Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Uda bujia de la pistonul 1 de langa volanta
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
alexxnolimit
Problema mea este in felul urmator ! Am fost de 2 zile la un mecanic sa imi regleze tachetii si de atunci am o mare problema ! Mise tot uda bujia de la pistonul 1 cel de langa volanta nu stiu care este problema .. Oare sa fie ca nu a reglat bine tachetii ohmy.gif ! Nu o uda cu ulei dar nici benzina nu pare a fi ... cred ca este un amestec ceva nush exact sa va spun ! Precizez ca Platina , Fisele , bujiile sunt noi ( BRISK ) ! Astept ajutorul Dvs . unsure.gif

10 Mar 2009, 13:58:
Pffff chiar nu ma ajuta si pe mine nimeni cu un simplu raspuns plange.gif

10 Mar 2009, 16:46:
Offf doamne nimeni nu stie raspunsul la problema mea?

10 Mar 2009, 16:46:
Offf doamne nimeni nu stie raspunsul la problema mea?
ZTV
daca ai bujie uda, e clar ca nu lucreaza. Si este posibil sa nu ai scanteia acolo, pornesti motorul, dai jos fisa de pe bujia, si verifici scanteia. Daca ai , schimbi bujia respectiva. Daca tot se uda, fugi inapoi la mecanic, e posibil sa nu fie strans tachetii de pe pistonul 1, sau sa fie prea strans, sau sa nu aiba distanta potrivita !
CandyMan13
posibil sa fie prea strans si supapa sa nu mai revina sus si sa etanseze...nu e greu...cauta reglare culbutori.Iar tu nu ii reglezi,doar ii verifici(ai nevoie de lere).E simplu.20 de min dureaza
asta daca motorul merge rotund;daca merge intrerupt posibil sa nu ai suficient curent la bujie si pur si simplu sa nu arda amestecul
PS:esti sigur ca e benz si nu ulei?
alexxnolimit
Am specificat cred ca ulei cu benzina ( amestecat ) ! Bujia merge doar 2 minute sau daca turez motoru pentru cateva momente dupa care gata numai merge !
v_razvan_c
Daca inainte de reglaj era totul OK, logic ar fi ca asta sa fie motivul. Am observat ca e destul de important reglajul culbutorilor.
alexxnolimit
Inainte nu imi uda nici o bujie ! Eu am scos motorul dupa masina sa schimb ambreiajul ! Daca tot aveam motorul dat jos am zis sa schimb si garniturile de chiuloasa , galerie s.m.d ! Am pus motorul la loc si normal dupa ce dai chiuloasa jos trebuiesc reglati tachetii ! Si cam asta mi se intampla de cand mi-a reglat ala tachetii ! Am inteles de la cineva ca valorile de reglare a techetilor ( 20 evacuare & 15 admisie ) numai sunt valabile la motoarele astea vechi si cineva mi-a zis sa ai reglez la mana asha nu la lera ! Oare asha o fi sau trebuie sa pastrez valorile de reglare , daca da spuneti-mi si mie o metoda simpla de unde sa incep , cu care piston .... am gasit un topic dar sincer nu inteleg nimik ptr. ca la mine nu se mai vede semnul acela pe volanta ! Astept ajutorul vostru ! huh.gif
v_razvan_c
Te uiti tu aici, http://www.daciaclub.ro/Reglare-Culbutori-...pe-t100129.html sunt o gramada de metode, dar cea mai simpla e reglarea supapelor cand sunt inchise, in mom scanteii, asa: Scoti capacul delco si cand a ajuns luleaua in dreptul fisei cu nr. 1, reglezi evacuarea si admisia de la cil. 1, mai departe, invarti motorul pana ce luleaua a ajuns in dreptul fisei 3, reglezi admisia si evacuarea pentru cil. 3, s.a.m.d. 1-3-4-2 e ordinea... 0,20 evacuare si 0,15 admisie; deocamdata incearca asa. Semhul pe volanta apare cand luleaua este la cil. 1 si 4, deci nu prea ai nevoie neaparat sa te iei dupa ea. Parerea mea ar fi sa faci asta numai la cilindrul cu probleme, eu unul asa as face. Asa faceam si eu, erau toti OK dar am zis sa ii fac la fel. Se remedia problema la un cilindru, dar aparea la altul..
Nu inteleg de ce totusi daca ai dat motorul jos sa schimbi ambreiajul, ai schimbat si garniutra de la chiulasa, daca nu aveai probleme, de ce ai facut-o? ..Hai ca aia de la galerie mai merge..
alexxnolimit
mmmda o sa incerc maine daca nu o sa mai ploua . Nush topikul acela l-am mai citit si degeaba ...... Oricum sa vedem maine ce o sa fie....

11 Mar 2009, 00:47:
Eu m-ai ma gandeam nu cumva dupa ce dai chiuloasa jos trebuie neaparat si recti ohmy.gif ficata ?
alexxnolimit
mmmda o sa incerc maine daca nu o sa mai ploua . Nush topikul acela l-am mai citit si degeaba ...... Oricum sa vedem maine ce o sa fie....
Mr_Devil83
Deci tu ai dat chiulasa jos si te miri ca iti uda bujia...

Pai ca sa verifici daca e de la reglajul mecanicului e simplu, dai capacul culbutorilor jos si pui volanta la semn si verifici daca cilindrul 1 e in compresie. Daca e in compresie ambele supape trebuie sa fie inchise complet si daca tijele culbutorilor, la miscare cu mana simti ca au joc inseamna ca nu de acolo iti unge bujia cu ulei.

Eu zic ca ai pus prost garnitura de chiulasa, a fost proasta, sau pur si simplu ai strans aiurea chiulasa si s-a deformat.
alexxnolimit
De acord cu tine dar chiuloasa a fost stransa cu cheie dinamometrica si zic eu sigur nu are ce sa fie de la garnitura sau chiuloasa nush sa vad azi ma apuc de reglajul final ! Daca reusesc ceva f. bine daca nu la fier vechi cu ea :-S sincer imi pare rau de ea am bagat o groaza de bani in ea de fugea la egal cu astai cu super novele ..... loganul 1.4 era mic la demaraj pelanga mine ..... asta e mellow.gif ... Mai greu sa faci o dacia din '81 sa fuga asha.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.