dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
vladut88 |
![]()
Post
#7111
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
|
||
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|||
BLUE R 19 |
![]()
Post
#7112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Asta este prea subtire in perete.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#7113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
La 1 mm nu rezita la 3,5 bari eu nu cred
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#7114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Rezista, doar ca sunt mai subtiri ca cele pt. frana, capetele bercuite mai fragile.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
IulianC61 |
![]()
Post
#7115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 July 19 ![]() |
Salut,
Am o Dacia 1310 cu injectie, cca 120.000Km. Dupa un drum mai lung a inceput sa nu mai functioneze la relanti. Am crezut ca e de la benzina. Am golit rezervorul si am pus alta. Am schimbat bujiile si filtrul de aer. Acum "moare" si daca am 2000 rot/min. Cum verific daca injectia functioneaza corect? Daca baga suficienta benzina? |
--------------------
Dacia
1310
2004
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#7116
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Vezi ca la injector sub capacul negru pe care scrie Dacia, ai lipit langa un "mot mic" cu o garda. Ala este un senzor T-Aer parca imi aduc aminte ca scrie in carte. Daca ala este murdar, trebuie sa il stergi cu un spray de frane. Pui o carpa sub si ii dai. Sper ca nu ai umblat la clapeta de acceleratie tot de la unitatee, unde vine o placuta de plastic maronie prinsa in 4 suruburi si cu un conector. O alta problema care da semnalementele tale, este senzorul de temperatura apa. Se afla in spate la chiulasa deasupra volantei. Este unul cu 2 fire. Cand pui contactul trebuie sa se auda pompa de injectie. Daca nu... atunci sunt mai multe cauze. Releu, siguranta, pompa defecta. Daca se aude, poate ai injectorul cu probleme, sorb infundat, presiune data de pompa insuficienta... Fa pasii astia si vezi apoi.
Asteptam un feedback de la tine. Spor This post has been edited by Mircea27D: 16 Jul 2019, 17:08 |
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
gabyvs |
![]()
Post
#7117
|
![]() gabriel Group: Members Posts: 13 Joined: 24 December 15 From: vaslui ![]() |
Am si eu probleme cu injectia pornesc motorul merge normal un pic dupa care merge subturat daca ai astup aerisirea merge normal pot sa o turez daca nu se opreste
![]() This post has been edited by gabyvs: 22 Oct 2019, 20:24 |
--------------------
dacia
1310
2000
- vs03wuv
|
|
kog |
![]()
Post
#7118
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
Revin si eu cu vechea problema la injectie de care nu am mai reusit sa ma ocup din cauza unei lipse de timp acute.
Saptamana trecuta, avand cealalta masina in service era sa ajung la stiri din cauza ei. Problema era ca nu avea putere si nu raspundea corect la accelerare la turatii mici. De exemplu ca sa schimbi viteza trebuia sa o accelerezi treptat la 3500+ rpm pentru a nu "cadea in bot" la eliberarea pedalei de ambreiaj. Ce am mai descoperit saptamana trecuta e ca daca accelerezi brusc pana la podea cu motorul scos din viteza, dureaza cam doua secunde pana incepe sa accelereze. Daca fac acelasi lucru in mers, de exemplu cu masina turata la 2500 accelerez brusc la podea, turatia motorului CADE pana la ralanti, sau chiar se opreste. As zice ca e problema de amestec si motorul se ineaca, insa motorul nu pare sa scoata zgomot de motor inecat. Acuma vine intrebarea. Ce sa schimb? Calculatorul de injectie sau corpul? |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#7119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Intai sa verifici:
- bujii, fise, bobina, conexiuni - pompa benz, filtru - senzori, conexiuni - reglajul culbutorilor. - aer fals pe undeva, stuturi... This post has been edited by BLUE R 19: 29 Dec 2019, 14:04 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
florin_alex |
![]()
Post
#7120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 March 08 ![]() |
Salutare,
Am si eu nevoie de ceva informatii legate de corpul de injectie montat pe dacia 1310. As vrea sa fac conversia pe injectie la un oltcit, si stiu ca pe nova era montat un carburator asemanator ca pe oltcit. Intrebarea mea ar fi, daca se potriveste corpul injectie ca si prinderi pe galeria de admisie de oltcit/nova? Mersi! |
--------------------
oltcit
11RM
1990
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#7121
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Nova, 1310 si Papuc cu injectie (1400 si 1600) au aceeasi galerie pracum Nova, 1310 si Papuc cu motor de 1600 (doar 1600) si carburator dublu.
Cele cu injectie au in plus o piesa intermediara intre galerie si corpul clapeta, de acest distantier din aluminiu trebuie sa faci rost. Se gaseste doar pe modelele cu injectie: Nova, 1310 si Papuc. This post has been edited by BLUE R 19: 15 Mar 2020, 23:40 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
florin_alex |
![]()
Post
#7122
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 March 08 ![]() |
Blue R 19, mersi mult pentru info, am luat un corp injectie, mai trebuie sa vad daca se potriveste pe oltcit.
Mai am si eu o intrebare legata de injector, poate ma puteti ajuta. Stiti cumva care este debitul acestuia in cc? am tot cautat informatii pe net, dar nu am gasit nimic relevant. Mersi! |
--------------------
oltcit
11RM
1990
|
|
msvs |
![]()
Post
#7123
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 March 08 ![]() |
|
--------------------
dacia
berlina
1988tlx
|
|
Chiriac Vasile |
![]()
Post
#7124
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 April 21 ![]() |
Salut! Știe cineva ce pot face la o Dacie papuc 1307 1.6 injecție benzina care dă rateu și se aprinde martorul injector la schimbarea vitezelor și în sarcină? Poate fi o problemă cu injectorul monopunct? La relanti și la turarea pe loc la maxim nu dă rateuri.Am schimbat pompa de benzina, bobina de inducție și am înlocuit motorașul pas cu pas, dar fără succes. La fel am necazuri când am greutate pe mașină.
|
--------------------
Dacia
1307
2001/1.6 injecție benzina
|
|
yo9hnf |
![]()
Post
#7125
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 3 May 09 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
Salut! Am cumparat un break din 2000 si am trei intrebari...una mai desteapta ca cealalta
![]() 1. Claxonul nu functiona; m-am tot uitat dupa claxon si nu l-am vazut. Pe contra-aripa stanga avea o goarna de la o alarma oribila. Ieri am gasit firul (maro) de la claxon aruncat prin zona releului de incarcare si m-a mirat ca pe el era un gromet. Am improvizat un claxon after-market in locul goarnei dar as vrea sa stiu unde era plasat claxonul original; 2. Pe lonjeronul stang aproape de zona releului de incarcare am gasit doua fire cu conectori asemanatori, cu filet. Stiti cumva de la ce sunt? break1.PNG ( Size: 510.54k ) Number of downloads: 335 3. E normal ca știuțul incercuit (de la baza corpului de injectie) sa nu fie conectat sau astupat? break2.PNG ( Size: 691.61k ) Number of downloads: 350 Multumesc! |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
payty |
![]()
Post
#7126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
ma poate ajuta cineva cu o poza la seria inscrisa pe calculatorul de injectie de papuc 1.6 sau nova 1.6?
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
sorcer |
![]()
Post
#7127
|
Kamikaze Group: Members Posts: 234 Joined: 2 September 05 From: Petrosani ![]() |
Am o problema cu un papuc pe injectie , imi ineaca motorul si nu trage, practic ii da prea multa benzina, aveti idee ce pot sa ii fac ?
|
--------------------
mazda
626 , vw t2 , renault master , dacia solenza
1986-2003
- -----
|
|
Costel 99 |
![]()
Post
#7128
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 1 August 23 ![]() |
Va salut. Dețin o Dacia 1310 pe injecție din 2001 la care întâmpin următoarea problemă:masina porneste normal iar atunci când vreau sa plec de pe loc scade turația și se oprește. Am verificat alimentarea de la rezervor la j injector este în regulă, iar la conducta de retur care trebuie sa meargă către rezervor nu apare benzină la ieșirea din injector .Am reglat aprinderea la 0.20 admisie si 0.25 evacuare ,am mai verificat senzorul de turație ,l-am curățat și l-am pus la loc, am schimbat bujiile. Care ar putea fi cauza pentru care îi scade turația și madina se oprește în trafic și la relanti are momente când se accelerează singură ?Mulțumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
1310
2001
- DJ05TFL
|
|
Ov |
![]()
Post
#7129
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu prea mai are nimeni si aia de-am avut am uitat cum e
![]() dar din ce povestesti tu acolo as suspecta o problema de alimentare cu benzina, poate e pe duca pompa de benzina si nu mai face presiune suficienta, incearca si tu mai intai un schimb de filtru (e sub masina parca, un cilindru cam cat o cutie de cola de 0.33) si apoi scoate pompa din rezervor (se scoate prin portbagaj, n-ar trebui sa fie complicat) si vezi cum arata, parca avea si aia o sita pe acolo This post has been edited by Ov: 19 Sep 2024, 15:23 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Costel 99 |
![]()
Post
#7130
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 1 August 23 ![]() |
Am luat puțină benzină într-o seringa și am injectat-o în clapeta de accelerație în momentul în care apăsam pe accelerație și clapeta se deschidea și reușeam sa ajung la 4000-5000 ture ,am încercat și sa pornesc normal și sa accelerez fără a injecta benzină în clapeta și după ce acceleram și ajungea la 1800 de ture masina revenea brusc spre 0 ,murea și scotea acele scântei.Ma gândesc ca de vina ar fi injectorul sau pompa de benzină.Am schimbat și filtrul de benzina dar degeaba..
|
--------------------
Dacia
1310
2001
- DJ05TFL
|
|
Ov |
![]()
Post
#7131
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
E clar atunci (data viitoare da cu un spray de frane sa nu te mai chinui cu seringa cu benzina), nu se alimenteaza suficient, deci ori injector ori pompa.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Costel 99 |
![]()
Post
#7132
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 1 August 23 ![]() |
I-am schimbat pompa de benzină cu una nouă, am facut un drum de 30 de km pe care a mers ok,după care a început iar sa moară. Eu suspectez ori injectorul ori catalizatorul ca fiind de vină. Cum aș putea să demontez injectorul,am demontat partea de injecție până la el,i-am scos capacul din plastic, dar nu am știut cum sa-l scot din lăcașul lui.Chiar nu știu ce aș putea sa-i mai fac.
|
--------------------
Dacia
1310
2001
- DJ05TFL
|
|
Ov |
![]()
Post
#7133
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce bou sunt, au trecut anii si am uitat
![]() ![]() Am plecat la mare, am simtit de pe drum ca trage parca nitel mai greu, ajuns acolo in fiecare zi mergeam cu masina la plaja ca eram destul de departe si zi de zi tragea din ce in ce mai rau pana cand deja nu mai avea putere sa plece de pe loc, pur si simplu se oprea motorul. Ca sa testez catalizatorul am demontat (fizic) sonda lambda, obtinand practic o gaurica in evacuare INAINTE de catalizator, loc prin care sa permit gazelor sa iasa in eventualitatea in care e infudant. Cu sonda demontata masina a mers ok (am dat 2-3 ture de test) prin urmare m-am dus la un service si am "rezolvat" problema. Am gasit fagurele spart si evident infundat cu resturile de spartura, catalizatorul la berlina fiind foarte jos era predispus socurilor mecanice. Si inca ceva ce mi-am amintit, motorul se incalzea FOARTE repede, nu fierbea, dar ajungea la temperatura de lucru imediat. This post has been edited by Ov: 23 Sep 2024, 10:53 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Costel 99 |
![]()
Post
#7134
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 1 August 23 ![]() |
Din ce am citit pe acest forum as schimba senzorul de temperatura de pe motor pentru ca ma gândesc ca ar putea fi el problema și as adăuga în benzina o soluție de curățare a injectorului în primă fază.
|
--------------------
Dacia
1310
2001
- DJ05TFL
|
|
yo9hnf |
![]()
Post
#7135
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 3 May 09 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
Senzorul de temperatura motor cred ca joaca un rol prea mici aici. Chiar si asa, este unul dintre cel mai simlu de diagnosticat senzori.
Poti verifica imediat cu un multimetru rezistenta electrica a senzorului. Ar trebui sa aiba undeva la 2500 ohmi la 20 grade. Mai multe info aici : dacia1310.ro |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
Costel 99 |
![]()
Post
#7136
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 1 August 23 ![]() |
Care ar putea fi problema atunci ?
|
--------------------
Dacia
1310
2001
- DJ05TFL
|
|
Costel 99 |
![]()
Post
#7137
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 1 August 23 ![]() |
Nu am tensiune de 12V la intrarea pe pompa de benzină și aceasta nu pornește, care ar putea fi cauza?
|
--------------------
Dacia
1310
2001
- DJ05TFL
|
|
yo9hnf |
![]()
Post
#7138
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 3 May 09 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
- Conectorul de la calculator cu pini oxidati;
- Contacte proaste pe la releul pompe (aripa stanga) - altele ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
Costel 99 |
![]()
Post
#7139
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 1 August 23 ![]() |
Eu suspectez ca ar fi de vina unul dintre senzori in special sonda lamda,pentru ca merge bine o perioada circa 15-20 de kilometrii pana ce creste temperatura motorului si apoi incepe sa moara,mi-a facut acelasi lucru la un market de cateva ori dupa un drum de 40 de kilometrii,nu puteam pleca de pe loc cu ea,dupa ce stateam pe loc circa 30 de min se racea,pornea si puteam pleca acasa.De asemenea specific ca bateria a fost verificata recent la un centru specializat si am schimbat si carbunii elrctromotorului,daca ma impinge cineva reusesc intr-un final sa plec cu ea de pe loc.
|
--------------------
Dacia
1310
2001
- DJ05TFL
|
|
johnybic |
![]()
Post
#7140
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
Salut,mă bucur să văd că încă mai este activitate pe aici,ai acum sa va prezint și eu problema mea,am achiziționat o Dacia 1310 din 2000 pe injecție motor de 1.4,mașina pornește doar pe gaz,am verificat pompa și avea un furtun crăpat pe tur,am schimbat acel furtun și am făcut proba sa vad daca vine benzina la injector,am scos pe rand furtunul de tur și aruncă benzina,apoi pe cel de retur și vine și pe acesta ,mă refer la cele două furtune tur retur de la injector,ce altceva sa mai verific ,am tot incercat și curățat mufe și papuci și tot degeaba,care ar putea fi problema,țin să precizez că nu am demontat injectorul și corpul clapeta,va mulțumesc
This post has been edited by johnybic: 29 Oct 2024, 17:22 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:48 |