Salut!
Sunt nou pe forum. Am achizitionat o Dacia 1300 dar din pacate are o problema...da foarte multe rateuri in carburator...care sa fie problema? Masina nu a mai fost pornita de de cel mult 5 luni..Ms
bygy007
28 Jan 2011, 12:04
avans pra mare
Masina a fost lasata de buna. nu cred ca a umblat careva pe la avans cat timp a stat...e posibil sa fie platina? Daca DA cum ii pot face distanta?
Magnum_Baracuda
28 Jan 2011, 12:35
sincer umbla la avans decat ,tine motorul un pic turat si misca progresiv in dreapta sau in stanga delcoul pana merge rotund motorul apropo
rusubogdanaugustin
28 Jan 2011, 12:55
mihai7575
28 Jan 2011, 14:39
QUOTE(noky @ 28 Jan 2011, 13:16)
Masina a fost lasata de buna. nu cred ca a umblat careva pe la avans cat timp a stat...e posibil sa fie platina? Daca DA cum ii pot face distanta?
posibil sa fie și platina,distanța se regleaza cu lera,ea trebuie sa fie de 0,4.
Am rezolvat problema..erau puse fisele invers si platina dereglata..
rusubogdanaugustin sunt din Targu Neamt, orasul unde daca nu pui frana nici nu prea observi ca ai trecut prin el!
P.S Multam' pt sfaturi!
Magnum_Baracuda
29 Jan 2011, 11:40
pai ce mecanic e ala care pune fisele aiurea,si daca nu stii le iei pe rind si le schimbi,si distanta este de 0,4 intre platina fixa si platina mobila pe cama ,cind este dus semnul de pe volanta in fereastra ambreajului ,sau mai faceam cu cartonul de la pachetul de tigari
PH-06-BOA
29 Jan 2011, 23:16
La ochi, tuseste? Cati aveti lere in buzunar ? Ce grosimi de carton se fabrica ... joia, cand o pregatesc de drum lung, daca ma viseaza soacra-mea? Daca e mai mare, n-are timp bobina sa se regenereze, iar daca e mai mica, risti sa nu se mai deschida. Asa ca luati-va reper o distanta pe care sa o visati ca fiind in jur de 0,4 si, cand e nevoie dati pe REW. Cel ce nu are in minte acea dimensiune, nici cu lera n-ar putea face mare lucru. Daca o fixeaza putin mai stransa (pinten ridicat de pe cama) si cand scoate lera e mai mica? mai trebuie o lera si pentru cama? de ce simplu, cand se poate complicat?
29 Jan 2011, 23:25:
In principiu, rateurile in carburator, sunt date de amestec sarac (excludem fise inversate, cand scanteia are loc cu supapa de admisie deschisa, sau culbutori fara joc), mai ales ca de cateva luni nu a fost pornita, era foarte posibil sa se fi oxidat jicloare, carora sa li se fi micsorat orificiile, si de aici benzina putina.
nikuniku
30 Jan 2011, 01:06
da rau mai esti PH-06-BOA din cauza celor care umbla peste tot in motor si electrica ,nu face decat sa le strice mai rau, apoi fuga la mecanic si scrie pe forum ce a vazut ca a facut respectivu,ca fiind facut de el
unii,da,se mai pricep si repara singurei dar ai numeri pe degete
masini multe si meseriasi si mai multi in curtea blocului
Magnum_Baracuda
30 Jan 2011, 23:00
mesteri ce repara in curtea blocului nu conteaza unde sau cum ,important e treaba buna sa fie facuta la motoarele de avion(dacie)
nikuniku
31 Jan 2011, 22:09
domnu Magnum_Baracuda nu toti stiu sa faca(repare) un motor de dacie si sa mearga ceas din 10,,meseriasi de curtea blocului,, 6 dau chix,am sau nu dreptate?
Magnum_Baracuda
31 Jan 2011, 22:27
adevart stimabil nikuniku,
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.