AJUTOR URGENT, carburatorul...
AJUTOR URGENT, carburatorul...
alin_xyk |
31 Oct 2008, 21:58
Post
#1
|
||
membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 |
|
||
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|||
POWERbyDAciaVsWERo |
1 Nov 2008, 03:48
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu |
sigur ai pus tot inapoi ?? mai uita`te odata !!!!!!!
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
adrianne |
1 Nov 2008, 04:37
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti |
Daca nu ai cablul de acceleratie prost pus, uita-te la cuiul ponto - cred ca nu inchide bine si iti baga "tone de benzina".
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
alexisroka |
1 Nov 2008, 07:38
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 8 July 08 |
am patit-o si eu
motorul mergea binisor si am fost la mecanic sa curete carburatorul, dupa demontat, curatat cu solutii speciale, suflat cu aer si montat la loc .......... consum 16 in loc de 7%, bujii negre si ude, iar in final masina nu a mai vrut sa porneasca. Alta plimbare cu masina tractata la un prieten si el mecanic ce a descoperit intr-un final cauzele: membrana pompei de sprit nu functiona corect din cauza arcului slabit si cuiul poantou nu inchidea. Acum prin remedierea celor doua probleme merge ok, consum 9 in oras sii bujii uscate fara negreala dupa vreo 70 km |
--------------------
BOLID - Dacia
1300
90 berlina
- HD 05 KGI Posesor de autovehicul de teren
|
|
G I M |
1 Nov 2008, 10:47
Post
#5
|
Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov |
Inainte sa-l pui ai verificat planeitatea talpii si a capacului?Cu ce l-ai etansat?Si eu am avut probleme dastea cu un carburator dublu-corp.
Deci...dai carburatorul iarasi jos ,il desfaci ,verifici cuiul pontou ,suflii pe el si impingi motul cu biluta si vezi daca scapa aer si apoi incerci sa tragi aer cu el inchis si vezi daca reusesti (daca nu e carfil....mai bine il lasi pe cel vechi daca merge, am avut o experienta foarte neplacuta cu cateva cuie dastea de srl). Refaci obligatoriu distanta la plutitor: intorci capacul cu plutitorul in sus (in pozitia inchis) si verifici distanta dintre partea inferioara a plutitorului si garnitura capacului ; ca sa verifici iei o tigara si o pui intre garnitura de la capac si plutitor si aia este distanta. Zici ca ai schimbat si sita de la carburator...pune o garnitura buna acolo si strange-l mai tare dar ai foarte mare grija sa nu bulesti filetul capacului ca se buleste foarte usor! Mie pe acolo imi tot picura benzina nu prea imi dadeam seama pe unde imi tot curge. Foloseste coliere bune la furtunul de tur care intra in carburator. Garniturile NU le etansezi cu nici un fel de silicon pentru ca benzina il dizolva si daca apuca sa-ti intre prin carburator...ai pus-o! Strange bine cele patru suruburi de la membrana de sprit . De jigloare nu am zis nimic pentru ca nu ai specificat ca le-ai fi schimbat si in caz ca le-ai scos cand l-ai curatat banuiesc ca le-ai pus corect inapoi. Verifica planeitatea corpului si capacului pe un geam sau ceva perfect drept , daca vezi ca nu este plana pui o bucata de smirghel mai fin pe o bucata de geam, si il freci cu grija prin miscari circulare ,atat corpul cat si capacul. Apoi dupa ce te-ai asigurat ca suprafetele sunt perfect plane, etansezi garniturile cu vasilina! Piulitele de la talpa carburatorului nu le strange foarte puternic ! La sfarsit verifici inca o data daca toate piulitele/suruburile sunt stranse ,si apoi poti trece la reglajul lui. Sper ca ti-am fost de folos cu ceva ,si daca am uitat ceva imi cer scuze si ii las pe colegii de forum sa ma completeze. This post has been edited by Neagu Ionut: 1 Nov 2008, 10:49 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
alin_xyk |
1 Nov 2008, 13:36
Post
#6
|
membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 |
Multumesc mult Ionut. L-am desfacut din nou si am pus la toate jicloarele putin calti, ca am vazut ca multe pierdeau pe langa. Ciocul de papagal cel putin datea doar o mica parte pe unde trebuie, in rest curgea benzina pe langa. E bine ca mi-ai zis de silicon, ca deja ma pregateam sa merg sa cumpar. Adevarul e ca nu am fetele deloc plane. Si nu pot face niciun fel de etansare in momentul de fata. Toate jicloarele le-am pus cum trebuie, sunt ale lui originale. Cumparasem dinainte cui pontou nou, dar cand l-am testat, nu tinea cum trebuie. Asa ca l-am pus din nou pe cel vechi, care e mult mai bun. O sa fac cum ai spus tu, cu smirghel.
Multumesc pentru sfaturi. |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
G I M |
1 Nov 2008, 13:39
Post
#7
|
Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov |
A,da uitasem de ciocu de papagal...S ce calti ziceai ca i-ai pus , smirghelul sa nu fie prea aspru.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
tzepesch |
1 Nov 2008, 16:54
Post
#8
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
puneti banda de teflon., nu calti.
This post has been edited by tzepesch: 1 Nov 2008, 17:13 Attached thumbnail(s) etansare_Ajutaj__Cioc_de_papagal.JPG ( Size: 54.55k ) Number of downloads: 662 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
alin_xyk |
2 Nov 2008, 10:17
Post
#9
|
membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 |
Mie imi da jet dispersat. Sa inteleg ca tre sa cumpar un cioc de papagal....
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
tzepesch |
2 Nov 2008, 11:04
Post
#10
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
da, trebuie sa-l de direct,. ca o seringa.
iei o seringa cu apa cu tine, si probezi la magazin. bgai acu pe gaura ciocului pe interior, prin cilindru. si vezi, care-ti da drept ala il iei. sunt extrem de proaste jiglerele astea cioc, chiar si alea de carfil. infecte de-a dreptul. in plicul meu era ciocu perforat si arunca in toate partile. n-am avut ce sa fac ca l-am luat pe comanda direct de la ei. daca gasesti pe undeva, pe la cineva, cioc de carburator, da vechi, ia-l se si vede ca e altfel facut, turnat mai fin, e bratul ciocului cilindric, nu patrat. l-am tinut pe cel original din 82, arunca perfect. si vezi, cand il pui la carb, daca poti sa mai pilesti locasul ala, asezi ciocu cat mai spre stanga, sa arunce benz in deschiderea clapetei, nu pe ea. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
dancuciureanu |
2 Nov 2008, 16:24
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 19 June 06 From: IASI |
Un carburator bun si care are uzura doar 10,000km nu vrei?
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=5&t=126366 Pret 50lei + taxe transport si ramburs. |
--------------------
opel daewoo renault
captur si altele
2016
|
|
Bogdy2008 |
18 Nov 2008, 13:19
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 November 08 |
salutare tuturor,am vazut k va pricepeti la carburatoare duble
Am si eu o asemenea problema la o dacia nova gt Pe drum lung si drept(fara penti) totul e ok,merge struna,cand da de panta nu trage deloc,si mi se ingenuncheaza,scoate scantei in carburator si nu imi sta la relanti PLSSS HEEEEEEEEEEEEEEEELP MEEEEEEE adresa de email:patronu_thebest@yahoo.com sau pur si simplu adaugati idu:patronu_thebest va roog f.f.f. mult,masina asta imi pune capac cu carburatoru ei:(( |
--------------------
Dacia NOVA GT
GT
1999
- Bz-05-pjy
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2024 - 11:17 |