Scoala de Pilotaj, E cam scumpa si nu toti isi permit
![]() ![]() ![]() |
Scoala de Pilotaj, E cam scumpa si nu toti isi permit
driverx |
![]()
Post
#51
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
motorsport_2005 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
am auzit de o scoala de pilotaj in brasov, la nea fufu si una a lui stefan vasile.
care e mai buna? a lui aur nu ma intereseaza, e scumpa si e departe de mine. |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#53
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci eu zic sa aveti mare grija cu chestiile astea si niciodata sa nu ganditi la modu "hai sa ii mai dau nitzel viteza ca se duce mai bine" ca e cea mai mare greseala. Eu am invatat intoarceri pe zapada asta iarna cu fosta Dacia 1310 de eram artist, pe stradute la mine mergeam NUMAI cu frana de mana in curbe. Pana m-am trezit intr-o seara sa ma duc (eram cu un tovaras) in curtea scolii 114 (de la Eroii Revolutiei) ca nu era nici o fantoma macar si era zapada tasata. Si uite asa i-o dau eu si pe a 3-a sa prind viteza si cand trag frana de mana se duce masina mea mai mult in lateral decat in cerc si m-am pierdut si am intrat cu aripa din spate dreapta scheletu portii de fier de fotbal. Dupa care s-a terminat iarna si am am lasat-o mai moale. Pe uscat nu prea am curaj sa fac asta ca se prinde mai multa viteza si nu cunosc Solenza asa bine (nici pe cealalta nu ma dadeam pe uscat). Mi-ar placea sa invat tocmai pentru evitarea de pericole, dar nu e cazul deocamdata. Cel mai grav e cand pierzi aderenta fara voia ta si atunci trebuie sa ai experienta (eu aveam pana in 6 luni de carnet pe vremea aia) incat sa ai reflexe asa bune. Nu am facut decat sa trag bine de volan dupa un balans pe mijlocul soselei pe la Eroilor cum vii dinspre Academie si am facut balans cu fundu fugind spre dreapta, a fugit putin asa, dupa care am luat repede dreapta, a fugit invers si am tras stanga iar si s-a intors cu aproape 180 de grade. Am trecut la milimetru de bordura dar am tras o sperietura zdravana. E frumos iarna sa te joci cu masina dar e foarte stresant in trafic sa conduci. Si nu ar fi problema de mine cat e problema sa feresc pe cei din jur care fac ori manevre periculoase ori se arunca pietoni in fata masinii.
Inca o data, incercati din aproape in aproape, exersati bine pana va plictisiti de aceeasi manevra dupa care diversificati putin si tot asa. Nu faceti nimic la noroc ca nu e de joaca cu astea. Sfatul purtatorului de portocale in geam |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
eu nu marefeream la frana de mana...
si dupa ani de practica tot exista posibilitatea sa o scapi... eu incercam sa vorbesc despre un stil de a conduce cu tenta sportiva. asa ca am incercat sa intru in virajul X (fara derapaje ne/controlate). azi cu 30, maine cu 40 si sa vad pana unde sta masina... dar pt asta am tinut cont de: - nu se pune frana in viraj - nu se accelereaza la intrarea in viraj - in limita vizibilitatii se taie virajul - daca e cazul se procedeaza la una/ mai multe inferioare - se incarca si se descarca masele stanga/dreapta, fata/spate - pe cat posibil virajul se ia dintr-o miscare de volan (la inceput, 30) - se inchide virajul putin mai tarziu, si se cauta exteriorul pana inchizi - faptul ca dacia, in caz ca derapeaza, nu are suficienta putere ca sa te scoata poate am mai omis cateva lucruri, dar kamikaze nu sunt. poate gresesc undeva ce parere aveti? |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#55
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(motorsport_2005 @ 31 May 2005, 11:02) Daca vrei sa faci cursurile de pilotaj pentru a participa la curse legale, sau pentru a evita situatii dificile in trafic, sunt total de acord. Dar tare imi e mie teama ca tu de fapt vrei doar sa ajungi mai repede din A in B pe sosea, in trafic. Si in cazul asta nu sunt de acord. Parerea mea, care este ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 31 May 2005, 10:08) Daca vrei sa faci cursurile de pilotaj pentru a participa la curse legale, sau pentru a evita situatii dificile in trafic, sunt total de acord. Dar tare imi e mie teama ca tu de fapt vrei doar sa ajungi mai repede din A in B pe sosea, in trafic. Si in cazul asta nu sunt de acord. Parerea mea, care este ![]() parca am scris la viteaza de croaziera... eu merg mai tare un pic, doar la munte. in rest sunt un clasic pensionar . ![]() eu as vrea sa "am cu ce" sa merg la vtm (bani , mana , masina). nu sunt de accord cu "datul" in trafic deschis. This post has been edited by motorsport_2005: 31 May 2005, 10:15 |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#57
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Din ce ai scris tu mai sus, asa mi s-a parut. Ca in trafic conduci "cu tenta sportiva". Cu asta nu pot fi de acord. Daca nu e asa, bravo.
Cat despre participari la raliuri vorbeste cu Cata WRC de pe forum, daca vrei sa-ti faci o idee despre costurile implicate (mie mi-a spus pe scurt cati bani ii cosuma treaba asta: toti). El are o nova modificata cu care alearga. This post has been edited by tatabobu: 31 May 2005, 10:33 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 31 May 2005, 10:32) Din ce ai scris tu mai sus, asa mi s-a parut. Ca in trafic conduci "cu tenta sportiva". Cu asta nu pot fi de acord. Daca nu e asa, bravo. Cat despre participari la raliuri vorbeste cu Cata WRC de pe forum, daca vrei sa-ti faci o idee despre costurile implicate (mie mi-a spus pe scurt cati bani ii cosuma treaba asta: toti). El are o nova modificata cu care alearga. la ce alearga? vtm/ raliu? nova e de N sau de H? daca la vtm - la balvanyos duminica n-a fost. de H e una din ce stiu eu dar ce scoala de piloj e mai buna? |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
dizzy |
![]()
Post
#59
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.114 Joined: 11 February 04 ![]() |
Dragilor, treaba asta cu scoala de pilotaj e la fel cu cursurile de inot.
Ai piscina, ii interzici copilului sa se apropie de ea sau il inveti sa inoate? Cred ca e bine sa inveti unde sunt limitele masinii tale, DAR NUMAI IN POLIGON, si sunt convins ca toti care am vazut ca limitele Daciilor noastre sunt destul de jos vom conduce mai cu grije. Aia care-s dilii oricum or sa se arunce in viraj cu suta la ora. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dizzy @ 31 May 2005, 11:25) Dragilor, treaba asta cu scoala de pilotaj e la fel cu cursurile de inot. Ai piscina, ii interzici copilului sa se apropie de ea sau il inveti sa inoate? Cred ca e bine sa inveti unde sunt limitele masinii tale, DAR NUMAI IN POLIGON, si sunt convins ca toti care am vazut ca limitele Daciilor noastre sunt destul de jos vom conduce mai cu grije. Aia care-s dilii oricum or sa se arunce in viraj cu suta la ora. in pricipiu off-topic, dar cu tangente... stii ce masini sunt sau au fost in campionatul national al romaniei? la brasov exista o proba numita babaranca. pana acum putin timp, recordul , era stabilit de o dacie brasovia, nu stiu daca am scris bine, condusa de fane vasile. o dacie sport. iti spune asta ceva despre dacii? de cele mai multe ori la o dacie e stricata piesa dintre scaun si volan, masina merge bine altfel (nu fac apropos-uri, dar zic ca o dacie daca stii cum s-o educi merge bine). e o diferenta sa mergi tare si alta sa mergi fluent si corect. asta nu inveti la scola de pilotaj, acolo e altceva... dar sa abordezi un viraj bine, nu inseamna ca iti trebuie nu stiu ce masina straina... asta am incercat sa spun. desi unii au facut caterinca, sunt totusi multi care au probleme cu abordarea virajelor, desi au masini straine. |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#61
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Care aveti bani si sunteti pasionati de karting puteti afla detalii pe www.scoaladekarting.ro. Preturile sunt cam mari pentru mine, dar pentru cine are bani si este pasionat, e un inceput. Alta treaba nu mai stiu. Detalii vedeti acolo.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#62
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu va intreb: Cati din voi au invatat sa conduca o masina dupa ce a terminat scoala de soferi?
Cred ca nici unul, asa cum am fost si eu. Pentru a simti masina, trebuie sa ai multe zeci de mii de km la volan si asta o faci mergand zilnic. Eu am carnet de vreo 12 ani si cred ca am facut toate nebuniile care se pot face c-o dacie. Smecheria e sa treci peste instinctul de conservare si sa te bazezi pe instintul primar, sa fii una cu masina, e treaba de fizica pura. Forte de frecare, forte centrifuge, G-uri. Toate trebuie duse doar pana la limita fizica. Poti forta putin ca sa vezi pe unde e. Derapajele controlate sunt o suma de fizica si instinct, poti invata unele notiuni de baza, dar trebuie sa-ti urmezi simturile. Deci, recomand ca in astfel de situatii sa nu gandesti prea mult, pur si simplu lasa-ti reactiile instinctive sa te coordoneze. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
pe ce masini se mai face scoala la stefan vasile?
|
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
B-55-PCF |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Dupa 6 ani de condus si aproape 300.000 km ... sunt convins ca am nevoie de o scoala de pilotaj, si asta pentru ca sofatul in Bucuresti a devenit o adevarata aventura, 50% la suta din drumurile prin oras petrecandu-le evitand tot felul de besmetici care au( sau nu) masini bune si simt nevoia sa se dea smekeri in fata cuiva. Nu zic ca sunt vreun ingeras la volan sau vreun moralist frustrat.. dar totusi deja nr de masini e prea mare si densitatea de soferi prosti/neatenti/obositi sau mai stiu eu ce a crescu simtitor... circulati toata ziua prin oras si o sa intelegeti ce zic eu ( nu sunt nici taximetrist nici sofer pe la vreo firma ).
Daca scoala de pilotaj imi va forma anumite automatisme ( deja mi-am format si eu cateva ) asta nu poate decat sa ma multumeasca. Si de ce nu, ar fi chiar tare sa stiu si eu cum draqu fac alde solberg sau leob de merg asha bine pe drumurile alea terminate. Pana la urma nu mai imi ramane decat sa strang bani si sa imi fac timp pentru ea. noroc cu forumul asta ca mi-a dat mura in gura informatiile necesare ca eu de mult timp vreau sa incerc asha ceva.. dar deh lenea asta e cucoana mare! ![]() |
--------------------
D1300 & C-Xsara
B-55-PCF B-80-YPC huh!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#65
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Vere, tie inca mai iti este frica de masina, pare-se.
Oricum pilotajul nu inseamna sa eviti masini cu soferi imprevizibili, ci doar cum sa tii mainile cat mai bine pe volan si pe pedale, si ce sa faci cu ele cat mai eficace. Parerea mea e ca o sa dai banii degeaba. Eu as face scoala de pilotaj, doar daca ulterior as merge la curse. Iar daca as merge la curse, n-as suporta locul 2. Pentru asta iti trebuie o masina superperformanta, implicit bani, sponsori. Ramane deci o utopie, pt mine si pt majoritatea celor care au aceasta pasiune. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
B-55-PCF |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 1 Jul 2005, 08:15) Vere, tie inca mai iti este frica de masina, pare-se. Oricum pilotajul nu inseamna sa eviti masini cu soferi imprevizibili, ci doar cum sa tii mainile cat mai bine pe volan si pe pedale, si ce sa faci cu ele cat mai eficace. Parerea mea e ca o sa dai banii degeaba. Eu as face scoala de pilotaj, doar daca ulterior as merge la curse. Iar daca as merge la curse, n-as suporta locul 2. Pentru asta iti trebuie o masina superperformanta, implicit bani, sponsori. Ramane deci o utopie, pt mine si pt majoritatea celor care au aceasta pasiune. Nu mi-e frica de masina, crede-ma. Pur si simplu consider ca o scoala de pilotaj nu ar putea sa-mi dauneze ( ce poate sa ma invete prost? ). Eu urmaresc eficientizarea sofatului pentru ca niciodata nu poti sa spui ca stii destule si esti prea meserias. ![]() Intr-adevar, cursele sunt o utopie si pentru mine, nu asta e motivul pentru care vreau sa fac scoala asta. |
--------------------
D1300 & C-Xsara
B-55-PCF B-80-YPC huh!
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
poate gresesc,
dar eu stiam ca scoala de pilotaj se face cand vrei sa fi pilot de curse. cand doresti sa-ti imbunatatesti stilul de condus, e altceva. |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#68
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa ne intelegem, scoala de pilotaj o faci doar ca sa vezi cum sta treba cu mainile, cum sa o controlezi, sa simti masina. Sa anticipezi traiectoria daca faci o manevra sau alta.
La raliuri traseul este gol, tu, o masina si un copilot. N-o sa ai niciodata conditii de trafic. La scoala de pilotaj, asta inveti, sa tai curbele, sa controlezi si sa simti masina. Daca te apuci apoi sa faci d-astea pe strada, in loc sa-i eviti,cum ti-ai propus initial, o sa dai in ei ca-n popice. Eu raman la parerea mea, strada-i strada si la curse e cu totul altceva. Daca vrei sa inveti pentru sufletul tau, e alta problema. Dar iti zic sigur ca nu-ti va folosi pe strada. Si la cum se circula in bucuresti in momentul de fata, bara la bara. Mai bine dai banii pe niste calmante, sa uiti de zecile de minute pierdute pe la stopuri si in ambuteiaje. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
cand termini scoala de pilotaj, nu ai copilot.
ce zice vis-a-vis e dupa cel putin 1 an. ideea este corecta, ca nu trebuie sa faci ce inveti la pilotaj, dar nu sunt doar 2 variante mers tare si mers prudent (incet). exista si stadii intermediare. dar cu folositul pe strada nu sunt de acord. inveti multe lucruri folositoare . |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
B-55-PCF |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
vis-a-vis nu-ti imagina acum ca (scuzati-mi cacofonia) cum ies cu brevetu in brate ma duc si tai curbele de nebun pe strada... sau fac derapaje controlate ca sa-l imit pe loeb ca mi-a placut mie cum a luat o curba in raliul greciei! sa fim seriosi!
![]() eu ma refeream la ceea ce te invata acolo si poti sa folosesti pe strada ( ca sunt cateva lucruri bune, zic eu) : sa simti masina mai bine, aderenta la drum, cum sa iti pastrezi mai usor firea in situatii mai grele etc, etc faze din-astea. Tot ce tine de taiat curbe, derapaje controlate etc etc tin numai de curse sau raliuri, nu au treaba cu strada! later edit: si da vreau sa fac si pentru sufletul meu! faza cu calmantele am incercat-o mai demult... nu tine ![]() This post has been edited by B-55-PCF: 1 Jul 2005, 22:54 |
--------------------
D1300 & C-Xsara
B-55-PCF B-80-YPC huh!
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(B-55-PCF @ 1 Jul 2005, 22:51) ...te invata ... cum sa iti pastrezi mai usor firea daca te refereai la viraje (la o scoala de pilotaj nu inveti sa mergi pe linie dreapta) treaba cu firea depinde de instinctul de autoconservare al fiecaruia. iar treaba asta nu o poti face decat tu singur. se numeste antrenament. |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
darkcrawller |
![]() ![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 July 05 ![]() |
Ideea e : daca faci scola de soferi inveti sa sofezi, pe drumuri publice cu reguli de circulatie etc. daca faci scoala de pilotaj, inveti sa pilotezi, pe piste auto etc.
Scoala de soferi = conducere auto Scoala de pilotaj = sport sportul se practica in spatii bine determinate dupa parerea mea cea mai mare prostie e sa sustii ca esti un sofer sportiv! asa ceva nu exista! nu contrazic faptul ca daca esti si pilot si sofer nu e un avantaj dar daca ar fi mai multi soferi buni si nu ar fi atatia "piloti" pe sosele nu am vede la stirile de la ora 5 atatea fiare contorsionate ca sa devii sofer bun pe drumuri publice numai experienta si km. isi spun cuvantul ca sa devii pilot trebuie sa te antrenezi si nu te antrenezi pe drumuri publice .... .... as mai putea spune multe dar ma ambalez de unu singur |
--------------------
Renault
Super 5 GTL
- HR-00-999
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(darkcrawller @ 7 Jul 2005, 23:48) dar daca ar fi mai multi soferi buni si nu ar fi atatia "piloti" pe sosele nu am vede la stirile de la ora 5 atatea fiare contorsionate eu as propune ca fiecare sofer care conduce o masina cu mai mult de 100 de cai putere, sa faca in prealabil cursuri de pilotaj ![]() |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#74
|
![]() - Group: Members Posts: 22.716 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Yva |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru anormal Group: Members Posts: 94 Joined: 10 July 04 From: Timisoara ![]() |
Ce repede au trecut 2 ani si ceva
![]() Nu prea imi place sa redeschid topicuri ingropate dar am dat peste niste materiale care cred ca isi au locul aici Cand am initiat topicul (pe langa faptu ca eram un copil mic si de ment... acum doar am mai crescut) le materiale de genul aceste ma asteptam nicidecum la cascadorii pe drumuri publice. Deci, daca aveti materiale de genul asta va rog sa le puneti pe forum indiferent ca e vorba de un ebook sau un pdf de 1 pagina sau un mp3 cu instructiuni sau un filmulet... chiar si teoria poate fi de folos. This post has been edited by Yva: 11 Sep 2007, 00:15 |
--------------------
VW
GOLF 4
2001
- TM86PSY Want me to press Accelerate?
|
|
"Seba" |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Inferior Amputat Group: Members Posts: 37 Joined: 11 September 07 From: Oradea ![]() |
QUOTE(Yva @ 11 Sep 2007, 01:12) Deci, daca aveti materiale de genul asta va rog sa le puneti pe forum indiferent ca e vorba de un ebook sau un pdf de 1 pagina sau un mp3 cu instructiuni sau un filmulet... chiar si teoria poate fi de folos. Ok daca tot am vazut ca s-a confundat pilotajul cu cascadoria aici am gasit si ceva filmulet mai vechi cu "tips & tricks" la cateva figuri care se aplica masinilor cu tractiune pe fata This post has been edited by "Seba": 12 Sep 2007, 00:50 |
--------------------
Dacia
1310L
1997 Berlina Politicianul roman este precum o dacie clasica stricata,un buzunar fara fund.
|
|
"Seba" |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Inferior Amputat Group: Members Posts: 37 Joined: 11 September 07 From: Oradea ![]() |
Revenind la scoala de pilotaj si la ce este buna ea, practic inveti tot ceea ce nu s-a invatat la scoala de soferi doar ca in trafic nu foloseste la nimic probabil va folosi doar bogatasilor care se cred piloti pe drumurile publice in bmwurile cumparate de parinti ceea ce nu recomand nimanui , desi am vazut multi conducatori auto care merg sub 20km/h inafara localitatii pe acele de par unde se poate merge lejer cu 50 pe propria banda chiar si cu o dacie cu suspensii obosite pararea mea ca acestor oameni nu le-ar strica sa faca o astfel de scoala in rest e obligatorie pentru obtinerea licentei de pilot raliu sau copilot in functie de cine ce vrea exista si variante hobby unde parca nu se da licenta , la copilot e cel mai ieftin asta pentru ca nu vor conduce asa ca sunt scutiti de taxa benzina si alte cele ,iar cine vrea sa participe la raliuri atunci sa faca scoala ori la Titi ori la Stefan Vasile ps NU recomand scolile de pilotaj din cadrul ACR-urilor in scolile de pilotaj ACR nu ve-ti invata nimic mai mult fata de cat stiti si s-ar putea sa va treziti ca nu puteti participa in alte competitii decat cele oranizate de ei in plus o sa va ceara sa deveniti membru ca altfel nu va vor da licenta cel putin asta a facut directorul de aici pe langa care a anulat VTM-urile locale care se tineau de 2 ori pe an la sfarsitul carora puteau intra si amatorii si campionatele de carting pe motiv ca nu ar fi scos $ suficienti care sa-i intre in buzunar ultima oara
![]() |
--------------------
Dacia
1310L
1997 Berlina Politicianul roman este precum o dacie clasica stricata,un buzunar fara fund.
|
|
MiticaLGN |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 29 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut intamplator un program de scoala de pilotaj la BMW Munchen. Oamenii fac cursuri atat pe seria 5 si seria 7, dar si pe mini Cooper. Cursurile sunt variate, atat pentru oamenii obisnuiti cat si pentru soferii profesionisti de limuzina. Pentru cei pasionati de dat pe gheatza aveau cursuri in Suedia.
Si un LINK |
--------------------
Logan Prestige
KIA CEED SW BEST
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 16:06 |