Noul vehicul de teren Dacia - Duster
Noul vehicul de teren Dacia - Duster
C@talin |
2 Jun 2010, 18:45
Post
#3211
|
||
Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu |
|
||
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|||
asgard1955 |
2 Jun 2010, 19:44
Post
#3212
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH |
Parerea mea personala este ca si in modul auto nu prea cupleaza spatele in curbe.
Diferentialele fata si spate permit rotilor aflate pe aceeasi axa sa se invarta cu viteze diferite iar diferentialul central, axei fata si spate sa se invarta cu viteze diferite. La duster nu prea cred ca acel cuplaj electromagnetic se poate numi diferential central pentru ca nu permite rotirea axelor fata si spate cu viteze diferite. La duster in modul look ambele axe se invart cu aceeasi viteza (deloc recomandat in curbe) iar in modul auto spatele este cuplat din cand in cand in momentul in care fata pierde aderenta. Ca sa poti merge in 4x4 permanent este nevoie de diferential central. Am reatasat niste montaje mai vechi pentru cei mai nou veniti. Pozele sunt de la duster, schitele de la qashqai 2 Jun 2010, 19:57: Am vazut acum cateva zile la o emisiune o explicatie super la modul in care functioneaza diferentialul. Din fericire am gasit-o: This post has been edited by asgard1955: 2 Jun 2010, 19:57 Attached thumbnail(s) Montaj1.jpg ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 2352 Montaj2.jpg ( Size: 930.08k ) Number of downloads: 2377 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
CGDBZ |
2 Jun 2010, 20:22
Post
#3213
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Nu pateste nimic in curbe in nici un mod de tractiune asta datorita diferentialului al carui mod de functionare este prezentat mai sus in filmulet.
|
--------------------
-
-
-
|
|
boobybooby23 |
2 Jun 2010, 20:42
Post
#3214
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
eu unu nu as fi asa sigur,mai ales la ce sectiune are cardanul in zona rulmentului palier...e cam firav,plus de asta e si un cuplaj hidroelastic
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
asgard1955 |
2 Jun 2010, 20:48
Post
#3215
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH |
In momentul in care cardanul se invarte si actioneaza diferentialul roata de pe exterior (in curba) se invarte la viteza diferentialului iar cea din interior mai incet pentru ca diferentialul ii permite.
Daca axa fata si spate sunt cuplate in modul look si masina se afla in curba, cardanul prin intermediul diferentialelor fata si spate roteste roata fata exterioara si spate exterioara la aceasi viteza ceea ce nu este in regula si solicita cardanul si diferentialele pentru ca axa fata si spate trebuie sa se invarta la viteze diferite in curbe. De aceea modul look se foloseste in conditii cu aderenta redusa cand rotile se pot roti la viteze diferite datorita mediului si nu diferentialului central (care la duster nu exista). This post has been edited by asgard1955: 2 Jun 2010, 20:51 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
CGDBZ |
2 Jun 2010, 21:01
Post
#3216
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Diferenta de viteza intre rotile de pe aceeasi parte intr-o curba este foarte mica , ea se mareste cu cresterea vitezei masinii , de acea modul look se decupleaza automat cand se depaseste o anumita viteza , la Duster stiam de 40 km/h .
This post has been edited by CGDBZ: 2 Jun 2010, 21:01 |
--------------------
-
-
-
|
|
boobybooby23 |
2 Jun 2010, 22:51
Post
#3217
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
in modul lock nu iti decupleaza spatele ,numai in modul auto se intampla acest lucru
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
CGDBZ |
2 Jun 2010, 23:06
Post
#3218
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
In modul aoto nici macar nu e "cuplat" spatele , se "cupleaza" la pierderea aderentei pe fata.
|
--------------------
-
-
-
|
|
membru_DC |
3 Jun 2010, 21:19
Post
#3219
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
cristy10 |
4 Jun 2010, 00:36
Post
#3220
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 March 10 |
Bravo asgard....exact emisiunea asta o aveam in minte acum 2 zile la ultimul meu post.
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
mihaianti |
4 Jun 2010, 04:54
Post
#3221
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 24 March 09 |
apropo de folosirea modului lock pe sosea nu e chiar asa de nemaipomenit ,defapt aceeasi recomandare se intalneste si la jeep grand cherockee , in rest motorul de 110 cp dci se comporta excelent
4 Jun 2010, 07:49: intr-un post precedent ziceam ca are diferential central .m-am inselat nu are , de altfel majoritatea suv-uilor nu au doar alea mai serioase si scumpe peste 50.000 euro au sau masinile considerate din start de teren si nu suv care au si sasiu . This post has been edited by mihaianti: 4 Jun 2010, 07:49 |
--------------------
logan si duster
dacia
2010
- b-50-uuu
|
|
montañes |
4 Jun 2010, 11:19
Post
#3222
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 4 June 10 |
Bună ziua din Spania
despre photoshop fa127c0f9a80ce3e047665522d07cde6o.jpg 83d05a3ff0be5ad3321bce62db1a0b39o.jpg http://www.youtube.com/user/Dacia4x4 This post has been edited by montañes: 4 Jun 2010, 16:58 |
--------------------
-
-
- Spain
|
|
boobybooby23 |
4 Jun 2010, 12:42
Post
#3223
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
CGDBZ eu stiu ca auto iti decupleaza spatele in functie de viteza masinii,dar o sa fac un test pe un elevator cu un 4x4
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
asgard1955 |
4 Jun 2010, 14:58
Post
#3224
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH |
In modul auto masina merge in 4x2 cu tractiune fata, cand fata pierde aderenta cupleaza spatele iar cand se recapata aderenta pe fata, spatele este decuplat, asadar pentru a decupla spatele trebuie inainte sa fie cuplat.
In modul look la viteza mare se trece automat in modul auto care abia atunci decupleaza spatele cand fata are aderenta. |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
aphophis |
4 Jun 2010, 20:52
Post
#3225
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 |
QUOTE(montañes @ 4 Jun 2010, 11:19) Bună ziua din Spania despre photoshop fa127c0f9a80ce3e047665522d07cde6o.jpg 83d05a3ff0be5ad3321bce62db1a0b39o.jpg http://www.youtube.com/user/Dacia4x4 tare de tot dusterul in 3 usi |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
CGDBZ |
4 Jun 2010, 21:13
Post
#3226
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
asgard1955 asa stiam si eu , de fapt asa mi-a spus cel de la Dacia cand am facut drive-test numai ca eu nu am dat aici o explicatie asa buna si cred ca nu m-am facut inteles.
Cel in trei usi imi place si mie pe cand versiunea Duster X6 mi se pare urata rau. |
--------------------
-
-
-
|
|
asgard1955 |
4 Jun 2010, 21:33
Post
#3227
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH |
Parerea mea personala este ca desi dusterul in 3 usi arata decent nu va avea utilitate practica iar in afara de unghiul central mai bun care este util in offroad fata de unghiul central versiunii cu 5 usi nu aduce nimic bun ci aduce un ampatament mai mic, un spatiu interior mai mic si un acces mai greu in masina pentru ocupantii locurilor din spate. Dusterul nefiind o masina de offroad veritabil nu cred ca va fi produsa vreodata acasta versiune.
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
CGDBZ |
4 Jun 2010, 22:02
Post
#3228
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Versiunea in trei usi mi se pare a fi o versiune mai "sport" si probabil ca si-ar gasi si cumparatori daca ar fi produsa la un pret mai mic decat cea in 5 usi . Mie imi place cum arata dar nu mi-as cumpara una , de fapt nu mi-as lua nici o masina in 3 usi.
|
--------------------
-
-
-
|
|
montañes |
4 Jun 2010, 22:29
Post
#3229
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 4 June 10 |
Două mai mult decât X6, ar fi similar cu Dodge Caliber și Quasqahai Nissan.
Aceasta, un mic Pathfinder. Real SUV, dar cred că a fost o capota scurtă pic ... by google 4668153487_c82eeef1c1_b.jpg 8e4d440c8f78f5a7bd6cc7f76b6522ebo.jpg Nu-mi place rezultatul ... |
--------------------
-
-
- Spain
|
|
TAW |
5 Jun 2010, 10:52
Post
#3230
|
membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau |
QUOTE(membru_DC @ 1 Jun 2010, 22:58) in "Manualul de utilizare" scrie si ceva de genu' ca daca iei un viraj in loc in modul 4X4 LOCK, "se arde" un calc. de vreo 1000€......asta pe langa faptul ca se torsioneaza caroseria desigur nimeni nu citeste manualul respectiv si or sa vrea sa schimbe pe garantie calculatorul respectiv ... surpriza va fi mare Sa o iau ca pe o gluma? In manual, eu nu am gasit nicaieri scris ca daca iei o curba stransa sau viraj in loc pe 4x4 LOCK se arde calculatorul...sau se torsioneaza caroseria. Singurele precautii mentionate la modelele 4x4 sunt: nu se tracteaza pe distante lungi si cu viteza (exclusiv platforma), nu se schimba modul de lucru in viraj, marsarier, sau cand rotile patineaza (indiferent de ce mod selectezi), respectarea tipului si a dimensiunii de anvelopa conform producatorului. Nu vad nimic referitor la "arderea" unui calculator de 1000 de euro. Sistemul este prevazut cu protectie la supraincalzire si la suprasolicitare (de exemplu patinare excesiva in 4x4 Auto sau Lock, sau depasirea vitezei de 60 kmh in 4x4 Lock, sau diferente de presiune/dimensiune intre rotile fata-spate). |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
cristy10 |
5 Jun 2010, 17:45
Post
#3231
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 March 10 |
Am in familie IGNIS 4X4. 100% multumit. Sistemul este asemanator.
Terminati cu prostiile ca se arde sau cine mai stie ce. |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
Squirrel |
7 Jun 2010, 08:33
Post
#3232
|
Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! |
În broșura-pliant (la pagina 10 din 28) se specifică limita de 80km/h pentru modul 4Ś4 Lock.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
l_stoian79 |
7 Jun 2010, 10:00
Post
#3233
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 April 10 |
QUOTE(Squirrel @ 7 Jun 2010, 09:33) dar nu cred ca se specifica nimic de "ars calculator care costa 1000EUR" singura problema la rulatul cu diferentialul blocat o constitue uzura transmisiei (angrenajele din diferential) si uzura pneurilor. S-ar putea dupa vreo 50km cu 4WD Lock pe asfalt sa constanti ca din profil AT ai profil Slick pe roti sau sa pocneasca ceva prin diferential (niste dinti rupti de la roti dintate, sau ceva cuplaje de la arbore,...) This post has been edited by l_stoian79: 7 Jun 2010, 10:00 |
--------------------
Opel Astra Classic2
& Toyota Land Cruiser LJ73
2006 & 1990
|
|
C@talin |
7 Jun 2010, 10:15
Post
#3234
|
Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu |
o sa se incinga si uleiuala din diferential.Si o sa puta ca un ambreiaj ars.
vreiceva cu 4x4 permanent iei subaru cu sistemu 4x4 symetric,unde sebaleza mai multe curbe de cuplu intre putile fata spate.si e mereu permanent. Subaru stie sa merga in regim de autostrada cu 80% fata 20% spate cuplu.nicioadata nu o sa fie 100% fata. cum e recomandat la duster ca se rupe transmisia la 160 pe modu auto. This post has been edited by C@talin: 7 Jun 2010, 10:19 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Squirrel |
7 Jun 2010, 10:43
Post
#3235
|
Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! |
Din forma butonului și din filmulețele de prezentare (0:18), eu unul am rămas cu impresia:
* se oprește agregatul; * se comută pe modul 4Ś4 Lock și se revine pe modul Auto (în bord se aprinde 4Ś4 Lock); * se pornește agregatul, circulându-se apoi în 4Ś4 Lock atât timp cât sistemul electronic crede de cuviință. Concluzie: nu ar trebui să pună mari probleme de utilizare. This post has been edited by Squirrel: 7 Jun 2010, 10:47 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
asgard1955 |
7 Jun 2010, 19:06
Post
#3236
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH |
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
caphonne |
8 Jun 2010, 10:12
Post
#3237
|
Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni |
Din forma butonului și din filmulețele de prezentare (0:18), eu unul am rămas cu impresia:
Concluzie: nu ar trebui să pună mari probleme de utilizare. Cam asa sunt toate masinile 4x4 Pajero, Nissan, Toyota etc.Cam la toate trebuie sa opresti cand cuplezi sau decuplezi "Lock'' si cu datul inapoi la fel.Asa este sistemul. |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
Squirrel |
8 Jun 2010, 10:17
Post
#3238
|
Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! |
În manual limita de viteză pentru 4Ś4 Lock este de 60 km/h.
Iar din 4Ś4 Lock selectorul revine automat în modul Auto. Alegerea 4Ś4 Lock este de genul On/Off după cum apare scris chiar pe selector, acesta revenind în poziția Auto (modul 4Ś4 pornit este semnalat de martorul luminos din bord). Tot manualul spune că alegerea manuală a modului 4Ś4 (4Ś4 Lock) se face doar: - în afara drumurilor carosabile, - când vehicolul rulează în linie dreaptă (când nu se află în viraj), - nu este cuplat în marșarier, - când roțile nu patinează puternic. This post has been edited by Squirrel: 8 Jun 2010, 10:23 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
caphonne |
8 Jun 2010, 11:15
Post
#3239
|
Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni |
Da ce scrie in manualul Dusterului este mai mult decat bine si este valabil si pentru alte masini 4x4.Respecti ce ai scris mai sus ai masina nu respecti o termini instant.
Mai jos va postez modul de functionare al 4x4.Este modul general nu al unei masini anume dar va puteti face o idee si despre Duster. Daca aveti timp cititi este destul de util. ''Foarte frecvent auzi intrebarea: Ce naiba e cu al doilea schimbator de viteze ? la ce foloseste ? In primul rand e clar ca e vorba despre levierul reductorului. Cand si de ce il folosim urmeaza de vazut. In primul rand - de ce au unele masini nevoie de reductor . Practic pentru a transmite cuplu puntii fata atunci cand masina are nevoie de aderenta sporita. Mai simplu spus este o cutie de transfer. Orice vehicul care foloseste 4WD part time ruleaza in conditii normale cu spatele. Adica toata puterea masinii este transmisa printr-un cardan puntii spate. In conditii de drum alunecos ( apa, zapada, noroi sau macadam ) constatam adesea ca " fuge de spate " mai ales in momentele cand acceleram brusc. Atentie ! Cuplarea primei trepte a reductorului nu va imbunatati cuplul masinii ( nu realizeaza o multiplicare de cuplu ) ci doar imparte cuplul existent fata / spate intr-un raport 50% / 50%. In mod logic aderenta la sol se mareste ( acum ai 4 puncte de contact activ in loc de 2 ) dar cam atat. Ce NU TREBUIE FACUT in 4x4 high sau prima treapta a redutorului. In primul rand trebuie inteles ce se intampla sub tine cand ai activat 4x4 high . Tu apesi pedala de acceleratie, motorul produce un cuplu pe care il transmite mai departe cutiei de viteze, apoi reductorului care o distribuie pe punti. Ce se intampla mai departe cu fiecare roata ??!! Pai practic primeste JUMATATE din puterea destinata fiecarei punti. Cat timp masina merge drept totul e ok, indiferent de natura suprafetei sau - MAI ALES - viteza de rulare. Atat cele doua punti cat si fiecare dintre roti primeste un cuplu egal si MAI ALES acelasi numar de ROTATII PE MINUT. Dar ce se intampla la viraje ??? Fiecare roata parcurge un arc de cerc de diametru diferit si pentru a putea face asta si mai ales pentru a PUTEA VIRA fiecare roata va parcurge respectivul arc de cerc cu o rotatie diferita FORTAND cele 2 diferentiale - fata si spate . Este acel moment in care, in 4x4 simti ca masina trage de volan. Tot din cauza asta e foarte greu de manevrat un viraj PE LOC pe asfalt uscat. Efectul acestui abuz poate fi extrem de trist - DISTRUGEREA DIFERENTIALULUI / DIFERENTIALELOR . Atata timp cat se ruleaza pe teren alunecos tensiunile NU sunt la fel de mari; in mod bizar exact ce vrei sa eviti cand cuplezi 4x4 se intampla, adica rulezi intr-un derapaj controlat si permanent ; astfel rotile tensionate aluneca ( derapeaza )pe masura ce se tensioneaza dar efectul global e insesizabil sau slab sesizabil ( masina " trage de volan " ) si e relativ stabila . Insa tensiunile rezultate duc in timp la uzura celor 2 diferentiale. Concluzie : NU se merge in 4x4 pe asfalt uscat niciodata si in nici un caz cu viteza mare. CAND SE CUPLEAZA REDUCTORUL pe 4WD LOW Reductorul are 2 pozitii de baza pentru 4x4 : cea discutata mai sus si inca una care presupune o multiplicare de cuplu. Astfel, acelasi motor transmite celor 4 roti un cuplu mai mare . Se foloseste in cazul in care se simte nevoia de tractiune suplimentara : la urcat / coborat pante abrupte, in noroi sau zapada mare sau in teren dificil cand se doreste controlul TOTAL al masinii. Ce trebuie stiut : NU SE merge niciodata cu viteza mare ( in LOW la cca 40 km /h esti in viteza a cincea la limita. Masina accelereaza mult mai bine si frana de motor e mult mai eficienta . Foarte rar se foloseste viteza 1 ; reductorul permite plecarea de pe loc cu a 2-a fara a forta ambreiajul - asta e de fapt pe langa cuplul multiplicat principala lui utilitate. CONCLUZIE : La parasirea asfaltului e utila cuplarea reductorului in 4WD High pentru a imbunatati aderenta.La majoritatea masinilor se poate face asta in mers pana intr-o anumita viteza ( specificata de fabricant). Rulati asa pana cand terenul da PRIMUL SEMN ca devine dificil, moment in care cuplati 4WD LOW . E bine sa faceti asta INAINTE de a ramane impotmoliti nu DUPA, s-ar putea sa nu ajute la nimic. In plus, in teren dificil nu puteti rula cu mai mult de 40 km / h - care e limita reductorului la majoritatea masinilor - in schimb aveti control total asupra masinii atat la acceleratie cat si la frana de motor ( cea mai indicata in teren ). In schimb protejati ambreiajul pe care altminteri il fortati la fiecare damb sau sleau. Folositi cat mai putin frana - in special atunci cand coborati o panta . Pantele se coboara in frana de motor ( orice franare instinctiva cu ambreiajul calcat rupe aderenta si te transforma in saniuta) si se urca in viteza a 2 -a sau chiar a 3-a daca nu sunt foarte abrupte. Daca motorul e bine reglat nu se opreste indiferent cat de incet mergi deci uita de ambreiaj si foloseste-l doar 1 secunda cat schimbati viteza. Nu rulati pe sosea in 4x4 decat pe plaie mare sau zapada. Nu se merge cu 160 km/h in 4x4 - in ACEST sistem de 4x4 - pentru ca stricati masina . Oricum daca simtiti nevoia sa mergeti cu viteza asta inseamna ca NU AVETI NEVOIE de 4x4. Avantajele acestui sistem : fiabilitate, robustete, performanta sporita offroad. Poate fi imbunatatit prin instalarea pe fiecare punte a unui diferential blocabil. Despre acesta - un topic separat la un moment dat. E folosit la majoritatea masinilor vechi ( anii 80-90 ) si multe dintre cele noi ( in special pickup ).'' __________________ |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
membru_DC |
12 Jun 2010, 23:40
Post
#3240
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 |
QUOTE(CGDBZ) Eu nu am vazut nici unul , deabia am vazut azi al treilea Sandero Stepway eu am avut azi onoarea sa vad un Stepway 4X4 This post has been edited by membru_DC: 12 Jun 2010, 23:40 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2024 - 19:39 |