Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire la foarte rece si presiunea de ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pedro
In aceasta dimineata imediat dupa ce i-am dat cheie si a si pornit au ramas cele doua becuri rosii putin mai mult aprinse ca de obicei plus acul la presiunea de ulei nu a mai sarit la 6 ca de obicei ci s-a oprit la 2,5 bar. Acum ma intreb daca este de la pompa de ulei (ulei gros), "ulei inghetat"(in masura in care poate fi inghetat), pinionul de sub delcou sau cuzinetii de la palier ?
Voi ce parere aveti ca sunt putin ingrijorat?
RIon
Cred ca ar putea fi un semnal, sa schimbi uleiul... si mie imi era presiunea foarte scazuta, dupa ce l-am inlocuit s-a triplat (pe ceas).
ionut232
posibil ceva benzina in ulei...sau prea putin....
TheSaiLor
Cel mai probabil uleiul. Dar sa verifici presiunea si daca nu creste nici dupa ce schimbi uleiul e pompa. Cuzinetii se duc daca mergi mai mult fara presiune in ulei (Eu am patit asa asta vara: mi-a cazut pompa si nu am vazut si in 30 Km am bulit cuzinetii care defapt erau inveliti in staniol 022.gif 022.gif )
driverx
@Pedro

Daca ieri ajungea la 6 presiunea si azi NU, cred ca doua variante ar fi posibile
1) pinionul (nu m-ar mira deloc)
2) uleiul, dar asta ar insemna ca pana ieri ai avut ulei OK, iar ieri ti-a puscat membrana de la pompa de benzina si ai varzarit uleiul...
Pedro
Problema s-a remediat dar sa fiu al naibi daca inteleg ceva .
Problema era de la avans , am reglat avansul si acum e totul in regula dar totusi ce legatura are avansul cu presiunea de ulei?????
Tokai
Am patit si eu la fel si era de pompa de ulei; ceva nu merge. Dupa ce s-a intamplat de mai multe ori, am schimbat pompa si de atunci, no problem...
Daca ti se intampla de mai multe ori, incearca o pompa de la altcineva si vezi schimbarea...
Slider
De la avans? Eu nu cred ca de acolo era. Nu cumva papucul de la sonda de ulei era un pic miscat/corodat/murdar si cind ai umblat la avans l-ai miscat un pic si uite asa si-a revenit presiunea pe indicator? Ia verifica bine papucul la sonda de ulei.
Pedro
Poate ca o sa radeti de mine dar eu cred ca avansul reglat incorect a dus in timp la mers neregulat datorat distributiei si asta a afectat si debitul pompei de ulei , aceasta fiind angrenata de distributie.
SOR
nush daca are vreo legatura dar daca dai de avans nu maresti turatia? asta ar fi o explicatie pt care si`a revenit presiunea... eu daca o turez creste presiunea si de aia ma gandesc...
Slider
Mai fratilor omu' a spus ca toata treaba s-a intimplat dintr-o data nu treptat in timp. Asa ca Pedro...nu de acolo venea defectiunea.
SOR diferenta de presiune este destul de mare. De la 2,5 la 6...cit de turat trebuie sa fie motorul?
SOR
pai stai ca nu am inteles smile.gif nu am stiut ca brusc de la avans si`a revenit pres la 6 biggrin.gif
Slider
Pai cam asa a scris Pedro un piculet mai sus!
Pedro
Ma bucur ca am starnit totusi zambete dar asa mi s-a intamplat, cat despre fire nu cred ca aiba vreo legatura.
Slider
Nu a zis nimeni ca ai stirnit zimbete. Eu am vorbit foarte serios.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.