geamuri electrice, ridicare completa la un impuls
![]() ![]() ![]() |
geamuri electrice, ridicare completa la un impuls
polaris2006 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 6 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
LGN Ambition 1,6MPI
- TMxxxxx
|
|||
mariuscond |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Shunt-ul folosit e format din 6x0.1ohm/0.5W. Despre curent, mare lucru nu pot sa-ti spun pentru ca nu am avut "sculele' necesare sa-l masor cu acuratete.
Eu am folosit comparatorul din uC si o referinta (formata din R1 si R2) externa "variabila" functie de tensiunea de alimentare (care variaza: motor pornit / motor oprit) si in felul asta referinta cu care compara comparatorul tensiunea de pe shunt, este de fapt o fractiune din tensiunea de alimentare. Deci tensiunea de referinta "urmareste" oarecum tensiunea de alimentare... Daca vrei sa folosesti convertorul AD, e mai nasol cu referinta de tensiune... Eu zic sa pui un shunt (vezi sa-i calculezi corect puterea) si pentru referinta (R1-R2), pentru inceput pui un potentiometru multitura. "Freci" geamul in sus si in jos, reglezi potentiometrul si afli raportul R1-R2. Toate "ingineriile" astea trebuiesc "ajutate" si de softul din uC!!! Spor la treaba! ![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
alex_d9 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru MCV-ist Group: Members Posts: 78 Joined: 30 September 07 From: romania ![]() |
salut , imi puteti spune cum se poate modifica instalatia pentru ca geamurile electrice sa poate fi actionate pe pozitia "accesorii" a contactului ?
This post has been edited by alex_d9: 16 Oct 2007, 16:33 |
--------------------
dacia
logan mcv 1.5 dCi
2007 - préferénce
- VL 05 ---
|
|
dydycom |
![]()
Post
#64
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
Marius,
Ai cumva si hexu..pt pic sa nu il mai scriu? THX |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
mariuscond |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Scrie-l!...
![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
polaris2006 |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 6 May 06 ![]() |
Ai testat cumva si la temperaturi scazute, respectiv ridicate, modulul echipat cu acest tip de shunt? (regulatorul de tensiune de exemplu este doar pt. gama de temp. peste 0 grade). Ar mai fi o mica pb. cu plaja de tensiuni de alimentare dupa parerea mea...
Multumesc. |
--------------------
Dacia
LGN Ambition 1,6MPI
- TMxxxxx
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
De testat am testat si eu cit am putut de prin februarie si pina acum (ref. la temperaturi). Oricit am cautat un shunt de curent , pe "teritoriul Romaniei" nu am gasit si am fost nevoit sa-l fac din rezistoare.
Sigur, ideal ar fi sa se foloseasca numai componente proiectate special pentru 'automotive', dar de unde sa le cumperi...??? Am intrebat pe la toate magazinele de componente de shunt de curent si se uitau la mine mai mai sa-mi raspunda "ba pe-a ma-tii"... ![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 14:26 |