DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Solenza Diesel - Se reaprinde beculetul de la buji

kia
post 5 Jan 2006, 11:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 September 04




Un prieten are un Solenza Diesel (are aproximativ 46.000 km) si are urmatoarea problema la pornire (dimineata): masina porneste la prima cheie dar trepideaza foarte tare, parca ar merge cu 2 cilindri. Dupa 2-3 secunde pe bord se reaprinde beculetul de la bujii. Daca opreste masina imediat si o porneste din nou motorul functioneaza perfect, nu mai trepideaza deloc.

Asta se intampla in fiecare zi, la reprezentanta i-au spus sa fie pregatit sa cumpere o pompa de injectie ca o sa aiba probleme cu ea (au pus diagnosticul asta fara sa demonteze pompa si s-o puna pe bancul de proba)...

Are cineva idee care ar putea sa fie problema ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 5 Jan 2006, 12:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Ce treaba are pompa de injectie cu beculetul de la bujiile incandescente ?
Mai degraba are o problema cu ele (incandescentele); doua nu merg si de aici pornirea greau; dupa pornire o iau si ceilalti doi cil si totul e OK.\
Eu zic sa le verifice pe alea mai intii.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 5 Jan 2006, 12:58
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 807
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




La alte masini beculetul de buji poate indica si erori in ECU, nu mai e DOAR de bujii.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vioelectric
post 8 Jan 2006, 20:34
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 5 January 06




QUOTE(litza @ 5 Jan 2006, 12:58)
La alte masini beculetul de buji poate indica si erori in ECU, nu mai e DOAR de bujii.
*



da asa este acel bec este martor OBD dar in cazul de fata tot ce e posibil sa fie 1 sau 2 bujii arse atunci face asa si intradevar pompele sunt LUCAS cele mai proaste(francezii se pricep doar la parfumuri ce cauta ei la masini? blush.gif ) si becul se poate aprinde si din cauza catalizator infundat sau 1 fir rupt sub aparatoare pe pompa de inj sau senzorul de acceleratie dar asta ar trebui bagat pe testerul clip si vezi rapid care e beleaua smile.gif


--------------------
vw passat 3 - MM-05-ATJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 12 Jan 2006, 22:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Eu am aceiasi problema la Pick-Up diesel.Are aceiasi comportamnet.Insa la orice pornire,si in timpul zilei.Am fost cu ea la tester si mi-au spus ca nu au gasit nici un defect,mi-au verificat tot,bujii ok, ERG ok,pompa ok.Au zis da-i bataie ca nu are nimic. Mi-au facut-o sa mearga exact 10 porniri normale.Dupa aia la fel.Acum o pornesc in felul urmator. Pun contactul o data,astept sa se stinga becul de la bujii si ledul de la imobilizator dupa care iau contactul si dau imediat la automat fara sa mai astept nimic.Asa imi porneste normal.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin babus
post 21 Jan 2006, 22:44
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 21 January 06




Si eu am acelasi probleme.Am o Solenza diesel are 113000 km are 2 ani, intr-adevar problema e la pompa de injectie si anume acoatorul care este in pompa ramane blocat.Cei de la reprezentanta dacia de la pitesti, ca acolo m-am dus cu ea, mi-au spus ca trebuie schimbata pompa pt ca piesa asta nu o au.Pompele vin din Franta dar fara piese de schimb. O pompa e 1000 euro.Poate stiti voi unde se gasesc piese pt pompele Lucas.Nu stiu cine se baga sa le repare.


Cu masina nu am avut probleme deloc, ma consider norocos si am mers cu ea!

Daca nu o fac, mai bine o marit decat sa ii schimb pompa.


QUOTE(kia @ 5 Jan 2006, 11:39)
Un prieten are un Solenza Diesel (are aproximativ 46.000 km) si are urmatoarea problema la pornire (dimineata): masina porneste la prima cheie dar trepideaza foarte tare, parca ar merge cu 2 cilindri. Dupa 2-3 secunde pe bord se reaprinde beculetul de la bujii. Daca opreste masina imediat si o porneste din nou motorul functioneaza perfect, nu mai trepideaza deloc.

Asta se intampla in fiecare zi, la reprezentanta i-au spus sa fie pregatit sa cumpere o pompa de injectie ca o sa aiba probleme cu ea (au pus diagnosticul asta fara sa demonteze pompa si s-o puna pe bancul de proba)...

Are cineva idee care ar putea sa fie problema ?
*




--------------------
Dacia Solenza - TL 09 DEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 21 Jan 2006, 23:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Problema e electrica nici de cum mecanica.NU se merita sa schimbi o pompa atata timp cat capul hidraulic e bun.Poate cei de la Dacia nu au piese,dar cei de la Renault? Motoarele de 1,9D sunt si pe vechile Kangoo.Eu stiu pe cineva care avea aceiasi pb si a fost la un service unde mi-a zis ca iau desfacut pompa si i-au curatzat nu stiu ce oringuri de prin pompa.Toata treaba l-a costat 900 RON acum juma de an.M-a cam speriat cand am auzit cat costa.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 22 Jan 2006, 00:23
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




intreb si eu ca sunt curios,voi de unde ati alimentat in toti km astia,mi se pare ca se duc cam repede pompele astea,nu o fi cumva de la motorina,e inacceptabil ca la 46.000 sa ai probleme care implica pompa blink.gif .si mai stiu ca motorina de proasta calitate distruge pompele de injectie.


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cataaa
post 23 Jan 2006, 13:48
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 18 February 05




Pentru cosmin babus,am o pompa de injectie de diesel absolut noua:300E!


Attached thumbnail(s)
DSC01772.JPG ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 62


--------------------
Daewoo/Dacia Espero/Solenza - Bucharest
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 23 Jan 2006, 18:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




QUOTE(Cataaa @ 23 Jan 2006, 13:48)
Pentru cosmin babus,am o pompa de injectie de diesel absolut noua:300E!
*


300 E nu e mult daca zici ca pompa e noua.Eu m-am gandit sa-i pun o pompa mecanica cand o cadea a mea de tot.Una la dezmembrari e in jur de 100 E.Dar tot mai mult as prefera una identica.Oricum pana nu cade de tot nu o schimb pt ca nu ma dau banii afara din casa.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomaraya
post 23 Jan 2006, 19:08
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 January 06




QUOTE(didosdoru @ 23 Jan 2006, 18:02)
300 E nu e mult daca zici ca pompa e noua.Eu m-am gandit sa-i pun o pompa mecanica cand o cadea a mea de tot.Una la dezmembrari e in jur de 100 E.Dar tot mai mult as prefera una identica.Oricum pana nu cade de tot nu o schimb pt ca nu ma dau banii afara din casa.
*





i-ti dau eu o pompa cu 450 euro,vrei?


--------------------
dacia solenza - gl05 vot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cataaa
post 24 Jan 2006, 12:03
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 18 February 05




QUOTE(cosmin babus @ 21 Jan 2006, 22:44)
Si eu am acelasi probleme.Am o Solenza diesel are 113000 km are 2 ani, intr-adevar problema e la pompa de injectie si anume acoatorul care este in pompa ramane blocat.Cei de la reprezentanta dacia de la pitesti, ca acolo m-am dus cu ea, mi-au spus ca trebuie schimbata pompa pt ca piesa asta nu o au.Pompele vin din Franta dar fara piese de schimb. O pompa e 1000 euro.Poate stiti voi unde se gasesc piese pt pompele Lucas.Nu stiu cine se baga sa le repare.
      Cu masina nu am avut probleme deloc, ma consider norocos si am mers cu ea!

  Daca nu o fac, mai bine o marit decat sa ii schimb pompa.
*



quote
300 E nu e mult daca zici ca pompa e noua.Eu m-am gandit sa-i pun o pompa mecanica cand o cadea a mea de tot.Una la dezmembrari e in jur de 100 E.Dar tot mai mult as prefera una identica.Oricum pana nu cade de tot nu o schimb pt ca nu ma dau banii afara din casa.


Pompa este noua-noua,nemontata, marca Delphi.

This post has been edited by Cataaa: 24 Jan 2006, 12:17


--------------------
Daewoo/Dacia Espero/Solenza - Bucharest
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aicidincolo
post 5 Mar 2006, 22:12
Post #13


in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina !


Group: Members
Posts: 161
Joined: 13 March 05
From: Valcea&Bucuresti




QUOTE(kia @ 5 Jan 2006, 11:39)
Un prieten are un Solenza Diesel (are aproximativ 46.000 km) si are urmatoarea problema la pornire (dimineata): masina porneste la prima cheie dar trepideaza foarte tare, parca ar merge cu 2 cilindri. Dupa 2-3 secunde pe bord se reaprinde beculetul de la bujii. Daca opreste masina imediat si o porneste din nou motorul functioneaza perfect, nu mai trepideaza deloc.

Asta se intampla in fiecare zi, la reprezentanta i-au spus sa fie pregatit sa cumpere o pompa de injectie ca o sa aiba probleme cu ea (au pus diagnosticul asta fara sa demonteze pompa si s-o puna pe bancul de proba)...

Are cineva idee care ar putea sa fie problema ?
*



am o intrebare : beculetul ala de zici tu ca e de la bujii, si arata ca o bujie desenat pe el nu e cumva de la injectie (pompa de benzina/motorina)? cel de la injectie e ala care se aprinde pana se amorseaza pompa si dupa 2-3 sec se stinge. are desenat pe el un injector care seamana cu o bujie, daca e asa are dreptate mecanicul tau cand zice ca e de la pompa


--------------------
DACIA LOGAN 2006 - VLxxXXX
chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 5 Mar 2006, 23:33
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




Ce spui tu nu are nici o legatura,becul de la buji nu are nici o bujie pe el ci ca la majoritatea dieselelor e reprezentata in bord printr-o lita sau rezistenta care se aprinde cateva secunde la pornirea motorului si se stinge cand preincalzirea s-a produs.Ce spui tu cu injectorul e doar la berlinele pe injectie,nici macar solenzele pe benzina nu au acel beculet in forma de bulie sau ma rog injector huh.gif


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
limaxxis
post 10 Apr 2006, 19:03
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 10 April 06




Am si eu o rugaminte imi poate cineva descrie cum arata martorul acela de bujii, pentru ca am si eu o problema asemanatoare care se manifesta prin limitarea turatiilor motorului. Descriere : pornesc motorul rece; bag marsarier; merg o distanta ; si in momentul in care plec spre inainte in viteza 1-a, mi se intampla sa nu mi se mai tureze motorul si sa ramana stabil la o anumita turatie. Martorul care mi se aprinde pe bord este de culoare portocalie in partea stanga a ecranului la mijloc. Va multumesc


--------------------
Dacia solenza 1.9 diesel - db 10 nut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 11 Apr 2006, 08:40
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




martorul de bujii este ca o spira de bobina...este identic la toate dieselurile. el poate semnaliza o defectiune pe sistemul de injectie(electovalve din pompa), bujii preincalzire(dupa simptomele tale nu e vorba despre ele), senzor turatie, potentiometru pedala acceleratie, si parca nu stiu ce senzori de aer... cred ca trebuie sa ajungi in service pentru o diagnoza. sa ne spui si cum ai rezolvat-o, dupa ce o rezolvi.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 23 May 2006, 08:42
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




uite ca am si eu problema cu acel martor de bujii(injectie). doar cand e motorul cald dar nu chiar intotdeauna se reaprinde dupa punerea contactului. daca pornesc dupa ce s-a reaprins porneste dar nu se accelereaza. daca opresc si pornesc din nou totul este corect. la service mi-au zis ca poate sa funtioneze asa mult si bine ca nu e cazul sa ma impacientez...dar ca problema se rezolva doar cu schimbarea pompei de injectie(spunea ca ar ramane blocati actuatorii de pornire din pompa) ohmy.gif . eu cred ca e ceva pe partea electronica...oricum atat timp cat merge doar n-am sa schimb pompa, dar daca s-a mai lovit cineva de problema asta si are rezolvare(alta decat schimbarea pompei) il rog sa dea de stire. 10x


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 23 May 2006, 18:26
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




cati km ai cu masina?mi se pare inacceptabil sa apara probleme din astea pana in 150.000,oricum sunt putin dezamagit de ce aud pe aici legat de pompa aia de injectie.Eu am 50.000 si slava domnului no problem pana acum smile.gif


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 24 May 2006, 09:19
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




39000km si eu sunt dezamagit dar tot mai sper ca e altceva electronic. aprinderea beculetului poate avea si alte cauze...oricum acum sunt adeptul zicalei lasa ca merge si asa...ca sa vezi cum te converteste sistemul smile.gif
am vazut un taximetrist cu 190.000 km si spunea ca a schimbat doar 2 demaroare si cel de pe masina e iar stricat...statea cu motorul pornit smile.gif se pare ca trebuie sa ai si bafta, dar asta se stie la masinile renault si cu atat mai mult la dacia.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezar81
post 24 May 2006, 12:12
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 6 May 06




Cauze posibile de aprindere a martorului de injectie:

- defect de alimentare (electric) calculator sau pompa de injectie;
- senzor turatie defect;
- defectarea dispozitivului de memorie interna a pompei de injectie;
- defectiuni ale: - potentiometrului de pozitie pedala acceleratie;
- electrovanelor pompei de inj.;
- captorului de pozitie cama avans din pompa de inj (cel mai intalnit defect cred);
- calculatorului.


--------------------
Dacia Supernova - B81CTH
Lucrurile inutile pe care le stim sunt mai numeroase decat cele necesare, pe care le ignoram!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 24 May 2006, 14:19
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




Johnsws ai fost cu ea la tester sau au diagnosticat-o dupa ochi?crad ca daca mergi la reprezentanta si o pui pe tester ar trebui sa iti zica exact ce defect are masina.


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 25 May 2006, 09:09
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




pai am scris in postul nr 17 ca am fost. am scris si diagnosticul. treaba e ca eu nu am incredere 100% in ce au spus ei. cred ca e ceva la controllerul electronic al pompei...sau poate chiar releul de bujii. chestiunea e ca m-am saturat de service-ri si nici timp de pierdut aiurea prin service nu am. atata timp cat merge o las asa. si la service mi-au zis ca poate sa mearga asa mult si bine. nici nu face mereu probleme. atata timp cat o pot folosi asa ...sa fie sanatoasa ca asa o las. de-aia spuneam ca acum o "las ca merge si asa " wink.gif


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
samatax
post 10 Jun 2006, 07:57
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 24 May 05




nici sa nu va ganditi sa nu va puneti pompa mecanica.Eu la 90.000 km am schimbat-o pe cea originala( cap hidraulic + electronica mort ). si am acum 160.000 cu ... masina merge perfect....daca pot folosi cuvantul pt o dacie ..sau un renault ca e tot una


--------------------
Dacia Solenza 1.9D - B-36-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cr|sTy
post 18 Jun 2006, 09:57
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 8 June 05
From: Constanta




Am si eu o problema , azi-noapte mi s-au aprins in mers dupa ce am schimbat viteza din 3 in 4 , beculetul de la baterie si cel de la bujii (injectie-cel din stanga spirala aceea) , motorul nu s-a oprit dar nu se mai putea accelera , turatia fiind minima. Am tras pe dreapta si am oprit motorul , apoi l-am pornit normal..fara nici un fel de problema. Dupa inca vreo' jumatate de ora de mers iar mi s-a intamplat aceeasi chestie si am facut acelasi lucru (am oprit si am pornit din nou ). Acum de dimineata am plecat iar cu masina ..dar nu a mai facut ca aseara.
Dati-va si voi cu parerea..din ce cauza o fi, eu cred ca de la bujii. Masina nu are decat 27000 Km si probleme cu ea nu am mai avut. Multumesc!


--------------------
Seat Leon 2.0TDI 140cp 2006 Sport-Up
Ex: Dacia Solenza 1.9D 2004 Confort
Don`t follow me! I don`t know where I`m going...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 19 Jun 2006, 07:53
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




in mers nu mi s-a aprins acel beculet....o fi de la senzorul de turatie? da motorina sigur mai aveai?


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cr|sTy
post 19 Jun 2006, 18:14
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 8 June 05
From: Constanta




din seara aia nu mi s-a mai intamplat, e bine:D..azi am fost la varmiu la service si am pus'o si pe tester..nu e nici o problema
P.S: motorina mai aveam in jur de 25-30L in rezervor

This post has been edited by Cr|sTy: 19 Jun 2006, 18:17


--------------------
Seat Leon 2.0TDI 140cp 2006 Sport-Up
Ex: Dacia Solenza 1.9D 2004 Confort
Don`t follow me! I don`t know where I`m going...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NELULA
post 9 Aug 2006, 00:10
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 February 05
From: IAȘI




Am aceeasi problema de 3 saptamani, dar m-am linistit cand am vazut aici ca "merge si asa".M-am speriat astazi cand mec.mi-a spus ca tb. sa schimb pompa de injectie.Am doar 48000 km si nu mai sunt in garantie.Si eu cred ca este defect electric sau electronic.Bine ca nu e dus capul hidraulic.Cat o mai poate duce asa,sau mai exact de cand aveti aceeasi problema?A rezolvat-o cineva fara sa schimbe pompa?


--------------------
DACIA SOLENZA 1.9 D - IASI-IAN-2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 9 Aug 2006, 07:36
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




de exemplu la mine cica ar fi nu stiu ce electrovane din pompa. nu pleaca cum trebuie la pornire...dar doar uneori. am citit in manual si ele nu fac corp comun cu pompa, chiar se pot schimba, conform manualului. nu stiu de ce la dacia tin mortis sa-ti bage pe gat toata pompa la un pret prohibitiv. am cautat si sunt service-uri de pompe diesel destule si cred ca acolo as putea schimba doar vanele alea, insa daca deocamdata merge bine, nici nu ma gandesc sa arunc banii.

This post has been edited by johnsws: 9 Aug 2006, 07:36


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 9 Oct 2006, 11:25
Post #29


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.702
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti





Uite ce problema are un coleg de-al nostru:

************************

buna ziua domnilor si nu numai
am o solenza diesel si de ceva vreme (aproape 1an juma)am probl. cu pornirea. concret: cand invart cheia in contact la pozitia "motor" se aprinde bujia incandescenta apoi se aprind si se sting pe rand toate celelalte (stiti voi). pana aici nimic anormal. dar acum incepe distractia: dupa stingerea bujiei si a ledului in sec urmatoare se REAPRINDE BUJIA. motorul porneste dar bujia ramane aprinsa si motorul este turat (aprox. 1200 rot/min) si scoate fum. daca incerc sa plec de pe loc nu reusesc decat 10 metri. apoi "da in nas". dar asta numai la prima cheie (indiferent daca motorul e rece sau cald). la a doua cheie nu se mai repeta figura si motorul porneste normal. ca sa evit acest neplacut eveniment, la prima cheie dau scurt (1/2 sec) pe pozitia demaror, apoi o pornesc normal. ma poate ajuta cineva???


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 9 Oct 2006, 11:51
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




Stiu pe cineva cu o problema asemanatoare si cu toate ca in service i-au zis ca e pompa,a schimbat comanda injectiei,calculatorul mai pe romaneste si merge fara probleme.Din cate stiu eu simptomele unei pompe distruse sunt pornirea greoaie la cald iar din spusele tale nu e cazul la tine,dar cel mai bine ar fi o vizita in service o pui pe tester si vezi imediat ce are.


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th December 2019 - 05:23
Forum Renault Server hosting