Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cum sa repari injectoarele de pe DCI
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Tutoriale, Tips & Tricks
Pages: 1, 2
VAG-fan
http://www.alibaba.com/product-gs/24676241...f_9308621C.html
Aici este unul din multe locuri unde gasiti piesa defecta . Se poate gasi si in Romania dar la un pret mai piperat

Vizionare placuta wink.gif


Aceasta operatiune va costa in service pentru 2 injectoare 1400 lei , va trebuie chei 12-14-17 un torx cred ca de 40 si valvele noi pentru cate injectoare aveti probleme .
Vladd
Un tutorial bine facut, sper ca o sa ajute multa lume care are probleme cu injectoarele.sti care a fost cauza de ti-au picat injectoarele?
VAG-fan
Poate ca sunt de proasta calitate ? La alte marci nu cad , cel putin nu asa de des . Nu am apucat sa masor diferenta de grosime intre axul de la valva de control veche si cea noua dar e oricum de ordinul zecilor de microni .
Se pare ca valva asta controleaza presiunea in injector si cand se uzeaza scapa pe langa ea , nici eu nu stiu exact cum functioneaza

Am si poze dar nu le pot urca inca .
didosdoru
In romania de unde se pot cumpara acele valve? Si care ar fi pretul lor?
vladrehau
GOOGLE biggrin.gif vand o gramada pretul e undeva la 50 euro de afara le iei cu 15 $
http://www.alibaba.com/product-gs/24676241...f_9308621C.html
VAG-fan
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image


4 Sep 2009, 23:19:
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image


4 Sep 2009, 23:20:
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image


5 Sep 2009, 07:36:
didosdoru
Mar interesa concret o firma care vinde asa ceva, un nr de telefon, si cat ar costa. Raspunsul il astept pe PM daca in topic nu este voie.
klaus
Se muta la tutoriale
VAG-fan
Cautati pe internet " kit reparatie injectoare logan cod produs 9308-621c " noi le-am luat de la cineva de la Cluj prin curier plata ramburs .
De adaugat ca trebuiesc schimbate toate 4 valvele cu toate ca nu dau mult pe retur ca dupa ce de repara primele doua presiunea creste si incep cele "bune" sa scape mai mult , dar masina merge impecabil - forta mai mare in demaraje etc , chiar si cu 2 reparate.

PS
Valvele de control in ambalajul original sunt in una din poze
DMP
O mica observatie:
In poza asta: user posted image
se vede ca piesa noua e un pic diferita de cea veche (cea pe care o inlocuieste).
Piesa noua are o gaura in minus (cea din centru) iar gaurile piesei vechi sunt o idee mai mari. Plus ca si materialul din care e facuta piesa noua nu pare a fi identic cu cel din care e facuta piesa veche.
X@by
Ideea mea este cat timp isi face treaba sa nu ne intereseze ca are o gaura in plus. Ideea este sa tina si sa functioneze. (dupa parerea mea)
tvstar1
da se gasesc pe net costa 50 euro
djasu82
Felicitari pentru topic :X , inca un coleg care ne ajuta pe toti la a nu mai da 1400 de lei la service .
argon
si chinezismele acelea de inlocuit sunt mai bune, sau se repeta operatiunea la fiecare schimb de ulei?
vladrehau
la mine au tinut 3 zile... mad.gif
cosminwon
Din ce m-au invatat aia de la academia dacia,daca injectorul a plecat pe desfiletare cand incerci sa-l scoti il ARUNCI!Credeti ca se pot repara?Daca mergeau reparate nu credeti ca faceau ceva gen Vw cu piesa veche la schimb?!
membru_DC
cateva observatii:
- dupa demontarea conductei si a furtunului de retur injector, se vor obtura cele doua orificii de pe injector - pentru praf si alte alea
- dupa o astfel de operatiune se schimba obligatoriu saiba de Cu si conducta de inalta presiune - cunoscatorii stiu de ce
- dupa demontarea injectorului, partea "mecanica" se spala in diluant inainte de a fi montata la loc
- inlocuirea piesei respective, nu are nici un efect la injectoarele blocate cu pilitura
- schimbarea piesei respective, va schimba curba de corectie la injectie a injectorului respectiv - e vorba de acel cod de pe injector aka C2I

...
einstein1984
Foarte corect ce a spus colegul in postul de mai sus. Odata schimbata piesa defecta si desfacut arcul care tine acul pe sediu, toate tarajele injectorului s-au dus pe apa sambetei. IN service se lucreaza cu servetele speciale pentru injectie (nu lasa scame, spre deosebire de prosoapele de bucatarie) si cu un agent special pentru curatat zona (e vreo 30 de euro cutia de 335 ml)> In nici un caz nu se pun piesele alea "sterile" pe jos in praf......
cosminwon, se repara injectoarele, insa nu pe bordura, ci in ateliere cu piese scule si bancuri de proba (exista si atelioere din astea, autorizate chiar de Delphi).

Renault vinde injectoare "standard exchange" insa in Romania inca nu. Preiau piesa veche si ofera la schimb una lacare s-au inlocuit chestiile defecte. Injectoarele nu fac exceptie
YRX
QUOTE(einstein1984 @ 12 Sep 2009, 22:45)
Renault vinde injectoare "standard exchange" insa in Romania inca nu. Preiau piesa veche si ofera la schimb una lacare s-au inlocuit chestiile defecte. Injectoarele nu fac exceptie
*



Si care costa cu 10-15% mai putin decat unul nou. Asa fac magarii aia la Bosch cu programul exchange la componente diesel si alternatoare.
vali2
ce usor s-a desfacut injectorul in filmuletul de prezentare !!!
eu nu am reusit nicicum sa desfac injectorul, nici cu cheie fixa, nici reglabila, nici in menghina, nici cu WD-40... nu mai stiu cum, nu vrea si pace !

sad.gif
tvstar1
maine imi repar injectoarele de pe un kangoo o sa va tin la curent
adi24oradea
va fi interesant
djcristi
nu se merita se schimbi duzele, dupa ce le-ai schimbat injectorul are alta calibrare etc, cu 300ron se gasesc injectoare la dezmembrari, eu am luat unul si n-am avut probleme, am facut deja 10mii km cu el.
mirceaD
Ma faceti sa rad smile.gif.

Voi sustineti ca puteti repara injectoare Delphi singuri, folosind un kit?

Cred ca este cea mai mare tzeapa pe care o pot citi referitor la repararea injectoarelor Delphi.


Mai vorbim.... smile.gif
4x4
[attachmentid=1627648750]

[attachmentid=1627648751]

Va rog nu citiți aceste prostii, sunt complet greșite!
klaus
E, acu' ce sa spuna un cetatean (mirceaD) care referitor la service-uri de reparare componente diesel a zis la un moment dat "va pot recomanda unul in Buzau de care am fost foarte multumi"?
Dupa ce a zis "odata ce a intrat murdarie in injector - s-a terminat: poti sa ii faci tu orice cu orice kit ca nu o sa mai mearga, deja componentele lui s-au uzat iremediabil" apoi in acelasi post a mentionat ca "nu se pot repara si calibra decat electronic cu ajutorul unui banc special pe care numai un service autorizat Delphi il poate avea"
Deci odata defecte nu o sa mai mearga dar, evident, un service competent scoala mortu' din groapa "cu ajutorul unui banc special", deci ce sa vezi, odata defecte ele pot fi facute sa mearga...
Evident, doar de un service competent care, cu marinimie, este impartasit cu toata lumea, ca sa fie stiut care-i competentul reparator.
Emotionant!
YRX
Sunt pline forumurile straine de reparatii "home made" pentru componentele sistemului de injectie diesel ale mai multor marci, care evident au si reusit.
Magaria la noi este din partea importatorilor de piese si pseudo-reprezentantelor Bosch, Delphi etc. care nu vor sa comercializeze piese la liber ci doar catre service-urile lor "autorizate diesel". Astfel suntem lipsiti de componente de calitate si sigure, raman numai chinezii de pe alibaba, unde se gasesc si porcarii si lucruri bune, dar cam greu de distins.
Alta este politica prin alte tari unde poti frumos sa comanzi kituri de origine la magazinul din colt si sa repari (daca vrei si poti) acasa linistit injectoare, pompe etc. De ex pe http://www.bosch.com.br/br/autopecas/produ...sel/default.asp puteti gasi cataloagele pentru piese "originale".
Poate de aia la ei diesele-le merg frumos si in parametrii de poluare si la noi fumega din toate incheieturile.
mirceaD
@klaus

Ai incercat tu sa iti repari injectoarele diesel folosind astfel de kituri?
Ma indoiesc. Pentru ca sigur ajungeai la aceeasi concluzie.

Iar referitor la argumentele mele:

1. Odata ce a intrat murdarie in injector - defectiunile sunt iremediabile folosind kituri care nu fac decat cu ajutorul unor solutii, asa zise speciale, sa curete de murdarie. Dar odata ce componentele injectorului s-au defectat fizic, adica s-au zgariat, uzat prematur, s-a slefuit din suprafata lor (sau puteti sa le ziceti cum vreti) - e logic ca nu ai cum sa le repari printr-o "spalare".

2. Si da, este adevarat, daca vrei sa repari un injector Delphi nu ai cum sa il faci oricate scule ai avea tu daca nu ai un banc special care se numeste CRI-PC, nu poate fi achizitionat decat daca este reprezentant Delphi si DA, trebuie sa recunoastem, este o magarie aici pentru ca producatorul sistemului de injectie Delphi nu permite oricui repararea acestor injectoare.

3. Si chiar daca reusesti sa schimbi componentele unui injector (adica sa pui totul nou - sa zicem ca gasesti aceste componente in aceste kituri). Repet, chiar daca ii schimbi toate componentele, daca il pui pe masina nu o sa iti mearga. De ce? Pentru ca injectorul trebuie si "instalat" (ca sa zic asa) in calculatorul masinii. Adica bancul acesta de care am vorbit mai sus genereaza un cod unic pentru fiecare injector. Acest cod este introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este instalat. Acest cod contine informatii despre modul in care trebuie sa functioneze injectorul pe masina, deci, repet, pentru injectoarele Common-Rail Delphi nu exista alta solutie, punct.

4. Tot ce am scris mai sus se refera la injectoarele Common-Rail Delphi. La cele Bosch nu este nevoie de acest cod generat de CRI-PC pentru ca aici vorbim de alt sistem de injectie si nu cred ca intereseaza pe nimeni de pe daciaclub.ro


@YRX

Un kit de genul acesta ar trebui sa contina toate componentele care trebuie schimbate in injector si, dupa parerea mea, cred ca pretul lui s-ar apropria de pretul unui injector nou.

Da, si sa zicem ca ai un astfel de kit. Eu iti spun cert ca pentru Delphi nu o sa iti mearga (argumentele mele le gasesti mai sus). Revin, sa zicem ca repari cu ajutorul kitului un injector Bosch, ai tu ca orice simplu posesor de logan sau renault, skillurile mecanice necesare sa ii dezasamblezi/asamblezi,sa iischimbi componentele, sa il montezi/demontezi de pe motor. Nu crezi ca te complici aiurea?



Acuma nu "aruncati cu noroi in mine" pe motiv ca vreau sa fac reclama unei firme. Eu v-am descris situatia din proprie experienta. Daca aveti frustrari eu zic sa va indreptati nemultumirele direct catre Bosch sau Delphi.

Acum eu incerc sa ajut lumea ca sa nu se lase pacalita de orice solutie ieftina ca le promite ca le rezolva problemele. In plus orice injector Bosch sau Delphi pica pana la urma pentru ca uzura fizica este inevitabila, dar acest lucru ar trebui sa se intample normal pe la 200.000 de km (daca folosesti motorina de calitate si iti schimbi filtrul atunci cand trebuie).

Acum, nu cred ca e o tragedie daca iti repari injectoarele odata la 200.000 km sau chiar la 100.000 km (sa zicem ca din cauza motorinei din Romania) si sa dai in jur de 250 - 350 RON pentru un injector Bosch si ceva mai mult ce-i drept (495 RON) pentru un injector Delphi. Asta este, odata ce avem masini ne asumam si niste riscuri dar este important sa luam cele mai bune decizii atunci cad facem aceste reparatii la injectoare.



Mai vorbim...

Succes tuturor!
klaus
mirceaD, una este sa impartasim niste cunostinte cu altii de se afla la ananghie, si alta e sa ne facem reclama mascata.
Si din cat ma mai tine memoria, mi-aduc aminte ca nu de reclama mascata ai dus lipsa inca din primul tau post pe aici.
Drept urmare pentru mine exista fata de tine prezumtia de reclama. Simplu. O sa te suspectez de fiecare data ca scopul tau e reclama, fie si ca o sa te "lasi greu" la insistentele vreunui user sau chiar a unui user propriu, amic de-al tau si o sa impartasesti cu utilizatorii prea-ascunsa informatie cu service-ul agreat Delphi.
Mai vorbim...
einstein1984
A vazut un inginer de la Delphi filmuletul.... nu mai putea de ras. Cica la un salon de producatori auto a venit o firma chinezeasca care face injectoare copie DELPHI. Se gandeau sa cumpere si ei sa vada daca aia le fac mai bine.
YRX
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2010, 21:26)
A vazut un inginer de la Delphi filmuletul.... nu mai putea de ras.
*


Mai bine invatau sa faca injectoare bune.... tongue.gif
einstein1984
Ei stiu sa faca bune, dar nu e vina lor ca le cere Renault numai pe alea ieftine.
culmesm
Ideea este ca injectoarele functioneaza foarte bine cu kiturile comercializate pe net am schimbart si eu 2 valve de retur ... mentioneaz ca l-eam cumparat de la un tip care spunea a le are de la Iasi . Momentan functioneaza bine si am aproape 10 k cu ele ... cneva spunea ca trebuiesc schimbate si celelalte 2 asa ca o sa mai comand inca 2 .....
Intrebare .... Ce parametri se pot modifica daca toate piesele raman aceleasi in injector cu exceptia valvei de retur?
Mentionez ca parametrii bobinei raman neschimbati ... (nu se umbla la ea)
Arcurile amana aceleasi deci tensiunea de apasare ramane costanta ....
Altceva ????? Stie cineva
P-A-C-O
QUOTE(YRX @ 8 Dec 2010, 22:53)
Mai bine invatau sa faca injectoare bune....

pai ce probleme au injectoarele?.... unsure.gif
YRX
Se strica? biggrin.gif
P-A-C-O
fi mai explicit, la ce te referi cand zici ca se strica?

e vorba de "gumele" care se depun pe valva injectorului sau despre altceva?
mirceaD
Postez niste comentarii de pe net care cred ca sunt destul de pertinente in legatura cu acest subiect:

QUOTE(mirceaD @ 16 Aug 2010, 21:21)
Am urmarit diverse filmule cu explicatii de pe youtube.

Tuturor explicatiilor, mai mult sau mai putin corecte, le lipseste un lucru esential: generarea codurilor.

Se precizeaza doar faptul ca dupa ce injectoarele sunt montate si motorul este pornit, calculatorul masinii are nevoie de cateva momente pentru a face niste reglaje si pana la urma moturul va merge rotund.

Corect, doar ca acest lucru este se poate face doar la relanti. In mers, la presiuni si turatii mult mai mari, calculatorul nu va mai putea face fata si nu va mai realiza aceste reglaje/compensari, lucru care va determina o injectie incorecta, si de aici vor aparea in timp o serie de probleme cu motorul care vor fi puse pe seama calitatii slabe a sistemului de injectie Delphi.

In plus, daca apelati la acest mod de reparare a injectoarelor, veti fi nevoit sa il faceti foarte des, pentru ca nu tine asa de mult comparativ cu modul profesional: cu genereare cod.

Studiez de ceva vreme fenomenul acesta, si concluzia mea este ca e mult mai eficient sa le repari la un service specializat pe care nu il gasesti decat in reteaua Delphi sub numele de Delphi Diesel Point. Am discutat cu oameni din aceasta retea, oameni tinuti prin cursuri organizate chiar de Delphi Automotive Systems (deci nu reprezentanta din Romania) si pozitia lor este destul de clara: nu se pot repara fara a genera cod. In ultimii ani Delphi a investit enorm in Romania intr-o retea de Diesel Point-uri, care au ca scop nu numai sa ofere servicii profesionale ci si sa informeze/convinga clientii ca cea mai buna/eficienta solutie este o reparatie profesionala, pentru ca numai in felul acesta se pot diminua foarte mult riscurile de a avea probleme cu sistemul de injectie Delphi.

Ganditi-va putin! Delphi are interesul sa imbunatateasca imaginea sistemului de injectie, pentru ca altfel nimeni nu o sa mai cumpere Logan, Ford, Renault (si mai nou si Mercedesul a trecut pe Delphi). Eu cred ca sistemul este fiabil, are minusuri ca orice alt sistem de injectie, dar sincer nu am auzit pe nimeni care si-a reparat injectoarele profesional, adica cu coduri, si ulterior sa mai aiba probleme cu injectoarele. [vreau sa multumesc pe aceasta cale prietenilor de la ---  reclama la site fuse si se duse, editata de moderator ---, care mi-au furnizat o parte din informatii]

Daca imi permiteti sa trag o concluzie, mai eficient este sa dai 485RON pe o reparatie profesionala care dureaza, decat sa arzi o gramada de nervi/energie ca sa le repari singur, destul de des si sa iti mai si uzezi prematur motorul.


Va doresc sa faceti alegerea potrivita pentru motorul dvs.!
klaus
Asta e pe principiu: comentariu meu e cel mai pertinent, fara numar, fara numar...
Lauda-ma gura ca sa-ti dau friptura, ca doar din reconditionari imi castig painea, trebuie sa fac reclama, ce mama lui.
bogdanelkva
Sau...vaca mea e cea mai grasa... rolleyes.gif
$$ilvviu
Misto asta... "sincer nu am auzit pe nimeni care si-a reparat injectoarele profesional, adica cu coduri, si ulterior sa mai aiba probleme cu injectoarele"

Si ma rog de ce injectorul nou, pus in fabrica la mioveni, face probleme dupa 20-50-100.000 km?

Distrusii astia de la Delphi mai degraba ar face injectii ca lumea si apoi Diesel Point-uri.
PH-06-BOA
Nu ai auzit, pentru ca nu s-au mai intors la tine, de treaba bune ce faceti prin servisuri. Injectorul nou, vrei sa spui ca-i facut si ansamblat de un amator, montat pe atatea masini, si dupa aceea vi tu cu Delphi-ul tau, si faci minuni eterne. Toti profesionistii de care spui ca umbla prin cursuri de specializare, sunt sigur ca n-au nicio alta pregatire. Exagerez, pentru a se price mai bine ideea. Sustin ca, salvarea e sa-si faca fiecare reparatriile acasa, ca in servisuri sunt numai excroci, si apoi de unde atatia meseriasi, daca in ultimii 10-15 ani, nu s-a mai facut scoala? Te trzesti ca-ti cere o piulita de 13, dar el voia de fapt una de M8. Imaginati-va ce pierdere ar fi pe capul lor, cand fiecare si-ar face acasa injectoarele! Asa si cu pompele , care cad tot la 30 000, dar ei schimba pompa de vreo 6000 lei, adica cat masina, in loc de piesa ce nu face mai mult de cateva zeci de lei. Daca suntm prosti! Nu trebuie sa-i ajutam sa-si faca vile, apoi bani multi, putere, usor , usor te dau afara si de pe drum, ca nu mai au loc...
alinbarza
chiar ma distreaza posturile voastre si se intreaba lumea de ce nu merg injectorii de logan dupa ce le repara sau de ce se strica! pai daca toata lumea le repara pe marginea santului si nu nimeni nu stie sa elimine problema care a facut ca injectorii sa se defecteze (pilituraaaaaaaaaaaaaaa in 99,9% din cazuri) care provine din pompa de inalta presiune (la randul ei aceasta creeaza pilitura prin cresterea uzurii interioare datorita apei si altor corpuri straine) nu costa reparatia ei doar cateva sute de lei cum zicea cineva mai sus, reparatia costa in functie de defect. Intradevar daca injectorii dupa reparatie si proba ( pe banc) nu sunt perfect in parametrii se pot regenera coduri noi si acestia sunt ca noi asta este motivul pentru care nu merg, nu sunt facuti bine. Daca totul este perfect curat si pompa facuta si injectorii facuti si verificati pe banc masina este ca noua! Daca cine face masina nu stie cum arata pilitura si constata ca nu are pilitura cum fac majoritatea mecanicilor ^buni^ atunci masina va merge ca pe marginea santului! NU ma intrebati de unde stiu toate astea.(nu vorbim de chinezisme)
P-A-C-O
QUOTE(alinbarza @ 2 Dec 2011, 17:37)
[...] de ce nu merg injectorii [...] care a facut ca injectorii sa se defecteze[...] Intradevar daca injectorii dupa [...] pompa facuta si injectorii facuti [...]
NU  ma intrebati de unde stiu toate astea.(nu vorbim de chinezisme)
*


vai de noi, ne mai si dam rotunzi pe deasupra... sad.gif
alinbarza
Concluzia domnule p a c o, nu injectorii sunt prosti cineva nu are habar, simt de raspundere, si proasta informare pe internet vezi tu, toata lumea repara injectori pana si ciobanul din varful dealului! fiti putin seriosi si inca un lucru delphi a retras de pe piata acum 3 luni supapele de retur din cauza romaniei , din cauza cereri in garantie a acestor piese care nu sau stricat datorita unor defecte de fabricatie! DOAR IN TARA NOASTRA SE STRICA LA ASA NIVEL! La multi ani conmustibil! Ce rau ca au fost piese de la inceput! Dar sa vezi cum e sa dai banii pe injector complet si ce baniiiiiiii multumiri delphi!
hora
Auzi, tu ai fost vreodata la scoala? Si daca da, ai participat la orele de limba romana?
alinbarza
Aici nu se discuta despre limba romana prietene! Ai gresit forumul!
gimsava
are dreptate alinbarza, injectoarele nu se pot repara de oricine
hai sa zicem ca pentru euro 3 merge sa schimbi doar duza ca nu se observa motorul la zgomot. dar pentru ca injectorul nu este codat electronic iti uzezi prematur motorul si o sa incepi sa ai alte probleme cu masina si te intrebi de la ce si in final dai vina pe producator: delphi, dacia, renault, etc

chestiile ca nu este nevoie de regenereare cod daca pastrezi injectorul in aceeasi pozitie sunt bancuri. pe internet gasiti o foarte multi oameni care se plang ca au multe probleme cu masina si de regula tot acestia sunt cei care repara injectoarele pe cont propriu sperand ca ies mai ieftin

un lucru destul de logic este ca cei de la Delphi nu ar fi bagat chestia asta cu genereare de cod numai ca sa prosteasca oamenii, ca sa nu mai vorbim de reteaua de service-uri pe care au dezvoltat-o.

nu sunt un expert in chestia asta, dar am patit-o pe pielea mea si recomand tuturor sa se informeze bine inainte de a repara injectoarele. de exemplu uite aici ce spune un service autorizat delphi despre aceste reparatii: http://www.daciaclub.ro/Reparatii-injectoare.html
Djorkaeff
Reparatii Injectoare Pompe Duze , Audi , Vw , Skoda , Seat , in Pitesti

Reconditionari , Reparatii si Vanzari de Injectoare Pompe Duze Siemens Pd 2.0 TDI , Volkswagen Passat , Audi A4 , Skoda , Seat etc.


Reconditionam/Reparam injectoare pompe duze (orice fel ) Continental , Siemens ,Pompe Duse 2.0 TDI montate pe VW Passat 3C/B6 , Audi A4 , Skoda Octavia , Seat Leon etc : Cod Motor BKP , BRD , BMN , BMR .
VALABIL pentru toate masinile fabricate intre anii 2005 si 2009.
Pret : 600 RON de bucata(injector)
Se Ofera GARANTIE 18 LUNI !


Reconditionam/Reparam injectoare pompe duse(duze) din orice Localitate a Tarii , daca injectoarele sunt trimise in colet printr-o firma de curierat rapid , iar ele vor fi returnate cu plata RAMBURS .
Oferim:
- costurile firmei de curierat rapid GRATUIT .
- Garantie 18 luni.

Reconditionam injectoare pompe duse(duze) cu piesa la schimb , la domiciliu sau oriunde v-a lasat masina oricand la orice ora in limita a 100 de km de Pitesti contra cost ( Decontarea benzinei ).


Vanzari de injectoare pompa duza cu piesa la schimb. ( Injectorul dvs. + costul reparatiei )


Reparatii de corp Clapeta la motoare V6 , motor 2.7 si 3.0 , Audi A6 , A8 , Q7 , Volkswagen Touareg , etc.
Costul acestei reparatii este de 100 de EURO pe bucata.


Nr.Tel: 0767.139.798
E-mail: Djorkaeffu@yahoo.com
Web : www.Cocalari.3x.ro
Web : www.Djorkaeff.3x.ro
Web : www.Joe-Service.Ro/reparatii-injectoare
Laurentiu.A
Sa fim seriosi... Eu mi le-am verificat gratuit in Constanta
costinoi
Salut, bravo pentru prezentare;insa ce a stricat acel injector? nu-l poate strica in continuare?Nu trebuie spalata si instalatia pe care circula combustibilul?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.