Nehotarare Logan, Diesel sau nu ?
![]() ![]() ![]() |
Nehotarare Logan, Diesel sau nu ?
OAP |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|||
argon |
![]()
Post
#32
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu lua dci, sa nu vrei sa-l vinzi dup'aia si nu-l ia nimeni, dovada vie mai sus.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
OAP |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
nea argoane esti off topic...daca ai cunostiintele necesare sa elaborezi afirmatii cu valoare de adevar referitoare la motorizarile discutate mai sus ajutorul tau e binevenit. Daca in schimb te dai cu parerea pe motiv ca anumite frustrari fac tumbe pe sub capota bijuteriei tehnice de valoarea unui filtru de aer de logan care consuma cat o volga realizeaza ca poti face un contraserviciu cuiva bine intentionat si care chiar stie cate ceva despre masini....dar asa cum au sesizat mai multi colegi de forum in ultimele zile cred ca suferi de "centrul atentiei" ...eu nu iti dau ignore pe motiv ca ma distreaza posturile tale...tu esti impotriva loganului cum e ciutacu impotriva lu base....ciutacu imi place ca e baiat destept...
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#34
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(OAP @ 21 Jul 2009, 09:39) nea argoane esti off topic...daca ai cunostiintele necesare sa elaborezi afirmatii cu valoare de adevar referitoare la motorizarile discutate mai sus ajutorul tau e binevenit. Daca in schimb te dai cu parerea pe motiv ca anumite frustrari fac tumbe pe sub capota bijuteriei tehnice de valoarea unui filtru de aer de logan care consuma cat o volga realizeaza ca poti face un contraserviciu cuiva bine intentionat si care chiar stie cate ceva despre masini....dar asa cum au sesizat mai multi colegi de forum in ultimele zile cred ca suferi de "centrul atentiei" ...eu nu iti dau ignore pe motiv ca ma distreaza posturile tale...tu esti impotriva loganului cum e ciutacu impotriva lu base....ciutacu imi place ca e baiat destept... zi-le loredana ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
OAP |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 21 Jul 2009, 11:19) ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
argon |
![]()
Post
#37
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
io n'am auzit nimic, ci am vazut devizul de reparatie al unui Logan din 2006 cu pilitura.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
klaus |
![]()
Post
#38
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Problema cu pilitura nu mai exista la dieselurile EURO4.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#39
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
problema e ca el cauta SH, care are sanse sa fie E3, adica inainte de 2007.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
OAP |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
argon |
![]()
Post
#41
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca al tau e Euro 4, si se stie ca nu au mai fost probleme, ti se pare normal sa lauzi dci-ul in general?
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Au "cazut" pompe si la E4.
Nu stiu la dci/85cp... |
--------------------
dacia
Logan
- B52
dizăl
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#43
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
daca faci in jur de 20.000 km anual cel mai indicat ar fi benzinar
|
--------------------
dacia
1310
- bt-www
1999 respir deci traiesc
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#44
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
adip |
![]()
Post
#45
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Frate-meu ar zice diesel, eu as zice benzina. Oricum in Logan-ul dci se aude ca in tractor, dar nu din cauza asta nu as lua eu diesel. Pur si simplu, ce salvezi la pompa dai pe cumparare / intretinere.
S-a discutat si ras-discutat, cred ca initiatorul subiectului are suficient material pe forum incat sa-si faca o idee fara sa mai fie nevoie de inca enspe posturi pe aceeasi tema. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
IRONICK |
![]()
Post
#46
|
![]() - Group: Members Posts: 22.893 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(adip @ 21 Jul 2009, 16:16) Frate-meu ar zice diesel, eu as zice benzina. Oricum in Logan-ul dci se aude ca in tractor Tu de cand nu ai mai urcat intr-un logan dizal? Da nu unu de 65, ci de 70 sau 85. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11 (©SanGiorgio)
- B-11-LUX
1982
|
|
adip |
![]()
Post
#47
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
IRONICK, nu am mers decat cu 65. E asa mare diferenta?
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
IRONICK |
![]()
Post
#48
|
![]() - Group: Members Posts: 22.893 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da este diferenta, in special ala ala de 85. Cu ac pornit si muzica la minim (adica abia sa se auda), nu iti dai seama de motorizare decat daca treci de 3000rpm. Ca nivel de zgomot ambiental, era ora 12:00, deci zgomot maxim parazit (mers in oras/coloana).
PS. Eu era sa ma fac de rusine pe tema asta. This post has been edited by IRONICK: 21 Jul 2009, 16:16 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11 (©SanGiorgio)
- B-11-LUX
1982
|
|
vijelie |
![]()
Post
#49
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
@IRONICK
O iei pe urmele lui argon cu auzul? ![]() La ralanti se aude exact ca un diesel. Parerea mea. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#50
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
de-aia ai casetofon/radio-cd la masina
![]() pe mine nu ma deranjeaza zgomotul de diesel, nu m-a deranjat nici cand am condus tedei |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#51
|
![]() - Group: Members Posts: 22.893 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(vijelie @ 21 Jul 2009, 17:20) @IRONICK Crezi ca de tampit mi-am insonorizat eu masina? Daca aveam problema lu' argon ma internam la nebuni ....O iei pe urmele lui argon cu auzul? ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11 (©SanGiorgio)
- B-11-LUX
1982
|
|
mariusdanielchelariu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru cu idei... Group: Members Posts: 259 Joined: 1 February 07 From: Iasi ![]() |
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Tind totusi catre un benzinar, eventual (aici ma mai gandesc, si astept si sfaturi de la dvs. ) un benzinar cu GPL, avand in vedere ca nici eu , nici celalalt sofer nu suntem vitezomani.
Cu stima, Daniel Chelariu |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima , ex Papuc
- IS98ACB
1995-CL, 2002-Clima, Full :D Eram fericit,si voi erati,si dupa asta ne-am luat Dacii.....si n-am mai fost.
|
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
Mie imi place dieselul 1.5 dci de 85 cp. Am mers cu Loganul nou cu motorizarea asta si mi-a placut mai mult decat 1.6 16V. La Logan dci dinainte de facelift era o mare problema insonorizarea pe care se pare ca au mai rezolvat-o.
Strict legat de economie cea mai buna varianta e gpl. Daca nu s-ar pune problema bugetului as merge pe 1.5 dci 85. Pentru carcotasii care afirma ca dieselul cade mai repede-exista aditivi, exista ,,Sfanta Talpa". Dieselul cade pentru ca nu e exploatat cum trebuie. |
--------------------
Renault
Megane
- Cl-02-xxx
2007
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#54
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
recomand calduros 1.6 16V in locul la 1.5 dci
|
--------------------
Dacia
Logan
- EDH
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.595 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(Trofin Liviu @ 30 Aug 2009, 20:01) Pentru carcotasii care afirma ca dieselul cade mai repede-exista aditivi, exista ,,Sfanta Talpa". Dieselul cade pentru ca nu e exploatat cum trebuie. Ca sa cada si mai repede? ![]() Benzinar. Pentru cine isi permite sa-si cumpere o masina nu cred ca reprezinta o problema 300 de lei pe luna benzina, eventual putin mai mult in concedii. Eu cam atat dau lunar, si am medie de 20 de mii de km anual. Comparativ, daca iti iei Logan, ori diesel (fata de benzinar), in rate pe cativa ani, dai lunar in plus la rata mai mult decat ai face economie la carburant la rulajul de 20 de mii anual. N-am introdus in calcule valoarea reviziilor sau eventualele riscuri. Singurul motiv pentru care ar renta Loganul diesel, ar fi sa tractezi o rulota/remorca cu el. Aici intr-adevar se simte diferenta dintre diesel si benzina. This post has been edited by Laurentziu83: 30 Aug 2009, 20:32 |
--------------------
.
.
.
|
|
puiu82 |
![]()
Post
#56
|
![]() MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti ![]() |
Benzinar 1,6l sau 1,6l 16v.
Bafta! |
--------------------
Toyota
Auris
- B-999-CGS
2011 Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
misu78 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Benzinar cu GPL.
|
--------------------
Ford
Focus
- IF-44-VOI
2015 Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
pyngi |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 November 07 From: Tg-Mures ![]() |
Recomand benzinar pentru ca e o tehnologie foarte avansata, mai ales cele 8V nu ca vechiturile alea de dci. Plus ca e tare nasol sa ai consum sub 6 L in oras. Sa nu uitam de revizia aia criminala de 60.000 la dci care costa exact atat ca la 1.4. Sincer, daca vrei Logan, ia numai mpi. La dci suna motorul la ralanti de nu poti acoperi zgomotul numai cu un subufer gigant. Daca deja esti domn si iti permiti ceva de la VAG atunci numai si numai tedei cu cat mai mult rosu pentru ca alea sunt masini numai daca au motor TDI.
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM dCI 85 CP
2008 236.000 km Fara interventii la motor, cutie,ambreiaj. Da vorba unuia: "cu banii astia iti puteai lua si o Masina." (TDI bre)
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
De ce trebuie discutat pe zeci de mii de toapice problema asta. Este dezbatuta si ras-dezbatuta in topicul "diesel vs benzinara", cu calcule, bani etc.
A, daca nu ai intrat in nici o categorie de acolo si/sau inca esti indecis, atunci un drive-test cu amandoua te-ar putea edifica. Pentru Romania eu cred ca nu se merita Diesel, merge mai bine o benzinara. Asta daca nu stai pe deal si ai nevoie de cuplu ca sa urci in fiecare zi. Bafta ! |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- DB-05-xxx
xx.09.2004 Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#60
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
este foarte simplu iei diesel doar daca masina e de firma, face multi km, are multi soferi. daca iti iei pentru tine, pentru familia ta de mers in concediu , pe la tara in principiu sa conduci linistit cumpara pe benzina. nu faci nici o economie cu diesel-ul asta am si diesel de 70 cp si 1.6 8v pe benzina , oricand as alege benzinarul.
|
--------------------
ford
focus
- xxx
2007 plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th September 2025 - 01:29 |