DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

237 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

dragos.a
post 2 Dec 2004, 14:05
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




pt cei interesati sa-si curete injectorul se poate face si acasa fara a mai da bani aiurea pe la toate service-urile si anume:se desface capacul de plastic cel cu 3 suroabe care vine de la filtru ,se desface cu o cheie inbus mica cele 4 surubele ale membranei de benzina care este langa corpul injectorului avand grija sa nu sara arcul(in prealabil se desfac si furtunele de benzina tur-retur) ,apoi cu un inbus mai mare se desface surubul care tine capacul negru cu cele4 fire de deasupra injectorului si se ridica si se da intr-o parte,aveti mare grija sa il ridicati drept fara sa rotiti si acolo ve-ti vedea corpul de plastic al injectorului din care ies in sus 2 contacte de aprox 1cm lungime si subtiri cam cat un ac de cusut mai gros(acelea sunt de fapt contactele motorasului injectorului),intre cele 2 contacte se afla un plastic cu 2 urechi care pt scoaterea corpului injectorului se iau 2 surubelnite fine se baga in cele 2 urechi si apasand pe carcasa de fier se face un fel de parghie si se ridica injectorul din lacasul lui..practic el se decapsuleaza deoarece el sta prins acolo in 2 garnituri de cauciuc una mare sus langa contacte si una mica jos pe unde arunca benzina(mare atentie cum il scoateti ca altfel puteti sa-i sa il puneti cu polaritatea invers si s-ar putea arde)dar am observat ca are un semn langa contacte un fel de linie care aia intotdeauna sta in directia aripii din dreapta a masinii,dupa ce a-ti scos injectorul scoateti si garniturile de pe el in special cea mica de jos doarece acolo se depune toata murdaria care vine cu benzina si curatati si in interiorul corpului de fier cam tot in zona aia pt ca acolo se depune cel mai mult in special pe peretii corpului pe unde intra benzina in camera injectorului si pe la retur(aviz celor care spun ca le consuma mult pt ca returul se obtureaza cu mizerie).Pt curatarea angrenajului propriu zis al injectorului se poate pune intr-un pahar cu spirt sau alta solutie pt degresare sau curatare dar fara a scufunda partea cu contactele de sus...practic are efect de curatare pt ca se vad impuritatile care ies prin sita si pe jos unde arunca benzina.La montare eu am pus putin ulei siliconic pe garnituri ca sa intre usor in lacasul lui si sa se capsuleze mai usor si dupa ce am montat si restul a pornit foarte bine am dat cu ea cateva ture si un drum pe autostrada si chiar se simte diferenta si trage mai bine in toate treptele de viteza.P.S dupa ce l-am analizat vreau sa spun ca din start cade conceptia ca injectorul se poate regla sa consume mai putin deoarece nu are nici un fel se surubel sau altceva care sa determine influenta consumului de benzina.


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex2k4
post 5 Dec 2004, 18:36
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 11 January 04
From: Bucuresti




Mi-a inebunit masina sad.gif
Am plecat azi si totul a mers bine. Am facut o scurta oprire dupa cam 500m sa cumpar o sticla de Cola si cand sa pornesc a inceput sa faca urat.
Mai exact: turatia cand pornesc creste pana spre 1400rpm si apoi scade brusc spre 4-500 si apoi moare. Exact senzatia care o ai la cele pe carburator cand ai jiglorul infundat doar ca mai are momente in care se tureaza putin singura apoi moare cand o las la relanti.
Ati mai avut probleme de genul asta? Solutii?

Later edit...
Am gasit un post al lui SYL : "La ultimele modele de GTi, nu mai exista cansitra aceea de recirculare a vaporilor de benzina, iar gaurile din care plecau furtunele spre cansitra sunt acoperite cu niste dopuri de plastic. Dupa o anumit aperioada acele dopuri sar de acolo, si se producee cea ce zici tu, relantiul are tendinta sa scada, pana pe la 500 rpm, si apoi se tureaza la 1000 rpm. Eu la mine cand mi-au sarit dopurile alea, le-am inlcouit cu furtunase de cauciuc cu surub infiletat in capat. Solutia asta am vazut-o la o alta masina cu injectie, e drept berlina Ti (1.6 i). "

Simultan cu aparitia variatiei de turatie a inceput sa se auda si un fasait. Exista si la berlina acele dopuri care sar?Daca da unde le gasesc?

This post has been edited by Alex2k4: 5 Dec 2004, 18:53


--------------------
Dacia 1310 Li - B-xx-KIR
Dacia 1310 Li - 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 6 Dec 2004, 09:03
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Stuturile respective sunt pe ansamblul corp injector, in linie cu cele pt tur si retur.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 6 Dec 2004, 09:53
Post #34


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




alex, ai scapat ieftin, problema ta este exact de la stuturile alea !. Astupa-l cu un furtun cu un surub in capat si te-ai scos.
exista si la berlina dopurile alea (de ce n-ar exista ca-i acelasi motor/injectie) si sar la fel de artistic.


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex2k4
post 6 Dec 2004, 10:31
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 11 January 04
From: Bucuresti




Mersi. Pana sa fac un furtun cand am coborat la masina am gasit un dop care nu stiu de unde il aveam dar care s-a potrivit perfect peste smile.gif. O sa fac si un furtun sa am de rezerva.
Multumesc de sfaturi


--------------------
Dacia 1310 Li - B-xx-KIR
Dacia 1310 Li - 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 16 Dec 2004, 11:03
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




Eu acele dopuri de cauciuc le am si acum pe masina cu precizarea ca peste ele am pus niste capace de carioci,pixuri etc care s-au potrivit perfect peste ele si nu au cum sa mai cada.


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alextz
post 16 Dec 2004, 12:24
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




Mie mi se intampla in ultimul timp ceva tare ciudat.....

Pornesc masina dimineata nu am nici o problema,cat e rece nu se opreste motorul, apoi cand acul de temp ajunge la prima linie( unde ar trebui ca turatia sa se invarta pe la 950-1000 de ture dupa turometru)....si ma opresc la stop pur si simplu motorul se opreste......

Nu am ce sa-i fac ....chiar daca calc acceleratia motorul tot se opreste, e f ciudat nu vibreaza,trepideaza etc....se opreste lin de tot....dar sigur....

Am schimbat bujii,filtre,am desfacut pompa de benzina etc.....

De unde naiba poate fii problema?


--------------------
Skoda Octavia 2005/1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Dec 2004, 15:08
Post #38


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ce masina ai?
daca nu ai cu injectie, posteaza te rog in alta parte
daca ai, atunci mai am o intrebare. Cam cu cata benzina mergi in rezervor cand patesti asta?


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex2k4
post 16 Dec 2004, 16:00
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 11 January 04
From: Bucuresti




Apropo de relanti: am observat ca acum cand e frig cand plec turatia e cam la 1400 dar nu scade progresiv. Adica dupa vreo 2 minute sau daca merg cam 2km scade brusc la 700-750. Am stat cu ea pornita sa vad si scade direct fara sa treaca prin momente intermediare. Asa face si la voi sau mai sta si la 1000 o perioada?


--------------------
Dacia 1310 Li - B-xx-KIR
Dacia 1310 Li - 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Dec 2004, 16:41
Post #40


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




cred ca se intepeneste nitel motorasul de relanti. Si a mea face cateodata asa, dar n-o bag in seama


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 17 Dec 2004, 14:09
Post #41


doc


Group: Members
Posts: 3.367
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(Alex2k4 @ 16 Dec 2004, 18:00)
Apropo de relanti: am observat ca acum cand e frig cand plec turatia e cam la 1400 dar nu scade progresiv. Adica dupa vreo 2 minute  sau daca merg cam 2km scade brusc la 700-750. Am stat cu ea pornita sa vad si scade direct fara sa treaca prin momente intermediare. Asa face si la voi sau mai sta si la 1000 o perioada?
*



La mine cand e motorul rece, la pornire relantiul sta la 1500 rpm (niciodata nu a stat mai sus, desi am prins si temperaturi sub -20grade), apoi pe masura ce se incalzeste coboara treptat pan ala turatia cam de 950rpm (cam pe acolo sta relantiul, putin sub 1000rpm).


--------------------
Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015) // Clio 4 0.9 TCe E6 (2016) // Symbol 1.5dCi E3(82cp) (2005)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex2k4
post 17 Dec 2004, 14:19
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 11 January 04
From: Bucuresti




Ai umblat tu la motorasul de relanti sa-l duci la 950 sau sunt setari diferite intre GTi si Li? La mine cand s-a incalzit sta chiar sub 750 cat e specificatia data de ei parca. Adica sta cam la 700 si motorul merge inca rotund dar acum ca e frig afara mi se pare ca isi reduce prea repede socul automat si la stopuri il mai tin eu din acceleratie mai turat cat inca e rece.


--------------------
Dacia 1310 Li - B-xx-KIR
Dacia 1310 Li - 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Dec 2004, 14:21
Post #43


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




alex, nu te lua dupa turometru ca minte cu nerusinare. Al meu sta pe la 600 rpm 04.gif

am desfacut bordul si am dat turometrul mai mult (are un potentiometru de referinta acolo) si la relanti arata bine (normal, ca eu l-am pus sa arate 850 cat tb) dar in ture mintea cu nerusinare, asa ca l-am dat la loc.

La revizie, cand am facut noxele, aparatul ala iti arata si turatia, si acolo m-am verificat: la 850 real al meu arata 600, in schimb in ture arata bine, adica la 2000 erau 2000 si la 3000 tot 3000.


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 17 Dec 2004, 14:36
Post #44


doc


Group: Members
Posts: 3.367
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(Alex2k4 @ 17 Dec 2004, 16:19)
Ai umblat tu la motorasul de relanti sa-l duci la 950 sau sunt setari diferite intre GTi si Li?


Nu, n-am umblat, asa a stat relantiul de cand era masina noua. Si turometrul arata corect,; cand mi-au facut testul de injectie ( si l-am facut de 2 ori: prima data cand se face in garantie dupa 1000km, si a doaua oara in septembrie 2003) cam pe acolo statea relantiul.

Uite o chestie. Un vecin are o Berlina Ti (motor 1.6i), luata in iulie 2000. La inceput relantiul statea pe la 950-1000. Si a avut pb cu injectie, si i-au schimbat mai multe componente (calculator, sonda Lambda, catalizator....) si dupa asta relantiul ii sta pe la 800rpm.


--------------------
Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015) // Clio 4 0.9 TCe E6 (2016) // Symbol 1.5dCi E3(82cp) (2005)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex2k4
post 17 Dec 2004, 16:46
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 11 January 04
From: Bucuresti




Atunci cand ajung la Rar o sa ma uit sa vad care e diferenta intre turometru si realitate biggrin.gif Chiar ma minunam ce rotund merge masina mea la un relanti asa de jos.


--------------------
Dacia 1310 Li - B-xx-KIR
Dacia 1310 Li - 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 17 Dec 2004, 23:00
Post #46


doc


Group: Members
Posts: 3.367
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Daca mororrul mereg frumos nu tien neaparat de turatia de relanti. La mine intr-adevar tremura cand e sub 1000 (asa a facut de noua). L avecinul meu de csare spuneam, cel cu berlina Ti (1.6i) cand era noua si relantiul statea pe la 1000 tremura mai tare ca la mine; dupa ce i-a schimbat mai multe ?(am enumerat in postul anterior) si relantiu sta pe la 800 tremura mai putin ca la mine.


--------------------
Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015) // Clio 4 0.9 TCe E6 (2016) // Symbol 1.5dCi E3(82cp) (2005)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alextz
post 18 Dec 2004, 01:19
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 16 Dec 2004, 17:08)
ce masina ai?
daca nu ai cu injectie, posteaza te rog in alta parte
daca ai, atunci mai am o intrebare. Cam cu cata benzina mergi in rezervor cand patesti asta?
*




Am o Dacie Break 1.6 pe injectie.....

Si merg cam cu 3/4 sau cel putin 1/2 din rezervor.......


--------------------
Skoda Octavia 2005/1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 Dec 2004, 10:43
Post #48


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ia si tu un spray contact si curata contactele de la sonda de temperatura (e bagata in capatul chiulasei). Si daca tot ai dat banii pe spray, curatata TOATE contactele, inclusiv alea de la calculator.

Daca tot nu merge => service.


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 20 Dec 2004, 09:05
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




La mine cand am fost la prima revizie acu' 4 ani aveam relantiul 725 rtm iar acul imi statea chiar pe prima linie de jos...intre timp am facut(cica tuning) si am mai taiat din ace le-am facut mai mici iar acum acul de la turometru imi sta fix pe 800rtm iar iarna pe soc imi sta la 1200rtm maxim doarece am umblat la surubelul cu inbus care regleaza cursa clapetei fiindca la mine se ducea pa la 1400-1600rtm la frig si cand cobora acul trepida urat de tot....cred ca venea prea multa benzina ca imi consuma cam mult dar de atunci nu am mai avut probleme din astea si imi merge motorul rotund indiferent ca e pe soc sau nu.


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silv
post 21 Dec 2004, 18:49
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 December 04




Am facut azi o revizie la masina (Berlina 1310 Li) si printre altele am schimbat filtrul de benzina si filtrul de aer. Totul a fost Ok, dar dupa vreo 100 de km parcursi mi s-a aprins martorul injectie benzina. Dupa alti 5 km s-a stins singur pentru ca apoi (cca 5 km) sa se reaprinda. Daca opresc motorul si il repornesc....procedura decurge normal (se stinge), dar dupa 2 km se reaprinde. Pana azi n-am avut o astfel de problema. Banuieste cineva ce se intampla? Am dat un sac de bani astazi la service...si mi s-a luat.


--------------------
DACIA Berlina 1310 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 22 Dec 2004, 00:21
Post #51


doc


Group: Members
Posts: 3.367
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Cand martorul de injectie se aprinde trebuie sa te adresezi cat mai repede unui service autorizat Dacia (asa scrie in cartea tehnica). Martorul se aprinde in 2 situati: prima e cand se pune contactul (se stinge dupa 5 secunde si atunci se poate porni motorul) si a doua situatie e in caz de defectiune la sitemul de injectie. Sfatul meu e sa ai grija, nu e de glumit, te poti trezi ca ramai in dum si nu mai poti face nimic.
Bafta !


--------------------
Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015) // Clio 4 0.9 TCe E6 (2016) // Symbol 1.5dCi E3(82cp) (2005)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 22 Dec 2004, 10:11
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




Cred ca mai bine' trece in revista'tot ce ti-au facut aia acolo la revizie si pe unde ti-au umblat ca sa poti sa-ti dai seama ce poate fi sau incearca sa resetezi calculatorul debransand bateria de la instalatie cateva minute iar daca nu are efect deloc cred ca e cazul sa te duci inapoi la service sa-ti remedieze problema.


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silv
post 23 Dec 2004, 09:18
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 December 04




Multumesc fain pentru sfaturi. Revizia a constat in: schimb ulei, antigel, filtru aer, filtru benzina, rulmenti spate, bielete directie si un furtun frana fata. Dupa parerea mea doar filtru de benzina si cel de aer puteau sa-mi creeze o astfel de problema. Oricum, ieri problema a disparut la fel de misterios cum a aparut (sper eu pentru mult timp de acum inainte). Sunt la fel de bulversat wacko.gif , dar ca de data asta e de bine.


--------------------
DACIA Berlina 1310 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 7 Jan 2005, 10:22
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




In legatura cu motorasul 'pas cu pas' sau de relanti dupa aproape 100.000km parcursi la mine si-a dat duhul deoarece am plecat la un drum lung si pe traseu la scoaterea din viteze nu mai aveam relanti deloc murea motorul iar ca sa merg si eu ca omul normal trebuia sa o tin peste 2000rtm ,venit acasa m-am gandit sa resetez calculatorul ca poate isi v-a face corectiile necesare si v-a merge normal dar am avut surpriza sa vad ca relantiul meu nu mai cobora sub 1200rtm indiferent ce as fi facut.m-am dus la diferite magazine in speranta ca as putea sa achizitionez altul nou dar cand am vazut ca este aproape 4 mil lei m-am lasat pagubas.....in consecinta l-am scos de pe masina si acum merg pe direct si vad ca nu afecteaza cu nimic pana acum dar sunt curios daca stie cineva daca se modifica cu ceva mersul motorului sau in timp afecteaza ceva anume?


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Jan 2005, 10:30
Post #55


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




nu afecteaza cu nimic, doar ca nu mai ai shoc la pornire. Stiu o gramada de lume care a renuntat la el (afland cat costa).


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 12 Jan 2005, 15:38
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




Dupa ce am ramas cu masina 'pe direct' fara motorasul de relanti m-am chinuit sa o reglez din surubel la un relanti acceptabil 800-900rtm dar ceea ce mi se pare ciudat este ca in momentul cand dau drumul la lumini faza scurta acul de incarcare baterie se cam duce in jos cam repede iar daca mai tin piciorul pe frana acul se apropie de rosu si imi scade intensitatea luminilor iar inainte cand aveam motorasul nu facea fenomenul acesta....care o fi cauza?


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 Jan 2005, 10:46
Post #57


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai cauza e ca la un consum mare de curent, calculatorul comanda motorasul de relanti sa suplineasca pierderea de turatie (deci iti creste relanti-ul). La asta se pare ca nu ne-am gandit, deci mai e util motorasul ala si la altceva nu numai la pornirea cu motorul rece.

Da' ce a patit exact, nu poti sa-l desfaci si sa incerci sa-l repari?

P.S. cauta la dezmembrari motoras de Opel Astra (modelele din 94-95) care au injectia aproape la fel (Parca e M.A. 1.6 aia) ca am auzit ca sunt identice motorasele.


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 13 Jan 2005, 14:53
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




In momentul in care am vazut ca turatia mea la relanti nu mai cobora sub 1200rtm iar cand incercam sa accelerez de la clapeta cu mana imi intrerupea putin alimentarea iar pistonasul de la roata melcata nu se mai ducea dupa clapeta chiar avea tendinta sa intre inauntru spre relanti in loc sa mearga invers.Motorasul l-am desfacut acasa si nu mi s-a parut nimic suspect in afara de lipsa de vaselina care s-a dus in timp,l-am uns l-am capsulat la loc si tot asa facea.P.S: Pt Ov spune-mi si mie de ce la cele cu carburator nu prea se intampla acest fenomen al scaderii intensitatii luminii si la astea cu injectie fac urat...ma gandeam ca ar fi ceva de facut la releu'alternator da-mi si tu o idee.


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Jan 2005, 18:16
Post #59


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ba scade si la alea pe carburatie.
Acum, la injectie de ce fac asa urat, nu stiu. Poate este sensibil calculatorul la valoarea tensiunii din instalatia electrica si d'aia are nevoie sa aiba un minim de relanti.


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 18 Jan 2005, 08:43
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




Am rezolvat cat de cat problema si anume am reglat turatia la relanti undeva pe la 900rtm si cand dau drumul pe pozitii nu mai simte aproape deloc si cu piciorul apasat pe frana iar cand dau drumul la faza scurta scade mai putin intensitatea luminii.(precizez ca acum 2 zile am completat si nivelul acidului din baterie in special mai mult in dreptul bornei + care era mai scazut decat celelalte si am baterie relativ noua de aprox 6luni Carranda 66A)


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page

237 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd September 2018 - 13:52
Forum Renault Server hosting