Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Kia Pro Cee'd
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
alecsz99
Dupa 50 de zile de asteptare, 50 de zile de la data in care am dat in mod ferm comanda catre dealer am primit masina!

Kia Pro Cee'd 1.4 109 cp GSL Best Black Pearl


Cum asteptarea a fost destul de lunga si cum masinile si calatoriile sunt doua dintre pasiunile mele in aceasi zi (mai bine zis in noaptea acelei zile) in care am ridicat masina (vineri, 13 iunie 2008) am facut o iesire pana la Sinaia impreuna cu prietena. Tin sa multumesc pe aceasta cale echipei nationale de fotbal a Romaniei pentru calificarea la Euro 2008 si UEFA pentru organizarea acestei minunate competitii care atrage in fata televizoarelor soferi cu miile sau chiar sutele de mii. Din cauza asta iesirea pe DN1 ca si mare parte din restul drumului de altfel au fost pustii.

Cu ocazia celor peste 200 km parcursi am putut sa imi dau seama mai bine de ce poate masina si care sunt limitele ei.

La plecarea din Bucuresti am resetat CB-ul care la intoarcere indica un consum mediu de 5.2 l/100 km in conditiile in care masina este in primiii 1.000 km si nu am sarit de 3.000 rpm respectiv 100 km/h. La intoarcerea am resetat iar CB-ul si in urmatorii 40-50 de km pe care i-am parcurs in conditii de trafic de weekend in Bucuresti a iesit un consum mediu de 8.2 l/100 km. Daca in conditii de trafic
specific frumoasei noastre capitale ies undeva in jur de 10 l/100 km voi fi multumit.

Cateva impresii despre masina:

- look-ul este extraordinar! Cred ca este singura masina din aceasta clasa care se poate compara cu Asta GTC. Exista totusi si un minus. In aceasta varianta de echipare jantele de otel si capacele de plastic nu se prea asorteaza cu restul masinii ceea ce tradeaza un pic look-ul sportiv - solutie: am trecut pe lista de
viitoare achizitii pentru masina un set de jante.

- interiorul, pozitia la volan si instrumente de bord sunt foarte bine gandite, usor de folosit, la indemana iar comenzile audio de pe volan fac toti banii. Spatiul interior este si el generos atat pentru pasagerii din fata cat si pentru cei din spate. Pentru mine accesul la locurie din spate nu este un minus, cine isi cumpara o astfel de masina stie la ce sa se astepte, nu are scuze ulterioare! Portbagajul este si el suficient de incapator pentru a duce bagajele a 4 persoane in concediu, atat timp cat ocupantele masinii vor lua cu ele in concediu doar acele accesorii imperative bunei desfasurari a respectivului concediu. Un alt punct impartant la capitolul confort si siguranta este reprezentat de vizibilitatea oferita de oglinzile laterale imense si de geamurile laterale fata care spre deosebire de varianta in 5 usi sunt mai alungite spre parte din spate oferind o panorama laterala generoasa. Un minus apare la vizibilitatea prin luneta, specific totusi hatchback-urilor. Un senzor de parcare pare o achizitie buna...

- rularea pe sosea se face in conditii foarte bune, directia este precisa si prompta iar stabilitatea in viraje este imprecabila.

- motorul este silentios insa nu pot spune mai multe despre el deocamndata, trebuie intai testat in regim de anduranta! tongue.gif


Cam atat deocamdata, voi reveni periodic cu precizari referitoare la masina si la calatoriile cu care ne va incanta!

Si la sfarsit cateva poze.

Cele bune tuturor!

[attachmentid=1627455187] [attachmentid=1627455188]

[attachmentid=1627455189] [attachmentid=1627455190]

[attachmentid=1627455191] [attachmentid=1627455192]

[attachmentid=1627455193] [attachmentid=1627455194]
Stefan
Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. Dar de ce a durat asa mult pana ai primit-o?
alecsz99
Multumesc mult!

A durat mult dar totusi putin! Mult pentru ca 50 de zile nu sunt chiar putine. Putin pentru ca termenul contractula era de 60 de zile lucratoare! Din cate am inteles momentat comenzile sunt multe si asta ar fi unul din motive. Totusi personal cred ca si dealerul mai are pana isi pune cum trebuie pe picioare modul in care face livrarile. Am avut insa norocul sa dau peste un profesionist la ei, un om care chiar si-a facut treaba si care merita comisionul din vanzari!

Trebuie sa precizez ca inca de la inceput am fost informat cat va dura livrarea si in cunostiinta de cauza am dat comanda.
Vlad B
Felicitari pentru masinuta, este foarte frumoasa. Arata bine rau stoc, fara niciun fel de tuning exterior biggrin.gif. Totusi, niste jante de aliaj sunt must-have smile.gif.
Bafta si multi km fara probleme!
bulan
Vad ca la kia se mareste gasca unsure.gif .Sa o stapanesti sanatos tongue.gif .Oricum la seat e gasca cea mai sportiva rolleyes.gif si ne mai facem!!!
CGB
foarte frumoasa. s-o stapanesti sanatos. si asteptarea n-a fost deloc mare, tinand cont ca-s o gramada de musterii care au comandat ceeduri. io de ex am asteptat 2 luni juma ptr un spīrc de symbol.
acu' zi si la mandea ce dotari mai are varianta asta - best, in standard. intr-o perioada avea si cotiera si USB. apoi am auzit ca le-au scos. apoi iar le-au bagat....
acu' mai are cotiera si USB? si ce altceva mai are? caucioacele de cat sint? cat ai dat pa ea. baga mare.

si cum e cu consumul ala!?!?!?!? unsure.gif pare neverosimil. doar 5.2 media in rodaj. sigur ai vazut bine? smile.gif

si inca o data, aspectul este super. din punctu' meu de vedere, e cel mai mijto hatch in 3 usi. un design simplu, fara brizbrizuri inutile.
Cypher4laguna
Felicitari Alex! Sa te bucuri de ea! Ii trebuie un set de jante pe 17 si sa le pastrezi pe cele de tabla pentru iarna wink.gif
Thor1983
Cu jantele de 17 scapi si de pietrele la rinichi, mai ales pe drumurile iubitei noastre tari.

Sa o stapanesti sanatos!
Shush
QUOTE(cristib @ 15 Jun 2008, 18:00)
acu' zi si la mandea ce dotari mai are varianta asta - best, in standard. intr-o perioada avea si cotiera si USB. apoi am auzit ca le-au scos. apoi iar le-au bagat....
acu' mai are cotiera si USB? si ce altceva mai are? caucioacele de cat sint? cat ai dat pa ea. baga mare.

*



M-am plimbat si eu cu una identica (pana si culoarea) si intr-adevar masina merita banii (vreo 11400 euro).
Are cotiera si usb happy.gif

Scaunele nu mi s-au parut foarte confortabile, mai ales in zona spatelui, parca stateam pe un scaun cu reglajul lombar dat la maxim (chiar de doua ori mai mult) sad.gif , dar bine eu tocmai coborasem dintr-un Golf Gt cu scaune sport happy.gif
Alexu7
umbli din masina in masina,
pot sa te intreb ce ocupatie ai? laugh.gif
ady85btz
excelenta alegere!
masina este superba wub.gif sa te bucuri de ea la maxxxim !!!
cred ca e versiunea best,iar pentru curiosi pretul este 11565 euro ddp tongue.gif
Wolverine
Felicitari pentru achizitie, e o masina super, si cum spuneau si mai sus, o serie de jante ar trebui, ar schimba complet masina.
La cati mai multi km fara probleme.
CGB
alecsz99, banuiesc ca 'nainte sa iei proceedul te-ai documentat despre kia. si mai ales despre ceed (proceed).
ce nemultumiri ai gasit legat de ceed(proceed) pe unde te-ai documentat (forumuri, dealeri, preteni, vecini...etc). care ar fi punctele slabe ale modelului? mai ales ale motorizarii de 1.4 benzina. da' cinstit.
2dor
Felicitari pentru masinuta, e superba. Mie imi place pe rosu, pe alb pesemne ca arata la fel de bine dar nu am vazut inca pe strada.
alecsz99
In primul rand va multumesc tuturor pentru urari!

Dotarile standard ale masinii sunt:

Jante si anvelope - 185/65 R15 (otel)
Anvelope Michelin
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
Grila radiator cromata
Bara de protectie in culoarea caroseriei
Carlig remorcare
Aparatoare noroi
Antena pe plafon
Lampi de ceata - spate
Manere exteriare in culoarea neagra
Spalator luneta intermitent
Oglinzi exterioare tip convex, reglaj electronic, incalzire,vedere panorama
Oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
Ceas digital, calendar, temperatura exterioara
Computer de bord
Parbriz - geam cu tenta(fara banda protectie)
Geam usa spate si luneta cu tenta
Luneta incalzita
Tapiterie stofa
Centuri fata cu pretensionare si limiatre de volum
Centuri spate cu prindere in 3 puncte pentru 3 ocupanti
Fascia centrala, maner schimbator viteza in culoarea neagra
Comutator audio, ventilatie aer vopsite argintiu
Suport pahare consola fata
Priza
Parasolar sofer si oglinda cu carcasa retractabila
Torpedo cu amotizor si iluminare fara incuietoare
Consola centrala DLX(2 compartimente de stocare;cotiera+suport pahare spate)
Scrumiera si bricheta cu iluminare
E.B.D.(include ABS)
Suspensie fata - amortizoare cu gaz si suspensie McPherson
Suspensie fata - amortizoare cu gaz si suspensie multilink
Sistem de sistare a combustibilului in caz de coliziune
Servodirectie
Coloana de directie cu reglaje in inaltime si adancime
Air frontal sofer
Air frontal pasager cu posibilitatea de dezactivare
Airbag-uri laterale si tip cortina
RDS Radio+CDP+MP3
Comenzi audio pe volan
Boxe usa fata
Dispozitiv reglare faruri
Imobilizator
Inchidere centralizata
Senzor inchidere automata usa in functie de viteza
Senzor deschidere usa in caz de impact
Geamuri electrice
Dispozitiv USB+AUX
Difuzoare pentru frecvente inalte-fata
Geamuri electrice fata+siguranta
Aer conditionat manual (spatiu refrigerare in torpedou)

Pretul DDP al masinii a fost de 11.565 Euro.

QUOTE(cristib @ 16 Jun 2008, 08:55)
alecsz99, banuiesc ca 'nainte sa iei proceedul te-ai documentat despre kia. si mai ales despre ceed (proceed).
ce nemultumiri ai gasit legat de ceed(proceed) pe unde te-ai documentat (forumuri, dealeri, preteni, vecini...etc). care ar fi punctele slabe ale modelului? mai ales ale motorizarii de 1.4 benzina. da' cinstit.
*




Da, m-am interesat foarte mult despre masina, despre plusuri dar mai ales minusuri. Ceea ce am gasit la momentul respectiv se referea in primul rand la modeul Cee'd, la Pro Cee'd mai putin pentru ca banuiesc ca nu erau foarte multi proprietari atunci, modelul fiind si el la inceput.

Nemultumirile se legau la multi de suspensie. Mie unul insa mi se pare grozava! E adevarat ca "se simte" insa asta este caracteristica oricarei suspensii sport pe gaz. Si fata de alte modele pot spune ca nu e chiar asa de rau! Repet, mie imi place foarte mult feelingul pe care il da pe sosea tipul asta de suspensie. Se pare insa ca unii nu si-au facut suficient temele inainte de a alege masina asta, daca se plang mai apoi de suspensii.

Am mai auzit de zgomote ciudate relatate vis-a-vis de suspensia spate a masinii. A fost o intreaga ancheta finalizata cu o vizita a celor de la Zilina pentru a constata situatia. Deocamdata nu ma pot pronunta in sensul asta, am doar 400 km acum.

O alta problema relatata se referea la stingerea luminilor din bord. Am intrebat de problema la dealerul Kia si mi s-a spus in mod oficial ca problema este de la undele gsm care se pare ca pot afecta computerul masinii in cazul in care telefonul este depozitat prea aproape de musa USB din interiorul masinii. Incerc sa evit pozitionare telefonului in acel loc.

O alta problema relatata a fost descarcarea bateriei. Trebuie evitata lasarea aprinsa pentru o perioada lunga de timp a oricarui consumator electric. Se pare ca unii nu inchid bine protbagajul masinii si becul din interorul sau descarca bateria.

Nici una din problemele de mai sus nu am constatat-o pe pielea mea, sper sa nici nu constat vreodata!

Referitor la motor, numai de bine din punctul meu de vedere! Economic si totusi puternic. Sigur, nu este un bolid, cine vrea asta trebuie sa se gandeasca la motoare de 200 + cp. Eu sunt in primii 1.000 de km si nu am scos inca untul din el, impresii obiective voi putea avea dupa ce trec de acest prag.




CGB
dar despre directie ce se aude. ca la un moment se zicea ca s-ar putea sa aiba probleme la coloana, ca e aceiasi directie de la nu stiu ce hyundai. ca se strica samd...
mai exista problema asta sau era doar o prostie?

si distributia cum e? pe lant sau curea. stiu c-am intrebat de 1000 de ori lucrul asta, da' pana nu vad cu ochii mei o sa continui sa intreb smile.gif
Thor1983
Masinile produse pana pe 30 mai 2008 au o piesa din componenta coloanei de directie care are probleme - produce zgomote la trecerea peste denivelari medii, in viraj. Asa i s-a spus unui coleg care s-a dus in service (el are masina produsa pe 28 mai biggrin.gif). Va fi schimbata in service cu un model reproiectat, probabil in cadrul unei campanii de rechemare sau la revizie.

Distributia e pe lant (pentru a 1000-a oara).
aurelv
sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme. arata bine rau, si cu niste jante de aliaj o sa arate si mai bine biggrin.gif.

iar la pretul care ai zis ca l-ai dat pe ea, nu cred sa aiba concurent la noi pe piata, mai ales avand in vedere cu ce dotari vine.

am si eu o mica intrebare: Conditiile de garantie sunt aceleasi ca si pentru modelul cu 5 usi?
ady85btz
QUOTE(aurelv @ 16 Jun 2008, 13:22)
am si eu o mica intrebare: Conditiile de garantie sunt aceleasi ca si pentru modelul cu 5 usi?
*


dap tongue.gif
alecsz99
QUOTE(aurelv @ 16 Jun 2008, 13:22)
am si eu o mica intrebare: Conditiile de garantie sunt aceleasi ca si pentru modelul cu 5 usi?
*




Da, si anume:


- 5 ani garantie pentru toate componentele mai putin consumabilele
- 7 ani garantie la cutia de viteze si blocul motor
- 10 ani garantie la perforarea caroseriei prin coroziune
(toate in limita a 150.000 km)
- acumulatorul are o garantie de 24 de luni indiferend de numarul de km

Garantia Kia este transferabila eventualilor viitori proprietari.
Speedy
SUPERBA wub.gif
felicitari
silviusm
QUOTE(alecsz99 @ 16 Jun 2008, 13:00)
- 10 ani garantie la perforarea caroseriei prin coroziune
(toate in limita a 150.000 km)
*


Parca era fara limita de km la caroserie...
ssilviu
O intrebare si pentru restul posesorilor de ceed. Unde sunt facute Michelinurile alea Energy? In Romania? Cum are de exemplu Loganul?
1.6
alecsz99 te rog, daca ai certificatul de garantie sa-mi spui si mie ce inseamna "consumabile". Si cat sunt garantate amortizoarele, ambreiaj, articulatii s.a. Merci!
alecsz99
@ silviusm "Parca era fara limita de km la caroserie..."

Ai dreptate! Greseala mea si vreau sa o rectific. ERATA: Garantia anticoroziune nu are nici o legatura cu km parcursi. M-am exprimat gresit!


@ ssilviu "O intrebare si pentru restul posesorilor de ceed. Unde sunt facute Michelinurile alea Energy? In Romania? Cum are de exemplu Loganul?"

Impresia mea este ca da, anvelopele sunt identice cu cele ce echipeaza versiunile cu ABS de Logan. Aici insa vin standard pe versiunea Best, pe cele superioare este posibil sa vina alte anvelope (nu neaparat alta marca ci alte dimensiuni).

@ 1.6 "alecsz99 te rog, daca ai certificatul de garantie sa-mi spui si mie ce inseamna "consumabile". Si cat sunt garantate amortizoarele, ambreiaj, articulatii s.a. Merci!"

Voi cauta in cartea de garantie si intretinere aceste detalii si le voi posta imediat ce dau de ele.


R-NOS
alecz99 sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme!
Am o prietena care are un cee'd normal... hatchback, tot versiunea best, tot motorul de 1,4l si 109 cp.
Masina merge absolut superb. Calitatea sunetului este superioara. Se aude mult mai bine ca orice cabasse de pe renault...
Motorasul trage foarte bine si chiar da "scārž" in viteza I cu 4 persoane la bord. smile.gif
Ca minus... la drumuri lungi trenul de rulare spate e putin cam zgomotos.

Daca e.. mai poti pune poze cu masina... m-ar interesa cu portbagajul sa vad cat de mare e. biggrin.gif

Sa o stapanesti sanatos!

Razvan
ady85btz
e la fel de mare ca hatchu....340 litri
Thor1983
QUOTE(ssilviu @ 16 Jun 2008, 20:39)
O intrebare si pentru restul posesorilor de ceed. Unde sunt facute Michelinurile alea Energy? In Romania? Cum are de exemplu Loganul?
*



Michelin Energy E3A made in UK.
ssilviu
Cred ca primele modele au avut pneuri facute in UK, pentru ca din ce am vazut, ultimele sunt cu gume facute la Floresti.
Thor1983
Si eu cu masina din noimbrie si un coleg care a primit-o acum 3 saptamani le avem fabricate in Anglia. Poate tu ai vazut la cineva care schimbase unul sau mai multe cauciucuri cu ce a gasit in Romania.
ssilviu
Noap, eu am vazut pe un ceed nou nout de 2 saptamani.
alecsz99
Cu riscul de a intra in polemica...care e de fapt problema? Eu unul as fi mandru sa fie echipata cu anvelope fabricate in Romania! Si pentru ca mi-ai starnit curiozitatea voi incerca sa identific pe anvelopa tara de origine (sper sa apara!) si voi reveni cat se poate de repede cu o fotografie.
ady85btz
Unde se poate vedea/verifica tara de origine pe anvelopa? blush.gif
semit
scrie .. MADE IN...
AR-18-MOS
China ...
kaspersky
Components. American components, Russian Components, ALL MADE IN TAIWAN! wink.gif)
bulan
Nu stiu de ce dar la noi in tara sunt putine masini in doua usi.Doar cei foarte curajosi aleg caroserii cu doua usi.Masinuta ta chiar imi place cum arata in doua usi e frumoasa frumoasa!
AR-18-MOS
QUOTE(kaspersky @ 20 Jun 2008, 19:43)
Components. American components, Russian Components, ALL MADE IN TAIWAN! wink.gif)
*


Esti ruda cu kAndrrei?
alecsz99
QUOTE(ssilviu @ 16 Jun 2008, 19:39)
O intrebare si pentru restul posesorilor de ceed. Unde sunt facute Michelinurile alea Energy? In Romania? Cum are de exemplu Loganul?
*




@ssilviu O imagine face cat o mie de cuvinte, doua imagini fac cat doua mii...

[attachmentid=1627456854]

[attachmentid=1627456861]

@bulan "Nu stiu de ce dar la noi in tara sunt putine masini in doua usi. Doar cei foarte curajosi aleg caroserii cu doua usi. Masinuta ta chiar imi place cum arata in doua usi e frumoasa frumoasa!"

Este un fenomen observat si de mine. Desi multii spun sa sunt foarte frumoase, nu sunt considerate practice si sunt evitate. Altii, desi le doresc, fug de ele din prejudecati (ale lor dar mai ales ale altora). In felul asta isi refuza o placere.

Poate ca daca aveam nevoie de spatiul si accesul catre locurile din spate oferite de un wagon, asta mi-as fi cumparat. Asa insa am ales Pro Cee'd, o masina in doua usi pe sufletul si pentru placerea mea!
DrK
Foarte reusita masina. Felicitari!
ady85btz
si ale mele tot in u.k sunt facute tongue.gif
zanzie
Lasatii ca iar se vor gasi astia cu masini Made in Turkey sa se lege de ea, ca deh, e Kia, citez "asta nu-i masina"!

Asta e mentalitatea lor.
Voi sa le stapaniti sanatosi si sa nu puneti la suflet toate rautatile adresate in necunostinta de cauza.

alecsz99
Recent am descoperit o chestie foarte utila:

Astfel, in momentul in care, avand farurile aprinse, opresc motorul, se stinge faza scurta si raman aprinse pozitiile. In momentul in care deschid usa de la sofer se stinge si pozitia.

Asemanator se intampla la pornire. In momentul in care bag cheia in contact se aprinde pozitia, in momentul in care pun contactul se aprinde faza scurta.

Interesante sunt doua lucruri:

1. daca deschid doar usa din dreapta (deci ca si cum ar cobora pasagerul din dreapta, pozitiile raman in continuare aprinse)

2. daca dupa ce s-au stins automat pozitiile, le repornesc manual ele vor ramane aprinse independend de sistemul mai sus descris.
4abc
Puteam sa jur ca ai jante de aliaj smile.gif

Imi place culoarea insa nu sunt pe gustul meu masinile in doua usi...sa o stapanesti sanatos si sa te duca mult si bine unde iti doresti tu rolleyes.gif
giany911
O masina excelenta la pretul asta ... frumusica, bine echipata. E tentanta.
Costurile de intretinere cum sunt ? Asta daca au fost pana acum ceva costuri de intretinere.
cristidb
QUOTE(4abc @ 26 Jun 2008, 16:02)
Puteam sa jur ca ai jante de aliaj smile.gif
*



iti recomand un control oftalmologic biggrin.gif
alecsz99
In weekend-ul acesta "Perla" a facut prima ei iesire mai serioasa, pe Transfagarasan.

Asadar, cu dorinta de a scapa de caldura ce invadase Bucurestiul in ultima saptamana am decis o iesire la munte, la racoare.

Ruta aleasa a fost: Bucuresti - Pitesti - Curtea de Arges - Cetatea Poenari - Vidraru - Balea Lac - Balea Cascada - Cartisoara - Avrig - Talmaciu - Valea Oltului - Rm. Valcea - Bucuresti. In total 565 km si un consum pe CB de 6 l/100 km, in conditiile in care am avut pante de urcat si viteza la intoarcere pe A1 a fost in jur de 140 km/h. De asemnea, am prins si o ploaie torentiala, ceea ce a crescut consumul.

Am vizitat Curtea Domneasca si Manastirea Curtea de Arges. La Poenari am uracat pana la cetate (1.000 si de trepte...!). Foarte frumoasa privelistea insa trebuie sa te tina picioarele pana in varf. Luati cu voi o sticla de apa, e o idee buna! Mi-a placut ca sus, in varful cetatii, au amplasat un steag al Romaniei, vizibil inca de jos, din sosea.

Traseul a fost superb...a plouat pe anumite portiuni pe Transfagarasan, apoi din cauza caldurii s-au format aburi, privelistea era deosebita!

La Vidraru nu se poate urca la Prometeu, se lucreaza si este inchis.

Balea Lac arata absolut super, zapada ici si colo, si 9 grade celsius, o placere dupa caldurile indurate in ultima saptamana!

La Balea Cascada se organiza nu-stiu-ce concert in aer liber, zgomot mult, nu am stat.

La coborare am incercat sa folosesc cat mai mult frana de motor si relantiul, cu gandul la consum. Astfel, CB-ul arata sus la Balea Lac 6.5 l/100 km iar jos la Cartisoara 6 l/100km, consum care de altfel s-a pastrat pana la Bucuresti.


Pe A1, la intoarcere, ne-a prins o adevarata furtuna, care ne-a insotit pana la Bucuresti. Pe anumite portiuni in care ploaia isi facea tare de cap am lasat-o mai moale. Oricum peisajul oferit a fost magnific, ploaie si bezna urmate de fulgere si luminarea totala a autostrazii pentru o clipa. Foarte frumos insa bine ca nu a fost mai aglomerat si s-a circulat cursiv.

Ce m-a socat a fost numarul mare de masini oprite pe banda de urgenta a autostrazi la dus. La un moment dat erau 4-5 masini oprite pe o distanta de maxim 500 m, iar mai in fata unii chiar isi scosesera masuta pliabila din masina si lua masa acolo! Incredibil! Nu avem autostrazi dar cu oameni ca astia nici nu le meritam!

La fel pe Transfagarasan si la Poenari...pet-uri, hartii, ambalaje, cutii de bere si de suc, ROMANIA!

Starea drumului:

Bucuresti - Pitesti (A1): ok, mai putin un pod denivelat (si semnalizat in acest sens) plus o lucrare la o pasarela peste autostrada, la km 70, unde traficul este restrictionat pe o banda si jumatate pe sens. Lucrarea este bine semnalizata si nu se formeaza cozi.

Pitesti - Curtea de Arges: acceptabil dar pe alocuri necesita reduceri semnificative de viteza

Curtea de Arges - Poenari si apoi Poenari - Barajul Vidraru - drum prost accentuat mai apoi de soseaua de la Vidraru pana la cam 2 km de Balea Lac, care este o rusine nationala! Nu sunt gropi, insa drumul este denivelat si valurit datorita lucrarilor de repratie facute de mantuiala. Dhe, ungurul vine pe Transfagarasan dinspre Sibiu! Totusi m-a surpins ca in tunetul de sus nu era o groapa, sau cel putin nu am vazut-o noi!

De la Balea Lac pana la Cartisoara drumul este sensibil mai bun si fara gropi sau denivelari.

Pe drumul national ce leaga Sibiul de Brasov am intalnit pe scurta portiune parcursa 3 sau 4 locuri in care traficul este restrictionat pe un singur sens. Reteta este urmatoarea: asfalt nou 2-3 km, gropi imense la imbinarea cu vechiul asfalt cat sa dai in pacatul gurii spurcate, apoi iar asfalt bun, iar gropi, iar restictii, iar, iar si iar!

Pe Valea Oltului, sunt 3-4 semafoare insa noi am trecut repede. Am avut noroc, caci pe contrasens se formasera cozi. Asfaltul este ok in restul portiunilor pana la Pitesti. Atenti totusi la doua sau trei poduri cu denivelari, semnalizate insa ca atare.

Asa ne-am petrecut ziua de sambata, 28.06.08, per total a fost o iesire extrem de reusita. Am atins si pragul de 1.000 km si ma intreb oare daca nu cumva am adus pe Transfagarasan primul Pro Cee'd?

La final, pozele de rigoare le gasiti aici.
CGB
bai da-l dracu de consum !!!!! ori astia de la kia au descoperit secretul consumului mic, ori esti super sofer. 6% in conditiile descrise wacko.gif ?!?!?!?!
M i h a i
Am si eu un coleg care si-a luat o Kia Best 1.4...la consum nu sta deloc precum cei de aici care au acelasi model de masina...A facut traseu Bucuresti-Mamaia si retur...Bucuresti-Brasov si retur si are un consum mediu de fix 9l/100 ....mentionez ca acest coleg al meu nu merge numai cu 90.100.110 cu aceasta masina ca sa scoata un consum bun...pur si simplu acesta este consumul masinii la stilul lui de mers..
alecsz99
De acum incolo institui o noua politica pe care o voi respecta cu strictete! La sfarsitul fiecarei iesiri voi face o fotografie CB-ul cu consumul mediu afisat, pentru conformitate!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.