Probleme carburator, picura benzina pe tavita de sub el
![]() ![]() ![]() |
Probleme carburator, picura benzina pe tavita de sub el
Nerro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 82.77k ) Number of downloads: 1521 2.jpg ( Size: 49.8k ) Number of downloads: 1752 |
||
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
schimbi axul clapetei de acceleratie si bucsele de teflon.
Carburatorul alalalat de l-ai pus tu aici nu este carfil, e o copie de aia chinezeasca. Nu-ti bate capul cu el ca e prost. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Nerro |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
trebuie sa cumpar axul clapetei de acceleratie? si bucsele de teflon unde sunt?.....carburatorul din poze nu este al meu ...l-am gasit pe net si l-am pus aici ca sa pot arata de unde picura benzina.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
baranga |
![]()
Post
#4
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
inceraca in prima faza sa schimbi doar bucsile de teflon;mai intai se uzeaza bucsile;numai daca mergi muuult timp cu bucsile uzate se uzeaza si axul clapetei
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Nerro |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
care sunt bucsile de teflon si unde exact le gasesc...sincer nu am avut probleme de natura asta pana acum si nu stiu care sunt....
|
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
mergi la magazinu de piese auto si ceri bucsile de teflon de la axulclapetei de acceleratie
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Nerro |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
mai am acasa 2 carburatoare aduse de tata de la servici ,si de asta intreb care sunt aceste bucsi de teflon sa vad poate le am la carburatoarele astea si le iau de acolo sa nu ma mai duc sa cumpar ,mai ales ca e weekend si sunt inchise magazinele.
This post has been edited by Nerro: 25 Jul 2009, 18:13 |
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Demontezi carburatorul de pe masina (montat, e posibil sa scapi seva in galerie, si nu-l scoti doar daca intorci masina cu rotile in sus), desfaci piulita de la capatul axului clapetei, apoi cele doua suruburi de la clapeta (s-ar putea sa fie putin stemuite, sa nu se poata desface intamplator), demontezi parghia de legatura cu pompa de sprit, si scoti axul afara. Abia atunci ai sansa sa vezi bucsile, care sunt in cele doua lagare de sprijin al axului, de-o parte si de alta a clapetei.
De la cele vechi, risti sa nu le scoti intregi, si le strici si p-alea, care, poate nu curg. Eu vad alta problema. In mers n-ar trebui sa curga, iar cand opresti, numai daca inunda. Daca spritui prea mult cu motorul oprit, iar curge. Ce-ai incercuit la a doua poza, e un prezervativ aiurea, la surubul de reglaj amestec. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#9
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Prietene, inainte sa te apuci de schimbat bucsile de teflon de care spun baietii (si precizez ca au dreptate) fa un lucru preliminar: regleaza nivelul plutitorului in CNC (camera de nivel constant). Este posibil sa ai nivelul prea mare sau sa iti ramana plutitorul blocat pe inchis din cauza cuiului poanto (cum am patit eu) si de aici si acea scurgere a benzinei.
Eu am patit la fel si am schimbat acele bucsi de teflon insa fara nici un rezultat. Abia tarziu mi-am dat seama ca plutiorul ramanea blocat pe inchis din motivul enumerat mai sus si am procedat la schimbarea cuiului buclucas. Abia dupa aceasta verificare te apuci de schimbat bucsile de teflon. Succes! |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
neamtzu25 |
![]()
Post
#10
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
si eu am aceasi problema cu picuratul benzinei dar nu mar deranja asa mult ptr ca nus e vede decat la ochi ca se aduna mizerie acolo pe talpa,am schimbat atat ax cat si garnitury teflon dar tot degeaba,e ceva rau daca merg asa??/?.....o sa incerc sa mai umblu pe la el dar cand o sa fiu mai liber...bafta
|
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Daca ai tavita sub carburator e aproximativ safe, daca insa tavita aceea lipseste cam risti sa iei foc.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Nerro |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
Plutitorul nu ramane blocat ,nivelul plutitorului din CNC este facut la 7mm, am desfacut cele 2 carburatoare de care va spuneam ca le am de rezerva si nu am gasit nimic inauntru acolo unde este axul clapetei de acceleratie.(am sa ma duc maine sa cumpar bucsele). Nu imi picura in mers ....dupa ce fac un drum si opresc masina atunci imi picura ....am schimbat jigliorul ala cu bila de la ciocul de papagal am zis, poate e ala de vina dar nimic tot picura ..repet doar dupa ce opresc masina se vede pe tavita de sub carburator o pata de benzina.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
razvaneluu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 13 April 09 ![]() |
da ala nu e carburator de dacie
![]() |
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
membrana la pompa de sprit ai schimbat-o? de sub ea curge
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Nerro |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
am verificat membrana e ok...picura pe la axul clapetei ...ma duc maine sa cumpar bucse teflon sa le schimb sa vad ce rezolv.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
dupa oprire nu are ce sa caute benzina acolo in interior pe clapeta. La fiecare desurubare a cioclui se schimba inelele mici de cupru, asigura-te bine ca lucreaza biluta
This post has been edited by krapcarasu: 26 Jul 2009, 12:32 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Nerro |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
am pornit masina,dupa care am pus pe cineva sa o opreasca si yo am stat si m-am uitat in carburator sa vad de unde vine benzina pe clapeta de acceleratie....am observat ca din ciocul de papagal nu picura....dar totusi exact la oprirea masini se umezeste clapeta dar nu pot sa-mi dau seama de unde....jigliorul ala cu bila si ciocul de papagal l-am schimbat si saibele de cupru la fel...nu curge pe acolo.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
garnitura dintre capac si corp, nivel prea mare poate, oi fi pus 7 dar daca nu inchide bine cuiu? sau se umple mai tare de (jum)plan inclinat
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
V-am spus de nenumarate ori, ca metoda cu milimetrii, tigari ,creioane, e labareala. Poti sa-l pui si la 15 mm, daca-i prost, tot inunda.As vrea sa terminati cu astfel de sfaturi, sa scoateti din vocabular asta, ca d-aia nu va iese. LA JUMATATEA planului inclinat. Reglezi plutitorul, pui capacul fara sa-l strangi in suruburi, dai la coada, cand nu mai primeste ridici capacul, vezi nivelul, iar reglezi, iar pui si dai la coada, si asa pana obti ce vrei. Nu esti sigur ca tine cuiul, intoarce capacul cu plutitorul deasupra, si porneste motorul sa mearga la relanti (sa fie benzina in camera, si al doi-lea om). Daca curge pe la cui, chiar si apasat putin cu mana pe plutitor, nu e bun cuiul.Daca se opreste dupa ce ai apasat, e returul infundat. Astea sunt ca repere, dar adevarul total, difera de la pompa la pompa. Sau limba, face minuni pana la batranete.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#21
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
EscortGUV |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 26 Jul 2009, 21:07) V-am spus de nenumarate ori, ca metoda cu milimetrii, tigari ,creioane, e labareala. Poti sa-l pui si la 15 mm, daca-i prost, tot inunda.As vrea sa terminati cu astfel de sfaturi, sa scoateti din vocabular asta, ca d-aia nu va iese. LA JUMATATEA planului inclinat. Reglezi plutitorul, pui capacul fara sa-l strangi in suruburi, dai la coada, cand nu mai primeste ridici capacul, vezi nivelul, iar reglezi, iar pui si dai la coada, si asa pana obti ce vrei. Nu esti sigur ca tine cuiul, intoarce capacul cu plutitorul deasupra, si porneste motorul sa mearga la relanti (sa fie benzina in camera, si al doi-lea om). Daca curge pe la cui, chiar si apasat putin cu mana pe plutitor, nu e bun cuiul.Daca se opreste dupa ce ai apasat, e returul infundat. Astea sunt ca repere, dar adevarul total, difera de la pompa la pompa. Sau limba, face minuni pana la batranete. Cum adica la jumatatea planului inclinat? Poti fi un pic mai explicit ca nu tare mult mi-as dori sa reglez plutitorul cum zici tu ca stiu ca nu vorbesti prostii. Il tii vertical si il reglezi la 45 de grade de capac sau cu plutitorul in sus? In carte scrie intr-adevar de 7 mm, dar asta se aplica probabil in momentul in care iese pe poarta fabricii. Dupa 100 km deja e alta poveste ![]() 31 Jan 2010, 11:16: Am inteles. Am citit pe alt topic unde explicai ce inseamna planul inclinat. Este unul din peretii C.N.C. This post has been edited by EscortGUV: 31 Jan 2010, 11:16 |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
maho |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Am observat (aruncand un ochi pe la motor, azi, dupa ce-am oprit masina) ca-mi da cate o picatura de benzina la ~10 sec., pe la capatul de sub carburator al sarmei agatate de tija pompei de sprit (deci nu capatul de sub pompa de sprit, ci cel de sub mijlocul carbului). De unde poate fi, o avea legatura cu faptul ca anul trecut am schimbat garnitura la pompa de sprit, cea veche fiind exfoliata ?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
nikuniku |
![]()
Post
#24
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
vezi daca ai joc la axu de la clapeta?
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eventual vezi garniturile de teflon de la ax
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Schimba garniturile de teflon de la clapeta acceleratie.Costa cativa lei cred.Se monteaza cu usurinta.Nu este in regula sa picure benzina!!
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
maho |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Merci, o sa vad maine (acum e prea cald, si nici n-am garnituri de teflon prin cutia de scule). Oricum, n-o las asa, ca n-am chef sa testez extinctoru'.
L.E.: 'tu-i sãrciu' mã-si...inainte de a deschide topicul, am cãutat sã mã conving cã nu s-a mai discutat, acum, de pe goagãl, vãd cã a mai fost ceva identic prin 2009: http://www.daciaclub.ro/Probleme-carburator-t154997.html In concluzie, ãsta se poate inchide (sau sterge), merci de ideea cu bucsele de teflon. Moderator edit: Am ales solutia a III-a, le-am unit. This post has been edited by bucatzel: 18 Jul 2011, 12:32 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Nu trebuie sa dea cu benzina pe acolo oricat de uzate ar fi tefloanele alea.Un nivel prea mare in carburator,cui poantou care nu inchide bine pot duce la scurgeri de benzina prin centratorul de amestec pe clapeta de acceleratie si de acolo,pe langa ax,afara.Mai e posibil ca sa fie infundata comunicatia dintre camera de nivel constant si zona centratorului de amestec;in camera de nivel constant se formeaza astfel presiune dupa ce s-a oprit motorul si im pinge benzina in centratorul de amestec,de acolo pe pedala,s.a.m.d.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Chiar si nou carburatorul poate sa aiba piese proaste deci,cum s-a spus de multe ori inaintea mea,schimba bucsile de teflon,pentru a doua poza nu vreau sa ma pronunt,iar in legatura cu nivelul,asa cu spun cativa colegi,sa fie la jumatatea planului inclinat.
Daca si dupa ce schimbi bucsile mai curge, probabil alezajul de la clapeta nu este corespunzator. |
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
maho |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Mda, incepe sa capete sens: am facut un drum mai lung (pe care inainte il facusem cu un consum f. bun, sub 7%), si acum am consumat cam 7,95%. Daca le pun cap la cap, probabil ca schimbarea bucsilor de teflon nu va rezolva problema, banuiesc ca e vorba de cuiul poantou.
O sa revin cu rezolvarea. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 23:53 |