DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Garnituri carburator, spalare

Adrian_Boy
post 21 Nov 2007, 22:14
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Recunosc ca am citit 99% din topicurile despre carburatoare, inclusiv de 1400 si cele duble. Adica am strans foarte multe informatii biggrin.gif

Cum am scris pe la inceput ca nu am masina de mult si nu stiu cum sta treaba pe la piese, ma apuc sa le demontez pe rand si sa vad pe la ce stadiu se afla fiecare.
Prima din ele a fost pompa de benzina care acumulase destul ulei in ea si am vazut ca are acel piciorus care intra in blocul motor destul de tocit ( pe urma curatata si bibilita).

A venit randul carburatorului (spalare, reglare si implicit o constatare biggrin.gif ).
Are destul de mult ulei pe langa el si cred ca ajuns si in interior sad.gif

Primul pas a fost sa citesc de la altii cum sta treaba, probleme si altele.
Al doi-lea pas, am fost la magazin si am luat tot ce tine de carburator, adica:

- garnituri
- decarbusolv
- jiglere (alea mai scumpe, pe la 35 RON)
- plutitor
- o garnitura cu arc (exact nu stiu cum ii zice)

In prima faza va intreb cum vin montate garniturile acestea pentru ca nu am gasit poze si nici macar explicatii care cum vin ?

This post has been edited by Adrian_Boy: 21 Nov 2007, 22:25


Attached thumbnail(s)
HPIM0201.JPG ( Size: 497.24k ) Number of downloads: 2806


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Nov 2007, 22:37
Post #2


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vezi ca jiglerele mai vechi sunt mult mai bune sunt cele de uzina cautate astea noi sunt facute dupa ureche. Pai cand ai desfacut carburatorul nu ai fost atent??? Prima garnitura cea galbena e garnitura dintre capacul carburatorului si corpul carburatorului se desface plutitorul si se monteaza garnitura dupa aceea plutitorul. Garniturile celelate vin sub carburator si talpica preincalzitoare.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 21 Nov 2007, 22:45
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Inca nu l-am desfacut.
Vreau sa stiu cum vin sa nu itampin probleme pe viitor cand ma apuc.
Am dat destul de mult si pe jiglere, sunt cele mai bune de pe piata !!!
(pun si-o poza). Punga sigilata biggrin.gif

Oricum am un aparat foto si o sa fac poze la orice miscare biggrin.gif

Pe cea galbena am inteles cum vine, dar restul, le pun la gramada ?



This post has been edited by Adrian_Boy: 21 Nov 2007, 22:49

Attached thumbnail(s)
HPIM0188.JPG ( Size: 413.58k ) Number of downloads: 3273


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Nov 2007, 22:55
Post #4


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Te vei convinge cu acele jiglere asa s-a convins si prieteni mei . Pana cand le consuma masina benzina nejustificat. Acuma tu alegi daca nu ai ce face cu bani . Carburatorul irm 32 carfil zic ca e cel mai usor de intretinut daca esti calm si atent. Observ la jiglerul de amestec acela care da mari batai de cap la multi care nu-si monteaza filtre de benzina e prelucrat dintr-un corp nu e bine daca ti se infunda cum il desfunzi. A si iti va da mari batai de cap la relanti. Cel de uzina e din doua corpuri relizat.

This post has been edited by djasu82: 21 Nov 2007, 22:58


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 21 Nov 2007, 23:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




ohmy.gif sunt unele facute din 2 corpuri (astept si alte pareri)

Ideea e ca vreau sa stiu cum vin garniturile acelea si pe urma vorbim si de jiglere smile.gif

This post has been edited by Adrian_Boy: 21 Nov 2007, 23:27

Attached thumbnail(s)
HPIM0214.JPG ( Size: 354.24k ) Number of downloads: 3120
HPIM0218.JPG ( Size: 456.43k ) Number of downloads: 2877


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 21 Nov 2007, 23:21
Post #6


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Hai sa o luam pe rand. Garnituri (de la stanga la dreapta):
- garnitura intre capac si corpul carburatorului (ai primit deja explicatii)
- garnitura termoizolatoare, vine direct pe galerie, cea mai de jos
- garnituri de chingherit, una intre carburator si flansa de Al (pata calda) si cealalta intre flansa si ganitura termoizolanta.
Deci, de jos in sus: garnitura termoizolatoare, garnitura de clingherit, flansa de Al, garnitura de clingherit, carburator. Sa nu te puna gaia sa umbli cu mastic sau silicon ca nu e cazul!

Jicloare: (tot de la stanga la dreapta)
- tub emulsor(14) este montat vertical in corpul carb sub jiclorul compensator (de aer)(8)
- supapa de refulare a pompei de repriza(7);
- jiclor principal, este montat in camera de nivel constant putin inclinat(9);
- jiclor compensator(8);
- jiclor de mers in gol sau relanti impreuna cu suportul sau(12), este montat orizontal pe peretele lateral din dreapta al carburatorului (spre filtru de aer);
- supapa de admisia a pompei de repriza,este montata in camera de nivel constant vertical, la dreapta jiclorului principal;
- ajutaj de descarcare a pompei de repriza (jiclor de sprit, cioc de papagal), se introduce intre garniturile de Cu pe supapa de dercarcare a pompei de repriza si se infileteaza vartical in corpul carburatorului (7).



PS Am gasit si o poza, cifrele din paranteze dau corespondentul pe imaginea atasata biggrin.gif

This post has been edited by vi_escu: 22 Nov 2007, 01:46

Attached thumbnail(s)
carb.jpg ( Size: 371.29k ) Number of downloads: 3178


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Nov 2007, 08:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(vi_escu @ 21 Nov 2007, 23:21)
[...]
Deci, de jos in sus: garnitura termoizolatoare, garnitura de clingherit, flansa de Al, garnitura de clingherit, carburator. [...]

Mergi intr-un magazin, cere sa privesti un Carfil si apoi spune-mi ce ai gresit.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 22 Nov 2007, 10:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Gata l-am dat jos.

Din cate am inteles eu ce-a visinie vine la mijlocul celor negre, iar aceastea vin cel mai jos pe acea tabla.

Pe motor se vad cele doua iar pe carbuator una.

Sper ca daca le pun si eu la loc in aceeasi ordine nu o sa gresesc cu nimic biggrin.gif

This post has been edited by Adrian_Boy: 22 Nov 2007, 11:03

Attached thumbnail(s)
HPIM0235.jpg ( Size: 155.99k ) Number of downloads: 1622
HPIM0236.jpg ( Size: 241.4k ) Number of downloads: 1401


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Nov 2007, 12:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Intre carburator si flansa calda nu ai una mai groasa, din textolit dublat de carton/clingherit?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 22 Nov 2007, 13:54
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Si i-am zis lu ala sa-mi dea tot ce tine de carburator in domeniul garniturilor de la carburator sad.gif , trebuie sa o cumpar si pe aia.

Mai am o intrebare, pe la surubul unde sta sita i-mi curgea benzina (cu toate ca era strans destul de suficient) asa ca am improvizat o garnitura, exista una speciala pentru acel loc ?

This post has been edited by Adrian_Boy: 22 Nov 2007, 13:56


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Nov 2007, 14:56
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu, acolo nu e garnitura. Daca curge, nu cumva ai strins prea tare si s-a fisurat corpul? E din "antimoniu", de fapt un aliaj, se sparge destul de usor.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 22 Nov 2007, 18:20
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Cum am scris mai sus, asa am luat masina sad.gif

In seara asta il desfac si ma uit mai atent sa vad daca este crapat pe acolo, dar stiu sigur ca daca nu am acea garnitura sigur curge benzina si din cat am vazut sunt singurul care am aceasta problema sad.gif

Am luat si acea garnitura care vine mai sus (incerc sa pun si-o poza).


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 22 Nov 2007, 19:16
Post #13


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




De unde ai luat jicloarele alea ?Eu am luat de carfil la 15 ron ,altele nu aveau si ce sa iti spun ca am pus unul singur din tot setul?Sunt de cacao,deci pe langa ca au gaurile decabrate,ciocul de papagal mai bine il faceam singur cu bormasina,jiclorul care strange acel cioc nu inchidea bine ,la fel si supapa din CNC.
Deci am dat banii degeaba ,noroc ca am prin masina vre 4-5 seturi stranse dea lungul timpului si din acestea am reusit sa scot un set care sa functineze bine.
Am un set de jicloare de cand aveam dacia din 82' si acum folosesc unul din jicloare.
Dar sunt curios de unde ai luat acel set ,ca ma duc si eu sa vad ca par mult mai bine lucrate decat ce am cumparat eu.Sper ca esti din Buc.

This post has been edited by mad toz: 22 Nov 2007, 19:17


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 22 Nov 2007, 20:35
Post #14


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




QUOTE(diaconuliviu @ 22 Nov 2007, 08:26)
Mergi intr-un magazin, cere sa privesti un Carfil si apoi spune-mi ce ai gresit.
*


Nu este nevoie. Stiu ca aceste garnituri vin in seturi de cate 3 (cea termoizolanta prinsa intre doua de clingherit) dar din experienta proprie merg mai bine asa. Un carburator "mai cald" este de preferat acum cand vine iarna. Combinatia de "manual" imi dadea un carburator mult prea rece iarna si prea cald vara.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Nov 2007, 07:48
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca poate iti dau dreptate cu iarna, de la garnitura aia termoizolanta nu are cum "prea cald vara". Cu combinatia ta, raportul intre cald si rece se pastreaza, va fi poate un pic mai cald acuma si mult mai cald la vara.
Acuma, nu-mi spune ca vara pui iarasi cala.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 23 Nov 2007, 10:00
Post #16


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




La mine sub carb. era o adevarata nebunie (uis manufacturat cu 4 orificii, elice ajustata, etc). Combinatia optima o aveam astfel: flansa, clingherit subtire, elicea, clingherit, carb. Daca inaltam carb. fie si cu 1mm pierdea din zvac! E drept ca aveam IRM 32 AM dar nu vad sa conteze si tavita lipsa (pur si simplu am pierdut-o biggrin.gif ). Actualul proprietar a trecut-o initial pe forma clasica inclusiv cu duza in furtun si apoi ne-am chinuit o gramada pana am potrivit-o din nou. Desigur asta a mers la mine.
Pentru cine nu vrea sa experimenteze, se recomanda desigur solutia adoptata initial de uzina: cala intre doua garnituri de clingherit.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 23 Nov 2007, 12:21
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




jiglerea le-am luat pe undeva din Berceni. Metrou Aparatorii Patriei si mergi pe linia lui 102 spre Metalurgiei juma de statie. Dai de 3 magazine, dar tu intrii la cel mai mare cu termopane maro wink.gif

Sper sa fac o treaba buna cu jiglere astea, ideea este ca m-ai pus pe ganduri, ca cele vechi sunt mai bune, dar daca zici ca sunt bine lucrate si pretul este pe masura (cam mult pentru o Dacie).

Vezi ca au 2 tipuri de jiglere (pungulite), probabil tu ai luat varianta mai ieftina smile.gif

23 Nov 2007, 12:38:
Si asa arata garnitura care vine la jumatatea carburatorului cand el este montat pe masina.
Sau este singura garnitura groasa care sta prinsa in carburator biggrin.gif

Nu am avut timp sa-l spal, dar am sa incerc sa fac operatiunea cat mai repede.

Ce-mi recomandati referitor la jiglere sa le las pe cele vechi sau sa le pun pe cele noi ?

Am sa pun o poza si cu jiglere vechi, dar cand desfac carburatorul wink.gif



This post has been edited by Adrian_Boy: 23 Nov 2007, 12:38

Attached thumbnail(s)
Garnitura_mijloc_copy.jpg ( Size: 39.89k ) Number of downloads: 1152


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Nov 2007, 15:09
Post #18


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Tu alegi ce jiglere vrei sa ati montezi la loc. Mai bine ai spala canalele carburatorului si ai suflat cu aer comprimat acele canaluri .Esti mare vaccinat te descurci tu pana la urma.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 23 Nov 2007, 19:40
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Dragii mei, problema cu "jiglerele" se rezolva usor:
- in primul rand se numesc jicloare (singular jiclor, s.n., vezi Dictionarul Limbii Romane, etimologia pare a fi fr. gicleur) rolleyes.gif
- in al doilea rand, cred ca nu conteaza cine le face, ci daca sunt respectate dimensiunile specificate. Chiar si un strungar de la o firma de renume mai poate gresi...
Sugestia mea este sa le masurati:
- Jiclorul de ralanti nu se prea poate masura, pentru ca e foarte mic (0.45 din cate imi amintesc). Daca aveti un fir de cupru de aceasta dimensiune (masurat cu micrometrul) se poate incerca introducerea lui in jiclor. Este interesanta modalitatea de verificare a marimii jiclorului astfel: dupa reglarea perfecta a ralantiului la cald (ufff, alt termen din dictionar: ralanti, s.n, etimologie fr.ralenti) se accelereaza usor cu mana pana la momentul in care benzina ar putea fi absorbita prin centratorul de amestec, dar fara sa inceapa a fi absorbita. Se mentine asa si se incearca rotirea surubului de amestec: ar trebui sa scada turatia in oricare sens se roteste surubul. (cititi mai multe aici: http://pboursin.club.fr/bonus/weber/weber.htm#partie2 )
- Jiclorul principal (135 sau 145, dupa tipul motorului) se masoare astfel: se introduce varful unei scobitori (din lemn mai tare) in orificiul lui, se roteste de cateva ori pana ia forma orificiului, apoi se masoara cu atentie cu un subler cu gradatii fine sau cu un micrometru. Este foarte posibil sa nu aiba diametrul interior corespunzator valorii poansonate pe el...
- Jiclorul de aer de franare (170 sau 140, parca) se masoara la fel.
- Supapa pompei de accelerare din CNC se verifica pentru etanseitatea inchiderii prin suflare. Unele au un mic orificiu de refulare la baza partii nefiletate. La fel se verifica si supapa din surubul pe care se monteaza stutul pompei ("ciocul de papagal").
- Stutul pompei de accelerare se verifica pentru directia, grosimea si continuitatea jetului de benzina.
Succes.

This post has been edited by Kinetix: 23 Nov 2007, 19:49


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 23 Nov 2007, 23:51
Post #20


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Mare smecherie cu jicloarele astea. Intra in calcul lungimea si calibrul canalelor nu doar orificiul propriu-zis. Cele mai bune rezultate putere/consum le-am avut cu jicloare de prin anii 80 (masina era din 83) potrivite din ... ochi. Un 0,2 l/100km se poate scoate usor din stilul de condus.

Parca regret ca am dat berlina, acum nu mai am in ce sa-mi bag nasul (deocamdata biggrin.gif)

This post has been edited by vi_escu: 23 Nov 2007, 23:52


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 24 Nov 2007, 00:12
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




sad.gif nasol !!!

Desfac carburatorul, plutitorul bun (nu este spart), dar unde sta acel ax de care mai sta si plutitorul are o parte rupta, pe care nu am gasit-o (din poza reiese mai clar)

Ideea esta ca am facut cateva miscari cu plutitorul si cuiul ramane la locul lui la fel si tot subansamblu.

O alta chestie care mi se pare un pic ciudata, cum zice-ti voi sa reglati jicloarele, mai ales cele din interioul carburatorului, pentru ca la mine erau foarte foarte stranse. excl.gif

This post has been edited by Adrian_Boy: 24 Nov 2007, 00:14

Attached thumbnail(s)
Lipsa.JPG ( Size: 886.75k ) Number of downloads: 1177


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Nov 2007, 00:51
Post #22


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E mizerabil carburatorul cum de l-ai putut lasa in halul asta rusinica .

This post has been edited by djasu82: 24 Nov 2007, 00:51


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 24 Nov 2007, 01:34
Post #23


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Cumpara un capac nou. Nu ai ce sa reglezi la jicloare, trebuie doar sa fie in buna stare si potrivite carburatorului tau.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 24 Nov 2007, 09:31
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Da, vi_escu, este importanta si lungimea canalului axial din jiclor (inafara de diametru), dar nu am gasit pe nicaieri specificata dimensiunea aceasta... Ca idee, un canal mai lung franeaza mai tare, iar unul scurt - mai putin.
Adrian_Boy, pentru demontarea mai usoara a jicloarelor, incearca sa pulverizezi in jurul lor, pe filet sau la jonctiunea cu locasul lor, cu WD40. Este un spray degripant. Lasi un minut-doua sa-si faca efectul si apoi incerci sa desfaci.
Succes.

L.E.: Am o mare curiozitate: nu ai avut si surubul-cui de reglare amestec in set ???

This post has been edited by Kinetix: 24 Nov 2007, 12:36


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 24 Nov 2007, 09:51
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




blush.gif

Ma repet: Cum am scris pe la inceput ca nu am masina de mult si nu stiu cum sta treaba pe la piese, ma apuc sa le demontez pe rand si sa vad pe la ce stadiu se afla fiecare wink.gif

Acuma carburatoul meu este la piscina coolspeak.gif pe balcon, are cam 3 straturi de ... haine

Nu prea mai i-mi da mana sa iau alt capac de carburator, daca nu mere o sa iau altul nou si gata (stiu ca nu sunt foarte bune, dar ce-i care au luat nou sau plans doar de spanuri prin ele, atata tot)
si nu mai complic, daca sta acolo acel cui de ce sa mai iau unul nou huh.gif

Ma intereseaza si cum functioneaza treaba pe la o masina, asa ca e o experienta in plus biggrin.gif

Garniturile cele noi le pun asa cum sunt ele, sau le mai dau cu ceva (benzina, vaselina) ???


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Nov 2007, 09:56
Post #26


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Poate cele de sub carburator si talpica preincazitoare cand sa le ungi putin cu vaselina si nu un strat mare doar sa fie intinsa pe toata suprafata cu un pic de vaselina. Mai bine ti-ai loa un capac de carburator sau tot carburatorul e cam in jur de 150 de mii sau 300 de mii acuma de la dezmembrari . Ce sa experimentezi la el cum ati papa benzina???


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 25 Nov 2007, 09:04
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




La cat am dat pe jiglere, garnituri si solutia de spalare plus ce zici tu, adica sa ma duc sa mai unul SH asa mai bine luam nou din prima.

Capacul l-am lasat asa, acuma cobor sa vad daca porneste (sper sa da) daca nu am sa procedez cum au facut unii dupa ce au incercat mai multe variante, au luat unul nou biggrin.gif

This post has been edited by Adrian_Boy: 25 Nov 2007, 09:04


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Nov 2007, 09:22
Post #28


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Sti cat costa un carburator nou ??? eu am vazut la magazinele dacia pantelimon in jur de 150 lei . Si totusi multi se plang de carburatoarele noi fiindca nu mai sunt asa de reusite cum erau cele echipate direct pe motorul respectiv. Tizule numai asa inveti mecanica , daca aveai pe injectie si ti se ducea injectoatele ce faceai ???O sa avem parte zic eu peste un an sau doi si de masini pe injectoare cam toti de pe fe forum.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 25 Nov 2007, 18:27
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




sad.gif

Am intrebat si eu de un carburator nou pe la un magazin si este 180 Ron. Se pare ca sunt mai ieftine la magazinele dacia.

Ideea este ca a montat carburatorul spalat pe masina si i-mi curge benzina pe la toate garniturile foarte mult. Am strans suruburile dar nu foarte mult (pana sa scartaie) ci normal pana nu mai merg, pentru ca fiind din antimoniu sa nu se intample ceva rau, acuma nu stiu daca am procedat bine.

Reusesc sa tin masina mergand dar cu socul tras si cu tremurat destul de mare.

Ce ma sfatuiti sa-i mai fac ? huh.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Nov 2007, 18:41
Post #30


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai daca ai probleme la capacul carburatorului schimbal nu ati inchide cuiul pontanou .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 02:17
Forum Renault