QUOTE(Bytzu @ 18 Apr 2005, 09:15)
treaba asta e f delicata, si multi romani habar n-au de ea...avand in vedere ca un carb este facut din antimoniu, un aliaj f fragil, care se indoaie f repede...multi strang f tare piulitele, astfel incat rezulta o deformare a urechilor, o curbare a talpii, cu riscul de a trage aer fals;
strangere ( fara glume): piulitele, cu suruburile si piulitele curate( merg cu mana), se infileteaza cu mana pana simti ca s-a strans si apoi de mai strande intre 1/4 si 1/2 ture cu cheia, nu mai mult!
Mi se pare foarte destrans, cu metoda asta, si va trage aer fals. Daca nu acum, peste 2 zile, de la vibratii piulitele se vor desface, mai ales daca garniturile sunt noi, ele se vor lasa.
De deformat urechi, teoretic, nu ar trebui sa sa deformeze, se presupune ca sub ele sunt garnituri din aceasi textura si densitate ca si sub restul talpii carburatorului, nu e normal sa se comprime asa tare chiar sub urechi, incat sa se deformeze.