DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema Carburtor, Help

soso2009
post 27 Jan 2009, 20:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 January 09




Am o problema la un carburator de dacia 1310.L-am dat jos si l-am curatat si lam pus sus si cand pornesc masina sta vreo 3 secunde si daca nu o accelerez moare motorul.Se poate sa traga aer fals?HELP PLS


--------------------
Ford escort 1987 - MM 10 pac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 27 Jan 2009, 22:48
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




ai facut reglaju la plutitor,vezi sa nu ti-o innece

27 Jan 2009, 22:50:
eu am patit asta mai demult cand nu stiam ca trebuie reglat la 7mm cu 13 si asa mi-a inecat mie masina de nu stiam ce sa ii mai fac,noroc de un batranel care a trecut atuncea pe langa mn si mi-a facut el distanta cu o tigara si mergea de rupea dupa

This post has been edited by Mario 86: 27 Jan 2009, 22:50


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
restromania
post 28 Jan 2009, 00:40
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 December 08
From: Galati




Buna seara!
Imi spune si mie cineva va rog cum se face reglajul ala si ce anume trebuie reglat?
In sensul ca e tot un fel de jiglor sau ceva?
Multumesc anticipat


--------------------
Dacia Super Nova Clima 2001 - GL-88-SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 28 Jan 2009, 01:00
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




reglaju il faci foarte simplu pui garnitura la carburator dupa pui plutitorul si stiftu ala care il tine ,dupa ce ai facut astea il tii cu capu in jos bagi o tigara intre plutitor si garnitura


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
restromania
post 28 Jan 2009, 01:04
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 December 08
From: Galati




multumesc. o sa ma uit maine. cred ca am inteles si daca nu o sa revin cu intrebari.
acum tot caut pe forum pe aici pt problema mea dar nu am gasit nimic.
problema este ca atunci cand accelerez masina vibreaza(se aud toate geamurile cum vibreaza) si ii da in nas.
in frana de motor masina merge perfect, iar la relanti vibreaza putin dar nu se compara cu atunci cand accelerez.


--------------------
Dacia Super Nova Clima 2001 - GL-88-SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 28 Jan 2009, 08:13
Post #6


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Ia uita-te un pic aici.

Attached thumbnail(s)
3.JPG ( Size: 64.26k ) Number of downloads: 2554


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
restromania
post 29 Jan 2009, 00:18
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 December 08
From: Galati




m-am uitat azi dar nu am stiut ca trebuie deformat. multumesc de sfat. si nu prea am inteles ce e notat cu A si cu B pt ca nu apar in figura. plus ca aici se pare ca urca cam mult plutitorul...daca in punctul 2 este tot el.
multumesc de ajutor si as fi recunoscator daca ai veni cu o completare.


--------------------
Dacia Super Nova Clima 2001 - GL-88-SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 29 Jan 2009, 08:00
Post #8


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




A si B sunt cote de la fata capacului de carb pana la plutitor, nu se vad din cauza siglei. Incearca acum sa vezi cotele. 1 si 2 sunt linguetele (mai pe romaneste limbute) care se deformeaza pentru a obtine aceste valori de 7 si 13mm. In poza sunt doar reprezentari grafice ale plutitorului pentru vizualizare, nu e neaparat sa fie exact aceeasi proportie. Plutitorul cu linie continua este pe pozitia de inchis a cuiului pontou si cu linie intrerupta pentru pozitia deschisa a acestuia. Poza e modificata pentru o intelegere mai usoara.

Attached thumbnail(s)
3.JPG ( Size: 68.55k ) Number of downloads: 2803


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 29 Jan 2009, 09:06
Post #9


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




QUOTE(soso2009 @ 27 Jan 2009, 20:18)
Am o problema la un carburator de dacia 1310.L-am dat jos si l-am curatat si lam pus sus si cand pornesc masina sta vreo 3 secunde si daca nu o accelerez moare motorul.Se poate sa traga aer fals?HELP PLS
*



3 secunde zici? esti sigur ca ai pus toate furtunasele la loc? vezi ca ai unu care pleaca din T-ul ala si se duce in galerie... vezi sa fie pus bine, sa nu fie crapat, si vezi ca in el are o diuza, verifica sa fie si ea la locul ei si sa fie OK


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Jan 2009, 21:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca nu avea duza, nu pornea sau porneste greu (e posibil si din ea).
Daca nu avea nivel bun, murea la accelerare. El spune ca daca nu o accelereaza , moare.
Strange surubul care misca axul acceleratiei pana obti o turatie stabila, si regleaza din cel de jos(mai jos de cat ala de la acceleratie, dozajul amestecului pentru relanti) pana obti o turatie maxima putin mai mare, slabesti din cel de sus pana obti o ruratie minima stabila si iar reglezi din cel de jos pana ai o turatie maxima mai mare, si asa pana cand observi ca surubul de sus, e asa de slab incat nu mai atinge de parghie, dar ai un ralanti normal. Asta presupune ca jiclorul de ralanti sa fie acelasi dinainte care mergea pana sa speli tu carburatorul, sau ce i-oi fi facut. Daca l-ai schimbat (nu e indicat , pentru ca azi, nimeni nu le mai face calibrate corect) cand reusesti sa obti oricum o stabilitate a ralantiului, slabeste de jiclorul de relanti, si daca creste turatia, inseamna ca acesta are gaura decalibrata(mica) si mareste-o cu ceva finut, din aproape in aproape, pana cand , slabind din el,se reduce turatia. Cand creste turatia la slabire e mica gaura, cand scade e buna.
Nivelul in camera , sa fie pana la jumatatea planului inclinat de sub cuiul poanto. Care plan? Toti peretii sunt verticali, numai pe latura pe unde este furtunul de alimentare, e un plan oblic. La jumatatea lui. Dai capacul la o parte, scoti cu o carpa benzina din camera de nivel,reglezi plutitorul, asezi capacul si-l ti presat cu o mana si cu sealalta dai la pompa, cand nu mai auzi zgomotul specific jetului de benzina sau simti ca pompa nu mai baga, dai capacul la o parte si si vezi nivelul. Repeti faza pana obti ce trebuie.

29 Jan 2009, 21:34:
Nu umbla cu A si B, si ce-o mai fi prin stele, ca asta-i vrajeala constructorului sau a autorului cartii, pentru a-si da importanta.

This post has been edited by PH-06-BOA: 29 Jan 2009, 21:34


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 21 Mar 2009, 17:33
Post #11


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




Am si eu o intrebare "PH-06-BOA" si multumesc frumos de raspuns:

Reglatul plutitorului il fac pur si simplu cu mana miscand de lamelele de langa cuiul poantou ?

Multumesc mult de ajutor, ca am si eu problema ca atunci cand e motorul cald, cand apas pe acceleratie se opreste instant. mellow.gif


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Mar 2009, 18:26
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Se opreste, pentru ca nu ai pereche jiclorul principal cu cel de franare de la emulsor, si alta ar fi circuitul de sprituire ( cu influienta mai slaba).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 22 Mar 2009, 01:07
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




@PH-06-BOA:"e asa de slab incat nu mai atinge de parghie"
intr-adevar. asa tb sa fie, insa tb sa se sprijine foarte putin, altfel clapeta va deteriora corpul carbului.
"slabeste de jiclorul de relanti, si daca creste turatia, inseamna ca acesta are gaura decalibrata(mica) si mareste-o cu ceva finut, din aproape in aproape, pana cand , slabind din el,se reduce turatia. Cand creste turatia la slabire e mica gaura, cand scade e buna."
astea banuiesc ca sunt doar niste teorii complet subiective de-ale tale, nu?

"Nivelul in camera , sa fie pana la jumatatea planului inclinat de sub cuiul poanto"
"Nu umbla cu A si B, si ce-o mai fi prin stele, ca asta-i vrajeala constructorului sau a autorului cartii, pentru a-si da importanta"
mai bine ai scrie tu o carte. pe bune. in primul rand, daca nu vrei sa respecti cotele A si B nivelul trebuie sa fie la BAZA planului inclinat.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 22 Mar 2009, 02:54
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(gangara @ 22 Mar 2009, 01:07)
@PH-06-BOA:"e asa de slab incat nu mai atinge de parghie"
intr-adevar. asa tb sa fie, insa tb sa se sprijine foarte putin, altfel clapeta va deteriora corpul carbului.
"slabeste de jiclorul de relanti, si daca creste turatia, inseamna ca acesta are gaura decalibrata(mica) si mareste-o cu ceva finut, din aproape in aproape, pana cand , slabind din el,se reduce turatia. Cand creste turatia la slabire e mica gaura, cand scade e buna."
astea banuiesc ca sunt doar niste teorii complet subiective de-ale tale, nu?

"Nivelul in camera , sa fie pana la jumatatea planului inclinat de sub cuiul poanto"
"Nu umbla cu A si B, si ce-o mai fi prin stele, ca asta-i vrajeala constructorului sau a autorului cartii, pentru a-si da importanta"
mai bine ai scrie tu o carte. pe bune. in primul rand, daca nu vrei sa respecti cotele A si B nivelul trebuie sa fie la BAZA planului inclinat.
*



mestere o dai in bara. Ai un post in care te iei de PH-06-BOA ca sa te dai mare. Hai sa iti spun de ce:

1.Daca e la baza planului inclinat nivelul de benzina o sa iti dea in nas urat de tot cand accelerezi brusc...masoara inaltimea jiglerelor ca sa intelegi ce se intampla.

2. teoria subiectiva a lui PH-06-BOA e foarte buna, daca creste turatia inseamna ca imbogateste amestecul, daca scade inseamna ca e bine, cantitatea de benzina e dozata corect de jigler.

de ce?

Pt ca daca scade inseamna ca amestecul devine prea bogat si arderea e incompleta si daca creste inseamna ca e prea mic dozajul de benzina pentru cantitatea aia de aer absorbita de motor.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 22 Mar 2009, 09:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(PH-06-BOA @ 29 Jan 2009, 22:28)
... slabeste de jiclorul de relanti, si daca creste turatia, inseamna ca acesta are gaura decalibrata(mica) si mareste-o cu ceva finut...
*



este adevărat dar nu bătută în cuie!Este suficient ca motorul să tragă aer fals și sa" te oblige" să-i dai mai multă benzină pt. o funcționare corespunzatoare.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 22 Mar 2009, 10:52
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




@Mr_Devil83: in primul rand nu m-am laudat in viata mea cu nimic si nu m-am luat de nimeni indiferent de situatie.doar reactionez
sa fiu on topic.
1.am motor de 1557, iar la carbul mono aveam nivelul cum am descris si nu imi dadea in nas de nici o culoare.
2.mestere...regleaza-ti si tu asa carbul si sfatuieste-i si pe altii, iar in acelasi timp baga cate sarme vrei tu in jiglerul ala mititel.
in primul rand motorul trebuie sa moara instat daca desfiletezi jiglorul de ralanti. in fine nu stau sa dau detalii ca nu sunt binevenite.
spor


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tdgabi
post 22 Mar 2009, 21:57
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 30 December 06




QUOTE(PH-06-BOA @ 29 Jan 2009, 22:28)
Asta presupune ca jiclorul de ralanti sa fie acelasi dinainte care mergea pana sa speli tu carburatorul, sau ce i-oi fi facut. Daca l-ai schimbat (nu e indicat , pentru ca azi, nimeni nu le mai face calibrate corect) cand reusesti sa obti oricum o stabilitate a ralantiului, slabeste de jiclorul de relanti, si daca creste turatia, inseamna ca acesta are gaura decalibrata(mica) si mareste-o cu ceva finut, din aproape in aproape, pana cand , slabind din el,se reduce turatia. Cand creste turatia la slabire e mica gaura, cand scade e buna.

<span class='edit'>29 Jan 2009, 21:34:</span>

*



asta cu jicloru de relanti nu cred c-o intelege nimeni de fapt......mi s-a intamplat azi sa umblu la el,l-am scos din surub si l-am montat inapoi....ghiciti ce s-a intamplat?..a trebuit sa pun saiba la surub sa stea la relanti...inseamna ca problema e foarte posibil sa vina din pozitia orificiului de iesire a amestecului din jiclor...daca dupa strangerea surubului la maxim pozitia orificiului pe unde iese amestecul e verticala e ok si nu mai e nevoie de saiba,in schimb daca gaura pe unde iese amestecul spre surubul de amestec dupa strangerea surubului la max este oblica s-ar putea sa loveasca peretele carburatorului si atunci trebuie pus saiba sa intre mai multa benzina si implicit probabil sa modifice pozitia orificiului...
pana nu vine cineva cu un desen tehnic sa vedem clar unde se realizeaza fittingul(atingerea) dintre jiclorul de relanti si peretele carburatorului si ce se afla in vecinatatea jiclorului n-are rost sa facem presupuneri...

cine e foarte sigur sa zica ca e din cauza diametrului orificiului de benzina al jicloruluide relanti? poate fi si din diametrul de aer al jiclorului de relanti care se intersecteaza cu cel de benzina...sau poate ca trage aer chiar pe la surubul port al jiclorului relanti ...caci la mine sta foarte lejer in filet.... blink.gif

This post has been edited by tdgabi: 22 Mar 2009, 22:07


--------------------
dacia injectie berlina 2003, 1400
gabel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 22 Mar 2009, 22:22
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




nu conteaza pozitia orificiului "de iesire" a jiglorului de ralanti.garantat.
ca tu l-ai dat jos, iar apoi nu mai functiona corect...psihoza smile.gif .


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tdgabi
post 22 Mar 2009, 23:55
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 30 December 06




QUOTE(gangara @ 22 Mar 2009, 23:22)
nu conteaza pozitia orificiului "de iesire" a jiglorului de ralanti.garantat.
ca tu l-ai dat jos, iar apoi nu mai functiona corect...psihoza smile.gif .
*



sa zicem...hai ca m-ai facut curios...maine o sa masor cu calele cilindrice din sutime in sutime si-o sa vad cat are...cartea spune ca pt carfil diametrul jiclorului de mers in gol trebuie sa fie 0.52mm... cool.gif


--------------------
dacia injectie berlina 2003, 1400
gabel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 23 Mar 2009, 00:05
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




pai...masoara.e bine. dar nu inteleg care e legatura dintre orificiile "de iesire" de care ziceai cu diametrul interior al jiglerului. tu aveai o dilema ca acele orificii nu ar fi in nu stiu ce axa si ar determina un mers mai aiurea al motorului.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tdgabi
post 23 Mar 2009, 10:15
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 30 December 06




QUOTE(gangara @ 23 Mar 2009, 01:05)
pai...masoara.e bine. dar nu inteleg care e legatura dintre orificiile "de iesire" de care ziceai cu diametrul interior al jiglerului. tu aveai o dilema ca acele orificii nu ar fi in nu stiu ce axa si ar determina un mers mai aiurea al motorului.
*



pai era vb de problema la mersul in relanti...rezolvata cu desurubarea jiclorului de relanti(pus saiba) ca sa creasca turatia si sa mearga frumos(consum mai mare)...cauza pe care am gasit-o aici pe forum ar fi gaura mica a orificiului de intrare a benzinei in jiclorul de relanti sau aer fals(dar am eliminat deocamdata aceasta ipoteza) iar eu presupun ca ar fi pozitia orificiului de iesire a amestecului din jiclorul de relanti ...
Din cauza asta am zis sa masor orificiul de intrare a benzinei in jiclorul de relanti care ar trebui sa fie de 0.5 sau 0.52 functie de tipul carb carfil.Daca diametrul e mai mic ...tot respectul...


--------------------
dacia injectie berlina 2003, 1400
gabel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kondordv
post 13 Sep 2009, 17:02
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 17 June 07




QUOTE(SGM.MYKE @ 29 Jan 2009, 08:00)
A si B sunt cote de la fata capacului de carb pana la plutitor, nu se vad din cauza siglei. Incearca acum sa vezi cotele. 1 si 2 sunt linguetele (mai pe romaneste limbute) care se deformeaza pentru a obtine aceste valori de 7 si 13mm. In poza sunt doar reprezentari grafice ale plutitorului pentru vizualizare, nu e neaparat sa fie exact aceeasi proportie. Plutitorul cu linie continua este pe pozitia de inchis a cuiului pontou si cu linie intrerupta pentru pozitia deschisa a acestuia. Poza e modificata pentru o intelegere mai usoara.
*


Vai de capul meu eu abia acuma vad, cand am scos carburatorul la curatare ca-s importante distantele astea, si am citit A=5 si B=24 mm, ce inseamna asta? In poza este indicata bine distanta A si B numai ca masuratorile sunt foarte greu de facut daca ma iau dupa poza, deoarece plutitorul e rotund si apar erori la citire. Ce diametru are plutitorul? Ar fi fost mult mai bine daca punctul de referinta ar fi fost centrul sectiunii transversale a plutitorului.

Si mai e o chestie la masuratori distanta plutitor de capac. Distanta minima, adica A, este o masuratoare cu bila arcuita apasata sau relaxata, ca acolo ar mai fi 4mm parca excursia aceea a bilei?

Stie careva cum facem si reglajele, nu doar a plutitorului ci si a surubului de aer, si ce rezultat dau aceste reglaje?

This post has been edited by kondordv: 13 Sep 2009, 17:19


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Sep 2009, 23:18
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu exista surub de aer, ci de amestec. Rezultatul, un mers fin al motorului la ralanti, fara intreruperi sau alte balbaieli, fara gaze care sa usture ochii la evacuare, revenirea si stabilitate buna a ralantiului, dupa accelerari de orice natura... Pentru astea, pompa de sprit, nu trebuie sa picure la relanti (nici dupa accelerare), jigloarele sa fie foarte bine imperecheate (sunt si tabele), cu cote reale, si conditia ca motorul sa fie normal din punct de vedere al jocurilor la supape, inchiderea lor pe scaune , avans... E nevoie sa explic si motivul? Nivelul, daca ti se ridica e bine, daca nu, esti iertat.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 27 Nov 2009, 22:54
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Salut la toata lumea! Azi mi-am curatat si eu carburatorul dupa metoda unui use de pe aici "ciorba de carburator. L-am fiert:D. In fine, ce vreau eu sa intreb...dupa cate am inteles eu de aici ca se regleaza plutitorul, nivelul plutitorului meu e cam de o tigara si jumatate...la acest nivel am un consum de 8%. Maine am de gand sa il aduc la nivelul normal...La nivelul pe care il am la plutitor 8% e un consum normal? Oare imi scade consumul daca il aduc la nivelul normal?:-?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 28 Nov 2009, 14:17
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




daca tot te lauzi ca ai 8% culoare bruna a bujiilor ai demaraj normal si urci o panta linistit.....NU MAI UMBLA LA NIVEL
nivelul depinde de o serie de factori "inconjuratori"-culbutori,aprindere,jigler(care la randul lor se interconditioneaza si influenteaza)-deci e o marime relativa-cota din carte e un compromis intr-un motor shtock
deci...nu te mai lega la cap daca nu te doare


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 8 Mar 2010, 20:25
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




Am si eu o problema. Am desfacut carburatorul cu un prieten, el zice ca stie ca a mai desfacut. Si a apucat de un "stut" in care intra varful jiglorului de aer(sau amestec parca am citit pe aici) si l-a deformat destul de mult. El zice ca se schimba si ca vine cu setul de jigloare si se schimba si ala. ca sa vedeti am 2 poze.08032010009.jpg ( Size: 697.28k ) Number of downloads: 1842
08032010010.jpg ( Size: 666.53k ) Number of downloads: 1628
. Se poate schimba sau trebuie sa schimb partea aia de carburator? si cam cat ma costa schimbarea daca nu vine cu jigloarele?

This post has been edited by BennyKA: 8 Mar 2010, 20:26


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Mar 2010, 22:17
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E de amestec, si se gaseste in setul de jicloare. Nu in toate, asa ca atentie cand cumperi. Nu schimba si jicloarele.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 8 Mar 2010, 23:36
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




pai si cum il scot de acolo? se scoate din interiorul carboratorului spre exterioro sau invers? am incercat cu un cuisor si cu ciocanul incet, dar nu iese de tot! ce sa ii fac?
De ce imi spui sa nu le schimb? ma gandeam sa iau un set nou si sa le schimb pe toate, daca tot l-am desfacut!
I-am facut baie cu reteta de ciorba si acuma sper sa reusesc sa il reglez.
Inca o treaba are pe o parte un capac cu 4 suruburi si inauntru e ca o "pelicula" de cauciuc, pe margine avea o garnitura si am bagat pelicula aia cu totu in "ciorba" si s-a desprins garnitura de pelicula. Garnitura aia este lipita, si trebuie schimbat cu tot cu garnitura, sau sa schimb numa garnitura!
Cam cat ar trebui sa imi consume in mod normal, este o dacie break din 1998 si are parcursi doar 53.000 km, a fost la mama si a pastrat-o cum a stiut mai bine. Am facut acum 2 saptamani consumu si surpriza: undeva pe la 11% pe drum intins. Apoi am bagat benzina de la OMV, carrera 100 si imi mergea ingernal dupa, am schimbat platina, bujiile si tot imi dadea rateuri si trepida masina si nu avea putere deloc. Apoi mi-a zis pretenu asta ca e de la carborator, ca a fost benzina proasta si ca trebuie curatat.

Spuneti-mi un producator bun de jigloare sau daca trebuie sa le schimb si cam cat ar trebui sa ma coste! Multumesc mult de tot!


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balang
post 9 Mar 2010, 15:02
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 16 September 09
From: braila




Salut !am si eu o intrebare: cum trebuie sa fie bila din cuiul ponto moale sau tare la apasare si cum influenteaza nivelul aceasta bila?


--------------------
renault 19 1721 monopunct 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fierman
post 10 Mar 2010, 00:59
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27 May 09




QUOTE(BennyKA @ 8 Mar 2010, 23:36)
pai si cum il scot de acolo? se scoate din interiorul carboratorului spre exterioro sau invers? am incercat cu un cuisor si cu ciocanul incet, dar nu iese de tot! ce sa ii fac?
De ce imi spui sa nu le schimb? ma gandeam sa iau un set nou si sa le schimb pe toate, daca tot l-am desfacut!
I-am facut baie cu reteta de ciorba si acuma sper sa reusesc sa il reglez.
Inca o treaba are pe o parte un capac cu 4 suruburi si inauntru e ca o "pelicula" de cauciuc, pe margine avea o garnitura si am bagat pelicula aia cu totu in "ciorba" si s-a desprins garnitura de pelicula. Garnitura aia este lipita, si trebuie schimbat cu tot cu garnitura, sau sa schimb numa garnitura!
Cam cat ar trebui sa imi consume in mod normal, este o dacie break din 1998 si are parcursi doar 53.000 km, a fost la mama si a pastrat-o cum a stiut mai bine. Am facut acum 2 saptamani consumu si surpriza: undeva pe la 11% pe drum intins. Apoi am bagat benzina de la OMV, carrera 100 si imi mergea ingernal dupa, am schimbat platina, bujiile si tot imi dadea rateuri si trepida masina si nu avea putere deloc. Apoi mi-a zis pretenu asta ca e de la carborator, ca a fost benzina proasta si ca trebuie curatat.

Spuneti-mi un producator bun de jigloare sau daca trebuie sa le schimb si cam cat ar trebui sa ma coste! Multumesc mult de tot!
*



nu sunt mecanic sau vreunul ce stie tot da si eu astazi am curatat carburatorul dar am optat pt carburol in loc de ciorba si am schimbat si jiglorele mai putin ala de relanti pt ca cel nou facea "balone" ce vreau sa iti zic ca cel stut nu stiu daca e cu tot cu jiglor in set iar daca chiar vrei sa le schimbi toate cauta un set in care sa ai si garnitura aia mica patrata chiar si sita pe mine ma costat in jur de 30 de lei cu tot cu garnituri si sit dar nu am gasit un set complet asa cum am facuto ultima oara ci separat la set daca e ceva bun anul trecut am dat 38 de lei dar avea tot ce erea de schibat si am fost multumit pana alarteri cand a trebuit sa bag benzina de la un peco fntoma intrun sat iar ieri filtrele si carburatorul pline de (mal) si motorul facea ca dracu
cam astea gasesti intrun set de jigloare de prin magazinele (de duzina cum se spune)

This post has been edited by fierman: 10 Mar 2010, 01:46

Attached thumbnail(s)
set_jiglore.jpg ( Size: 2.06mb ) Number of downloads: 1561


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2024 - 16:47
Forum Renault