salut
in primul rand salti masina pe cric pana poti sa bagi 2 roti de rezerva sub ea(atentie cum le bagi ca sa p[oti lucra),dai roata jos,dai cu spray pe suruburile care trebuie sa le desfaci si anume:cu roata virata la maxim desfaci surubul de la bieleta de directie si cel de la pivotul superior.iti trebuie doua ciocane cu care sa bati in caz ca nu ai presa de pivoti;inainte sa bati in "brate" dai cu spray degripant si lasi 5 minute sa ctioneze.daca ai un prieten langa tine e foarte bine ca sa salte cu ranga ca sa poti lasa in jos ansamblul fata.la capitolul batut cu ciocanul trebuie sa retii ca bieleta de de la bieleta de directie o sa iasa usor surubul;la pivotul superior da ca iti tine cineva cu ranga ansamblul fata ridicat cu ranga va iesi usor, daca nu vei bate la ciocan ca nebunu
.Apoi trebuie scos splintul(stiftul)la planetara;daca nu ai dorn poti folosi un spiral care intra fix in gaura;bagi partea boanta si bati in partea ascutita.apoi scoti planetara.la mo0ntat este ordinea inversa;daca nu te-am ametit o sa rezolvi problema.succes