dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
eliadib |
![]()
Post
#7141
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2003
|
|||
Costel 99 |
![]()
Post
#7142
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 1 August 23 ![]() |
Salut,nici eu nu am rezolvat problema pana acum.La mine problema se prezenta in felul urmator,masina pornea normal pe loc,bagam normal in viteza inaintam cativa metri si se oprea brusc ,acest lucru se intampla daca incercam sa schimb vitezele sau daca acceleram mai mult dar si cand nu faceam asta.Am schimbat vreo 2 pompe de benzina pana acum si acelasi rezultat,orice pompa as pune pe tur imi vine benzina normal catre injector iar pe retur nu imi vine niciun mililitru macar.Chiar nush ce sa mai cred,eu tind sa cred ca ar trebui sa schimb clapeta de acceleratie complet cu una noua sau mai banuiesc ca ar putea fi vorba de o uzura foarte mare la ambreiaj.Un mecanic mi-a zis ca ar putea fi vorba de garnitura de chiuloasa care sa numai etanseze corect si astfel sa pierd presiune si putere pe acolo,mentionez ca aveam momente cand nu baga caldura mai deloc in habitaclu si tind sa cred ca mai consuma si din lichidul de racire din vasul de expansiune.
|
--------------------
Dacia
1310
2001
- DJ05TFL
|
|
eliadib |
![]()
Post
#7143
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 May 07 ![]() |
La mine vine benzina pana in corp si iese pe tur, dar tocmai ce am testat injectorul si nu mai face nimic nici la 5v nici la 7v, nici la 9v si nici la 12 nu face nimic, deci sunt aproape sigur ca injectorul e dus. La tine, te-as sfatui sa verifici regulatorul de presiune, ala dreptunghiular (2cmx2cm) cu 4 suruburi torx, desfaci cele 4 suruburi si vezi ce e acolo, vezi cum se prezinta arcul acela si membrana, si cumva fara pres1une de la pompa sa pui bezina pe furtunul de la tur si sa vezi daca ajunge benzina in acel loc de unde ai scos membrana si daca se duce pe gaura de jos pe retur, daca da, cred ca ai o problema la acel regulator de presiune.
Ce e ciudat e ca rezistenta injectorului este ok, dar cand ii pun curent pe el nu face nimic... deci nu pot decat sa cred ca e dus Injecorul era, bobina era ok ca aveam rezistenta care trebuie 6.5 ohm, dar era blocat fizic, l-am ajutat un pic si i-am miscat acul din varf, apoi la 5v am reusit sa il aud cum tacane, l-am curatat cat de bine am putut cu spray de frane, l-am pus pe masina si a luat-o la prima cheie. This post has been edited by eliadib: 5 Feb 2025, 14:03 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2003
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:50 |