DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> AJUTOR URGENT, carburatorul...

alin_xyk
post 31 Oct 2008, 21:58
Post #1


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




Salut. Apelez la forum pentru a cere ajutorul oricarui forumist cu pricepere cat de cat sa ma ajute sa montez carburatorul (initial sa-l si reglez). Pentru ca l-am desfacut sa-l curat, i-am schimbat membrana de la pompa de sprit, garniturile, cuiul pontou si sita, si cand l-am pus pe masina se accelereaza intr-una, curge mai peste tot, si nu mai stiu ce sa-i fac!!! Va rog frumos, daca e cineva care "are drum" maine pe la Doamna Gica si vrea sa ma ajute, as fi recunoscator (si cu bani, dar mai ales sufleteste, nu? wink.gif) Multumesc mult! tel meu e 0768815646, Alin

31 Oct 2008, 23:09:
Chiar va rog, am nevoie de masina cat mai curand. Va platesc drumul pana aici si munca. Multumesc.

This post has been edited by alin_xyk: 31 Oct 2008, 22:09


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 1 Nov 2008, 03:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




sigur ai pus tot inapoi ?? mai uita`te odata !!!!!!!


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 1 Nov 2008, 04:37
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Daca nu ai cablul de acceleratie prost pus, uita-te la cuiul ponto - cred ca nu inchide bine si iti baga "tone de benzina".


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexisroka
post 1 Nov 2008, 07:38
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 8 July 08




am patit-o si eu radmasa.gif
motorul mergea binisor si am fost la mecanic sa curete carburatorul, dupa demontat, curatat cu solutii speciale, suflat cu aer si montat la loc .......... consum 16 in loc de 7%, bujii negre si ude, iar in final masina nu a mai vrut sa porneasca.
Alta plimbare cu masina tractata la un prieten si el mecanic ce a descoperit intr-un final cauzele: membrana pompei de sprit nu functiona corect din cauza arcului slabit si cuiul poantou nu inchidea. Acum prin remedierea celor doua probleme merge ok, consum 9 in oras sii bujii uscate fara negreala dupa vreo 70 km cool.gif


--------------------
BOLID - Dacia 1300 90 berlina - HD 05 KGI
Posesor de autovehicul de teren
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 1 Nov 2008, 10:47
Post #5


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Inainte sa-l pui ai verificat planeitatea talpii si a capacului?Cu ce l-ai etansat?Si eu am avut probleme dastea cu un carburator dublu-corp.
Deci...dai carburatorul iarasi jos ,il desfaci ,verifici cuiul pontou ,suflii pe el si impingi motul cu biluta si vezi daca scapa aer si apoi incerci sa tragi aer cu el inchis si vezi daca reusesti (daca nu e carfil....mai bine il lasi pe cel vechi daca merge, am avut o experienta foarte neplacuta cu cateva cuie dastea de srl).
Refaci obligatoriu distanta la plutitor: intorci capacul cu plutitorul in sus (in pozitia inchis) si verifici distanta dintre partea inferioara a plutitorului si garnitura capacului ; ca sa verifici iei o tigara si o pui intre garnitura de la capac si plutitor si aia este distanta.
Zici ca ai schimbat si sita de la carburator...pune o garnitura buna acolo si strange-l mai tare dar ai foarte mare grija sa nu bulesti filetul capacului ca se buleste foarte usor! Mie pe acolo imi tot picura benzina nu prea imi dadeam seama pe unde imi tot curge.
Foloseste coliere bune la furtunul de tur care intra in carburator.
Garniturile NU le etansezi cu nici un fel de silicon pentru ca benzina il dizolva si daca apuca sa-ti intre prin carburator...ai pus-o!
Strange bine cele patru suruburi de la membrana de sprit .
De jigloare nu am zis nimic pentru ca nu ai specificat ca le-ai fi schimbat si in caz ca le-ai scos cand l-ai curatat banuiesc ca le-ai pus corect inapoi.
Verifica planeitatea corpului si capacului pe un geam sau ceva perfect drept , daca vezi ca nu este plana pui o bucata de smirghel mai fin pe o bucata de geam, si il freci cu grija prin miscari circulare ,atat corpul cat si capacul. Apoi dupa ce te-ai asigurat ca suprafetele sunt perfect plane, etansezi garniturile cu vasilina!
Piulitele de la talpa carburatorului nu le strange foarte puternic !
La sfarsit verifici inca o data daca toate piulitele/suruburile sunt stranse ,si apoi poti trece la reglajul lui.
Sper ca ti-am fost de folos cu ceva ,si daca am uitat ceva imi cer scuze si ii las pe colegii de forum sa ma completeze.

This post has been edited by Neagu Ionut: 1 Nov 2008, 10:49


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 1 Nov 2008, 13:36
Post #6


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




Multumesc mult Ionut. L-am desfacut din nou si am pus la toate jicloarele putin calti, ca am vazut ca multe pierdeau pe langa. Ciocul de papagal cel putin datea doar o mica parte pe unde trebuie, in rest curgea benzina pe langa. E bine ca mi-ai zis de silicon, ca deja ma pregateam sa merg sa cumpar. Adevarul e ca nu am fetele deloc plane. Si nu pot face niciun fel de etansare in momentul de fata. Toate jicloarele le-am pus cum trebuie, sunt ale lui originale. Cumparasem dinainte cui pontou nou, dar cand l-am testat, nu tinea cum trebuie. Asa ca l-am pus din nou pe cel vechi, care e mult mai bun. O sa fac cum ai spus tu, cu smirghel.
Multumesc pentru sfaturi.


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 1 Nov 2008, 13:39
Post #7


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




A,da uitasem de ciocu de papagal...S ce calti ziceai ca i-ai pus blink.gif blink.gif , smirghelul sa nu fie prea aspru.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 1 Nov 2008, 16:54
Post #8


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




puneti banda de teflon., nu calti.

This post has been edited by tzepesch: 1 Nov 2008, 17:13

Attached thumbnail(s)
etansare_Ajutaj__Cioc_de_papagal.JPG ( Size: 54.55k ) Number of downloads: 662


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 2 Nov 2008, 10:17
Post #9


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




Mie imi da jet dispersat. Sa inteleg ca tre sa cumpar un cioc de papagal....


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 2 Nov 2008, 11:04
Post #10


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




da, trebuie sa-l de direct,. ca o seringa.

iei o seringa cu apa cu tine, si probezi la magazin. bgai acu pe gaura ciocului pe interior, prin cilindru. si vezi, care-ti da drept ala il iei. sunt extrem de proaste jiglerele astea cioc, chiar si alea de carfil. infecte de-a dreptul. in plicul meu era ciocu perforat si arunca in toate partile. n-am avut ce sa fac ca l-am luat pe comanda direct de la ei.

daca gasesti pe undeva, pe la cineva, cioc de carburator, da vechi, ia-l se si vede ca e altfel facut, turnat mai fin, e bratul ciocului cilindric, nu patrat. l-am tinut pe cel original din 82, arunca perfect.


si vezi, cand il pui la carb, daca poti sa mai pilesti locasul ala, asezi ciocu cat mai spre stanga, sa arunce benz in deschiderea clapetei, nu pe ea.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dancuciureanu
post 2 Nov 2008, 16:24
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 19 June 06
From: IASI




Un carburator bun si care are uzura doar 10,000km nu vrei?
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=5&t=126366
Pret 50lei + taxe transport si ramburs.


--------------------
opel daewoo renault captur si altele 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdy2008
post 18 Nov 2008, 13:19
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 18 November 08




salutare tuturor,am vazut k va pricepeti la carburatoare duble
Am si eu o asemenea problema la o dacia nova gt
Pe drum lung si drept(fara penti) totul e ok,merge struna,cand da de panta nu trage deloc,si mi se ingenuncheaza,scoate scantei in carburator si nu imi sta la relanti
PLSSS HEEEEEEEEEEEEEEEELP MEEEEEEE
adresa de email:patronu_thebest@yahoo.com
sau pur si simplu adaugati idu:patronu_thebest
va roog f.f.f. mult,masina asta imi pune capac cu carburatoru ei:((


--------------------
Dacia NOVA GT GT 1999 - Bz-05-pjy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 11:17
Forum Renault