Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: niste probleme
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
aleecss
Salutare , este primul post , stiu ca majoritatea o sa ma critice ca nu am folosit functia search dar nu functioneaza , cel putin de la mine.
Am 2 "mici" probleme :
1.Frane : pedala de frana tine jos , daca trag frana de mana 3-4 "dinti" astfel incat sa nu mearga infranata tine sus.
-remedii: -?
2.Motorul are aproape 10000 km de cand a fost resegmentat dar scoate fum albastru . Stiu ca fumul albastru "vine" de la ulei si da , chiar consuma ulei .
Am masurat compresia motorului la rece si la cald : 13bar pe fiecare cilindru.
Problema este la cilindrul din dreapta delcoului , bujia se`nnegreste , se umple de calamina odata la 2-300 km iar motorul incepe sa mearga intrerupt . Totul se remediaza dupa schimbarea bujiei cu pricina.
Nu ma deranjeaza ca trebuie sa schimb bujia la anumiti km parcursi ci ma deranjeaza ca scoate fum , mult fum , mai ales daca o "forjez" las fum in spate mai ceva ca avioanele` de demonstratii .
Unde sa fie problema? avand in vedere ca motorul porneste foarte usor , fara complicatii atat la rece cat si la cald . Mentionez ca atunci cand motorul este rece nu scoate "pic" de fum.
-remedii: -? sa fie semeringurile de la supape?sa fie segmentii coxati?sau -?
Astept raspunsuri cat se poate de serioase , nu cum zic unii , domne , e dacie , daca nu scoate fum inseamna ca nu are motoru` pornit.



unsure.gif
r3d
1 vezi ca ai ferodourile dupa spate tocite,cauta pe la magazin sa cumperi doar ferodourile sau cumpara setu intreg cam 80 lei:).verifica si uzura tamburului sa nu fie uzat rau.iar cand montezi totu la loc regleaza distanta sabotilor asfel incat sa intre cat mai greu oala pa butuc dar totusi sa invarta.
2 inainte de toate verifica la cilindru respectiv daca ai scanteie sau cat de bogata e:).daca nu sa face o reductie din cate am auzit prin batrani ca sa pitesti bujia si nu ti le mai ineaca in veci.daca zici ca ai motoru segmentat e posibil sa fie cilindru oval sau uzat rau.segmenti cine tia facut motoru ti a aliniat cum trebuie?
Ciolanul
1-Pentru frine: regleaza distanta la saboti pe spate din excentrici, sa ai cursa libera cit mai mica.
2-Vezi si fisa bujiei respective. Masoara-i rezistenta, mut-o la alt cilindru, daca se "muta" si problema, schimba fisa.
aleecss
whitecar:
-multumesc , dar tot nu am gasit

r3d :
-ferodourile + tamburii i-am schimbat acum 3 luni si tot la fel se comporta
-motorul a fost facut in service , nu a scos fum in primii 2000 km , i-am facut rodajul 1000 km [max 3 pers + vmax 80km/h]

ciolanul:
-reglez distanta , tot la fel se comporta.
-am schimbat fisa + bujia respectiva
cata_unu1
Chiuloasa ai refacut-o?
Supapele calca bine in scaune?etanseaza perfect?
Ce ai schimbat cand ai refacut motorul?Camasile le-ai schimbat?
aleecss
cata_unu1 , daca motorul are compresie 13 barr eu zic ca-s in regula "piesele" mentionate de tine

burlacu marian
Si motorul meu consuma la 5000 Km de la inlocuirea setului motor - cam 1 l ulei la 500 Km, pentru ca nu am crezut ca este necesar inlocuirea semeringurilor de la supape. Dupa inlocuirea acestora nu mai completez de la un schimb la altul.
aleecss
la alea ma gandeam si eu ca ar trebuii schimbate
oricum ma bate un gand sa-i anulez un piston:)) daca o fii posibil
medelin
Ce ulei folosesti in motor?
aleecss
ulei romanesc , cred ca 10/40
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.