Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [HELP]Rateuri in carb
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
noky
Salut!

Sunt nou pe forum. Am achizitionat o Dacia 1300 dar din pacate are o problema...da foarte multe rateuri in carburator...care sa fie problema? Masina nu a mai fost pornita de de cel mult 5 luni..Ms
bygy007
avans pra mare
noky
Masina a fost lasata de buna. nu cred ca a umblat careva pe la avans cat timp a stat...e posibil sa fie platina? Daca DA cum ii pot face distanta?
Magnum_Baracuda
sincer umbla la avans decat ,tine motorul un pic turat si misca progresiv in dreapta sau in stanga delcoul pana merge rotund motorul apropo
rusubogdanaugustin
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=8&t=3235 tot despre avans
De unde esti mai exact vad ca ai nr de NT?
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...e+avans+initial
mihai7575
QUOTE(noky @ 28 Jan 2011, 13:16)
Masina a fost lasata de buna. nu cred ca a umblat careva pe la avans cat timp a stat...e posibil sa fie platina? Daca DA cum ii pot face distanta?
*


posibil sa fie și platina,distanța se regleaza cu lera,ea trebuie sa fie de 0,4.
al1n
apa in benzina poate?
noky
Am rezolvat problema..erau puse fisele invers si platina dereglata..
rusubogdanaugustin sunt din Targu Neamt, orasul unde daca nu pui frana nici nu prea observi ca ai trecut prin el!

P.S Multam' pt sfaturi!
Magnum_Baracuda
pai ce mecanic e ala care pune fisele aiurea,si daca nu stii le iei pe rind si le schimbi,si distanta este de 0,4 intre platina fixa si platina mobila pe cama ,cind este dus semnul de pe volanta in fereastra ambreajului ,sau mai faceam cu cartonul de la pachetul de tigari tongue.gif
PH-06-BOA
La ochi, tuseste? Cati aveti lere in buzunar ? Ce grosimi de carton se fabrica ... joia, cand o pregatesc de drum lung, daca ma viseaza soacra-mea? Daca e mai mare, n-are timp bobina sa se regenereze, iar daca e mai mica, risti sa nu se mai deschida. Asa ca luati-va reper o distanta pe care sa o visati ca fiind in jur de 0,4 si, cand e nevoie dati pe REW. Cel ce nu are in minte acea dimensiune, nici cu lera n-ar putea face mare lucru. Daca o fixeaza putin mai stransa (pinten ridicat de pe cama) si cand scoate lera e mai mica? mai trebuie o lera si pentru cama? de ce simplu, cand se poate complicat?

29 Jan 2011, 23:25:
In principiu, rateurile in carburator, sunt date de amestec sarac (excludem fise inversate, cand scanteia are loc cu supapa de admisie deschisa, sau culbutori fara joc), mai ales ca de cateva luni nu a fost pornita, era foarte posibil sa se fi oxidat jicloare, carora sa li se fi micsorat orificiile, si de aici benzina putina.
nikuniku
da rau mai esti PH-06-BOA din cauza celor care umbla peste tot in motor si electrica ,nu face decat sa le strice mai rau, apoi fuga la mecanic si scrie pe forum ce a vazut ca a facut respectivu,ca fiind facut de el
unii,da,se mai pricep si repara singurei dar ai numeri pe degete
masini multe si meseriasi si mai multi in curtea blocului
Magnum_Baracuda
mesteri ce repara in curtea blocului nu conteaza unde sau cum ,important e treaba buna sa fie facuta la motoarele de avion(dacie)
nikuniku
domnu Magnum_Baracuda nu toti stiu sa faca(repare) un motor de dacie si sa mearga ceas din 10,,meseriasi de curtea blocului,, 6 dau chix,am sau nu dreptate?
Magnum_Baracuda
adevart stimabil nikuniku,
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.