Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Porneste , apoi moare motorul in mers
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
talpaglucian
Problema cu daciuta mea este urmatoare:
-Plec de pe loc merg cu ea si dupa ceva timp moare motorul, ii scot carburatorul suflu in el ,curat acolo tot , il montez la loc dau cheie si apoi merge, dar dupa ceva timp face la fel.Azi cand mi-a facut chestia asta i-am scos si filtrul de benzina si am suflat in el.De la ce ar putea fi un sfat va rog? sad.gif
cristicipaian
Cred ca ar trebui sa cureti dumnezeeste carburatorul in solutie si apoi sa il suflii. Eu aveam odata o bucatica de silicon rosu in decantorul carburatorului care se plimba de colo colo si se oprea masina cand imi era lumea mai draga.
pavel_daniel
vezi sa nu fie problema din pompa de benzina.succes
talpaglucian
in ce fel de solutie sa curat carburatorul?
1310CL
Poti folosi cu mare incredere functia "SEARCH"

http://www.daciaclub.ro/Curatarea-carburatorului-t29900.html

Sper sa ti fie de ajutor !
dandee
daca nu ai filitru de benzina cumparat!i poate fi si de la lipsa sa
talpaglucian
am filtru de benzina, de vara trecuta pus.Sa il schimb, o fi de la el?
bygy007
daca dupa ce ai verificat carburatorul , pompa si face la fel vezi si aprinderea , bobina si condesatorul
vincere
Cand se opreste, scoate furtunul de alimentare a carburatorului si da la cama pompei de benzina - daca vine benzina problema e la carburator. Da la cama sa umpli camera de nivel constant a carburatorului, scoate burduful de aer si da 2-3 sprituri la acceleratie, daca nu vine benzina la ciocul spritz trebuie curatate jigloarele eventual schimbata membrana de la pompa stritz. Alta verificare cand se opreste desfa capacul (corpul superior) de la carburator - daca nu ai benzina in CNC ori se blocheaza cuiul poantou, ori nu e bine reglat plutitorul. Daca e prea multa benzina verifica si pozitia socului sa nu se inece. Daca se opreste cand iei piciorul de pe acceleratie sau stai la semafor trebuie reglata emulsia si turatia la mers in gol. Daca nu iti vine benzina cand dai la cama ori e pompa de vina, ori filtru de benzina ori ai obstructie la rezervor. Cand se opreste scoate furtunul de alimentare a pompei (care vine de la filtru de benzina) daca se aude un fasait se creaza vid - ori trage aer pe la filtru (schimbi filtru de benzina), ori pe la pompa (schimba membrana sa strange usor si simetric suruburile), pune o garnitura de textolit la surubul central si fa un badijonaj cu oja (lac de unghii), daca sunt uzate pastilele schimbi corpul superior pomba. Daca se creaza vid sufla aer cu pompa pe tur si retur la conducte benzina (sunt infundate conductele), daca nu iese miros benzina pe la buson sau bubuie rezervorul cand scoti busonul la PECO trebuie sa schimbi busonul de la rezervor, daca iese miros benzina la buson atunci se infunda sorbul de la rezervor trebuie sa dai jos rezervorul sa cureti rezervorul si spargi sita.
Daca e pe partea electrica acolo e alta poveste
talpaglucian
am fost la un mecanic, mi-a suflat prin jigloare la carburator a reglat avansul s-a mai uitat pe acolo si a mers.Dupa ceva timp ma intorceam de la piata si aproape de casa iar mi-a murit motorul.Am desfacut carburatorul am suflat in jigloare am scos si filtru de benzina am suflat si in ala i-am dat cheie si a pornit.Vineri seara ma intorceam de undeva si la semafor surpriza imi moare motorul, plin de nervi dau la automat si apas pedala de acceleratie insistent si porneste. :|
vincere
pana n-ai un diagnostic exact ai sa te chinuiesti cu opritul, mistocareala si nervii din trafic - fa ce ti-am spus . Carburatorul nu e singura cauza a opritului, Si pe partea electrica sunt o sumedenie de cauze. Vezi mai intai partea cu alimentarea cu benzina in ordinea care ti-am spus-o. Daca excluzi drept cauza alimentarea atunci e pe partea electrica . La carburator se mai schimba set jicloare dar trebuie sa te uiti ce fel de carburator ai ,e o serie pe el IRM caci jicloarele au o shtanta numerica pe ele corespunzatoare tipului de carburator, Si garniturile de teflon de la clapeta de acceleratie ca sa aiba cursa libera si se desfunda canaliculile alea cinci puncte de la clapeta de acceleratie cu o litza otzelita cu grija sa nu rupi litza in canaliculi. Cu o seringa cu benzina verifici permeabilitatea. Daca e vechi carburatorul se depune ca o piatra in canaliculi. Daca se opreste cand stai pe loc e jiclorul de relanti - ala extern lateral. Acuma e cam rece,vezi daca tragi usor socul nu merge mai bine. Atentie putin tras,nu mult ca altfel se ineaca
talpaglucian
faza este ca eu nici nu prea ma pricep iar cama nu-mi merge asa ca nu am cum sa verific prima varianta, prefer sa ma duc la un mecanic dar care sa si rezolve problema complet si nu doar temporar dar daca ma duc iar ca prima oara....Mc de sfaturi
vincere
Dacia e masina care te face mecanic. Mecanicul nu stie ce are daca nu o surpride oprindu-se. Daca nu merge cama fa asa: scoate-o din viteza si trage frana de mana. Pune un deget puternic pe curea sa o intinzi si cu o carpa trage de elice cate jumate de tura de 4 ori si intre fiecare tragere da la cama (cama nu merge daca parghia e ridicata de excentric. Trebuie rotit arborele cotit adica rotesti elicea.)

11 Apr 2011, 00:01:
mai poti face ceva daca nu merge cama: cu motorul oprit, scoti furtunul de la carburator cand e plin carburatorul, si tragi furtunul catre exterior sa dea jetul. Dai la cheie si te uiti la jet: daca da jetul slab e de la pompa, daca scuipa bine poate fi de la rezervor (vezi verificare buson _ sufli cu pompa roti in conducta de alimentare (cea mai groasa de cupru) si pui pe unui sa stea cu nasul la buson rezervor trebuie sa se auda barbotare in rezervor si sa simta miros la buson. Daca nu schimba busonul
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.