Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Passat B6. Fauvé-u Passat. B6
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
mirceateodorescu683
Dupa o asteptare indelungata, cam 8 saptamani, si dupa dispute diverse cu privire la alegerea mea, domnilor, ma tin de promisiune si cutez sa imi prezint viitorul meu TDI pe acest forum. Scuze. cool.gif
Azi am aflat ca masina a ajuns in Curtici (ca doar un "Pissat" nu putea sa treaca printr-o localitate cu alt nume).
Urmeaza cam o saptamana de acte de semnat si bani de transmis. Cred ca vinerea urmatoare o voi ridica de la dealer.
Revin.
Andy_ACS
Felicitari, se vede cu cata nerabdare o astepti, ai facut jurnal inainte de a aparea masina. Vrei sa prinzi locul in fata smile.gif
Te asteptam cu pareri despre ea, te avertizez ca unii colegi vor face baza insa te sfatuiesc sincer sa nu ii iei in nume de rau.
Stiu ca o sa fie o masina cu DSG - cutia aia mi se pare excelenta si un bun motiv sa alegi masina. La motor ma abtin de la comentarii ca nu sunt suficient documentat.

Bafta!
s_j_teo
Multe succesuri cu ea! Daca este 2.0 Tdi sa incepi sa cumperi si ceva ulei asta o spun fara gluma.Citeste si pe forumul marcii respective.Si la consumul de carburant este o problema citeste drive-test nu o spun eu! TDI nu mai este ce a fost si acolo sunt multe piese made China,Vietnam ca si la Renault.Am avut o servo frana Bosh care a cazut si cand am vazut unde era facuta am inteles de ce a luat-o dracu. radmasa.gif dracul era din Thailanda tongue.gif
mirceateodorescu683
Am citit pe forumul VW. Chestia ca nu stiu daca sa tin cont de cele spuse, din mai multe motive:
- userii si ce au ei in cap
- din 2008, 2.0 TDI la VW este CR nu PD, deci consumul de ulei nu mai este asa de mare, lucru pe care l-am aflat si de la posesori de masini noi cumparate recent
- multe din masinile cu probleme sunt SH
megane1
deja au inceput carcotasii tongue.gif eu, primul : vezi ca Volkswagen se scrie cum am scris eu,tu n-ai gresit decat putin, inversand "w" cu "v" (volks=popor,oameni si wagen=masina tongue.gif)

s-o stapanesti sanatos.sa n-o lauzi daca nu e cazu(stiu, iti va fi imposibil)...abia astept un nou jurnal "tedei" , cat mai detaliat, cu POZE..
numai bine
b76bgaarh
lasa domnu doctor astea...

spune:

echipare...dotari optionale... motorizare....

provenienta fondurilor...cash, leasing, credit....

cine e soferu....... (sotia, subsemnatu, fiica, soacra etc)

aaa si o poza lanaga o handa daca se poate...dedicatie pt catalin marinaru
mirceateodorescu683
QUOTE(megane1 @ 27 Aug 2009, 18:00)
deja au inceput carcotasii tongue.gif eu, primul : vezi ca Volkswagen se scrie cum am scris eu,tu n-ai gresit decat putin, inversand "w" cu "v"  (volks=popor,oameni  si wagen=masina :
*



Nu stiu eu nemteste, dar VW corect stiu sa scriu. Chestia e ca, numindu-se el Manelistul, a trebuit lucrat putin si la numele original.

Multumesc pentru urari!

bardu
Buna observatia megane1, sa speram ca nu va incurca si pedalele (frana cu acceleratia - il stiti pe ala de la stiri de a parcat in banca radmasa.gif )!
Deci, niste poze sa vedem si noi cu ce tedei te dai!
Executron
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 27 Aug 2009, 17:00)
Am citit pe forumul VW. Chestia ca nu stiu daca sa tin cont de cele spuse, din mai multe motive:
- userii si ce au ei in cap
- din 2008, 2.0 TDI la VW este CR si PD, deci consumul de ulei nu mai este asa de mare, lucru pe care l-am aflat si de la posesori de masini noi cumparate recent
- multe din masinile cu probleme sunt SH
*



Intai de toate felicitari de achizitie!

Heh... Mai sunt si useri care le zic bine, te asigur.

In primul rand e un lucru f. bun ca e CR, n-o sa mai ai probleme cu injectoare sau cu consumul de ulei, care era caracteristic la PD.

Probleme cu ulei, injectoare, pompa motorina, volanta sunt prezente pana la modele din 2007 cand au inceput sa rezolve problemele constructive

In al doilea rand ai cutie DSG? O sa fi FOARTE multumit de comportamentul sportiv DAR sa fii atent la toate update-urile de soft de la producator (eventual cand faci revizii sa insisti sa verifice daca au fost mai mult) pentru ca DSG a demonstrat ca este DESTUL de fitzoasa la intretinere, la soft etc.

Asteptam impresii smile.gif
mirceateodorescu683
QUOTE(b76bgaarh @ 27 Aug 2009, 18:06)
lasa domnu doctor astea...

spune:

echipare...dotari optionale... motorizare....

provenienta fondurilor...cash, leasing, credit....

cine e soferu....... (sotia, subsemnatu, fiica, soacra etc)

aaa si o poza lanaga o handa daca se poate...dedicatie pt catalin marinaru
*



Model:

Passat HighLine 2.0 TDI/140 CP DPF CR, DSG 6
Motorina / 2.0 litri / 103 kW /140 CP / Direct Shift Gearbox / 4-usi

Echipare serie: Aici
sau aici
Dotari optionale
:

Alarma antifurt "Plus"- imobilizator electronic- senzor supraveghere interioara- inchidere confort - back-up horn

Computer de bord "Plus"

Faruri bi-xenon adaptive

Indicator cantitativ presiune pneuri prin senzorii ABS, avertizeaza in momentul scaderii la minim a presiunii

Oglinzi exterioare rabatabile si reglabile electric, incalzite

Pilot de parcare - avertizare acustica la parcare fata/spate

Pregatire pentru telefon cu Bluetooth

Radio "RCD 510"cu MP3 ,10 incinte acustice, CD-changer pentru 6 CD-uri, VW sound system

Roata rezerva de aliaj

Sport "Monte Carlo"- 4 jante aliaj usor "Monte Carlo" 7 1/2 J x 17 cu anvelope 235/45 R17 si suruburi antifurt, faruri de ceata, geamuri laterale spate si luneta in tenta fumurie, cu pana la 65% absorbtie a luminii, suspensie sport, garda la sol coborata cu cca 15 mm

Volan multifunctional piele 3 spite

Culoare: Gri (islandgrau)

Tapiterie: Piele, classic grey

Provenienta fondurilor: bugetul de stat al Romaniei, via CAS Tulcea

Modalitate de plata: leasing "pe persoana juridica"

Sofer
: Eu

"Hande" am vazut vreo 2 prin Tulcea si nu ii cunosc pe proprietari ca sa fac poze la masini. O sa incerc o poza langa Loganul meu.

LE:
Imbunatatiri proprii:
CD antiradar
Vreo 10 odorizante auto, pentru ca am guri de ventilatie si in spate
Litere chinezesti pe aripi
Abtibild si placute cu numele meu
Numar de inmatriculare de genul "WST"
M i h a i
De ce nu ai ales 2.0 Tdi 170 cai? Era diferenta mare de pret?
mirceateodorescu683
Pentru ca nu merita ceva euro in plus, cand cam 75-80% din km ii fac in oras. Motorul poate indeajuns in oras si onorabil afara. Pe de alta parte, am fost si eu "vitezist", dar dupa ce m-am umplut de sangele unor "raceri" de cateva ori prin sala, si dupa ce am vazut ce se poate intampla, m-am potolit. Motorul de 140 CP se descurca destul de bine la viteze, pe strazile noastre, de 130-140 km/h.
aphophis
cata suferinta. smile.gif numai daca ma uit in semnatura celui ce a pornit topicul, in felul cum a inceput primul post etc. Cred ca atunci cand cumperi un pissat esti brusc deasupra multimii nu? smile.gif Oricum , topicul asta are mai mult potential ca cel al lui argon radmasa.gif
mirceateodorescu683
D'aia l-am inceput !? naughty1.gif
semit
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 27 Aug 2009, 20:13)

LE:
Imbunatatiri proprii:
CD antiradar
Vreo 10 odorizante auto, pentru ca am guri de ventilatie si in spate
Litere chinezesti pe aripi
Abtibild si placute cu numele meu
Numar de inmatriculare de genul "WST"
*




fara cruciulite??? unsure.gif ohmy.gif
hitman1234
fara folie?fara csenoane in proiectoare? fata cd cu gutza in bord?
C@talin
daca nu agati de bord icoana lu nicu gutza cu pruncu adrian,nu faci nimic sad.gif
aphophis
musai pe volan, peste airbag laugh.gif
semit
cool.gif
andu911
mie imi place ca ne-a spus ca are suruburi antifurt biggrin.gif

semit: aia e scanata ? laugh.gif
semit
nu, au invatat si manelomanii gogăl, gugăl, gogle, gagăl blush.gif
mirceateodorescu683
CD cu Guta? Nici vorba!

DVD!
C@talin
cool.gif

27 Aug 2009, 21:17:
coada de rechin satelit imitation ,sa nu uitam
A l e x
O fi el "PASSAT SA MOARA MAMA TDI POWAAAA GUTA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" dar nu pot sa nu laud DSG-ul si bi-xenonul de pe masina. Misto... s-o stapanesti sanatos...
andu911
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 27 Aug 2009, 19:25)
Pentru ca nu merita ceva euro in plus, cand cam 75-80% din km ii fac in oras.
*



Am fost si eu demult prin Tulcea si din cate imi aduc aminte, parca in 5 min ajungi de la un capat la celalalt. biggrin.gif
De-asta ti-a trebuit diesel de 2000cc ? biggrin.gif

Cu bicicleta esti sef. Cu scuteru, nici nu mai zic...
mirceateodorescu683
QUOTE(C@talin @ 27 Aug 2009, 21:16)
cool.gif

<span class='edit'>27 Aug 2009, 21:17:</span>
coada de rechin satelit imitation ,sa nu uitam
*



Am antena diversity. Un fel de mini coada...

QUOTE(A l e x @ 27 Aug 2009, 21:17)
O fi el "PASSAT SA MOARA MAMA TDI POWAAAA GUTA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" dar nu pot sa nu laud DSG-ul si bi-xenonul de pe masina. Misto... s-o stapanesti sanatos...
*



Mercic!

Daca va uitati pe optionale, n-am pus jaluzea electrica luneta. Prefer Vitanul, Europa, Dragonul de nu stiu ce... marfa de qualitate! Perdele si jaluzele cu imprimeu VW!
C@talin
cum bre sa vezi doctor cu bicla ? asta e semn de saracie smile.gif ,sa vezi cum se inmaultesc clienti cand o sa vada pisatu la poarta la cabinet 04.gif
mirceateodorescu683
QUOTE(andu911 @ 27 Aug 2009, 21:18)
Am fost si eu demult prin Tulcea si din cate imi aduc aminte, parca in 5 min ajungi de la un capat la celalalt. biggrin.gif
De-asta ti-a trebuit diesel de 2000cc ? biggrin.gif

Cu bicicleta esti sef. Cu scuteru, nici nu mai zic...
*



Si intr-o ora pe litoral, fata de vreo 3 pe A2.
C@talin
bre daca vrei si niste pleoape originale din izolier band,sa imi dai PM wink.gif

Si sa ai parte de ea km multi si fara prea multa paguba in ulei.
andu911
Eu ma duc in Bahamas. biggrin.gif
kaspersky
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 27 Aug 2009, 20:13)
Model:

Echipare serie: Aici
[b]


zice hindianu' ca s-a hexpirat sexiunea 'ca-ti-as
mirceateodorescu683
QUOTE(C@talin @ 27 Aug 2009, 21:24)
bre daca vrei si niste pleoape originale din izolier band,sa imi dai PM wink.gif

Si sa ai parte de ea km multi si fara prea multa paguba in ulei.
*



Am leucoplast hipoalergic, alb icon_mrgreen.gif

Multumesc de urari!
C@talin
acolo curge ulei VAG ? poti lua cu galeata moca,sa torni in TDI ? blink.gif

Albe,hmm facema niste imitatii originale de banda de ziceai cas din fibra cool.gif
mirceateodorescu683
QUOTE(andu911 @ 27 Aug 2009, 21:25)
Eu ma duc in Bahamas. biggrin.gif
*



Ce sa zic, distractie placuta!

QUOTE(C@talin @ 27 Aug 2009, 21:27)
acolo curge ulei VAG ? poti lua cu galeata moca,sa torni in TDI ? blink.gif
*



Curge, la bampoare si pontoane Petrom! Da' mi-e mila de ea/el (depinde)!
andu911

Doctore n-ai inteles ideea... daca tot mergi 2-3 km prin oras, la ce ti-o trebuit diesel de 2000cmc.

Ca ala nici nu se incalzeste iarna, pana faci tu cei cativa kilometri.

Pana te urci in el, pana il pornesti... din 3 pedalari pe bicicleta, esti deja la destinatie.
C@talin
il porneste un pititc cu 30 min inninte sa plece biggrin.gif ,porma la fel inapoi .
mirceateodorescu683
Ba am inteles ideea. Dar nu am, totusi, atatia bani ca sa-mi iau 2 masini: una de oras, benzina cu litraj mic si alta confortabila, pentru distante mari. Evident, exista variante de a imparti banii, dar parca nu m-a atras o alta masina din aceeasi clasa; ce sa mai, m-am ajuns si "imi put" altele, dupa cum ar interpreta altii, mai malitiosi.
Laurentziu83
S-o stapanesti sanatos. Am avut vechea versiune timp de 5 ani (ma rog, ai mei parinti), pe vremea cand tedeistii de azi aveau doar 2 cai frumosi alimentati cu fan, si am fost multumit de calitatea si fiabilitatea masinii. Nu era o masina potrivita pentru oras, mai ales motorul diesel care nu se incalzea in macar 5 kilometri iarna si nici vlaga nu prea avea, in schimb pentru drumuri pana la Arad si de acolo in Austria, Franta, Germania, etc, era perfecta, pe autostrada era in elementul ei, iar consumul era de 6% la un mers cu 140 pe bord si 135 pe GPS. Intr-adevar o masina de familie, fara veleitati sportive (dar cu reprize bune in depasiri), care iti oferea cam tot ce iti trebuia si nimic mai mult.

Ia si un cd dintr-asta si un lant de gablontz, sa se asorteze cu masina.
vijelie
Cu banii astia iti luai 2 Logane si primeai din partea unor anumiti useri abonament gratuit la stiri de la Planeta Reno timp de 6 luni.
Insa ai preferat sa-ti iei o ditamai masina, cam neecologica, scumpa, plina de piese chinezesti, a carui folosire intr-un oras relativ restrans cum e Tulcea va trebui sa o justifici ori de cate ori intri pe forum.
Executron
QUOTE(vijelie @ 27 Aug 2009, 20:47)
cam neecologica,
*



Totusi, are DPF care reduse semnificativ principala problema la TDI. Funinginea wink.gif
C@talin
in loc sa fac si vag un comonrail rolleyes.gif
mirceateodorescu683
Daca revezi postul meu anterior:

2.0TDI CR DPF, adica commonrail cu filtru de particule. Cu alte cuvinte, desi e disputata chestiunea, este tare probabil ca masina mea, sa fie, dupa data fabricatiei, euro 5.
andu911
QUOTE(vijelie @ 27 Aug 2009, 20:47)
Cu banii astia iti luai 2 Logane si primeai din partea unor anumiti useri abonament gratuit la stiri de la Planeta Reno timp de 6 luni.
Insa ai preferat sa-ti iei o ditamai masina, cam neecologica, scumpa, plina de piese chinezesti, a carui folosire intr-un oras relativ restrans cum e Tulcea va trebui sa o justifici ori de cate ori intri pe forum.
*



Eu vroiam sa spun ca mai bine isi lua motor pe benzina. Ca oricum era mai ieftin si iarna se incalzeste mult mai repede decat dieselul ala de 2000cmc.

Eu am 2 masini pe diesel, una de 1900cmc si una de 1500cmc... si pana nu merg vreo 4-5 kilometri, tremur de frig in ele.
La benzina e alta treaba.

Dar trebuia sa vina cineva sa faca pe spiritualul, chiar daca e paralel cu ce se discuta. biggrin.gif
IRONICK
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 27 Aug 2009, 22:03)
2.0TDI CR DPF, adica commonrail cu filtru de particule
Adica il ai degeaba daca nu iesi din oras sa se curete. Ca altfel nu stie, decat forja la drum lung.
C@talin
nu conteaza domle sa se curete, TDI sa fie wub.gif


bossake
De curiozitate, cat te-a dus? Nu de alta dar preturile la passat mi se par enorm de mari in raport cu concurenta. iar concurenta are masini lansate 2008 (accord,mazda6,mondeo etc)si nu generatie 2005 precum passatul. Ai primit vreun discount generos ceva?smile.gif
mirceateodorescu683
Cand am pornit sa imi aleg masina, am plecat de la niste criterii, la unele din care am renuntat pe parcurs:
- sa fie noua - criteriu major
- sa fie ne TDI, ne TDCI, ne DCI, ne DTI, etc, adica sa fie pe benzina
- sa fie confortabila, cu cutie automata
- sa nu iasa in evidenta - in Tulcea sunt zeci de Passat-uri
- sa fie la pret de 30.000 euro, plus/minus ceva.

Istoria a fost cam urmatoarea:

La 30.000 euro iti poti achizitiona oricare din Honda Accord, Mazda 6, Noua Toyota Avensis, Mitsubishi New Lancer, cam cu toate optiunuile disponibile, la motorizari decente. Cum, la acest pret, toate din cele enumerate dispun de optiuni pe care le consider inutile si ies in evidenta prin aspect de NFS (poate mai putin Toyota), am renuntat repede.

Dupa un drive test, m-am indragostit de cutia DSG. Aceasta este disponibila pe VW doar pe motorizarilre Diesel si pe cea 2.0 TSI, 200 CP, benzina. Cum consumul acesteia din urma este enorm in oras, am renuntat la benzina si am ramas la diesel. Am ales varianta de 140 CP deoarece, dupa cum am mai spus, m-am potolit definitiv cu iesirile sportive la drum intins (desi masina are garda la sol coborata ca dotare standard si suspensie sport in pachetul optional "Monte Carlo", pe care l-am ales pentru ca dotarile lui, insumate, costa mai putin decat le-as fi ales separat). In fine, am ales Passat B6 pentru ca Golf, Scirocco, Jetta nu imi plac si CC-ul este, iar, prea spectaculos (desi mi-ar fi placut).

La configurarea masinii si negocierea cu dealerul, am primit un rabat rezonabil, de circa 2600-2700 euro. Am aflat, astfel, ca preturile pe care le vedem in reclame nu sunt valabile sau se aplica la masini stock, din 2007 - 2008, sau cu dotari cam spartane.

Pretul final este undeva la 31.700 euro. La acesti bani, dealerul mi-a mai propus 2 variante cu livrare imediata, masini care se aflau expuse in spatele meu, in showroom: Tuareg R5, 2.5 TDI, cu ceva optiuni si taxa de mediu platita - prea mare, intretinere foarte scumpa; sau CC cu multe optiuni, dar fara DSG, lucru pe care il voiam pe masina.

In concluzie, mi-am luat TDI, mai scump de 30.000, bani la care puteam avea, dupa mici negocieri, "Handa" Accord 2.4 benzina, Euro 5, cu cutie automata, cu de toate. Dar am explicat de ce nu. La aceeasi bani puteam avea, ca SH, seria 5, mai noua, E Klasse, sau japoneze de lux, SH - Lexus. Dar am vrut masina noua. Ca si aspect, masina este, intr-adevar, generatie 2005, in schimb motorizarea este alta din 2008 - CR in loc de PD - si cutia DSG se modifica prin upgrade periodic de soft.

Si acum, a propos de ce zic babutele si mosnegii de la usa cabinetului. Parerea mea este ca, daca interoghezi pe cei mai multi pensionari amarati de pe strada, nu cred ca iti vor putea spune care este diferenta intre, sa zicem, C Klasee si Logan si care este mai scumpa.

LE: termen de livrare, circa 8 saptamani. Masina a ajuns ieri in Romania si, in cateva zile, in curtea dealer-ului, care nu se afla in Tulcea (nu-mi plac fețele celor care lucreaza la dealer-ul local). Intre timp, acte si acte de completat (leasing). Prin urmare, primele impresii si poze, saptamana urmatoare. Cu alte cuvinte, am deschis acest topic ca sa ma laud cum sunt eu peste ceilalti, dupa cum interpreteaza unii.
hitman1234
S-o conduci iubit,din cate inteleg au redus si consumul de ulei si vibratiile la CR fata de PD, oricum consumul de ulei nu e asa ingrijorator,a mea a luat sub un litru in 20000 km..o sa te indragostesti de ea definitiv la primul drum lung,eu am facut 1400 de km intr-o zi si n-am simtit oboseala, nu stiu in cate masini as fi putut spune acelasi lucru..
Madriann
Felicitari pentru achizitie si multi km fara probleme!
Apoi:
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 28 Aug 2009, 04:49)
La aceeasi bani puteam avea, ca SH, seria 5, mai noua, E Klasse, sau japoneze de lux, SH - Lexus. Dar am vrut masina noua.
*


E bine sa cumperi o masina noua...macar o data! Pentru multi, e si ultima data blush.gif .
Am vrut, la fel ca tine, masina noua....a fost tot vreo 30.000 EUR si, daca ma intrebi acum, sunt multumit ca am luat-o de noua dar in veci nu mai fac asta. icon_mrgreen.gif (la revanzare, pierzi cam 25% cum o scoti pe poarta dealer-ului).
Eu m-am consolat cu ideea ca, daca Megane-ul are 13 ani, atunci asta noua o voi tine cel putin atat, sa-si scoata banii laugh.gif
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 28 Aug 2009, 04:49)
LE: termen de livrare, circa 8 saptamani. Masina a ajuns ieri in Romania si, in cateva zile, in curtea dealer-ului, care nu se afla in Tulcea ....
*


Febra... rolleyes.gif
b76bgaarh
QUOTE(andu911 @ 27 Aug 2009, 21:05)
Eu vroiam sa spun ca mai bine isi lua motor pe benzina. Ca oricum era mai ieftin si iarna se incalzeste mult mai repede decat dieselul ala de 2000cmc.

Eu am 2 masini pe diesel, una de 1900cmc si una de 1500cmc... si pana nu merg vreo 4-5 kilometri, tremur de frig in ele.
La benzina e alta treaba.

Dar trebuia sa vina cineva sa faca pe spiritualul, chiar daca e paralel cu ce se discuta. biggrin.gif
*




andule si eu am diesel...dar iarna incepe sa bage caldura instant...ca de aia e clima automata....... omul are clima bizonica...deci....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.