alin_xyk
31 Oct 2008, 21:58
Salut. Apelez la forum pentru a cere ajutorul oricarui forumist cu pricepere cat de cat sa ma ajute sa montez carburatorul (initial sa-l si reglez). Pentru ca l-am desfacut sa-l curat, i-am schimbat membrana de la pompa de sprit, garniturile, cuiul pontou si sita, si cand l-am pus pe masina se accelereaza intr-una, curge mai peste tot, si nu mai stiu ce sa-i fac!!! Va rog frumos, daca e cineva care "are drum" maine pe la Doamna Gica si vrea sa ma ajute, as fi recunoscator (si cu bani, dar mai ales sufleteste, nu?

) Multumesc mult! tel meu e 0768815646, Alin
31 Oct 2008, 23:09:Chiar va rog, am nevoie de masina cat mai curand. Va platesc drumul pana aici si munca. Multumesc.
POWERbyDAciaVsWERo
1 Nov 2008, 03:48
sigur ai pus tot inapoi ?? mai uita`te odata !!!!!!!
adrianne
1 Nov 2008, 04:37
Daca nu ai cablul de acceleratie prost pus, uita-te la cuiul ponto - cred ca nu inchide bine si iti baga "tone de benzina".
alexisroka
1 Nov 2008, 07:38
am patit-o si eu
motorul mergea binisor si am fost la mecanic sa curete carburatorul, dupa demontat, curatat cu solutii speciale, suflat cu aer si montat la loc .......... consum 16 in loc de 7%, bujii negre si ude, iar in final masina nu a mai vrut sa porneasca.
Alta plimbare cu masina tractata la un prieten si el mecanic ce a descoperit intr-un final cauzele: membrana pompei de sprit nu functiona corect din cauza arcului slabit si cuiul poantou nu inchidea. Acum prin remedierea celor doua probleme merge ok, consum 9 in oras sii bujii uscate fara negreala dupa vreo 70 km
Inainte sa-l pui ai verificat planeitatea talpii si a capacului?Cu ce l-ai etansat?Si eu am avut probleme dastea cu un carburator dublu-corp.
Deci...dai carburatorul iarasi jos ,il desfaci ,verifici cuiul pontou ,suflii pe el si impingi motul cu biluta si vezi daca scapa aer si apoi incerci sa tragi aer cu el inchis si vezi daca reusesti (daca nu e carfil....mai bine il lasi pe cel vechi daca merge, am avut o experienta foarte neplacuta cu cateva cuie dastea de srl).
Refaci obligatoriu distanta la plutitor: intorci capacul cu plutitorul in sus (in pozitia inchis) si verifici distanta dintre partea inferioara a plutitorului si garnitura capacului ; ca sa verifici iei o tigara si o pui intre garnitura de la capac si plutitor si aia este distanta.
Zici ca ai schimbat si sita de la carburator...pune o garnitura buna acolo si strange-l mai tare dar ai foarte mare grija sa nu bulesti filetul capacului ca se buleste foarte usor! Mie pe acolo imi tot picura benzina nu prea imi dadeam seama pe unde imi tot curge.
Foloseste coliere bune la furtunul de tur care intra in carburator.
Garniturile NU le etansezi cu nici un fel de silicon pentru ca benzina il dizolva si daca apuca sa-ti intre prin carburator...ai pus-o!
Strange bine cele patru suruburi de la membrana de sprit .
De jigloare nu am zis nimic pentru ca nu ai specificat ca le-ai fi schimbat si in caz ca le-ai scos cand l-ai curatat banuiesc ca le-ai pus corect inapoi.
Verifica planeitatea corpului si capacului pe un geam sau ceva perfect drept , daca vezi ca nu este plana pui o bucata de smirghel mai fin pe o bucata de geam, si il freci cu grija prin miscari circulare ,atat corpul cat si capacul. Apoi dupa ce te-ai asigurat ca suprafetele sunt perfect plane, etansezi garniturile cu vasilina!
Piulitele de la talpa carburatorului nu le strange foarte puternic !
La sfarsit verifici inca o data daca toate piulitele/suruburile sunt stranse ,si apoi poti trece la reglajul lui.
Sper ca ti-am fost de folos cu ceva ,si daca am uitat ceva imi cer scuze si ii las pe colegii de forum sa ma completeze.
alin_xyk
1 Nov 2008, 13:36
Multumesc mult Ionut. L-am desfacut din nou si am pus la toate jicloarele putin calti, ca am vazut ca multe pierdeau pe langa. Ciocul de papagal cel putin datea doar o mica parte pe unde trebuie, in rest curgea benzina pe langa. E bine ca mi-ai zis de silicon, ca deja ma pregateam sa merg sa cumpar. Adevarul e ca nu am fetele deloc plane. Si nu pot face niciun fel de etansare in momentul de fata. Toate jicloarele le-am pus cum trebuie, sunt ale lui originale. Cumparasem dinainte cui pontou nou, dar cand l-am testat, nu tinea cum trebuie. Asa ca l-am pus din nou pe cel vechi, care e mult mai bun. O sa fac cum ai spus tu, cu smirghel.
Multumesc pentru sfaturi.
A,da uitasem de ciocu de papagal...S ce calti ziceai ca i-ai pus

, smirghelul sa nu fie prea aspru.
tzepesch
1 Nov 2008, 16:54
puneti banda de teflon., nu calti.
alin_xyk
2 Nov 2008, 10:17
Mie imi da jet dispersat. Sa inteleg ca tre sa cumpar un cioc de papagal....
tzepesch
2 Nov 2008, 11:04
da, trebuie sa-l de direct,. ca o seringa.
iei o seringa cu apa cu tine, si probezi la magazin. bgai acu pe gaura ciocului pe interior, prin cilindru. si vezi, care-ti da drept ala il iei. sunt extrem de proaste jiglerele astea cioc, chiar si alea de carfil. infecte de-a dreptul. in plicul meu era ciocu perforat si arunca in toate partile. n-am avut ce sa fac ca l-am luat pe comanda direct de la ei.
daca gasesti pe undeva, pe la cineva, cioc de carburator, da vechi, ia-l se si vede ca e altfel facut, turnat mai fin, e bratul ciocului cilindric, nu patrat. l-am tinut pe cel original din 82, arunca perfect.
si vezi, cand il pui la carb, daca poti sa mai pilesti locasul ala, asezi ciocu cat mai spre stanga, sa arunce benz in deschiderea clapetei, nu pe ea.
dancuciureanu
2 Nov 2008, 16:24
Un carburator bun si care are uzura doar 10,000km nu vrei?
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=5&t=126366Pret 50lei + taxe transport si ramburs.
Bogdy2008
18 Nov 2008, 13:19
salutare tuturor,am vazut k va pricepeti la carburatoare duble
Am si eu o asemenea problema la o dacia nova gt
Pe drum lung si drept(fara penti) totul e ok,merge struna,cand da de panta nu trage deloc,si mi se ingenuncheaza,scoate scantei in carburator si nu imi sta la relanti
PLSSS HEEEEEEEEEEEEEEEELP MEEEEEEE
adresa de email:patronu_thebest@yahoo.com
sau pur si simplu adaugati idu:patronu_thebest
va roog f.f.f. mult,masina asta imi pune capac cu carburatoru ei:((
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.