george.cristian
29 Nov 2011, 17:42
salut. Am o dacie din 2000 si mi s-a cam stricat tot bordul ( cablul de kilometraj blocat, nu mai merg becurile, nu mai sufla aer pe parbriz pentru dezaburire si multe altele). Intr-o zi cand nu aveam ce face am vrut sa ma apuc sa il demontez singur dar cand am vazut cate fire sunt am zis k nu mai stiu sa le pun. As vrea sa stiu cam cat m-ar costa la un service sa il repar. Bordul este CN
Multumesc anticipat
ghitza
29 Nov 2011, 17:47
Pentru treaba asta posti face tu acasa linistit,dai consola ce incadreaza ceasurile(acea rama de plastic )si poti sa faci tot ce ai zis tu aici,stai linistit cu mersu la service,veasurile date jos rezolvi cu becurile iar cu suflatu verifici sistemu de vacum de la motor-distribuitor(unde ai manetele de selectare )-capsule vacumatice care sunt 3 la numar in tot bordu si care raspund de dirijarea aerului unde selectezi tu din acele 2 parghii,nu e greu pune-te numa si repara tu ca nu o sa iti para rau la ce caldura poate sa bage,BAFTA
PH-06-BOA
29 Nov 2011, 22:59
De unde esti? Am toata aeroterma, putin fisurata la coltul din dreapta jos, si eu n-am ce face cu ea. In cel mai rau caz, pui etichete la fiecare cupla, si le notezi perechea, sau locul unde vine. Nu ai cum sa gresesti. La servis ti le vor face varza, ca nu-i intereseaza da maine nu va mai functiona nimic. Daca pe loc iti vei da seama ca ceva nu merge, sunt experti in a "imbrobodi" clientul, si vei pleca convins ca Dacia e de vina. Nu ! Cei ce lucreaza la ele sunt vinovati de ceea ce nu merge la o Dacie, fie ea oricare.
george.cristian
30 Nov 2011, 15:29
astazi am desfacut ceasurile si am inlocuit toate becurile si cablul de kilometraj. Maine imi mai ramane sa ma ocup de caldura
ghitza iti multumesc pentru sfaturi, chiar nu a fost deloc greu.
ghitza
30 Nov 2011, 17:29
Nu ai
pentru ce
Danut 88
30 Nov 2011, 23:24
Intreb si eu caloriferul este greu de schimbat la acest bord? Trebuie sa dau bordul jos?
george.cristian
1 Dec 2011, 11:57
de ce vrei sa schimbi caloriferul? este fisurat sau de ce?
Danut 88
1 Dec 2011, 13:15
Pierde antigel pe la calorifer.
george.cristian
1 Dec 2011, 18:44
asa am patit si io dar am rezolvat problema cu praf de lipit scurgerile in de la radiator. Te duci la un magazin de piese auto si ceri praf de pus in radiator pentru a opri scurgerile. este un tub mic si nu costa mult(3-7 lei) pornesti masina sa se incalzeasca apa putin, dupaia opresti motorul desfaci capacu la radiator pui praful in el si dupa asta mai lasi masina cu motoru pornit cam 15 minute.
QUOTE(Danut 88 @ 30 Nov 2011, 23:24)
Intreb si eu caloriferul este greu de schimbat la acest bord? Trebuie sa dau bordul jos?
Poate te ajuta asta .....
http://www.daciaclub.ro/Supape-directionar...ml#entry1626306Bafta !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.