It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> BATERIE INCARCATA LA REDRESOR, se descarca daca o tin mai mult la incarcat

skorpio_bog
post 14 Feb 2011, 23:19
Post #31


Licence to kill


Group: Members
Posts: 4.250
Joined: 6 September 06
From: United Kingdom




bygy007, tocmai ce am fost plecat jumatate de ora cu masina, iar acum la intoarcere dupa ce am oprit motorul am zis sa ridic capota sa o verific. Surpriza, ochiul magic s-a inverzit unsure.gif Asta e semn bun. Oricum am dat-o jos si acum o pun pe redresor pana maine.

Acum revin cu prima intrebare la care nu mi-a raspuns nimeni:

1) La bateriile fara intretinere mai trebuie scoase acele doape cat sta la incarcat sau e de ajuns gaurica unde vine furtunul de eliminare gaze de pe masina?



--------------------
VW Golf GTI Performance 2014 - cu volan pe dreapta
ex Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 15 Feb 2011, 10:03
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




un acumulator uscat are acelas principiu ca la acumulatori"uzi"ce contin electrolit,numai ca ce uscati au pasta in loc de electrolit,pune la incarcat fara sa scoti doapele

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 15 Feb 2011, 10:04


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 15 Feb 2011, 13:35
Post #33


Licence to kill


Group: Members
Posts: 4.250
Joined: 6 September 06
From: United Kingdom




Mersi de raspuns. L-am pus de aseara la incarcat, insa am desfacut cele 6 doape. Al meu nu are nici o pasta. Are electrolit, se vede prin doape lichidul cum bolboroseste si sunt toate cele 6 celule cu lichidul la limita normala. Se pare ca eticheta cu maintenance free, do not open e pusa la misto ca sa nu umbli la baterie si sa se strice mai repede. Cred ca e doar o chestie de marketing.


--------------------
VW Golf GTI Performance 2014 - cu volan pe dreapta
ex Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Feb 2011, 15:29
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.272
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




piata de consum , s-a stricat iei alta cam asta e ideea , s-a facut ochiu alb (lipsa electrolit) alta


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 15 Feb 2011, 21:08
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




"do not open e pusa la misto ca sa nu umbli la baterie si sa se strice mai repede. Cred ca e doar o chestie de marketing."nui pusa la misto alea nu se deschid in procesul de incarcare se degajeaza gaze nocive si inflamabile si tocmai deaia nu se recomanda deschiderea si mai ales ca nu e facut de un specialist si nu un amator.


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 16 Feb 2011, 01:28
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.486
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




am obs de vro 2 zile ca bateria invarte greu....a 3 a zi a fost moarta. nu stiu care i cauza ca nu am nici nu consumator...bun.
bateria este rombat si ochiul s a facut negru...am pus o pe redresor 4 ore si a luat o la sfert...
am mers cu ea prin oras ..dar becul nu s a facut verde! nu am pornit masina 3 zile si bateria nu s a descarcat...nu stiu ce mmasii a a avut.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 16 Feb 2011, 10:18
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




atunci vezi si tu incarcarea ei daca iti incarca alternatorul sa nu ai probleme cu alternatorul sau sa ai contact imperfect unde se face legatura borna de baterie fir


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 16 Feb 2011, 11:09
Post #38


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.294
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Bateria e de vina,eu am Rombat model de benzina(nu mai stiu exact parca de 55A) cumparata in iunie 2010 si in iarna asta cred ca de cel putin 2 ori pe saptamana am descarcato,o lasam seara si dimineata nu mai invartea,pana am incarcat-o si seara o iau jos de pe masina si o duc la caldura,o pun dimineata pe masina si nam treaba cu ea.Pana sa o cumpar pe asta am avut un bosh care 7 ani n-am avut probleme cu ea.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
VW Golf III 1994 - BV-11-AAB,1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 16 Feb 2011, 11:22
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




nu stiu cum e la tine,dar eu am baterie de 80Ah de la hankook si trage de rupe,iar cealata este noua neformatata de la Solite trimisa la un bun amic la timisoara si mai am una noua in tipla,trage bateria invarte avion electromotorul

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 16 Feb 2011, 11:24

Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 16 Feb 2011, 11:28
Post #40


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 2.555
Joined: 7 April 10
From: Brašov, orašul olimpic




Sper ca "saibele" (inelele) alea care se vad pe borne sunt de cauciuc...


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 16 Feb 2011, 11:36
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




radmasa.gif e cauciuc izolator ,ca sa pot pune jugul bateriei si sa nu dea la masa cind pun bornele dupa ce am montat jugul bateriei am pus alea 2 discuri de cauciuc de 5mm si porma am prins bornele,ps bateria e cu polaritate inversa ,fata de polaritatea normala a unui acumulator auto.


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 16 Feb 2011, 11:38
Post #42


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 2.555
Joined: 7 April 10
From: Brašov, orašul olimpic




De ce inversa ?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 16 Feb 2011, 11:46
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




asa e ia din fabrica era noua in cutie e carton neformata cu tipla de aluminiu peste ochiuri,dopurile separat puse in cutie 3 cate 3 in pungi,si separat am cumparat electrolit am formato,si mai am una de 88 de amperi noua,si la un pret de 150lei bucata plus electrolitul 50 de lei plus manopera mea 50 de lei 250 baterie ,ne statuta prin depozit sa magazin formata cu lunile,asta stiu ca era goala noua ,lucea plumbul inauntru pus electrolitul la formare si aleluia,daca mai e cineva interesat de o baterie de 88Ah si 12 V mai am una la 150lei neformata noua


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 16 Feb 2011, 11:48
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.486
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




QUOTE(Magnum_Baracuda @ 16 Feb 2011, 10:18)
atunci vezi si tu incarcarea ei daca iti incarca alternatorul sa nu ai probleme cu alternatorul sau sa ai contact imperfect unde se face legatura borna de baterie fir
*



incarca 14.7 cu tot ce poate aprinde la masina....asta la relanti.

mp3-ul, l-am pus pe contact.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 16 Feb 2011, 11:51
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




la 800-900rpm ai 14,7 cu toti consumatorii?nu e bine deloc,e mult fara consumatori oare cat oi avea?(intrebare retorica),ai probleme mai degraba cu releul,spunene si noua tipul lui,electronic sau mecanic?


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 16 Feb 2011, 12:28
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 17 December 09




Daca bateria are dopuri nu e o problema cu 14,7 V.Mai ales iarna.Bateriile cu calciu absorb mult mai putin curent la tensiune marita decat cele clasice,doar ca peste 14,2...14,4V consuma ceva apa in timp.Dar daca are dopuri se completeaza.Chiar la 16V nu absorb un curent distrugator ci sub C/10 cand s-au incarcat.
Andyno,in 4 ore de incarcare normala n-ai umplut complet bateria cu energie.La un curent C/10(valoarea capacitatii in Ah/10) se lasa 12 ore.Martorul e de obicei verde cam la peste 75% incarcata.
Bv-08-fgm,ai o baterie obosita la care a crescut rezistenta interna si astfel debiteaza mai greu curenti mari.Obosita nu inseamna neaparat si sa se descarce stand,dar la rece rezistenta electrica interna creste(reactiile chimice sunt mai lente)si nu mai poate da curentul de pornire.Dupa ce se mai incalzeste foarte probabil sa nu mai ai probleme pana iarna viitoare.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 16 Feb 2011, 14:20
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




acuma acumulatorul e obosit in sensul ca nu e respectat incarcarea sau exploatarea ei,desi bateria cind o cumperi este verificata incarcarea de cei ce iti vand produsul,pe parcurs se poate ivi probleme cu alternatorul sau releul,si la bateriile ce au contructia veche cu electrolit acid sufuri densitate 1,28gr/cm3 trebuie vizualizat asa mai ocazional si nivelul de electrolit,si o baterie ce sta luni de zile eu zic ca incepe sa imbtraneasca sau se sufateaza,apropo iti poti lua un circuit antisufatare


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 16 Feb 2011, 15:08
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.486
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




este pe injectie si am releu electronic din 2000 ...fara consumatori am 14.2 si ceva...

la mine cand dau drumul la cosumatori creste turatia cam cu 1000 rpm.

eu am doua dacii, si bateria rombat care a murit subit dar care si a revenit, o am pe dacia carburatie pe care o pornesc cam la 1 sapt. becul inca este negru dar bateria nu s-a mai descarcat.

This post has been edited by Andyno: 16 Feb 2011, 15:11


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 16 Feb 2011, 15:22
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




ochiul magic radmasa.gif bateria e oricum facuat de asa natura pe plan econmic cind ajunge la durata propusa de fabricator moare e idee in cazul acumulatorilor din cate stiu din bancile facultatii sa se faca in gen cele alcaline,cind sa terminat sa se termine,dupa un proces de incarcari si descarcari repetate


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 16 Feb 2011, 20:02
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 17 December 09




Chiar ai facultate?Ca dupa postul anterior...


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 16 Feb 2011, 20:05
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




da am facut facultatea de electronica dar nu vreu sa fac pe deteptul sau istetul incerc sa vorbesc pe limbajul mesterilor nu pe limbaj de inginer imi displace idea de maretie


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 16 Feb 2011, 21:13
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 17 December 09




Poate ca am fost eu cam rautacios,dar nu e vorba de limbaj de inginer sau de mester,de terminologie sau de a face sau nu pe desteptul ci de limba romana in general.Nu cred ca un pic de punctuatie,de corectitudine gramaticala face rau cuiva.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 16 Feb 2011, 21:43
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




cu respect stimabil Tudor Badescu multumesc de atentionare,pe viitor o sa am grija sa scriu respectand gramatica limbii si literaturii romane ,dar se mai strecoara in criza de timp din dorinta de a ajuta stimabilii posesori de dacie


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony_oa
post 19 Feb 2011, 13:21
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 August 07




Buna, are cineva idee daca bateriile "Fulmen Intense+" cod: FP04 / 640A si 62A/h au capacul lipit peste celule ? , mai exact nu mai vrea sa semnalizeze incarcarea pe acel plutitor optic cu toate ca este incarcata (verificata ca si tensiune nominala in gol dupa ce a stat la incarcat peste 16 Ore lasata apoi 10 ore si masurat la borne are: 12.97v.c.c.) si banuiesc o eventuala lipsa nivel ca si electrolit.... are deja trei ani , porneste chiar si la -18gr.C fara nici cea mai mica ezitare dar cum spun "nu vrea sa se mai faca VERDE" si nu reusesc sa-i scot capacul, o fi deci oare lipit necesitind generator de aer cald pentru decapsulare ? , pe laterala are un orificiu "antiexplozie".

OK.- alta intrebare are cineva idee de acest aparat ?
" Battery Life Saver - BLS-12/24-B"

http://www.batterylifesaver.com/using/using.htm , http://www.solarelectricinc.com/Battery-Li...2-A-12-24-B.htm http://www.battery-rechargeable-charger.co...&products_id=32 sau: http://www.google.ro/search?q=BLS-12/24-B+...N&start=10&sa=N

"ABUREALA ?" , a testat cineva un astfel de dispozitiv ? are cineva idee cum lucreaza ? eu l-as face, banuiesc ca este un generator "dinti de ferastrau" cuplat capacitiv pe firele ce-l alimenteaza (se recomanda chiar sa nu fie lasat mai mult de doua zile fara ca sa se porneasca masina , existind riscul descarcarii acesteia) de aceea intreb are cineva un astfel de dispozitiv ? poate da vreo informatie ? frecventa - forma de unda - nivel virf la virf ? , poate efectua masuratori pe un frecventmetru..... eventual osciloscop ?? . Multumesc

This post has been edited by tony_oa: 19 Feb 2011, 13:26


--------------------
DACIA Berlina Inj. 2003 - SV08HCG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 19 Feb 2011, 13:38
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




cu tot respectul nu vad de ce te ai chinui cu "ochiul magic" ,sa te chinui sa decapsulezi un acumulator auto ,mai ales ca daca pui feon cald la decapsulare risti sa se degaje prin evaporare vapori de sulf , care sint foarte nocivi,atat timp cat bateria ta merge birci,te deranjeaza un amarat de "ochi magic"?dar daca nu aveai ochiul magic sau nu se inventa?e un circuit antisulfatare ceace ai expus tu,nu stiu daca cineva are osciloscop si are laborator de cercetari electronice dar cei ce construiesc acumulatori in principiu au la baza economica sa garanteze 4 ani ,ce ar fi daca ar face acumulatori ce nu se ar deteriora nicodata,si apoi sintem obisnuiti cu conceptul sa tina o viata([I]99ani),are ore de functionare +/ - garantate de producator in functie de explotare.


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony_oa
post 19 Feb 2011, 14:11
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 August 07




QUOTE(Magnum_Baracuda @ 19 Feb 2011, 13:38)
cu tot respectul nu vad de ce te ai chinui cu "ochiul magic" ,sa te chinui sa decapsulezi un acumulator auto ,mai ales ca daca pui feon cald la decapsulare risti sa se degaje prin evaporare vapori de sulf , care sint foarte nocivi,atat timp cat bateria ta  merge birci,te deranjeaza un amarat de "ochi magic"?...........
*



da ai dreptate in ce priveste "acel ochi" , nu el in principiu ma deranjeaza ca-i verde sau nu....... ci faptul ca este posibil sa fi scazut nivelul de electrolit (evaporata apa distilata) , insemnind cresterea densitatii specifice a solutiei de electrolit si posibilitatea de a ramine elementii (partea superioara) "in aer" ambele situatii fiind "nesanatoase" pentru baterie. De aceea intrebam de capac... el in principiu nefiind 100% etans (ca la cele cu gel sau ermetice) existind acel orificiu "deschis" antiexplozie. cit despre viata bateria este buna, iarna trecuta in acele citeva zile de -27...-29gr.C nu a facut probleme (la prima cheie, mai degraba am avut probleme cu uleiul din cutie trebuind sa tin citeva minute ambreiajul calcat) , iarna asta in doua dimineti la -17...-18gr.C "la prima cheie" ..... si pentru lipsa apei sa "o faultez" .... Fulmenul (este fabricata chiar in Franta) este o marca cit de cit mai "rasarita" insa si scumpa.....

Cit priveste acel dispozitiv , intreb si eu caci as avea posibilitatea sa-l fac (am experienta si am dotarile tehnice necesare : http://web.clicknet.ro/yo8llx/ ) insa nu am gasit INCA detalii in ce prveste principiul functionarii-frecventei & tensiunii repetitive virf la virf folosite desulfatarii....

Multumesc pentru raspuns si atentia acordata subiectului.


--------------------
DACIA Berlina Inj. 2003 - SV08HCG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 19 Feb 2011, 14:24
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




stimabil tony_oa daca acumulatorul a fost exploatat la paramentri lui respectiv incarcare 13,8-14,4 descarcare mai putin de 50% si nu in cicluri dese, nu riscati sa scada nivelul de electrolit respectiv consecinta ramand in aer partea superioara a gratarelor ,la repetate randuri de incarcare in procesul ce implica incarcare se elimina hidrogen ,respectiv scaderea nivelului si apoi cresterea densitati peste 1.28gr/cm3 a electrolitului,si apoi e gandita logic in asa fel sa se strice neputand fi decapsulata si implicit completat apa distilata,bateria se autodistruge,apoi vad ca sinteti radio amator incercati cumva http://www.elforum.ro/search.php?search_id=egosearch si se va oferii sigur o solutie si raspunsuri.

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 19 Feb 2011, 14:25


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony_oa
post 19 Feb 2011, 15:07
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 August 07




Deci ideea este ca pote sa fie lipit.... da, cunosc fenomenul si consecintele scaderii nivelului respectiv cresterea densitatii, intrebam aici pe Acest forum Auto poate s-a intilnit careva cu aspectul deschiderii unei astfel/model de baterie.... chiar si pe forumuri RU sau FR se afirma " daca bateria e capsulata nu inseamna ca nu se poate deschide capacul " . Folosesc chiar si sursa de incarcare in inpulsuri , respectiv incarcare 1/10 respectiv descarcare 1/100 (Tehnium nr.: 9/1986 - incarcare 10...18 ore) sau sursa de u&c constant -I4115- (vezi sch. atasata) pentru "dusuri rapide" de incarcare.

Cit priveste incarcarea si ciclurile ideeale "dumnezeu cu mila" ..... doar ai masina si stii ca pot aparea in timp anumite situatii cind "regula de laborator" nu poate fi respectata sau cind vara temperatura sub capota poate "usca scrumbia" .....

Multam - Tony

This post has been edited by tony_oa: 19 Feb 2011, 15:09

Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image


--------------------
DACIA Berlina Inj. 2003 - SV08HCG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 19 Feb 2011, 15:36
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 28 January 09




am studiat scheme la prima vedere nu pun la indoiala nimica de acolo ,redresorul pe impulsuri are mai multe atu-uri fata de un redresor clasic din pasiune am realizat si partea de acumulatorist o meserie periculoasa la tot pasul,ma rog nu exclud idea decapsularii unui acumulator auto ceva in trecut am realizat si astfel de operati periculoase dar am ramas la idea totul se repara depinde daca merita,daca nu se arunca la centru de reciclare si nou idea de baza ca totul e de unica folosinta.


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Feb 2011, 21:14
Post #60


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.838
Joined: 15 August 05




Am pus o baterie cu 12,3 la borne la incarcat, cu un redresor mic AEM de 6 A, dupa 4 ore tensiunea a ajuns la 14,8, si se auzea cum sfaraie, o mai las sau e incarcata corespuncator?


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 22nd September 2014 - 02:10
Forum Renault Server hosting