Ordine pistoane pompa frana dublu circuit, Nu stiu ordinea
![]() ![]() ![]() |
Ordine pistoane pompa frana dublu circuit, Nu stiu ordinea
shakaluxxxx |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 10 August 08 From: Arad ![]() |
Attached thumbnail(s) DSC00300.JPG ( Size: 328.17k ) Number of downloads: 4664 |
||
--------------------
Dacia
1310 TL
1986
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
corect
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
shakaluxxxx |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 10 August 08 From: Arad ![]() |
Multumesc. Luni montez pompa si am sa revin cu un post.
|
--------------------
Dacia
1310 TL
1986
|
|
shakaluxxxx |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 10 August 08 From: Arad ![]() |
Am schimbat pistoanele din pompa, am schimbat lichidul, am reglat sabotii si am aerisit si acuma am frane foare bune! Multumesc.
|
--------------------
Dacia
1310 TL
1986
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
cam la cat timp se schimba garniturile la pompa de frana? cea dublu circuit!
nu am umblat niciodata acolo! doar la garnitura de la vacuum! nu am probleme acum, dar vreau sa stiu! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Nu cred ca este un interval precis de schimbare, sau o recomandare la un anumit numar de km. Timpul de utilizare e dat de calitatea garniturilor, corectitudinea montajului, starea pompei de frana, lichidul de frana utilizat, si lista ar mai putea continua. Ca o diagnosticare, ele sunt uzate in momentul cand pedala de frana devine din ce in ce mai elastica, chiar dupa aerisiri succesive, intr-un cuvant lichidul de frana scapa pe langa garnituri la actionarea pedalei. Nu te apuca sa le schimbi doar daca e cazul
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
om_bland |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Exista o ordine de montare a garniturilor pe pistonase? Astept raspuns va rog !
|
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Le montezi in ce ordine iti vine mai usor, astfel incat sa nu le deteriorezi. Dar trebuie sa le montezi in pozitia corecta.
Pentru detalii, topicul acesta este foarte util. This post has been edited by cristio_79: 25 Aug 2010, 21:10 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei interesati de reconditionarea pompei de frana, puteti citi AICI.
|
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Am ajuns si eu la capitolul reconditionare pompa de frana, pentru ca o sa ma duc cu ea la ITP si vreau sa-i fac franele la nivelul maxim si pentru asta mi-am comandat si niste garnituri straineze, iar pana vin garniturile am zis sa le dau jos e cele vechi.
In interior lichidul aproape negru din cauza garniturile de la vmcomp, plus ca intre pistonase era un pic oxidata asa ca am am baga un pic de smirghel de 600 si arata ca-n poze ![]() 13 Mar 2011, 19:18: Eu tot am o nedumerire la ordinea arcurilor, pentru ca unul este mai lung decat celalalt, care vine asezat intre pistoane? This post has been edited by Adrian_Boy: 13 Mar 2011, 19:18 Attached thumbnail(s) HPIM0909.gif ( Size: 490.86k ) Number of downloads: 4547 HPIM0910.gif ( Size: 340.22k ) Number of downloads: 3512 HPIM0911.gif ( Size: 194.88k ) Number of downloads: 3245 HPIM0918.gif ( Size: 289.58k ) Number of downloads: 3184 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
dasile |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 August 08 From: Bucuresti ![]() |
Arc lung piston mic , arc scurt piston lung si asta e .
|
--------------------
Dacia
Break
1998 /1310 CL
|
|
florynel39 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 December 11 ![]() |
Sunt posesorul unei dacii fabricatie 2004 cu pompa de frana dublu circuit , 4 tevi si by pass. Am inlocuit limitatorul (pierdea lichid) si din cauza duratei lucrarii s-a golit pompa de lichid ( s-a dezamorsat). Dupa aerisirea circuitului la desfacerea aerisitorului de la pompa am constatat ca nu venea nici un pic de lichid desi pedala de frana era tare. Ceva sugestii? Mentionez ca la aerisirea rotilor nu am avut probleme (lichidul a venit cu oarecare presiune). Aerisirea am facut-o incepand cu roata dreapta spate si terminand cu stanga fata, pompa ultima. Deasemenea acum 1 luna am inlocuit si garniturile la pompa de frana dar nu s-a cunoscut nici o imbunatatire. Acum frana tine la fel de prost.
|
--------------------
Dacia
1310
2004
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Si totusi am o nelamurire, pentru ca nu am presiune cu toate ca am respectat oridinea de asezare a tot ce inseamna garnituri... si totusi nu stiu unde am gresit
![]() La pistonasul cel mic, sigur asa vin asezate... parca dintr-o fotografie cu tot kit-ul, s-ar vedea un pic altfel, sau ma insel eu? Ceva pareri? (Aerisiri am tot facut si de pomana!!!) Attached thumbnail(s) DSC00300.JPG ( Size: 922.78k ) Number of downloads: 874 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
N E S |
![]()
Post
#14
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
QUOTE(florynel39 @ 19 Dec 2011, 11:16) Sunt posesorul unei dacii fabricatie 2004 cu pompa de frana dublu circuit , 4 tevi si by pass. Am inlocuit limitatorul (pierdea lichid) si din cauza duratei lucrarii s-a golit pompa de lichid ( s-a dezamorsat). Dupa aerisirea circuitului la desfacerea aerisitorului de la pompa am constatat ca nu venea nici un pic de lichid desi pedala de frana era tare. Ceva sugestii? Mentionez ca la aerisirea rotilor nu am avut probleme (lichidul a venit cu oarecare presiune). Aerisirea am facut-o incepand cu roata dreapta spate si terminand cu stanga fata, pompa ultima. Deasemenea acum 1 luna am inlocuit si garniturile la pompa de frana dar nu s-a cunoscut nici o imbunatatire. Acum frana tine la fel de prost. Frana de mana cum tine? La cati dinti? Verifica sa nu cumva sa fie tocite placutele de frana, respectiv discurile, si vezi sabotii pe spate daca mai au ceva "carne" pe ei, plus regleaza-le distanta. Dupa toate operatiunile astea fa o aerisire si ai sa vezi rezultatul. Pana ieri si eu ma plangeam de lipsa eficientei la franare, am verificat tot ce trebuia verificat, cilindrii spate, garnituri etrieri etc, iar dupa ce am reglat sabotii si am facut o aerisire sanatoasa am niste frane de musc volanul. Spor! |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Adrian_Boy @ 5 Apr 2012, 04:49) [...] La pistonasul cel mic, sigur asa vin asezate... parca dintr-o fotografie cu tot kit-ul, s-ar vedea un pic altfel, sau ma insel eu? [...] Pistonul mare are > > iar cel mic > <, asa incit presiunea creata de cel mare sa-l impinga si pe cel mic si cel mic sa creeze la rindul lui presiune. Desfa pompa de pe servo (slabeste piulitele alea doua vreo 2 mm) si vezi daca nu e distanta "9mm" eronata si pompa atacata. Se mai intimpla uneori un fenomen: Arcurile sint oarecum in dezechilibru asa incit pistonul mic e impins inapoi de arcul mare cu forta mai mica decit a arcului mic, asa ca supapa lui ramine deschisa. Solutia 1=iei arcurile din setul vechi si le montezi pe pistoanele noi. Solutia 2=bagi o saiba de diametrul pompei si grosime 2 mm in fundul pompei, sa intareasca arcul mare. Sau, mai pot fi pistoanele prost executate si se cam gripeaza pe cilindrul pompei. Pateam asa cu alea de armcomp (de fapt nici nu gaseam altele pe aici). |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
CiufuMadalin |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 1 December 11 ![]() |
scuze
This post has been edited by CiufuMadalin: 11 Apr 2012, 14:41 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- IF 09 ULY
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#17
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
CiufuMadalin cauta prin topic ca este undeva ordinea de montare
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
- in primul rand, multumesc mult lui diaconuliviu pentru lamuriri.
- in al doi-lea rand, se pare ca nu e de acolo, am montat bine garniturile pe noile pistonase, am cumparat chiar si alte garnituri si am jonglat intre ele cu doua corpuri de pompa cu doua tipuri de pistonase si doua modele de darnituri, cele de la Unix si am gasit si noi in magazin Rolast... dar se pare ca problema sa nu fie de aici.... ![]() In momentul cand am schimbat garniturile la pompa frana centrala, cu cele de la Unix, am schimbat inclusiv si pe cele in care se fixeaza butoiasul pentru lichid si se pare ca nu e chiar indicat, deloc, pentru ca se manifesta in felul urmator. - pompa creeaza presiune, dar parca merge pe loc, ce baga si scoate in acelas timp - aerisirea am facut-o la conducte cu ele scoase de tot, nu curge nimica, decat daca lasi mai mult timp, peste 2-3 minute si atunci, asa picaturi... fapt ce ma duce cu gandul ca in momentul in care infig piciorusele butoiasului de lichid se umfla si optureaza orificiile pe unde curge lighidul de frana din vas in pompa, nu maxim... dar suficient incat sa nu curga exact cat trebuie. Azi ma duc sa iau alte garnituri exterioare ![]() This post has been edited by Adrian_Boy: 22 Apr 2012, 07:02 Attached thumbnail(s) poza52.JPG ( Size: 124.23k ) Number of downloads: 835 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Spune-mi, daca defiletezi conductele sau daca incerci aerisire prin cadere, curge lichid? Daca da, nu prea e de la garniturile alea.
Daca nu, remonteaza vechile garnituri si vezi daca cu ele curge la liber. daca nici atunci, nu e din acele garnituri pt vas ci de la supapele de descarcare..sau arcuri...cursa.. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
razvan32 |
![]()
Post
#20
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
am gasit prin balcon o pompa cu dublu circuit cu 3 conducte. vreau sa inlocuiesc garniturile la pistonase. am scos splinturile si am incercat sa desfac piulita din capatul pompei. am luat cheia de 32 si am incercat s-o desfac dar nu vrea.
cum se poate sa desfac piulita? cine ma ajuta? Attached thumbnail(s) 31102012575.jpg ( Size: 148.6k ) Number of downloads: 458 |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:07 |