DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> am o mare problema ce ma depaseste, temperatura mare apa

bygy007
post 16 Jun 2007, 23:47
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




deci aceasta problema ma depaseste si de cind sint pe dacia club nu am intilnit-o pina acum

datele problemei : dacia 1410, carburatie, radiator mare, instalatie gpl bigas,merg de obicei numai pe gaz ca benzina este putina


in oras cu termostat pina alaltaieri nu am avut probleme (apa statea la prima liniuta de sus) cum statea si asta iarna ,am schimbat termostatul cu unul care deschide mai jos.

ieri pe la 12 am plecat pe autostrada spre constanta dupa vreo 15 km de mers constant se ridica apa la a doua linie alba (spre rosu) am mers cu motorul la 3000 de rpm la cutie cu 4 la viteza de 90 km/h cum am vazut am tras pe dreapta am stat putin am facut din nou aerisirea temperatura a scazut la prima linie alba am plecat din nou la drum, dupa 5-7 km in aceleasi conditii de turatie si viteza iar se ridica temperatura la a doua linie am oprit si am deschis caloriferul , dupa aia am continuat drumul apa a stat intre cele doua linii de sus viteza a fost aceeasi pina la destinatie ultimii 5-6km facindu-i cu viteza de 60 la 2000 rpm pina la destinatie unde am schimbat cutia de viteze cu 4 trepte cu una cu 5


astazi inainte sa plec am scos termostatul ,am facut aerisirea si pe la 10 am plecat spre casa dupa 10 km a inceputiarasi problema am oprit am aerisit din nou apoi am plecat in cel mult 4-5 km temperatura urca vertiginos spre rosu am oprit ab deschis caldura si am continuat drumul apa a ramas intre cele doua linii pina acasa la intoarcere avind o viteza de 100 km / h la o turatie de 2500 rpm

am mai observat o problema uneori pe la o turatie de 1200-1400 turometrul oscila intre 700 si 2000 acceleram un pic si nu mai facea am trecut aprinderea de la electronic la clasic nici o modificare apoi am trecut-o pe electronic

spre seara am fost mai pe la ea am pornit-o si am observat ca are o intrerupere ca si cind di cind in cind nu ar da scinteie o bujie acest lucru se intimpla si la turatii mari de 2000-2500 rpm am schimbat bujiile si la fel nici o schimbare

mai ramine fisele (care sint sirma chioara numai centrala este rezistiva care este buna ) si bobina de indctie

acum intrebarea este au sau n-au legatura cele doua probleme si care ar fi rezolvarea

This post has been edited by bygy007: 17 Jun 2007, 00:10


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 17 Jun 2007, 09:28
Post #2


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(bygy007 @ 17 Jun 2007, 00:47)
deci aceasta problema ma depaseste si de cind sint pe dacia club nu am intilnit-o pina acum

datele problemei  : dacia 1410, carburatie, radiator mare, instalatie gpl bigas,merg de obicei numai pe gaz ca benzina este putina
in oras cu termostat pina alaltaieri nu am avut probleme (apa statea la prima liniuta de sus) cum statea si asta iarna ,am schimbat termostatul cu unul care deschide mai jos.

*


Din ce am inteles eu , de cand ai schimbat termostatul au inceput problemele ... poate este defect ... schimba-l iar ( cu cel vechi sau cu unul nou ) ...


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Jun 2007, 09:47
Post #3


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Daca ai scos complet termostatul si face tot asa s-ar putea sa fie garnitura de chiulasa. Verifica daca nu scoate bule in vasul de expansiune.
Mai poate fii si radiatorul colmatat.


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 17 Jun 2007, 10:50
Post #4


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Verifica cureaua ce antreneaza ventilatorul si alternatorul. Chiar daca pare intinsa poate fi slaba si patineaza. Poate fi una din cauze.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Jun 2007, 15:45
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




radiatorul l-am spalat anul trecut si trece apa bine prin el cureaua este destul de strinsa ca daca ar fi slaba nu ar incarca bine eu avind fulie mica la alternator la ce m-am gindit eu ar fi garnitura de qiulasa dar nu face bule vizibile in vas dar in schimb pe teava da esapament la relanti scoate stropi de apa dar nu multi


ar mai fi si gazul care l-am bagat (luk oil ) aditivat de obicei bagam de la crimbo o sa-l consum si o sa vad dupa aia , ma gindesc ca asta aditivat sa incalzeasca mai tare motorul


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 17 Jun 2007, 19:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Urca temperatura si fara termostat?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 17 Jun 2007, 19:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




salut,iti pierde/mananca apa?daca da,schimba furtunele,pot avea fisuri care la temperaturi mai mari sa dea voie aerului sa intre(lucru care evident se vede in incalzirea motorului).
referitor la a doua problema,daca are legatura aprinderea cu apa,din cate stiu are,dar nu fisele ci avansul care daca nu e bine reglat se vede,desi nu la nivelul la care zici tu.
Oricum prima chestie ar fi sa scoti termostatul si sa-l verifici,eventual mergind un pic fara el.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 17 Jun 2007, 22:07
Post #8


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bygy007 @ 17 Jun 2007, 16:45)
... dar in schimb pe teava da esapament la relanti scoate stropi de apa dar nu multi
*



vezi sa nu ai garnitura de chiuloasa "intepata" biggrin.gif ...dispare apa din circutul de racire ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Jun 2007, 00:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE($$ilvviu @ 17 Jun 2007, 20:03)
Urca temperatura si fara termostat?
*


cum am spus mai sus am scos termostatul si la drun lung intre cele doua linii de sus cu caldura pornita

<span class='edit'>18 Jun 2007, 01:17:</span>
QUOTE(kalyyyyyy @ 17 Jun 2007, 20:08)
salut,iti pierde/mananca apa?daca da,schimba furtunele,pot avea fisuri care la temperaturi mai mari sa dea voie aerului sa intre(lucru care evident se vede in incalzirea motorului).
referitor la a doua problema,daca are legatura aprinderea cu apa,din cate stiu are,dar nu fisele ci avansul care daca nu e bine reglat se vede,desi nu la nivelul la care zici tu.
Oricum prima chestie ar fi sa scoti termostatul si sa-l verifici,eventual mergind un pic fara el.
*


nu vizibil

<span class='edit'>18 Jun 2007, 01:21:</span>
QUOTE(sobolan @ 17 Jun 2007, 23:07)
vezi sa nu ai garnitura de chiuloasa "intepata" biggrin.gif ...dispare apa din circutul de racire ?
*


nu pare rau dar nu se observa bule de aer vizibile in vasul de expansune si nici apa nu dispare in mod vizibil (adica sa-mi dau seama ca intr-adevar dispare in mod vizibil )

This post has been edited by bygy007: 18 Jun 2007, 00:24


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius97fer
post 19 Jun 2007, 09:13
Post #10


Membru cu IQ :)


Group: Members
Posts: 208
Joined: 12 October 06




vezi sa nu fi uitat cartonul in fata radiatorului... biggrin.gif

eu asa am patit anul trecut in primavara, am uitat cartonul in fata radiatorului, ca asa am primit "sfaturi" ca pot sa fac mai multa caldura in habitaclu.... biggrin.gif
dupa ce l-am scos.... no problem blush.gif


--------------------
Opel / Rover Astra / 25 2000 / 2001 hecibec
nu sunt inteligent
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 19 Jun 2007, 10:07
Post #11


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




In momentul in care sistemul de racire al masinii nu este etans temperatuta de fierbere este mai mare decat atunci cand este etans,verifca instalatia toata sa nu traga aer fals pe la imbinari sau furtune fisurate care nu se observa cu ochiul liber ,si schimba colierele cu unele mai late ,etanseaza mai bine !!! wink.gif
aTu cand dai drumul la caldura atunci practic traseul de racire al apei este mai mare si raceste mai eficient ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Jun 2007, 12:00
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Taman pe dos, cind sistemul e etans temperatura de fierbere e mai mare.

Byggy, ori ai garnitura intepata ori un traseu la iesirea din pompa partial infundat. Spun asta pentru ca odata ce deschizi caldura situatia se mai imbunatateste. Sau, poate depuneri masive pe camasi/chiulasa.

This post has been edited by diaconuliviu: 20 Jun 2007, 12:45


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Jun 2007, 22:11
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




am mai mers prin oras si am observat o problema electrica (cind calc ambreiajul mai scade temperatura un pic)cind am fost plecat in afara am mers si cu farurile aprinse, cind o sa am timp o sa fac o verificare mai atenta a instalatiei electrice ceea ce ma gindesc la tresa de la alternator sau un minus pe la bord



This post has been edited by bygy007: 20 Jun 2007, 22:13


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razv_an9
post 30 Jun 2007, 18:56
Post #14


Mandru Posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 February 05
From: Galati




Am si eu o problema asemanatoare cu apa. Am mers atat in afara ( dar drum prost pe alocuri, nevoit sa merg cu a 3a ), cat si in oras, si urca apa in 95 de grade. E vorba despre o berlina din `88. Temperatura e citita pe acel ansamblu de 2 ceasuri, unul care indica temperatura apei, si unul presiunea la ulei.

Problema asta am observat-o acum o saptamana cand in sfarsit mi-am facut rost de un robinet de caldura calumea. Pana atunci, baga caldura in masina de ma coceam bine de tot, dar apa statea frumusel pe la 85 de grade. Am si un electroventilator, cu termocupla. Nu stiu insa la cat inchide termocupla circuitul, dand drumul la ev, sau la cat deschide termostatul.
Saptamana trecuta mi s-a rupt si un palet de la elicea de pe motor si mergeam cu frica, cu capota deschisa, cu ev pornit mereu si cu ochii pe ceasul de la apa. Am inlocuit elicea, am facut aerisire in instalatie si ..parca se comporta un pic mai bine, insa tot urca apa pana in 95.

Aveti idei, sugestii ? Cineva imi spunea ca e normal sa fie asa, insa mie nu prea imi cade bine sa stiu ca mai am 5 grade si fierbe apa( ma rog, amestec de antigel si apa, insa nu mai e in parametri optimi )

LE: am observat ca totusi cand las masina pe liber portiuni mai lungi ( pante prin oras ) scade apa la loc in 85 de grade.. Sa fie termostatul, care nu stiu de cand e, sau la cat deschide ?

This post has been edited by razv_an9: 30 Jun 2007, 19:00


--------------------
Dacia Logan 2008, Laureate
"Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Jul 2007, 19:00
Post #15


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




dar termometru din bord e bun?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razv_an9
post 1 Jul 2007, 19:28
Post #16


Mandru Posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 February 05
From: Galati




m-am gandit si la varianta asta cu termometrul .. dar nu stiu cum sa-l verific. am vrut sa intreb si daca nu cumva..la 95 de grade.. ar fi trebuit sa mi se aprinda ledurile de la apa si ulei din bord.. nu ?


This post has been edited by razv_an9: 1 Jul 2007, 19:29


--------------------
Dacia Logan 2008, Laureate
"Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razv_an9
post 3 Jul 2007, 13:22
Post #17


Mandru Posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 February 05
From: Galati




hmm .. nu mai trece nimeni si pe topicu asta ? o sugestie.. ceva.. va rog


--------------------
Dacia Logan 2008, Laureate
"Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatuci
post 3 Jul 2007, 14:20
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




La mine (dacia berlina cu ochelari din '91) vara, in oras cand stau f mult pe la stopuri temperatura sta exact pe 95 si coboara cu jumatare de interval cand sunt mai norocos cu stopurile.

Becul de avertizare se aprinde putin mai in colo...pe la proximativ 100 cand iti fierbe apa si simti un miros ciudat in dabitaclu plus ca auzi sfaraitul vaporilor in vasul de expansiune tongue.gif



--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 Jul 2007, 14:23
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




La o cautare ai gasi si alte topicuri despre asta.
La tine bagind caldura, suprafata de radiere era mare, acum a scazut, inchizind caloriferul.
Motorul oricum, lucreaza la 80-95 grade.
De fiert nu fierbe in el, decit daca instalatia e neetansa (sau cu busonul borcanului desfacut o tura, "ca asa mi-a spus mie un sofer de Bucegi batrin si experimentat"). In rest, in motor fierbe la peste 100 grade, iar becul se aprinde pe la 120.

Oricum, e foarte posibil sa ai depuneri prin motor/radiator.
E foarte posibil sa ai si termostat defect. Cauta unul - daca gasesti - de 82, nu de 86.
Cu astea spuse, da o cautare dupa cum se curata radiatorul, etc, vei gasi multe.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 4 Jul 2007, 13:26
Post #20


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Aceeasi problema o am si eu. Ca si Bygy am aceeasi instalatie de gaz. La drum intins, datorita cutiei de R21 merg lejer cu 120-130. Problema e ca apa se ridica tocmai la a II a linie de sus sad.gif. Daca merg constant cu 80-90, indicatorul coboara la prima linie. Dubios este ca daca merg o distanta lunga (30-40 km) apa nu se ridica mai sus de a II a linie, chiar daca fugaresc masina .
Am observat ca daca merg cu farurile aprinse, indicatorul sta la a II a linie, daca le sting coboara la prima, daca nu sub ea...
In fine. Ce am incercat sa fac pentru remedierea problemei:
-am scos termostatul-->degeaba
-am spalat tot circuitul de racire cu turbojetul;am dat jos radiatorul, am scos fiecare furtun in parte, pana si furtunasul de la vasul de expasiune; la inceput a curs o apa galbuie, de parca ar fi fost amestecata cu lut, sau ceva de genul (am inteles ca sunt depuneri de la antigel) si pana la urma am reusit sa curat bine sistemul de racire ---> tot degeaba insa sad.gif
-am cumparat un aditiv pentru curatarea sistemului de racire---> nu am reusit decat sa imi stric garnitura de la pompa de apa sad.gif((
-am schimbat garnitura de chiuloasa (chipurile era obosita) ----> tot degeaba

Ceea ce urmeaza: sa imi montez doua electroventilatare in fata radiatorului, dar nu stiu cat ar ajuta de mult avand in vedere faptul ca le montez in fata radiatorului si nu in spatele lui (nu am loc din cauza paletilor de la pompa de apa)



P.S.
Stand de vorba cu doi vecini de la bloc, din discutii am observat ca si ei au fix aceleasi probleme.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Jul 2007, 13:37
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu ai o "masa" dubioasa pe undeva?
Daca partea cu 120 = a doua linie si 90 = prima linie poate fi interpretata ca "mai multa putere=mai multa caldura", partea cu farurile aprinse suna ciudat, pentru doua faruri de 110-120 W (cu tot cu pozitii) nu poate urca temperatura asa sus.
Ia verifica tresa si masele indicatorului.

Asta pornind de la premisa ca tu ai curatat instalatia.

This post has been edited by diaconuliviu: 4 Jul 2007, 13:39


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 14 Aug 2007, 06:43
Post #22


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




Am si eu o intrebare in legatura cu temperatura, am fost la service deoarece imi fierbea apa in borcan, dupa ce au scos termostatu cateva zile a mers bine, dar ieri dupa o cursa de 35km, Calugareni-Bucuresti, ajungand in fata blocului, fierbea apa in borcan ca si cum ai pune o cratita pe aragaz si ar da in clocot, care poate sa fie problema? Cumva pompa de apa? Mie frica sa nu se caleze motoru, cand au scos termostatul au spus ca nu este garnitura de chiuloasa arsa, dar sa fie totusi de la ea? Cam cat costa o garnitura?



--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 14 Aug 2007, 07:19
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Verificarea termostatului si a indicatoarelor electrice de apa de bord impreuna cu traducatoarele (sonda-sondele daca sunt mai multe) este simpla. Luati o cratita cu apa si puneti-o la fiert. Aruncati termostatul in ea si vedeti cind incepe sa se deschida. La clocot, ar trebui sa fie complet deschis. Ca sa verificati mai cu precizie va trebuie un termometru care ajunge la peste 100grade. Trebuie deci sa masurati temperatura la care termostatul e complet deschis, caci va fi inainte de fierbere.

Pentru sonde si indicatoare de bord, se foloseste aceeasi cratita si punctul de fierbere al apei. Va trebuie insa o baterie de 12V si niste fire. Legati sonda de indicatorul de bord exact cum sunt in retea pe masina, si cu sonda in apa, urmariti ce va arata ceasul de bord. Bineinteles asta e o calibrare pe care puteti sa o retineti pentru viitor, caci sonda si ceasul ei se vor comporta la fel pe masina. Daca aveti o sursa de tensiune de 12V reglabila, puteti sa va jucati un pic si cu alimentarea circuitului sa vedeti cum e afectata indicatia la bord de tensiunea de alimentare a circuitului.

Succes!

Si o vorba despre spalarea sistemului de racire. De cele mai multe ori se colmateaza blocul, la baza cilindrilor. Asta e o problema a motoarelor astora, si trebuie sa gasiti ori o solutie buna de curatat milul care se sedimenteaza pe acolo (care nu prea cred ca exista pentru ca milul ala e inert chimic) ori demontati motorul pina la ultima bucatica, ca sa ajungeti acolo. Pina acolo, puteti sa desfaceti busonul de golire a blocului pe care rareori il vad mentionat cind se vorbeste despre probleme legate de sistemele de racire.

This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Aug 2007, 07:22


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulca
post 14 Aug 2007, 12:04
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




@ adumitrachy:
si eu am avut problema ta si mi-am montat elv. care sa stii ca incape intre radiator si paleta ventilatorului de pe pompa de apa. Am dat pe undeva si o poza cu asta . Problema e ca ne gindim tot timpul la defectiuni, pe cind exista si alte cauze. La mine a fost motorul proaspat facut ( rk ) deci fara mizerii, cu furtune noi, cu radiatorul nou , cu antigel nou , cu termostat nou, ce mai.... ca din fabrica, si tot fierbea apa la canicula ce a fost. Nici cu elv nu s-a rezolvat decit partial problema. Toti de pe forum imi sugerau ca ar fi infundat, dar nu, am avut ghinion de un radiator prost facut ( Romradiatoare Brasov ) Am schimbat radiatorul si acum e totul OK


--------------------
dacia 1310+GPL 1997 - sb03kfs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 14 Aug 2007, 12:43
Post #25


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




QUOTE(razvan_3asy @ 14 Aug 2007, 07:43)
Am si eu o intrebare in legatura cu temperatura, am fost la service deoarece imi fierbea apa in borcan, dupa ce au scos termostatu cateva zile a mers bine, dar ieri dupa o cursa de 35km, Calugareni-Bucuresti, ajungand in fata blocului, fierbea apa in borcan ca si cum ai pune o cratita pe aragaz si ar da in clocot, care poate sa fie problema? Cumva pompa de apa? Mie frica sa nu se caleze motoru, cand au scos termostatul au spus ca nu este garnitura de chiuloasa arsa, dar sa fie totusi de la ea? Cam cat costa o garnitura?
*


Daca si cu termostatul scos fierbe inseamna ca te lasa garnitura de chiuloasa. Pretul nu-l stiu. Depinde si de magazin.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Aug 2007, 14:17
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




12-15 lei


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razv_an9
post 14 Aug 2007, 14:25
Post #27


Mandru Posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 February 05
From: Galati




Eu m-am impacat cu ideea ca motorului meu ii place mai mult marea decat muntele.. asta pana cand ii aduc un educator, in obiectul unei pompe de apa noi ( ma rog, doar capacul, care e in jur de 40-45 de lei, aici ).
Am spalat radiatorul cu detartrant.. am scos termostatul .. iar ca efecte, intr-adevar racire mai buna ( din cauza lipsei termostatului ) undeva la 80 grade.. pana in 90 ( maxim ) pe la semafoare.
Singura problema a aparut prin muntii Macinului unde, mergand spre Constanta, mi-a fiert motorul intr-un deal ( asta se intampla pe la 5 dimineata cand temperatura ambientului era rezonbabila.. ) . Curios ca in afara de asta nu am mai avut probleme, mai putin la intors cand mi-a fiert iaar motorul, exact in acelasi loc(dar pe la 4 dupa-amiaza).
Urmeaza sa vad ce e de facut .. daca mai intru in reparatie..sau daca o scot la vanzare ..

This post has been edited by razv_an9: 14 Aug 2007, 14:28


--------------------
Dacia Logan 2008, Laureate
"Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Aug 2007, 14:45
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Incearca cu un electroventilator.
Eventual asigura-te ca radiatorul e curat si pe exterior.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razv_an9
post 14 Aug 2007, 15:33
Post #29


Mandru Posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 February 05
From: Galati




Am electroventilator deja, de asta stau linistit cat de cat. Radiatorul e spalat bine.. curatat de praf, mizerii mici, muste .. d-astea. Cu toate astea, ev-ul n-a facut fata pe acel.. deal.. fost munte ..


--------------------
Dacia Logan 2008, Laureate
"Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 14 Aug 2007, 16:57
Post #30


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 24 June 07




Eu zic s-o pui si tu de o noua garnitura de chiuloasa, ca daca si Muntii Macinului mai sunt munti... radmasa.gif Mergeam pe acolo cu rabla mea numai peste suta, condusesem 14 ore si singura metoda de a mai sta treaz era sa conduc sportiv, si n-a avut nici pe dracu masina, care are rugina cu gramada in instalatia de racire(practic apa pe care o pun se inroseste mereu)si un radiator mic si foarte subtiat de vreme, are zone prin care privesti lejer.
Nu a fiert nici pe Transfagarasan, dupa urcare puteam sa pun mana pe vasul de expansiune. icon_mrgreen.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 07:54
Forum Renault