Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: AJUTOR, PROBLEME DACIA 1310 PE INJECTIE
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
fzoli
ACUM 1 SAPTAMANA AM LUAT O DACIE 1310 din 2002, pe injectie si urmatoarele probleme am observat si pe care vreau sa rezolv:
-cand acelerez brusc , tinde sa moara
-mizerie MARE[/COLOR]LA CULBUTORI SI tacheti
-rampa culbutoare (tachet) are joc mare

Cum as putea rezolva?
-Amdemontat corpul unde se afla injectorul ca este plin de mizerie. cu ce sa curat?cum desfac in bucati are ceva piese gen jigler care se infunda?
-Tachetul (culbutorul) eu stiam ca se regleaza anume:scot fiecare bujie , invart de paleta pana da scanteie, si reglez adm. si eva. in ordine 1 2 4 3. dar la mine nu da scanteie bujia doar cand dau la automat. cum se regleaza altfel? aia cu volanta si cu linia de pe ea nu am inteles.
Daca nu intelegeti ceva, va mai dau detali numai sa am cu cine sa ma sfatuiesc casa pot rezolva problema.
va rog ajutatima.
va multuimesc.(sper ca postez unde trebuie, daca nu sa ma ajute un admin)
stabil777
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1305-drop-si...ml#entry3159457

Vezi in postul meu nr 215 ,am scris acolo cum am reglat eu dupa multe confuzii si incercari nereusite.

Merge acum , dar mereu apare alta problema ,acum electromotorul.
ghitza
Scrie unde ti-a zis STABILL
fzoli
oare asta este socul electric ? cum se poate proba daca este functionabil?
fullhouse
Ala e. Pune-l pe masina si vezi cum se comporta dimineata cu motorul rece, ridica turatia sau nu? Stiu ca se poate incerca si altfel, cu un aparat de masura si o sursa de curent continuu, dar nu stiu sigur cum, o sa-ti raspunda sper alti colegi, bafta.
fzoli
mersi frumos smile.gif
panter1
vezi ca eu am avut probleme cu mufa electrica cea care se ''infinge'' in corpul injector.. din cauza ei nu mai mergea nici motorasul de relanti calumea.. Avea clapitele prea moi si nu mai faceau contact bine.. asa ca am luat un cablu, i-am scos plasticul de pe el si l-am bagat intre clapitele acelea si plastic si exteriorul lor sa stea mai stranse clapitele deci camasa fara lita, si de atunci nu mai am probleme
fzoli
am curatat si eu corpul cu injectoare si trebuie sa mai curat galeria. acum asa arata
ghitza
este topic anume, de ce continuati sa scrieti aici nu inteleg
panter1
am si eu o intrebare.. dupa curatarea acelui corp.. a mai ''dat in nas'' la accelerari bruste?? si inca una ar fi.. cu ce se curata acel corp??

daca ma gandesc bine pe acolo trebuie sa circule aer curat caci deasupra vine plasticul acela cu furtun de cauciuc flexibil de la filtrul de aer.. deci nu concep cum ar putea sa ajunga atat de murdar un corp injector.. Am sa desfac si eu de curiozitate sa vad ce este acolo.. eu schimb filtrele de aer la 20.000 km.. si costa 10 lei
fzoli
nu stiu cum a ajuns asa murdar ca masina o am de 1 saptamana.
-si am curatat cu benzina( jumat de litru). dar am desfacut bucatele tot corpul biggrin.gif
panter1
vezi poate nu ai filtru de aer deloc.. si sa spui daca se comporta mai bine..
fzoli
filtru am pe masina ca am verificat. da sesimte mai bine un pic, dar am joc la culbutori si tot ma gandesc cum sa reglez cu metoda ,,volanta"
panter1
nu te chinui cu nici o metoda volanta sau alte chestii de genu..

fa asa.. cand supapele de la cil 1 sunt in aer adica una se deschide si cealalta se inchide reglezi supapele pistonului 4

cand supapele pistonuli 4 sunt in aer reglezi supapele pistonui 1

cand supapele pistonului 2 sunt in aer reglezi supapele pistonului 3 si cand ale lui 3 sunt in aer reglezi pistonul 2..


fzoli
si functioneaza? se regleaza calumea?eu la dacie pe carburator reglam cu scanteie de la bujie, la asta am incercat si la asta dar cand invart de paleta nu da scanteie. sad.gif
panter1
este acelas lucru cu metoda bujiei deci merge, numai ca nu mai stai sa urmaresti scantei.. sau puncte din gaura volantei, la injectabile oricum nu mai dau scantei cand invarti de motor.. pentru ca nu are delcou.. scanteile apar doar la rotatii mai rapide ale motorului si sunt comandate de calculator..

Vezi cand pornesti motorul.. sa nu apesi acceleratia.. nu e indicat.. nu se dau sprituri inainte de pornire, absolut nimic din ce se facea la carburatie.. doar dai cheie si porneste.. imi dau seama ca ai avut carburatie mult timp si trebuie sa te deprinzi cu micile/mari diferente rolleyes.gif

sa vezi cum porneste la prima cheie iarna la -20 de grade cu bateria chiar putin slabuta, pentru ca are un alt tip de electromotor care consuma mult mai putin curent din baterie fata de celalalt folosit pe carburatie.. pare incredibil dar difera pana si electromotorul, singura chestie electronica ramasa neatinsa este alternatorul.. tot de 50Ah la care nu s-a umblat
fzoli
chiar mai facut curios
ghitza
Un moderator sa faca ordine aici ,ca atiu lua-to pe aratura si continuati sa scrieti aici cane este topic anume popa.gif
fzoli
cu ce deranjezi?eu vreau sa vada toata lumea sa pot face o munca calumea la masina. de bagam in topicul respectiv nimeni numi raspundea 173.gif
ghitza
Deranjezi fiindca deschizi topic aiurea cand ai unu deja care avea rezolvare la problema ta asta daca il si citeai cat de cat ,scrie acolo si ti se va raspunde
panter1
Acel topic este kilometric.. desi am dacie pe injectie mie unul nici nu imi vine sa il citesc pe acela tocmai ca este prea lung.. iar la probleme de carburator/aprindere sunt 100 de topicuri dublura pe putin.. e corect?? Fiecare are problema lui si ar trebui lasat sa se exprime despre ce anume problema are, iar daca nu place cuiva.. ar trebui sa nu se uite. Eu daca privesc la televizor si nu imi place ce vad.. schimb programul si las pe altii sa se uite..

Ce vreau eu sa spun este ca suntem tot mai putini cu Dacii clasice.. ar trebui sa fim mai ingaduitori intre noi.. Sa vedeti cum sunt Trabantistii, ca fratii toti.. se saluta pe sosele, daca unul e pe dreapta cu capota ridicata imposibil sa nu opreasca un altul si sa il ajute.. pentru ca sunt putini.. dar asta e alta discutie si cineva o sa imi sara in cap de OFF TOPIC.. Noi suntem la nivelul la care ne ''disciplinam'' inutil intre noi ba chiar ne luam si la bataie.. cum am mai auzit cazuri.. e trist..
Ov
va rog sa purtati discutiile specifice daciei pe injectie in topicul acesta: http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t9010.html

P.S. in momentul in care sunteti intr-un topic, sub ultimul post in coltul din stanga jos exista o casuta de search (scrie Enter Keywords / Search Topic. Astfel puteti cauta ceva in interiorul unui topic. Personal folosesc frecvent optiunea asta in topicul cu frantuzoaica, topic care este MULT mai mare decat cel cu injectata. Deci cu putina vointa totul este posibil wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.