
A mai trecut o saptamana, lucrarile merg bine si frumos. Toate pozele noi le-am adaugat in aceeasi galerie pe picasa, http://picasaweb.google.com/gbelecciu/Proi...RaliuAugust2009

Ziua 8 : Masinuta a stat doua zile la "dospit", sa se usuce vopseaua pe ea. Mie mi se parea ok cum iesise, dar baietii sunt foarte atenti la detalii, si meticulosi... drept pentru care, "au stricat" portiera stanga fata, si dreapta spate, ca sa le faca iar smile.gif Intreg circul, indreptat, slefuit, finisat, fuller, intaritor, vopsea...
La motor nu am facut nimic momentan, nici macar nu l-am spalat de la ultima cursa, fiindca are o gramada de fire si firisoare care stau pe unde apuca, sunt izolate prost, sunt aproape de piese calde, etc. Incercam sa refacem toata cablaraia din compartimentul motor, dar... mai incolo... Am schimbat doar fisele de bujii, cele vechi aveau izolatia stricata, acum sunt mandru posesor de fise de bujii mov-albastrui, high performance silicone wiring smile.gif
Ziua 9 : Capota "bad boy look" incepe sa se contureze. A fost indreptata, aranjata, se va pune plasa la orificiul de aerisire, la fel si la spoilere, grila fata va fi decupata si facuta cu plasa, si ea. La prima vedere, cand se usuca pe pubela de gunoi smile.gif, nu pare prea coborata, dar cred ca va da bine pe masina.
Ziua 10 : Baietii astia sunt prea meticulosi smile.gif Nu le-a placut cum era vopseaua pe intariturile de pe interiorul capotei, iar au curatat-o si au refacut-o. Iar masina are acum un nou model de stickere, Click, Libertatea, Evenimentul Zilei smile.gif, ca sa poata fi refacute portierele care nu iesisera perfect.
Ziua 11 : Ceva polish prin unele zone, sa arate mai bine, orice ai face, nu te poti da peste cap cand vopsesti in garaj, fara cuptor. Au ramas niste fine linii de demarcatie, fiindca s-a vopsit in doua ture, dar sunt multumit, arata foarte bine.
Ziua 12 : Gata, masina e vopsita complet, uscata, la fel si capota. Nu o mai recunosc aproape, fata de cum arata cu vechea vopsea.
Ziua 15 : Incepe lupta de asamblare... usor de zis, greu de facut. Nu se mai potriveste nimic la loc, pe masina sad.gif ... Daciile si asa erau strambe dupa cativa ani, saracuta asta, a fost si data peste cap, odata, plus forjata pe macadam. Bine ca are rollbar, ca altfel arata ca un caine d-ala, care alearga cu picioarele din fata intr-un plan, si cu alea din spate in alt plan smile.gif
V-am povestit ca am schimbat toate chederele, si am cumparat chedere noi... o adevarata aventura, nu se mai fabrica si de-abia le-am gasit... Acum sa vezi, ca sunt noi, si "umflate", comparativ cu cele vechi... S-a pus chederul de portbagaj, si de-abia am reusit sa-l mai inchidem smile.gif Pana se mai lasa putin chederul, am niste aliniamente faine, de poti baga degetul prin ele smile.gif insa momentan tot ce ma intereseaza este ca nu mai intra apa in masina. Lasa ca le tasez eu dupa cateva sarituri pe pod smile.gif O sa fie fain cand o sa fie montate si alea la usi, sa vad cum mai inchid usile smile.gif)
Ziua 16 : Dupa ceva chinuiala cu aliniamentul aripilor fata, faruri, semnalizatoare, ta na na naaaaaa : capota e pe masina ! Dupa parerea mea, arata bestial, incruntata, agresiva, i s-a schimbat look-ul complet. Abia astept s-o vad cu grilele si cu spoilerul modificat... Pana acum sunt foarte multumit de ce au facut baietii, nimeni n-ar fi avut rabdare cu toate maruntisurile si detaliile...


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Aug 2009, 12:55
Post #17


__________________


Group: Members
Posts: 6.666
Joined: 4 September 04
From: -




Ai ceva date legate de axa cu came de "cupa Nova"?

Ai vreuna in plus?

This post has been edited by Muttley: 26 Aug 2009, 12:55


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
"Doamne ce bun este internetul,muzica,informatie,tot ce-mi trebuie pentru minte,insa fara sa fiu nevoit sa interactionez cu oameni. E perfect!"- Pilif
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 26 Aug 2009, 16:32
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Din pacate nu. A fost o secretomanie cand era cupa, care mai de care incercau sa imbunatateasca masinile, si s-au scurs foarte putin informatii. Nu am niciuna in plus, a fost o axa pe autorally.ro, de vanzare, acum vreo saptamana,
"Ax cu came pt Dacia (R12), 296 grade,inaltime ridicare supape 6mm (pe axa).Excelent si pt strada.Pret 320 ron"
si s-a vandut intr-o saptamana...


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 26 Aug 2009, 21:38
Post #19


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Felicitari pentru munca si pasiune!


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 31 Aug 2009, 10:29
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Multumesc !

Teaser : user posted image
Inca 3 zile de munca intensa... si masina este gata 90%... Toate pozele noi le-am adaugat in aceeasi galerie pe picasa, http://picasaweb.google.com/gbelecciu/Proi...RaliuAugust2009

Ziua 17 : La curatarea interiorului s-a muncit in draci, a fost greu de curatat peste tot... S-au mai sudat putin oalele spate, pentru siguranta, apoi interiorul a fost vopsit alb, iar rollbar-ul albastru... ca tot va spuneam de meticulozitate, baietii au vopsit frana de mana in albastru, si capatul ei in alb smile.gif ca sa se asorteze cu interiorul...
Ziua 18 : Remontat tot in interior : trasee conducte benzina, sistemul de stingere automata, scaunele, centurile, stingatorul suplimentar, manere fete usi / macarale / deschidere usi, s-a refacut izolatia de siguranta a rollbarului. Din nou o bila alba pentru mecanici, am gasit totul montat la fel ca inainte, inclusiv lampa cu lumina pentru navigator, si colierele de fixare camera video (bine ca am colierele, dar n-am camera video smile.gif )
Ziua 19 : Tur de forta pentru terminare : decupat grila si spoilere, vopsire grila si spoilere, reglat ultimele aliniamente la usi si aripi, montat semnalizatoare laterale albe, sigurante capota fata si spate.
La mecanica doar verificat tamburi spate (ferodourile sunt ok), inlocuit ulei si filtru de ulei, aranjat putin cablurile prin compartimentul motor, refacuta izolatia cablurilor bateriei.
Gata deocamdata, ca nu mai am bani sad.gif Ar mai fi de facut multe, dar fondurile s-au terminat momentan.
Voi reveni cu cateva poze cu masinuta "completa", dupa ce ma duc s-o iau de la garaj.

P.S. Per total sunt foarte multumit de baietii care s-au ocupat de lucrare. In cazul in care aveti ceva de mesterit, de genul, prin Brasov, vi-i recomand cu mare placere. Chiar daca la vopsitorie mai sunt imperfectiuni (cum spuneam, vopsitul in garaj cu bani putini nu poate rivaliza cu cel de cuptor), va garantez ca nu mai gasiti usor mecanici meticulosi, care dau atentie si detaliilor, si care fac masina "la loc" asa cum a fost, dupa ce au desfacut-o in bucati, chiar daca operatiunea asta a implicat o gramada de munca si nopti nedormite...


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 31 Aug 2009, 18:48
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 933
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Pentru asemenea dedicatie si pasiune: coolspeak.gif


--------------------
Ford Fusion 2007 - IF-78-VOI
Membru cu armă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 31 Aug 2009, 19:14
Post #22


Banned


Group: Members
Posts: 6.025
Joined: 5 May 06
From: București




Pragul si usa stanga spate sunt indoite ?
Vezi poza aici ...
Daca da , de ce nu le-ai reparat ? blink.gif

O alta intrebare : care e rolul plasei de pe rollbar ? Ai ceva in portbagaj ce vine in fata la frane ?

This post has been edited by cosmin_2300: 31 Aug 2009, 19:15


--------------------
Daewoo Cielo - 1999 // Opel Astra H - 2006
Samsung Galaxy SII+

My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 31 Aug 2009, 20:20
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Nu numai pragul si usa stanga spate sunt indoite usor, ci si alte repere smile.gif Nu uita ca masina are 10 ani plini de raliuri, in spate...
De ce nu le-am reparat ? Simplu, fiindca nu este masina de show, ci de raliu. Toata vopsirea s-a facut cu minim de chit / mastic / fibra aplicate, fiindca la prima saritoare serioasa, chitul crapa, si s-a dus cu tot cu vopsea. Pe macadam vibratiile sunt foarte mari, si nu tin smecherii d-astea... plus ca zona respectiva este foarte expusa unui bombardament constant de pietris... plus ca zona respectiva oricum va fi acoperita de autocolant (reclame sponsor).
Nu ne-am chinuit deloc pentru spoiler fata, laterale spate si spoiler spate. Sunt zonele cele mai expuse in cazul in care gresesti (mai ales pe macadam, ai scapat-o in derapaj, ai toate sansele sa culegi cu coada ceva...). Cursa deja este pe 12 septembrie, macadam, la Sibiu, si n-are niciun rost sa faci la milimetru ceva ce se poate strica in cateva fractiuni de secunda.
Plasa de pe rollbar este varianta ieftina smile.gif de suport de casti. Un suport de casti de la Sparco sau OMP (fie plasa, fie cutie) costa peste 50 de euro, si n-am banutii astia pentru asa ceva. Acolo isi pun castile pilotul si copilotul, pe sectoarele de legatura, cand nu le porti, nu ai altundeva in masina sa le pui, se rostogoolesc...


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 31 Aug 2009, 21:01
Post #24


Banned


Group: Members
Posts: 6.025
Joined: 5 May 06
From: București




Pentru o clipa am uitat rolul acestei masini blush.gif
O sa conduci masina pana la Sibiu ? Sau o duci pe platforma ?


--------------------
Daewoo Cielo - 1999 // Opel Astra H - 2006
Samsung Galaxy SII+

My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 1 Sep 2009, 10:55
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Sper sa gasesc si de data asta platforma, la un pret cat de cat rezonabil... daca nu, pe roti... este foarte obositor si riscant, dar... cand esti sarac nu-ti poti permite.

Un mic filmulet cu zgomotul evacuarii :

Ieri am luat masinuta, dupa cum spuneam, sunt multumit, mai sunt mici maruntisuri care le vom rezolva dupa cursa (sters cateva urme de vopsea din interior, de adaugat 5 cm de cheder lipsa la portbagaj, plasa fata fixata mai bine, etc.)
Toate pozele noi le-am adaugat in aceeasi galerie pe picasa, http://picasaweb.google.com/gbelecciu/Proi...RaliuAugust2009
Saptamana asta trebuie sa o duc la colantat, sa mai fac ceva teste cu ea sa nu ma trezesc ca-mi crapa diverse maruntisuri la cursa, de pus rotile mari de macadam (sa nu "frece" pe undeva), putin silicon pe la chedere sus la usi sa nu stea apa in ele.
Abia astept cursa, pacat ca a fost pauza "de vara" cam mare, doua luni, sper sa-mi intru in mana rapid si sa nu fie probleme, de orice fel.


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miria
post 1 Sep 2009, 13:35
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 1 September 08




Ei se putea si ceva mai bine.Dar daca spui ca ai dat putin .Macar numai are rugina,dar pare a fi vopsita cu sprayul .Oricum felicitari si sa castigi cursa.Succes


--------------------
Renault /Range Rover xxx 2006/2011
http://medicaldiecast.weebly.com/index.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 1 Sep 2009, 21:06
Post #27


Banned


Group: Members
Posts: 6.025
Joined: 5 May 06
From: București




Legal ai voie sa mergi cu masina pe sosea ? smile.gif
Inca o intrebare ... de ce e bara de pe fata umflata pe mijloc ?

This post has been edited by cosmin_2300: 1 Sep 2009, 21:09


--------------------
Daewoo Cielo - 1999 // Opel Astra H - 2006
Samsung Galaxy SII+

My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 2 Sep 2009, 10:44
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Da, masina este "automobil destinat competiilor sportive", inca de cand s-a nascut smile.gif Are omologare individuala RAR, toate actele, pasaport FRAS, etc.
Ambele spoilere, fata - spate, sunt "vai de ele", de la cati bolovani au incasat. Sunt prinse cu tot felul de artificii pe masina. Nu am luat altele (150 RON bucata) fiindca sunt printre primele lucruri care "o incaseaza" pe macadam.


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 2 Sep 2009, 10:55
Post #29


__________________


Group: Members
Posts: 6.666
Joined: 4 September 04
From: -




Spune-mi te rog la cat era relantiul in filmuletul cu evacuarea.
Si daca motorul e cat de cat "domestic" la regimuri joase (1000 - 3000 rpm).
La ce regim de turatie e puterea maxima?

Mersi

This post has been edited by Muttley: 2 Sep 2009, 10:56


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
"Doamne ce bun este internetul,muzica,informatie,tot ce-mi trebuie pentru minte,insa fara sa fiu nevoit sa interactionez cu oameni. E perfect!"- Pilif
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 2 Sep 2009, 11:09
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Cand motorul este rece, relanti-ul urca si coboara intre 1.000 si 2.000 de ture. Cand este cald, este relativ connstant in jur de 1.000.
Pana in 3.000 n-ai ce face cu motorul smile.gif Smuceste, nu are putere, etc. Ii place peste 3.000. Puterea maxima ti-o spun "din auzite", este intre 6 - 6.500 ture.


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 1st September 2014 - 13:12
Forum Renault Server hosting