stanciu_scm
14 Nov 2010, 21:57
am si eu o problema bag dacia mea in viteza dar se tureaza in gol tin sa precizez ca pana acuma aveam pedala de ambreiaj tare dar acum este foarte moale nici nu zici ca am ambreiaj
dacia_slk
14 Nov 2010, 22:01
Nu ti s-o fi rupt cablul de ambreiaj?
stanciu_scm
14 Nov 2010, 22:03
cablul de ambreiaj este bun inra in viteza in orce treapta cu motorul pornit un pic mai greu dar intra
dacia_slk
14 Nov 2010, 22:10
Face urat cu motorul pornit cand calci ambreiajul? Daca da, inseamna
ca trebuie sa fie rulmentul de presiune, plesnit. Daca nu, s-ar putea sa
ai dreptate, pregateste o noua placa (te-as sfatui sa schimbi si discul
cu ocazia asta; si rulmentul de presiune; de fapt, o treaba super ai
face daca ai pune astea noi si in plus ai schimba si semeringul din
spatele volantei - ala maricel si pe cel al cutiei de viteze; in felul asta,
esti sigur ca nu mai desfaci carcasa ambreiajului prea curand;).
stanciu_scm
14 Nov 2010, 22:14
nu face nici un zgomot can apas ambreiajul el lucreaza normal singura problema este ca, zici ca nu iau piciorul de pe ambreias
Eu zic ca e discu de ambreaj distrusa, nu face legatura intre motor si cutie!
stanciu_scm
14 Nov 2010, 22:33
daca e discul cum pot stii de care este adica ce marime si de ce am ambreiahul moale ca pana acuma il aveam mai tare
Daca ar fii ceva cu placa de presiune , nu ar intra in viteza cu motoru pornit!
stanciu_scm
14 Nov 2010, 22:34
mie mia spus un mecanic ca ar fii placa de presuin crapata sau asa ceva
Nu stiu exact ce marime ai tu, da mai mult ca sigur ca e discu de vina!
stanciu_scm
14 Nov 2010, 22:45
dar de ce sa inmuiiat pedela de ambreiaj este ca un fulg acuma
Daca e placa de presiune defect atunci nu poti baga in viteza masina cu motoru pornit, eu zic ca so uzat ferodoul de pe disc sau chiar o si cazut !
stanciu_scm
14 Nov 2010, 22:48
am inteles este discul dar de ce este moale pedaua de ambreiaj????
Cu cat este mai uzat discu de ambreaj cu ata este mai moale si pedala!
stanciu_scm
14 Nov 2010, 22:55
dar se strica in 20 de metri discul am apasat abreiajul ca se oprea motorul si iam dat doua sprituri si apoi cand am cuplat stupoare se invartea mai mult in gol motorul dar tin sa precizez ca inta mai greu in viteza
pedala vine napoi singur?
stanciu_scm
14 Nov 2010, 23:04
da vina pana la capat
Sincer nu mai stiu ce sa zic, e greu asa daca nu vezi cu ochii tai, oricum as fii tare curios cand desfaceti ca din ce cauza era ?
stanciu_scm
14 Nov 2010, 23:15
cred ca sambata dau jos motorul sau cutia dar cred ca cutia ca vreau sa o pun p cea originala a masini ca asta care o am are sincroanele duse
Spor la treaba, si daca vrei scie-mi te rog ce ati gasit!
stanciu_scm
14 Nov 2010, 23:23
Daca intra in viteze cu motoru pornit , nare cum sa fie placa de presiune! sunt curios !
stanciu_scm
14 Nov 2010, 23:33
eu sunt foarte curios ca asa stiam si eu ca daca se invarte in gol e de vina discul
elvis&ionut
15 Nov 2010, 00:01
incearca sa mai strangi cablul?
kitzsteinhorn91
15 Nov 2010, 00:10
Pune un prieten sa se urce la volan si sa apese ambreiajul si vezi daca se ridica tija ce actioneaza rulmentul, astfel elimini cablul de ambreiaj ca si cauza.
Alte probleme ar putea fi rulmentul sau discul. Mai probabil discul. O alta problema ma gandesc sa nu fie soarele de la placa de presiune. Stiu ca daca se uzeaza rau soarele pedala devine din ce in ce mai moale.
Ionut.cta
15 Nov 2010, 00:53
Asa am patit si eu.Intra in viteze toate bune dar merge de parca as ridica ambreajul un sfert.Am inteles ca discul de ambreaj e tocit rau,trebuie schimbat. Cred ca aceiasi problema o ai si tu.Daca intra mai greu in viteze inseamna ca nici soarele nu mai duce mult..
radu m
15 Nov 2010, 14:48
placa de presiune sparta mi s-a intamplat si mie cand veneam de la constanta
stanciu_scm
15 Nov 2010, 17:59
azi am pornito sa vad ce face si am observat ca miroase a disc de ambreiaj incins daca o fortez mult asa
15 Nov 2010, 19:21:
mai am o intrebare cum pot sa stiu ce placa de presuine am mare sau mica?
TXzamora88
15 Nov 2010, 20:44
QUOTE(stanciu_scm @ 15 Nov 2010, 17:59)
azi am pornito sa vad ce face si am observat ca miroase a disc de ambreiaj incins daca o fortez mult asa
<span class='edit'>15 Nov 2010, 19:21:</span>
mai am o intrebare cum pot sa stiu ce placa de presuine am mare sau mica?
Cred ca eset mare .dacia este carburatie nu este una dintre ultimele tipuri de carburatie 98 99 .deci prin urmare abreiaju este 200 cred daca nu de 180...asa da zici ca miroase a ambreiaj incins este clar discul patineaza cumparati altul ..cumparati tot kitul dar ferestete de conex si una am uitat care recomand LUK parca se chema
stanciu_scm
15 Nov 2010, 21:41
QUOTE(TXzamora88 @ 15 Nov 2010, 20:44)
Cred ca eset mare .dacia este carburatie nu este una dintre ultimele tipuri de carburatie 98 99 .deci prin urmare abreiaju este 200 cred daca nu de 180...asa da zici ca miroase a ambreiaj incins este clar discul patineaza cumparati altul ..cumparati tot kitul dar ferestete de conex si una am uitat care recomand LUK parca se chema
eu ma refer ca ieri in 20 de metri sa imuiat ambreiajul si a inceput sa alunece sa se invarta in gol
TXzamora88
15 Nov 2010, 21:44
QUOTE(stanciu_scm @ 15 Nov 2010, 21:41)
eu ma refer ca ieri in 20 de metri sa imuiat ambreiajul si a inceput sa alunece sa se invarta in gol
e discul si placa de presiune sa nu te mai chinui schimbai tot kitul cu unul bun o firma buna
vladut88
15 Nov 2010, 21:59
cel mai bun kit de ambreaj de fii 200 (cum ai tu) este ruen alea de uzina is asam/conex
TXzamora88
15 Nov 2010, 22:10
QUOTE(vladut88 @ 15 Nov 2010, 21:59)
cel mai bun kit de ambreaj de fii 200 (cum ai tu) este ruen alea de uzina is asam/conex
Dar pentru un ambreiaj de 180 ce marca ar fi buna ?
elvis&ionut
16 Nov 2010, 00:23
Daca ai cv in 5 trepte discul e 200.
Daca iti merge frana de mana trage-o, baga in treapta 1 si incearca sa pleci dar sa nu ai nisip sub roti.
Daca pleaca nui discul,nici placa,daca nu incearca sa mai strangi cablul,sunt patit.
Am fost la "n" mec si mi-au zis ca-i placa,cai soarele cai rul.de presiune,cai discul un nenea de la coltul blocului mia testat-o cu frana de mana.
era cablul de vina era slab.
Alexio
16 Nov 2010, 01:29
Daca e de dupa 98 ai 200 la ambreiaj... e ca la mine...
mecanick_maverick
16 Nov 2010, 10:56
QUOTE(elvis&ionut @ 15 Nov 2010, 23:23)
Daca ai cv in 5 trepte discul e 200.
Daca iti merge frana de mana trage-o, baga in treapta 1 si incearca sa pleci dar sa nu ai nisip sub roti.
Daca pleaca nui discul,nici placa,daca nu incearca sa mai strangi cablul,sunt patit.
Am fost la "n" mec si mi-au zis ca-i placa,cai soarele cai rul.de presiune,cai discul un nenea de la coltul blocului mia testat-o cu frana de mana.
era cablul de vina era slab.
Dacä au zis cä-i rulmentul cīnd patineazä ambreiajul - ai confundat service-ul cu frizeria . NU EXISTA MECANIC sä facä asemenea confuzie .
A ! Si nu - NU se strīnge cablul de ambreiaj cīnd patineazä ci se SLÄBESTE - iar asta e doar o solutie provizorie .Dacä va continua sä circule asa cu discul terminat va avea alte surprize mult mai scumpe ...
@ mecanick_maverick
stanciu_scm
16 Nov 2010, 21:55
azi am fost la mecanic sa intreb ce are si mia spus ca am placa de presiune sparta
kitzsteinhorn91
18 Nov 2010, 00:20
Recomand kit RUEN (placa + disc + rulment). Am fost foarte multumit. Am pe masina acum kit RUEN si merge super !
stanciu_scm
18 Nov 2010, 20:23
in seara asta iam dat jos cutia si discul de ambreiaj ce am observat discu de ambreiaj uzat asa la limita si placa de presiune suprafata ei nu mai era argintiul ala lucios era mai degraba mov ca si cum sar fii incins prea mult
19 Nov 2010, 19:25:
gata am vazut c are are soarele spart
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.