Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ceva probleme la motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
livacana
Buna seara. Am o dacia break din 93 cu motor de 1.4 si pana acum am avut un carburator de 1.3 cu jicloare tot de 1.3, in consecinta,consumul era dezastruos. astazi am remontat carburatorul vechi al ei de 1.4 cu jicloare noi carfiel de 1.4 si am schimbat capacul de delco,platini,bujii,verificat avansul vacumatic (am incercat mai multe pozitii ale sale) si reglat plutitorul la 7/12-13. problema este ca are un mers neregulat la ralanti in sensul ca urca si scade in turatii si da ca niste rateuri (probat cu foia la toba) ceea ce pana acum nu facea atat de rau si des, plus faptul ca akum si cand merg in regim normal fara sa accelerez se ineaca( este posibil sa fie din cauza nivelului destul de mic? ma gandeam sa ridic la 8-9/ 15-16). aveti idei ce ar putea fi cele 2 probleme? Multumesc
ct-03-tvy
ciocu de papagal? cum i?

bujiile merg toate?

plutitoru trebuie regla ,asfel incat..sa ramana spatiu de grosimea unei tigari intre..plutitor si corpu la carburator
livacana
ciocul de papagal spriteaza uniform din cate imi dau eu seama...(chiar am incercat vreo 2) si bujiile merg toate(le-am probat cu fisa). in legatura cu plutitorul...poi nu stiu ce grosime are o tigara,am facut cu sublerul intors cu garnitura 7 mm si cu plutitorul in jos cu garnitura 12 mm...
baranga
ca sa dau cotele la plutitor foloseste 2 spirale(7 respectiv 13 mm)
regleaza avansul cu metoda descrisa pe forum(nu stau sa detaliez)
amestecul in regim de ralanti(surubul de aer impropriu spus) il reglezi asfel: cu motorul cald regkezi a.i. sa obtii cea mai ridicata turatie si sa mearga si rotund;asta fara sa ai vreo saiba la jiclorul de ralanti;
ultimul test il faci in felul urmator: desfaci jiclorul de ralanti usor si daca moare motorul imediat cum il slabesti e totul oK;
daca din contra motorul se accelereaza ai carburatorul infundat sau nu ai reglat amestecul bine;]

testul final este dat de culoarea bujiilor dupa un drum intins:daca sunt alb caramizii e ok; consumul nu are cum sa fie mare

P.S. ziceai in inceputul topicului ca ai motor 1.4 si ai avut carb de 1.3 si ai avut consum mare??
eu cu motor 1.4 si carb 1.3 reglat bine si aprinderea pusa la punct am scos 6% FIX(un drum de 200km maxim 100kmh si fara depasiri din care vreo 10 km in oras
Mr_Devil83
pai si cu carburator de 1,4 scoteai sub 6.
livacana
am inteles baranga insa problema e ca daca nu pun o saiba subtire la jiclorul de ralanti tremura foarte urat...nu stiu din ce cauza...poti da o idee din ce cauza poate fi?
Minel
Carburator infundat sau jiclor ralanti decalibrat , sau ( inca unul ) portiunea conica a jiclorului numai etanseaza pe interiorul corpului si de acolo mersul acela neregulat la ralanti .

Mi-s patit cu asa ceva si inca cum ... dry.gif
livacana
am inteles....dar va rog explicati-mi si mie care e diferenta de reglaj al ralantiului cu saiba acea la jiclor si fara ea...
Minel
Aspectele respective ( explicatii , etc ) au fost discutate pe jdemii de topicuri despre carburtatoare , foloseste functia Search cu incredere si vei gasi ....

Bafta !
Mr_Devil83
QUOTE(livacana @ 5 Jul 2009, 22:34)
am inteles....dar va rog explicati-mi si mie care e diferenta de reglaj al ralantiului cu saiba acea la jiclor si fara ea...
*




Amesecul la relanti devine prea bogat, afuma bujiile, in mers de asemenea amestecul va fi imbogatit degeaba si vei avea o dacie care arde benzina degeaba si o uzura prematura a setului motor.
el_marcu
schimba si fisele
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.