Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme frane!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
relax
Salutare tuturor!

deschid acest topic bineinteles datorita problemelor in sir a daciutei mele,problema e urmatoarea:
de la un timp,dimineata in special,imi ramanea roata stanga fata infranata.
Cum s-a mai indreptat vremea m-am pus pe treaba sa o desfac sa curat pistonul. Zis si facut,piston curatat garnituri schimbate eventual si placute de frane,montat la loc frana tine beton si sus.

Z
ic daca tot am garnituri noi, sa le schimb si pe dreapta,desfac etrier pe dreapta il curat, pun garnitura il montez la loc, aerisesc franele, si nu mai se intareste pedaua nici moarta.

I
nsistand foarte mult pe aerisire fata si spate(pe spate pe la conducta bineinteles, ca aerisitoarele sunt blocate)incepe sa tina usor cam la a 3-a a 4-a pedala, dar nu cat sa imobilizeze masina, am schimbat si aerisitoarele pe fata si tot degeaba, frana moarta.

M
entionez ca nu pierde lichid pe nicaieri,voi ce ziceti,pe unde sa mai umblu?:|

Moderator edit: Eu unul as zice sa umbli si la modul in care expui o problema, ca mi-am scurtcircuitat cativa neuroni incercand sa citesc o avalansa de cuvinte in care virgulele ori erau puse aiurea, ori lipseau cu desavarsire.
daniel1994
S-a mai discutat de nu stiu cate ori pe tema asta.Este foarte simplu nu ai facut aerisirea cum trebuie mai ales daca zici ca aerisitoarele pe spate sunt blocate...Daca sunt blocate atunci ce aerisire ai facut?

N'ai facut nimic...ai muncit degeaba

25 Apr 2012, 23:47:
Aerisirea corecta sa face in felul urmator.

1-Scoti sonda de la pompa de frana
2-Aerisire la purja de la pompa
3-Aerisire Roata Stanga Spate
4-Aerisire Roata Dreapta Spate
5-Aerisire Roata Dreapta Fata
6-Aerisire Roata Stanga Fata
7-Aerisire Pompa din nou.

Dupa ce ai facut aerisirea in aceasta ordine apesi pedala de frana de 2 sau 3 ori mai puternic pentru a scoate pompa din avarie dupa care pui sonda inapoi si acum ar trebui sa ai frana.

Inainte de a te apuca de aerisire asigurate ca ai destul lichid de frana de rezerva si nici-odata in timpul aerisirii sa nu se goleasca borcanul cu lichid pentru ca altfel trebuie sa o iei de la capat.

Pentru a vedea cand nu mai este aer de preferabil aerisirea se face cu un furtunas transparent.

Spor la treaba si te astept sa imi spui ce ai facut!!!
relax
oameni buni am intrebat doar ce sariti asa,logic ca am citit inainte sa deschid un topic dar dupa cum am spus oricata aerisire as face tot nu am frane,asta e problema mea nu cum sa fac aerisire ca asta stiu si eu,daniel1994 exact asa am facut si eu doar ca am inceput cu roata dreapta spate...o sa ma duc la un mecanic sa vad ce rezolv si care a fost cauza si va anunt...
daniel93
Schimba cilindrii pe spate, ca sa poti aerisi calumea!
daniel1994
atunci inseamna ca este de vina pompa de frana...cumpara una de dacia nova de la dezmembrari ca sunt mai bune
relax
am fost astazi la mecanic mi-a facut cat de cat frana si roata de pe spate dreapa care era infranata si pana sa ajung acasa cu masina iar am ramas fara frane.mi-a spus ca pompa de frana e buna ca face presiune si ca de fapt nu era aerisita bine de asta nu aveam frane si acum dupa ce a facuto el acelasi lucru...nu stiu ce sa mai zic,o sa incerc sa schimb cilindrii si etrierele sa vad cum sta treaba altceva nu stiu ce sa mai fac:|
mecanick_maverick
QUOTE(relax @ 25 Apr 2012, 20:01)
...I[/color]nsistand foarte mult pe aerisire fata si spate(pe spate pe la conducta bineinteles, ca aerisitoarele sunt blocate)incepe sa tina usor cam la a 3-a a 4-a pedala,...


Aia s-o crezi tu si mecanicu' tau ca este aerisire - pe la conducte , ce ai facut tu acolo se numeste frectie cu lamiie la picior de lemn .

Aerisirea (purgarea aerului din instalatie ) se face DOAR PE LA AERISITOR , care prin constructie are orificiul situat in partea cea mai inalta a cilindrului . Daca nu se poate desface aerisitorul se schimba cilindrul , fara "doar" si "poate" .

"mecanicul" ti-a facut cat de cat frana ohmy.gif - o masina nu are voie sa paraseasca atelierul unui mecanic cu frina "cat de cat" doar pe platforma in drum spre REMAT
relax
mecanick_maverick am fost la alt mecanic si mi-a zis sa schimb pompa de frana ca daca nu aveam cilindrii buni pe spate trebuia sa am frana cel putin pe fata
relax
salutare tuturor!revin cu o veste buna si una mai putin buna,veste buna este ca am rezolvat problema cu franele partial,spun asta deoarece am frane doar pe fata acum deoarece am anulat conductele pe spate,veste mai putin buna e ca nu mai am frane pe spate dar cel putin acum stiu care era problema si am frana buna cel putin pe fata,o sa cumpar cilindrii de pe spate si cred k si conducta k sa fiu sigur.
daniel1994
QUOTE(relax @ 1 May 2012, 10:45)
salutare tuturor!revin cu o veste buna si una mai putin buna,veste buna este ca am rezolvat problema cu franele partial,spun asta deoarece am frane doar pe fata acum deoarece am anulat conductele pe spate,veste mai putin buna e ca nu mai am frane pe spate dar cel putin acum stiu care era problema si am frana buna cel putin pe fata,o sa cumpar cilindrii de pe spate si cred k si conducta k sa fiu sigur.
*




cumpara cilindrii pe spate ca nu sunt scumpi si daca stai sa te gandesti bine este totusi vorba despre sistemul de franare al masinii...nu prea bun gandit din fabrica dar asta e trebuie sa mearga intr-un fel

BAFTA!!
relax
da,asta vreau sa fac acum sa cumpar cilindrii si eventual si conducta de la pompa pana la repartitor sa am totusi si pe spate,e bine k am vazut unde era problema
Costy2000
salut, am si eu o problema la cu sistemul de franare. Imi raman toate cele 4 roti infranate de ce? am aerisit toate rotile cum este descris mai sus si tot asa face trebuie sa ii dau drumul mereu la purja de la pompa ca sa se desfraneze, frane tine bine dar cu timpul pedala se intareste si se blocheaza rotile, eu as suspecta pompa de frana ca ramane in presiune, am verificat etieri si cilindri spate toate si lucreaza bine voi ce spuneti de unde ar fii problema ?

astept un raspuns va salut!
maho
Probabil pompa, de care ai ?
Costy2000
cu 4 conducte si ICP
maho
Ma gandeam la fabricant...
Incearca s-o schimbi cu una similara, facuta de un producator mai de doamne-ajuta (Comefin Arges, la mine sunt ok cilindrii si pompa de frana ai lor). Sau o desfaci, vezi ce nu functioneaza si repari/inlocuiesti.
Adrian_Boy
Samko la 220 de lei tongue.gif
La unix de reno 9 wink.gif

...scapi de probleme si daca mai vrei sa ti masina!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.