Lipsa putere, cauze lipsa putere
![]() ![]() ![]() |
Lipsa putere, cauze lipsa putere
Mihai_DSN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 19 April 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova
Super Nova 2001 1,4 cmc motor E7J
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
pompa de benzina, injectoare, tevi alimentare infundate, regulator de presiune rampa, catalizator infundat, d-astea.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mafiozzo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 17 May 07 From: .::Cluj::. ![]() |
sau pa-pa segmenti, eu la sn mea tot ma plangeam p-aci ca nu trage, tot raspunsuri gen cum is mai sus am primit, pana nu am segmentato nu sa schimbat nimic, dupaia alta viata
|
--------------------
Ex : Supernova 2001
Opel Astra G CC 2003
Coupe Now : Mondeo 2007 Limuzina
|
|
talibanu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Talibanez Group: Members Posts: 337 Joined: 15 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca masina are doar 67000km (asta daca sunt reali) putin probabil sa fie segmentii...eu am 83000km si motorul trage f. bine (eu o am de la 67000)...parerea mea sa incerce mai intai ce a zis Klaus (ca este mai ieftin
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova Clima
2001
- BZ 02 DSS
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#5
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Eu as zice ca ai o problema pe partea de alimentare... pompa benzina, rampa, injectoare, traseu obturat, filtru de benzina neschimbat.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
BoR |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
QUOTE(talibanu @ 9 May 2012, 22:15) Daca masina are doar 67000km (asta daca sunt reali) putin probabil sa fie segmentii...eu am 83000km si motorul trage f. bine (eu o am de la 67000)...parerea mea sa incerce mai intai ce a zis Klaus (ca este mai ieftin ![]() ![]() Subscriu. |
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
CrysMM |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu ![]() |
Injectoare infundate, filtru de benzina neschimbat la timp. Cu asta sa incepi. Ca sa ai probleme la segmenti trebuie sa consume ulei.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
ionutzoo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 23 October 09 ![]() |
Daca tot se discuta problema cu lipsa puterii,haideti sa va prezint si eu problema mea.Dupa ce masina a stat vreo trei zile nemiscata,cand am plecat la serviciu am sesizat niste balbaieli la accelerare in fiecare treapta si la orice viteza.Am verificat cablul de acceleratie si l-am inlocuit cu unul nou,am dat jos injectoarele si le-am curatat impreuna cu mpp,inlocuit doua garnituri la ele,am inlocuit si filtrul de benzina.Am inlocuit si plosca de servofrana(supapa unisens noua)+aerisire la toate rotile.Rezultat:tot se balbaie si la plecarea de pe loc,si in mers.M-a disperat,ce sa-i mai fac?Bujiile sunt in regula,la relanti motorul merge frumos,rotund,fisele sunt unele TESLA montate acum 2 ani,filtrul de aer in regula.Niste sfaturi,idei,pareri mi-ar fi de mare ajutor!!!Multumesc.
|
--------------------
dacia
supernova
2001-RAPSODIE;Peugeot 406.
|
|
mafiozzo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 17 May 07 From: .::Cluj::. ![]() |
subscrieti cat vreti, eu la 80.000 reali a trebuit sa il segmentez, si cu segmentii pusi de mine a dus motoru pana in 150.000 cand am vanduto si inca tot avea power mai bun decat pana in cei 80.000 km. inca un motiv ptr care ptr restu vietii voi spune NU dacia. Segmentii de fabrica sa fie mai prosti decat cei pusi de mine?
|
--------------------
Ex : Supernova 2001
Opel Astra G CC 2003
Coupe Now : Mondeo 2007 Limuzina
|
|
BoR |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
Conteaza si cum s-a mers cu masina. Foarte multe au ajuns la 200000km fara astfel de probleme.
|
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
spielbergl |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 16 August 11 From: Hunedoara ![]() |
Filtru de benzina il schimbati la 20.000? Nu de altceva dar e greu de ajuns la el si parca nu l-as schmba daca nu e absolut necesar. Cat ati mers maxim cu 1 filtru?
|
--------------------
Dacia SupeRNova 2002
Opel Astra Classic III 2012
2002
- HD
|
|
BoR |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
Nu se simt diferente in functionarea masinii supa inlocuire, dar eu il schimb mereu la 20.000km. Operatiunea nu este deloc dificila, in special daca esti mai subtirel.Doar pozitia de stat sub masina (daca nu ai rampa sau elevator) este mai incomoda.
|
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
talibanu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Talibanez Group: Members Posts: 337 Joined: 15 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mafiozzo @ 10 May 2012, 07:40) subscrieti cat vreti, eu la 80.000 reali a trebuit sa il segmentez, si cu segmentii pusi de mine a dus motoru pana in 150.000 cand am vanduto si inca tot avea power mai bun decat pana in cei 80.000 km. inca un motiv ptr care ptr restu vietii voi spune NU dacia. Segmentii de fabrica sa fie mai prosti decat cei pusi de mine? Nu te contrazic, tu stii mai bine ca doar a fost masina ta ![]() ![]() QUOTE(spielbergl @ 10 May 2012, 10:24) Filtru de benzina il schimbati la 20.000? Nu de altceva dar e greu de ajuns la el si parca nu l-as schmba daca nu e absolut necesar. Cat ati mers maxim cu 1 filtru? Eu il schimb de fiecare data cand fac schimbul de ulei...la ultimul schimbat a curs putina mizerie...intradevar, pozitia este putin cam incomoda, dar se da repede jos ![]() O zi buna. |
--------------------
Dacia
Super Nova Clima
2001
- BZ 02 DSS
|
|
mafiozzo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 17 May 07 From: .::Cluj::. ![]() |
da taliban, alta concluza n-am putut gasi , mai ales ca masina mea tot timpu ca e dacie ca e straina, primeste ce trebue cand trebue, la sn chiar uleiu il schimbam la 7.000 bagam doar castrol, filru de benzina la fel nu ca ar avea ceva efect asupra segmentilor, da na, eu tiind sa cred ca astia in fabrica n-au doar un importator de segmenti, cred ca de ex : 2 loganuri care le fac, pe unu pot pune goetze pe celalat vai si amar, eu cand mi-am refacut motoru am folosit segmenti goetze, numa bine
|
--------------------
Ex : Supernova 2001
Opel Astra G CC 2003
Coupe Now : Mondeo 2007 Limuzina
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#15
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(mafiozzo @ 11 May 2012, 00:13) Sa nu exageram. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
mafiozzo, nu tu erai cu problema ba ca ti se incalzea motorul, ba ca iti pierdea ulei pe la nu stiu ce garnituri?
Esti sigur ca era vorba de segmenti defecti, sau aveai alte probleme care au dus la supraincalzirea motorului si apoi la uzura lor accentuata? 11 May 2012, 14:23: PS: am cautat putin si ce sa vezi, cand aveai probleme ti-am mentionat cauzele posibile, in special ca tu aveai ulei in filtrul de aer, asa ca te plangi degeaba ca lumea nu-ti zicea de segmentare. Iar pe topicul ala primele lucruri spuse de useri au fost despre segmentare, din cauza uleiului din filtru. QUOTE(klaus @ 5 Mar 2009, 18:35) Parerea mea: dificultatea la accelerare e data fie de o alimentare insuficienta, fie de o scanteie slaba, fie de o evacuare obturata partial. De asemenea poata fi data de o distributie defectuoasa (sarit un dinte) sau o inchidere deficitara a supapelor. Cam toate au fost amintite aici. Eu as incepe cu alimentarea. Verificat presiunea pe rampa furnizata de pompa, pentru a se stabili daca e de la pompa. Daca presiunea e ok si la turatii ridicate, as trece la verificarea regulatorului de presiune de pe rampa. De asemenea as verifica teava de retur sa nu fie cam murdara pe interior. As trece apoi la partea electrica (verificat bujii, distanta electrozi, culoare capete bujii; verificat bobina (cu alta) si poate si fisele. Dupa care m-as uita la evacuare (catalizator infundat, alta toba infundata - asta mult mai rar - si o verificare a sondei lambda). Sonda lambda nu are importanta in accelerare, pentru ca datele citite de pe ea sunt ignorate in situatie de accelerare, deci ar cam trebui sa accelereze (pe perioada acceleratie chiar si cu sonda defecta). Si apoi as trece la distributie (calajul distributiei, reglajul culbutorilor, starea culbutorilor). Si dat fiind uleiul in filtru de aer, eu m-as gandi si la o compresie necorespunzatoare. Motiv pentru care as pune un ulei mai gros sa vad daca se imbunatateste treaba. Daca da e de la segmenti. This post has been edited by klaus: 11 May 2012, 13:23 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mafiozzo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 17 May 07 From: .::Cluj::. ![]() |
Klaus, eu m-am plans de lipsa putere, inainte de segmentare, sa nu se inteleaga gresit, eu cand am intrat in motor, am planat si chiuloasa, am schimbat tot ce era de schimbat gen garnitura segmenti , dupa acea era parca alt motor, a tinut fara nici o problema 2 ani, dupa acea au inceput scurgerile de ulei pe la chiuloasa, dar de supraincalzire nu a fost vorba niciodata, masina a fost vanduta cu scurgerile nesemnificative de care ziceam, nush ce zici ca m-am plans eu dar, cum spui tu...eu la lipsa putere aia recomand, eu cand urlam ca am lipsa putere tot de curatare injectoare si alte verificari de senzori, parerea mea e segmentarea, de altundeva n-ai ce lipsa daca motoru nu se balbaie in mers, ci doar nu trage.
later edit: doamne fereste sa nu credeti ca acu ca am alta masina vorbesc urat de ea, vorbeam urat de ea si cand o aveam, in rest masina f ok ptr valoarea ei, fiabila, preturi rezonabile la intretinere consum mai mult ca decent, dar ceea ce nu uit niciodata, segmentii de fabrica sa tina mult prea putin fata de pusi de mine, ulei papa de mult , de pe la 50.000 km se vedea lipsa de ulei la schimb, inainte sa ajunga la mine, masina era condusa de mama, umbla chiar f rar, pe mana mea fiind de la 25.000 km, e drept n-am mers bland cu ea, dar nici tot timpu in forja, dar totusi... doar atat? This post has been edited by mafiozzo: 11 May 2012, 18:50 |
--------------------
Ex : Supernova 2001
Opel Astra G CC 2003
Coupe Now : Mondeo 2007 Limuzina
|
|
klaus |
![]()
Post
#18
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
motorul se poate balbai si de la un reglaj defectuos al culbutorilor, nu doar de la segmenti.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ionutzoo @ 10 May 2012, 04:18) Dupa ce masina a stat vreo trei zile nemiscata,cand am plecat la serviciu am sesizat niste balbaieli la accelerare in fiecare treapta si la orice viteza.Am verificat cablul de acceleratie si l-am inlocuit cu unul nou,am dat jos injectoarele si le-am curatat impreuna cu mpp,inlocuit doua garnituri la ele,am inlocuit si filtrul de benzina.Am inlocuit si plosca de servofrana(supapa unisens noua)+aerisire la toate rotile.Rezultat:tot se balbaie si la plecarea de pe loc,si in mers.M-a disperat,ce sa-i mai fac?Bujiile sunt in regula,la relanti motorul merge frumos,rotund,fisele sunt unele TESLA montate acum 2 ani,filtrul de aer in regula. Incearca si o alta bobina si alte fise . Parerea mea pana acum e ca ai dat o groaza de bani in piese degeaba . Puteai sa faci nu test clip si vedeai presiunea pe pompa de benzina si nu o mai luai pe partea de alimentare cu testarea. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
powertodacia |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 853 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
devine enervant, fac ceva se duce altceva.
am schimbat pompa , bobina, fise, bujii, senzor turatie, curatat corp clapeta...de azi imi tremura urat la relanti si trage fff greu cu intreruperi si delay in pedala...dar ...pe benzina doar, pe gpl merge unsa..... ce naiba poate fi asta? ma gandeam ca un injector sau fir ceva... in turatii se duce la maxim...deci este exclus pompa...chiar daca e schimbata. 1 Jun 2012, 21:41: poate fi de la culbutori? am gpl si 110 mii km, niciodata nu i am reglat... This post has been edited by powertodacia: 1 Jun 2012, 21:41 |
--------------------
supernova
Clima
2003 Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316 |
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
poate fi si de la culbutori, dar atunci de ce trage bine pe gpl?
Eu as banui totusi niste injectoare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
powertodacia |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 853 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
stiu ca pe gpl se mai strang....ca are alt mers..... problema asta a inceput de prin 2008....am banuit absolut tot...dar mereu ce schimbasem dupa ceva zile revenea balbaitu si lipsa de putere pe benzina..... iar acum am facut un drum de vreo 900 km pe gpl pana in bulgaria si inapoi...si posibil s au mai strans si mai mult..ca merge si mai prost.
2 Jun 2012, 09:18: daca nu ma insel loganurile care au gpl din fabrica au alta chiuloasa si motoarele merge 24 de ore pe gpl la turatie de 6200 rpm in fabrica This post has been edited by powertodacia: 2 Jun 2012, 09:18 |
--------------------
supernova
Clima
2003 Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316 |
|
Leo0608 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(powertodacia @ 2 Jun 2012, 09:17) <span class='edit'>2 Jun 2012, 09:18:</span> daca nu ma insel loganurile care au gpl din fabrica au alta chiuloasa si motoarele merge 24 de ore pe gpl la turatie de 6200 rpm in fabrica de unde ai scos tampenia asta ? ![]() chiulasele sunt la fel ![]() auzi la el turatie de 6200rpm pe gpl ... ![]() ![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
powertodacia |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 853 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
prietene, cand a iesit loganu pe gpl, a fost chiuloasa modificata sau cel putin materialul.
dasta la loganurile din fabrica cu gpl nu reglezi tachetii sau cel putin intruna, eu am prieteni taximetristi care la 20 mii km maxim regleaza iar datorita gplului. gpl ul strange tahetii, iar posturile mele au fost legate de faptu acesta si daca cineva a patit asa ceva cu supernova. pana sa faci caterinca citeste, si cielo la fel..cel pe gpl era din alt material chiuloasa. mai invata |
--------------------
supernova
Clima
2003 Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316 |
|
Str82Hell |
![]() ![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Ceva ciudat mi se intampla si mie, tot lipsa putere + cand e rece porneste greu si cand porneste parca porneste in 2-3 pistoane, merge asa vreo 5-10 secunde si pe urma isi revine, dupa ce se incalzeste si vreau sa o pornesc o ia normal.
Lipsa de putere se intampla atunci cand vreau sa accelerez, se intampla rar si cand se intampla nu are simpton de balbaiala gen fisa, injector, bujii duse, pur si simplu se plafoneaza, intra frana de motor, nu se accelereaza si cand iau piciorul de pe acceleratie si-l apas din nou isi revine. Am curatat, mpp, motoras, injectoare( toate au jetul mare si uniform), pompa de benzina, schimbat bujii, bobina, senzor turatie, reglat culbutori, segmentare, dat cu spray contact la toate mufele, curatat masa de pe caroserie si cutie. Regulatorul de benzina nu l am desfacut sa vad care-i treaba cu el, am incercat, am dat jos siguranta, am incercat sa l scot dar nu am putut, imi era frica sa trag mai tare ca mie ca stricam, se scoate prin forta sau altfel? Altceva nu stiu ce sa i mai fac... This post has been edited by Str82Hell: 2 Jun 2012, 11:11 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- B - x x - S P V
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
lol, powertodacia esti inafara
nu exista fratie alta chiulasa/alt material la motoarele de logan care sunt echipate cu gpl.. ![]() @Str82Hell ai pus masina vreodata pe tester? ca asa toti sunt buni la schimbat piesele pe ureche, pe banii tai daca ai pus-o pe tester, ce erori ti-a dat ... scrie-le aicea daca le mai stii ![]() This post has been edited by total: 2 Jun 2012, 13:47 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
powertodacia |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 853 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
total, mai citeste.
2 Jun 2012, 13:52: si daca zic asta, posibil sa am in familie si un logan nou cu gpl di fabrica. 2 Jun 2012, 14:16: asa, scuze: am vorbit la ei si am aflat exact: chiuloasa este la fel, greseala mea. difera scaunele la supape, rezista la ardere altfel si cica ar fi si supapele tratate putin diferit fata de cele fara gpl. iar faza cu mersu motorului 24 ore la 6 mii turatii este reala, a fost facut testu special sa se observe daca culbutorii se deregleaza datorita gplului. bafta si mai citeste This post has been edited by powertodacia: 2 Jun 2012, 14:16 |
--------------------
supernova
Clima
2003 Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316 |
|
Str82Hell |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Am DDT2000, singurele erori care le am avut si le am si rezolvat au fost cand mi a picat bobina, un injector si sonda lamda si asa am schimbat ce s a stricat, asta a fost acum 2 ani si de atunci nu am mai avut probleme si acuma a inceput sa aiba problemele mai sus mentionate.
Chestia nasoala e ca mi s a intamplat cand eram in depasire (lipsa putere/plafonare) si nu stiu ce anume e de vina. Erorile nu mai stiu cum se numeau ca erau in fraceza si le ma tradus cu google:D. Regulatorul de presiune la scos, l am curatat, mai am de facut un test de presiune sa vad exact ce presiune scoate pompa in rampa, inainte cand deschideam busonul la benzina se auzea cum fasaie, iesea presiunea/aerul acuma nu mai fasaie. Aveti idee un fac un test cu manometrul si cam cat costa? |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- B - x x - S P V
|
|
powertodacia |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 853 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
vezi pompa, la mine erau furtunele crapate in rezervor si prost de tot mergea..,.dar vad ca mai am de facut un reglaj la culbutori...poate asa rezolv mersul prost al motorului.
daca nu urca in turatii rpd si nu sare de 4 mii..poate fi si catalizatorul |
--------------------
supernova
Clima
2003 Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316 |
|
Str82Hell |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Urca repede in turatii pana in 6 mii, furtunele din rezervor nu sunt crapate ca le am verificat cand am curatat pompa.
Am scos pana la urma regulatorul cu greu, era multa mizerie, l am curatat cu spray de curatat carbutorul si pe urma am dat pe oringuri cu putina vaselina si a intrat imediat la loc, ma asteptam sa l bag greu dupa ce m am chinuit sa l scot si dupa mai pe seara cand am iesit afara nu mi a mai facut probleme. A ramas decat problema la pornire care nu ii dau de cap. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
- B - x x - S P V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 19:13 |