marksman
14 Jan 2005, 22:55
Se da: una bucata Dacia 1300 Berlina cu instalatie GPL. Se porneste pe benzina, se trece pe GPL si se circula normal, iar seara (cand vine acasa), se trece din nou pe benzina.
Problema: A doua zi dimineata, "dai cheie" si constati ca nu porneste (soc tras, ca doar motorul e rece). Se constata ca vine benzina cand "dai cheie". Torni un pic de benzina dintr-o alta sursa in carburator, dai cheie, pleaca !
A treia zi, dimineata, aceeasi problema, aceeasi rezolvare.
A patra zi, dimineata, inainte de a da cheie, desfaci racordul care vine de la filtrul de aer, te uiti in carburator si ramai perplex: benzina ioc !
Intrebare: 1. unde e benzina? 2. de ce seara exista iar dimineata nu mai e? 3. ce e de facut ?
Multam fain.
se ia una bucata bata ranga sau ce ai p`acasa si il pandesti pala care te lasa noaptea fara benzina
acum vorbind serios sa se evapore din carb asa repede nu cred ... uita-te si tu daca nu curge pe undeva
Fenomenul se numeste evaporare. verificat pe propia piele de la ora 20 seara pana dimineata la ora 7.30 cand plecam la servici. Si eu am patit la fel la berlina carburatie
Cauze:
- pompa de benzina ( eu a scimbat-o si s-a dovedit ca si de la ea era)
- pompa de sprit de pe carburator ( unu din suruburi nu e strans bine si trage aer fals)
- furtunele nu sunt bine stranse si iti curge pe undeva)
Rezolvari:
1, schimbat pomapa de benzina ( atetie cand o schimbi cauta sa iei garnituri ( 2) NU de plastic)
2. verifa sa fie stranse suruburile altfel daca merge in gol .. atunci e mai nasol
3. verifica furtunele de tur si retur si pui colierele necesare
Floppy76
15 Jan 2005, 00:26
Nu consuma mai mult decat trebuie pe benzina ? pt ca daca un jigler nu inchide bine, se scurge benzina din carburator si de-aia nu mai ai. Io cred ca ar trebui sa te uiti in camera de nivel constant si sa vezi daca e la nivelul care trebuie. Nu cred ca se duce asa, de seara pana dimineata.