Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Loganul este de vina pentru toate problemele
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
IRONICK
QUOTE(www.curentul.ro)
Șoferii Loganului, victime sigure în caz de accident     

Scris de Material preluat de pe www.urbaniulian.ro    
Compania Dacia Renault este în fața unui nou proces în Justiție, din cauza airbag-ului unui Logan, care nu s-a deschis la impactul provocat de un accident. Avocatul Iulian Urban relatează cazul unui coleg care zilele trecute a avut un accident extrem de grav în zona Preciziei din București. Acesta a acordat prioritate unui Renault Megan să treacă peste linia de tramvai la o intersecție, dar din cauza faptului că șoferița de pe Renault nu s-a asigurat, aceasta a fost lovită de tramvai, iar mașina ei a zburat prin aer și a fost aruncată peste mașina avocatului.
Deși impactul a fost destul de puternic, niciunul din airbagurile mașinii Dacia Logan nu s-au deschis, avocatul suferind contuzii la coloana vertebrală.

În urma ciocnirii, scaunul șoferului s-a rupt, iar acesta are multiple contuzii. Datorită puterii impactului, radiatorul a fost impins în motor, puntea s-a deformat, omul văzând, practic, moartea cu ochii.
"La o mașină care după accident a trebuit tractată, având roțile din față distruse, este absolut o bătaie de joc ca airbag-urile să nu se fi deschis, mașina fiind nouă, cumpărată în 2007", spune Iulian Urban, precizând că a început deja formalitățile de acționare în judecată a Dacia.
Avocatul arată că, în cazul Meganului șoferiței care a provocat accidentul, airbag-urile se deschiseseră, însă la Logan, produs de același concern Renault ,nu au avut nici o reacție.
Crimă cu premeditare

"Adică, chiar dacă Renault a venit în România, ideea e că papuașii de români nu merită să aibă mașini dotate cu echipamente funcționale, că doar de aia este așa ieftin Loganul. Fac profit la noi, vând această mașină și airbag-urile nu funcționează", spune Urban.
Acesta consideră că este un abuz să ți se ceară să plătești 9500 de euro pe un Logan, pentru că vrei să îl cumperi echipat cu airbag-uri ca să fii în siguranță tu și familia ta, și în cazul unor impacturi de o magnitudine ieșită din comun, acestea să nu funcționeze. Este echivalent cu o crimă cu premeditare, mai ales că, așa cum am văzut în cazul unor bihoreni, există acuzații care se aduc computerului de bord de la Logan, care ar fi responsabil pentru nefuncționarea acestor sisteme. Însă, când ești client, aceste lucruri nu te interesează - când dai bani pe mașină, astfel încât totul trebuie să funcționeze, atunci când este mai mare nevoie de ele: în caz de accident!
În ceea ce privește teoria potrivit căreia, în caz de staționare, nu se declanșează airbag-urile la mașini, în Ghidul de Utilizare al Loganului scrie că airbag-urile se pot declanșa inclusiv la simplul impact cu pietre, sau de la gropi. Dacia nu spune nicăieri în ghidul de utilizare că airbag-ul nu funcționează când mașina staționează. Adică atunci când aștepți la semafor și intră altă mașină în tine din oricare din părțile mașinii, ce ar însemna să nu funcționeze aribag-urile laterale? Moarte sigură.
Și încă un amănunt interesant: în Ghidul de Utilizare a Loganului scrie faptul că aceste airbag-uri "provoacă arsuri pasagerilor, întrucât mecanismul de declanșare este unul pirotehnic".


QUOTE(/www.newsreport.ro)
25 Iulie 2008

Soferii Loganului, victime sigure in caz de accident


Compania Dacia Renault este in fata unui nou proces in Justitie, din cauza airbag-ului unui Logan, care nu s-a deschis la impactul provocat de un accident. Avocatul Iulian Urban relateaza cazul unui coleg care zilele trecute a avut un accident extrem de grav in zona Preciziei din Bucuresti. Desi impactul a fost destul de puternic, niciunul din airbagurile masinii Dacia Logan nu s-au deschis, avocatul suferind contuzii la coloana vertebrala.

In urma ciocnirii, scaunul soferului s-a rupt, iar acesta are multiple contuzii. Datorita puterii impactului, radiatorul a fost impins in motor, puntea s-a deformat, omul vazand, practic, moartea cu ochii.

"La o masina care dupa accident a trebuit tractata, avand rotile din fata distruse, este absolut o bataie de joc ca airbag-urile sa nu se fi deschis, masina fiind noua, cumparata in 2007", spune Iulian Urban, precizand ca a inceput deja formalitatile de actionare in judecata a Dacia. Avocatul arata ca, in cazul Meganului soferitei care a provocat accidentul, airbag-urile se deschisesera, insa la Logan, produs de acelasi concern Renault ,nu au avut nici o reactie. Crima cu premeditare "Adica, chiar daca Renault a venit in Romania, ideea e ca papuasii de romani nu merita sa aiba masini dotate cu echipamente functionale, ca doar de aia este asa ieftin Loganul. Fac profit la noi, vand aceasta masina si airbag-urile nu functioneaza", spune Urban.

Acesta considera ca este un abuz sa ti se ceara sa platesti 9500 de euro pe un Logan, pentru ca vrei sa il cumperi echipat cu airbag-uri ca sa fii in siguranta tu si familia ta, si in cazul unor impacturi de o magnitudine iesita din comun, acestea sa nu functioneze. Este echivalent cu o crima cu premeditare, mai ales ca, asa cum am vazut in cazul unor bihoreni, exista acuzatii care se aduc computerului de bord de la Logan, care ar fi responsabil pentru nefunctionarea acestor sisteme. Insa, cand esti client, aceste lucruri nu te intereseaza - cand dai bani pe masina, astfel incat totul trebuie sa functioneze, atunci cand este mai mare nevoie de ele: in caz de accident!


QUOTE(www.urbaniulian.ro)
Loganul rechemat pentru testarea functionarii airbag-ului
24 Jul, 2008  Comentarii si insemnari, Comert
Recomanda acest articol

Dupa ce un avocat colaborator al Urban si Asociatii a fost victima unui accident rutier , si s-a aflat la un pas de moarte din cauza faptului ca airbag-ul masinii Logan nu a functionat, caz despre care am scris aici http://www.urbaniulian.ro/2008/07/24/airba...az-de-accident/, acum lucrurile incep sa se complice, astfel incat avocatii care sunt implicati in Asociatia de Asistenta Pentru Consumatori - www.asistentapentruconsumatori.ro au decis sa se implice asupra acestui aspect , al nefunctionarii airbagului la Logan, care poate duce la decesul sau vatamarea grava a zeci de mii de utilizatori ai acestei masini in tara noastra.
Situatia s-a complicat intrucat am fost astazi la unitatea service in care am depozitat Loganul distrus in accidentul din data de 23 iulie 2008, si opinia generala a maistrilor care au analizat masina , a fost aceea ca , raportat la puterea impactului , a fost aceea ca aribag-ul AR FI TREBUIT SA SE DECLANSEZE, si este clar ca este o problema generata de dispozitivul care declanseaza deschiderea pungilor protectoare.
Am inceput imediat procedura de realizare a unei expertize amanuntite in baza careia sa putem demonstra ca aceste masini nu prezinta siguranta, si trebuie sa fie rechemate pentru verificari urgente in unitatile service din intreaga tara.
Practic, daca Renault-ul care a fost lovit de tramvai si aruncat doi metri prin aer exact peste Loganul colegului meu [ Renault-ul Megan are dauna totala ! din el a ramas doar o gramada de fiare, insa airbag-ul i s-a deschis ] , cadea cu un metru mai incolo, ateriza exact pe colegul meu , care la aceasta data probabil ar fi fost fie vatamat pe viata fie chiar trecut in nefiinta. Asadar nu este de joaca cu aceasta problema, mai ales ca mai multe persoane au afirmat faptul ca, la Logan airbag-ul nu s-ar deschide decat in cazul in care, la impact, masina se afla in deplasare, pentru ca dispozitivul de declansare a airbag-ului functioneaza pe baza unui accelerator.... Nu ma pricep dpvd tehnic, insa ceea ce stiu este faptul ca, NICAIERI IN CARTEA TEHNICA, GHIDUL DE UTILIZARE , nu este inscris faptul ca aceste aribag-uri nu functioneaza decat daca Loganul se afla in mers, drept pentru care ma consider inselat de catre Dacia.
Nici nu pot sa admit o asemenea explicatie, pentru ca ma gandesc la situatia la care stai la semafor sau in trafic si esti lovit lateral, sau frontal [ asa cum a fost lovit colegul meu ] si atunci risti sa mori sau sa ajungi in scaun cu rotile paralizat pe viata, pentru ca acest airbag functioneaza doar cand rulezi cu 150 km/h cand oricum nu conteaza daca se deschide sau nu pentru ca oricum nu scapi ?
Cand noi am cumparat Logan am ales sa platesc un pret mai mare si sa cumpar un model care are airbag tocmai pentru ca am dorit ca avocatii care lucreaza pentru noi sa circule in conditii de siguranta; vad acum ca am platit banii degeaba pentru ca airbag-ul nu a functionat astfel incat ne consideram furati si cerem sa fim despagubiti .
Insa cel mai important lucru mi se pare a fi FAPTUL CA DACIA ARE OBLIGATIA SA VERIFICE ACESTE CAZURI [ al meu si al bihoreanului care i-a dat si el in judecata pentru acelasi motiv al nefunctionarii la impact al airbag-ului , iar el se afla in mers ] SI , PENTRU SIGURANTA ZECILOR DE MII DE ROMANI CARE CIRCULA CU LOGAN, SA DISPUNA IMEDIAT RECHEMAREA ACESTORA IN UNITATILE SERVICE DIN ROMANIA SI, inlocuirea acestor dispozitive Bosch care se pare ca se declanseaza extrem de greu, fapt care le fac ineficiente in vederea protectiei vietii pasagerilor in caz de impact , si ca atare trebuie inlocuite cu alte dispozitive de declansare mult mai sensibile la impact, pentru a demonstra ca sunt real implicati si interesati de siguranta celor care au cumparat Logan=uri!
In istoria Logan-ului este interesant faptul ca, asemenea masuri generale de rechemare au mai existat, INSA NICIODATA NU A FOST VORBA DE ASPECTE ATAT DE GRAVE CARE TIN DE SIGURANTA PASAGERILOR CUM ESTE ACESTA LEGAT DE PROBLEME LA SISTEMUL DE FUNCTIONARE AL AIRBAG-ULUI.

Producatorul Renault a anuntat in decembrie 2007 faptul ca verifica 10.534 de automobile Logan, cu diferite motorizari, masini fabricate in acest an in Brazilia. Proprietarii masinilor din Brazilia se vor duce cu ele la verificari la cel mai apropiat dealer, care va decide daca este nevoie ca piesele sa fie inlocuite.
Rechemarea a fost una preventiva, deoarece daca acele piese sunt defecte, poate exista pericol de accident cu urmari grave asupra pasagerilor.
Renault a afisat lista cu seriile masinilor care trebuie controlate si ii sfatuieste pe proprietari sa mearga la dealeri pentru verificari. Agentia de protectie a consumatorului din Sao Paolo, Procon, i-a sfatuit pe consumatori sa se asigure ca masinile vor fi reparate cat mai repede.

De asemenea in ianuarie 2008, ziarul Gardianul anunta faptul ca din cauza unor probleme de coroziuni la caroserie, Uzina Dacia urma sa recheme in servici mai multe mii de masini.
Logan, måncat de rugina. Uzina Dacia va rechema in service mii de masini
19.01.2008

Logan, måncat de rugina. Uzina Dacia va rechema in service mii de masini Problemele de tot felul se tin scai de Dacia Logan, ultimele fiind legate de coroziune. Constructorul româno-francez de la Mioveni-Arges a anuntat, ieri, ca toate masinile Logan berlina, fabricate pâna la finele anului 2006, vor fi supuse, cu ocazia reviziilor planificate, la lucrari de remediere a unor probleme cauzate de „unele puncte de oxidare", mult prea timpuriu aparute.

„Aceste puncte de oxidare localizate sunt legate de patrunderea apei prin pasajele rotilor spate, ca urmare a unor operatiuni imperfect realizate in cursul procesului de fabricatie (aplicarea de mastic si/sau pozitionarea unui obturator). Actiunile corective au fost deja aplicate in uzina, pentru asigurarea celei mai bune calitati de fabricatie, mai ales in momentul aplicarii de mastic, operatiune care necesita dexteritate", se arata in comunicatul Automobile Dacia SA. Potrivit informatiilor noastre, problemele legate de coroziune, la masinile Logan, nu se rezuma doar la niste „puncte de oxidare". Mai multi proprietari de Logan au reclamat, unii la concesionari, altii chiar la oficiile judetene pentru protectia consumatorulu
i, faptul ca masinile au fost deja atinse de rugina. Aceasta in ciuda faptului ca producatorul ofera o garantie la coroziune de nu mai putin de sase ani. Tot atât cât se ofera la masini de calitate premium, cum ar fi unele modele de Audi sau Volvo. In plus, a fost inregistrate chiar câteva cazuri in care, dupa o banala spalare, vopseaua masinii s-a cojit pe alocuri.
15 kg de ceara, insuficienta pentru protectia anticoroziva
In ciuda promisiunilor facute de Renault la momentul achizitionarii uzinei Dacia cu privire la productia unei masini de familie complet noua, la un pret de maximum de 5.000 euro, Logan n-a respectat nimic din ce se anuntase. Loganul de 5.000 euro inca n-a aparut pe piata, iar masina e departe de a fi noua. Fapt confirmat inclusiv de catre prestigioasa publicatie britanica „Financial Times", care a aratat ca, pentru reducerea la minimum a costurilor, Logan foloseste o multime de subansambluri si echipamente de la modele mai vechi ale grupului Renault. Tot „Financial Times" a relatat in vara lui 2004, faptul ca, la construirea unui Logan sunt folosite nu mai putin de „15 kg de ceara, pentru a proteja de coroziune otelul de mai slaba calitate al caroseriei". Azi, dupa numai doi ani si câteva luni de la lansare, se poate concluziona ca 15 kg de ceara n-au fost de-ajuns. Si, in nici un caz, nu pot camufla calitatea slaba a otelului sau lipsa unei protectii anticorozive corespunzatoare.

Probleme si pe pietele externe

Problemele semnalate la Dacia Logan au aparut la putin timp dupa lansarea modelului si s-au tinut lant de atunci si pâna acum. Prima data, Automobile Dacia a chemat in ateliere câteva mii de masini, la câteva luni de la inceperea vânzarilor. Motivul oficial a fost unul greu de crezut: cica trebuia inlocuit cricul masinii. Au aparut, mai apoi, vesti despre posibile probleme ale unor modele, la sistemul de directie. Constructorul pitestean n-a confirmat, insa, existenta aceste informatii. Logan a avut probleme si pe alte piete, nu numai pe cea autohtona. In Brazilia, spre exemplu, filiala locala a grupului Renault (Renault do Brasil) a recurs de doua ori la rechemari masive in service-uri ale Loganurilor vândute pe piata respectiva. Intr-unul din cazuri a fost vorba de 1.623 de masini, toate cu probleme serioase la sistemul de frânare. In alt caz, aproximativ 10.000 de masini Logan au fost chemate in ateliere, dupa numai patru luni de la prima „defectiune majora". Si de data aceasta, problemele Loganului au fost grave: defectiuni la sistemul de directie.
vijelie
moama ce de avocati au Loganuri, foame mare
driverx
Moaaamaaaa....nici la accidentu meu nu s-a deschis eirbegu. Ii dau in judecata....ah...da' io nu is avocat sad.gif
Andrul
QUOTE
mașina ei a zburat prin aer și a fost aruncată peste mașina avocatului.

Probabil o lovise TGV-ul. Sau probabil filmau Bourne 4.

Vorba lui vijelie ce avocat e asta sa conduca Logan?
argon
QUOTE(driverx @ 25 Jul 2008, 10:47)
Moaaamaaaa....nici la accidentu meu nu s-a deschis eirbegu. Ii dau in judecata....ah...da' io nu is avocat sad.gif
*




daca nu bagi un text gen am vazut moartea cu ochii si ca esti traumatizat de atunci tot degeaba.
vijelie
sau, cum spunea un flacau la Realitatea TV, "Din fericire, femeia nu a supravietuit!"
Serje
QUOTE(argon @ 25 Jul 2008, 10:49)
daca nu bagi un text gen am vazut moartea cu ochii si ca esti traumatizat de atunci tot degeaba.
*



Cum nu ii traumatizat? Nu vezi ca de o luna si ceva tot vrea sa-si ia masina, si nu reuseste sa se hotarasca. Cred ca din cauza ca nu i so deschis ierbegu, sa-i dea una in cap. Daca i se deschidea ierbegu deja se plimba cu Lensaru. Asa ii traumatizat si nu se mai poate decide. Deci .. da in judecata Dacia.
dizzy
Urban ala de tot trimite spam-uri?
Alea deja celebre cu Urban si asociatii?

deconectat
Da, e vorba de Urban recuperatorul.
roland
He he...

Chiar scrie ca airbag-urile se pot declansa la impact cu pietre? Ca io sincer nu-mi aduc aminte si am citit manualul tot. Atata timp cat nu are senzor de soc ci are senzor de decelerare (si nu de accelerare cum baga baietii de la Urban) nu are cum sa sara de la pietre.

Eu sunt tare curios cum se lasa treaba asta... sau e doar iar un tam-tam de discreditare.

Asa, ca intrebare... airbagurile merg doar cand senzorul e alimentat, adica avem contactul pus. Asta e clar. Nu e posibil ca atunci cand masina a fost lovita din spate airbagurile nu s-au declansat (normal pentru ca a fost acceleratie si nu deceleratie), motorul s-a oprit, s-a deconectat partea electrica (deci n-a ramas nici pe contact) - i-a sarit bateria - si apoi la impactul cu Megane-ul nu a mai avut cine sa declanseze airbag-ul.

E posibil un scenariu d-asta?
Ov
accelerometrul masoara si accelerari si decelerari (daca o exista cuvantul asta). Probabil in capu' lui urban ala, senzorul de airbag seamana cu o pedala de acceleratie!
liviu2004
QUOTE(roland @ 25 Jul 2008, 11:41)
He he...

Chiar scrie ca airbag-urile se pot declansa la impact cu pietre? Ca io sincer nu-mi aduc aminte si am citit manualul tot. Atata timp cat nu are senzor de soc ci are senzor de decelerare (si nu de accelerare cum baga baietii de la Urban) nu are cum sa sara de la pietre.

Eu sunt tare curios cum se lasa treaba asta... sau e doar iar un tam-tam de discreditare.

Asa, ca intrebare... airbagurile merg doar cand senzorul e alimentat, adica avem contactul pus. Asta e clar. Nu e posibil ca atunci cand masina a fost lovita din spate airbagurile nu s-au declansat (normal pentru ca a fost acceleratie si nu deceleratie), motorul s-a oprit, s-a deconectat partea electrica (deci n-a ramas nici pe contact) - i-a sarit bateria - si apoi la impactul cu Megane-ul nu a mai avut cine sa declanseze airbag-ul.

E posibil un scenariu d-asta?
*



Pentru scenarii din astea, exista condensatori in circuitul airbagului. Ce m-as rade sa aiba ala cu Loganu dreptate, sa vezi iures prin service-uri.
OAP
stau si ma intreb: papitoii astia de avocati nu pot fii actionati in instanta pentru discreditare publica?
IRONICK
ce discreditare, ca aici este vorba de incompetenta, penibil, etc ... oricum nu au nici o sansa cu citatele de mai sus
deconectat
Din cate zic ei, megane-ul a cazut pe logan...ce airbaguri se asteptau sa se deschida?
Lostboy
Păi voi nu știați că o mașina care are ”din ălea de se umflă....bag-uri din ălea” , indiferent de locul unde este lovită trebuie să se deschidă alea? - Citat dintr-un ”clasic” în viață.
of, of.... biggrin.gif
tribunul
QUOTE(deconectat @ 25 Jul 2008, 11:16)
Din cate zic ei, megane-ul a cazut pe logan...ce airbaguri se asteptau sa se deschida?
*

\

alea cortina...
Lostboy
la megane...
OAP
vorba unui coleg mai sus...pe ala l-a lovit TGV-ul?
Serje
De fapt lo palit un OZN, pilotat de Elodia.
argon
cum s-a rupt scaunul la un impact din fata? intelegeam daca era lovit din spate...sau o fi Loganul din seria alora cu scaunele rupte din fabrica?

Acu vad si poza..[attachmentid=1627462181]

Intradevar..a vazut moartea cu ochii, contuzii la coloana..xxxx de om..
driverx
Sa-mi bag picioru, "avocat(z)eii" astia au jucat mult prea mult timp Carmageddon. Altfel nu ai cum sa ai atata imaginatie cu masini zburatoare si care pica pe altele.
IRONICK
QUOTE(argon @ 25 Jul 2008, 12:54)
r@h@t de om..


Asa arata un avocat de rahat ...

[attachmentid=1627462182]
driverx
QUOTE(argon @ 25 Jul 2008, 12:54)
....
Intradevar..a vazut moartea cu ochii, contuzii la coloana..r@h@t de om..
*



Pai daca s-a aflat in dreptul proiectorului dreapta, cred si eu ca a suferit contuzii la coloana.


Nah....ca i-am dat idei amu.

Ba, da' are o mutra. Mie cel putin imi inspira incredere totala.
argon
mai lasati-l naibii in pace nu-i mai dati atentie, sa se intoarca la cazurile lui de divorturi ieftine.
driverx
QUOTE(argon @ 25 Jul 2008, 13:08)
mai lasati-l naibii in pace nu-i mai dati atentie, sa se intoarca la cazurile lui de divorturi ieftine.
*



Baaaaa, nu ii mai da idei si tu maaa. Ca peste o luna il vedem cu declaratii de presa ca l-a contactat Elodia si vrea sa fie avocatelul ei pentru a divorta de Cioaca.
Steel Tormentor
ce mare rahat de avarie are masina aia? dupa cum reiesea din descriere ca a aterizat meganul pe ea m-asteptam sa fie praf.
bion
Cica Lenseru are ptr. situatii din astea airbaguri parasuta(is alea care nu ieseau pe un topic la numaratoare) wink.gif
deconectat
QUOTE(argon @ 25 Jul 2008, 13:08)
mai lasati-l naibii in pace nu-i mai dati atentie, sa se intoarca la cazurile lui de divorturi ieftine.
*


Ei nu se ocupa de divorturi. Sunt recuperatori. Probabil ii ajuta si fat(z)a...
ROK
QUOTE(vijelie @ 25 Jul 2008, 10:43)
moama ce de avocati au Loganuri, foame mare
*




QUOTE(Andrul @ 25 Jul 2008, 10:48)
Probabil o lovise TGV-ul. Sau probabil filmau Bourne 4.

Vorba lui vijelie ce avocat e asta sa conduca Logan?
*




sotul unei colege de birou este avocat si chiar conduce un logan (masina personala) laugh.gif
C@talin
judecatori conduc volsvagin wink.gif dala mare
vijelie
Nu pun la indoiala, doar constat urmarile inmultirii facultatilor care scot anual sute de viitori juristi, avocati sau magistrati.
OAP
La cum arata masina, daca se deschideau airbag-urile asta era in stare sa dea in judecata firma ca i-a pus viata in pericol si ca nu era necesar sa se deschida.....
vijelie
Are pregatita si versiunea asta:

"Și încă un amănunt interesant: în Ghidul de Utilizare a Loganului scrie faptul că aceste airbag-uri "provoacă arsuri pasagerilor, întrucât mecanismul de declanșare este unul pirotehnic".
adip
Apai si la cat trafic isi face pe pagina aia cu articolele alea penale, citate pe toate forumurile si blogurile, doar din trafic si tot isi scoate banii, nici nu-i mai trebuie procese smile.gif
Cand ii mai citati junghiurile de articole, macar nu-i mai scrieti adresa de web, ca il indexeaza gogu si ii faceti un maaaaare bine.
C@talin
niste inconstienti care vor sa mai iasa si ei in evidenta wink.gif .numai latratu e de ei ca in rest sun prosti biggrin.gif.orce om termina acuma spiru la avocatura si daca ai pe cineva din familie te baga pe felie imediat si gata esti mare avortcat biggrin.gif
ady77
Numai airbagurile logan provoaca arsuri, la celelalte masini airbagurile iti fac masaj facial cu crema de castraveti
b76bgaarh
deci cititi printre randuri.....e reclama mascata la megan..... zboara prin aer...se deschid airbagurili, nu patesti nimic...ce mai masina bengoasa am...... 10561582.gif
adip
b76bgaarh, eu cred ca e mai degraba reclama mascata la transportul in comun wink.gif
roland
N-am fost atent... am crezut ca Logan-ul aterizase pe Megane... era incalcit articolul. Io zic sa-i dea in judecata pe Dacia ca nu s-o deschis airbagu in stationare si apoi sa-i dea Dacia in judecata, sa ceara daune si sa-i termine.

Stiu ca Loganu' nu se compara cu alte masini mai "istete", dar cred ca e NUMBER ONE la capitolul "incercari de discreditare". N-am mai vazut o marca atat de atacata ca si Dacia.
argon
n'are legatura cu Loganul zic eu, dar fiind masina nationala a fost la indemana. Are legatura cu popularizarea si reclama gratuita a unor jigodii.
GeT
Poate ca airbagurile de Logan au senzor de avocat ..
DrK
http://www.urbaniulian.ro/2008/07/24/airba...az-de-accident/
din pozele astea nu vad scaunul rupt si nici mari avarii la dacie in habitaclu
vijelie
Armatura rupta nu se vede din afara.
IRONICK
zona danner, care trebuie sa absoarba socurile mici ...
skija
auziti.. ca tot veni vorba de airbagurile de logan.. pana la urma unde-i pedala de umflare a lor? ca o caut de cand am cuparat masina si nu o gasesc... sau nu e cu pedala?
vijelie
fa-te avocat si vezi tu
einstein1984
Ma apuca turbarea cand vad asemenea aberatii. Asta ar trebui dat in judecata pentru calomnie. Separat, odata de Automobile Dacia SA , odata de Renault sas si odata de Robert Bosch GMBH, ca mentioneaza 3 nume in articol, si toate 3 legate de niste acuzatii puerile.
OAP
QUOTE(skija @ 25 Jul 2008, 14:43)
auziti.. ca tot veni vorba de airbagurile de logan.. pana la urma unde-i pedala de umflare a lor? ca o caut de cand am cuparat masina si nu o gasesc... sau nu e cu pedala?
*


pedala e doar la versiunea ambiance 1.4 la mvc se umfla de la bricheta..

25 Jul 2008, 14:56:
QUOTE(C@talin @ 25 Jul 2008, 13:37)
judecatori conduc volsvagin wink.gif dala mare
*


sa vezi cand te-or da pe tine in judecata pt maltratare de limba... icon_mrgreen.gif
TMihai
QUOTE
Iulian Urban said

am July 25 2008 @ 2:13 pm

Raspuns pentru Selenyum

Multumesc pentru comentarii insa….problema este ca SENZORII DE IMPACT care ar fi trebuit sa actioneze sistemul airbag, SUNT PLASATI EXACT PE BARA DIN FATA A LOGANULUI adica pe chestia aia care arata ca o armonica
laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.