Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Schimbare comanda ambreiaj mecanic in hidraulic..
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
alin2007
Buna seara, deci cum scrie si in titlu,m-ar c-am bate gandul sa schimb comanda mecanica de la ambreiaj cu una hidraulica.Din cate am vazut ar fi nevoie de cilindru hidraulic de la pedala sau (doar el sau cu pedala cu tot inlocuit),conducta de fier, inlocuit vasul de lichid de frana cu unul care are prevazut un stut, si de rulmentu de presiune pt comanda hidraulica.S-ar merita investitia sau nu prea are rost? As fi vrut sa fac treaba asta pentru ca m-am saturat sa tot reglez ambrejul pentru motiv ca dupa reglaj dupa ce merg o saptamana doua se schimba iar locul unde incepe sa tina ambreiajul.Eu i-l fac sa tina mai jos, el dupa o saptamana tine iar mai sus spre sfarsitul cursei,parca s-ar intinde cablul.Plus ca daca atinga pedala de ambreiaj, chiar si 1 cm daca o apas gata a inceput sa decupleze.O seara buna!
neacsugabrie
Mai degraba schiba kitul de ambreaiaj.E pe duca.
http://www.daciaclub.ro/Reglaje-ambreiaj-s...t14340-s30.html
MyKe89
Se poate face, important e sa gasesti persoana potrivita.
alin2007
Multumesc pentru raspunsurile prompte.Masina are 50000Km si este din 2005,Logan 1.4,ma gandeam la varianta prezentata,dar cred ca cel mai corect este sa schimb kitul de ambreiaj si raman cu comanda asa cum e,nu mai ma apuc sa fac modificari.
Dsign
Daca ai 1.4, ia-ti ambreiaj de 1.6. Mai cumperi o volanta de 1.6 din dezmembrari (costa vreo 200 lei) si esti gata, ai un ambreiaj durabil.

Am facut deja treaba asta la vreo 3 masini si e ok, ambreiajjul de 1,6 este mai rezistent, Sachs produce un astfel de ambreiaj. Pentru 1.4 Sachs nu produce, doar ambaleaza piese Valeo...
razvanamza
eu am asa ceva, folosind piesele de transplant de la o supernova. singura piesa "de logan" este pompita de lichid, care este diferita la supernova. in rest s-a potrivit si rulemtnul hidraulic , si kitul de ambreiaj, si volanta.
Dsign
"Pompita de lichid" este de fapt cilindrul emitator, cel de la pedala. Se poate lua de la Logan DCI echipat cu asa ceva.
razvanamza
de acolo a fost luat, de pe un van dci. 5000km de atunci si condusul e un deliciu. singurul dezavantaj este dat de treptele ceva mai lungi, care fura din putere. Daaar, daca stii cum sa folosesti noile trepte mai lungi, iesi chiar in castig, mai ales la drum lung.

Cu ambreiajul de 215mm schimbarea din tr.1 in tr.2 este efectiv violenta, masina sare in sus si scartaie rotile motoare, atunci cand fac demaraje in tromba. cu ambreiajul de 180 schimbarea era ca la hidramate, lina si cu miros de ferodou smile.gif
IRONICK
QUOTE(razvanamza @ 22 May 2014, 18:37)
Cu ambreiajul de 215mm schimbarea din tr.1 in tr.2 este efectiv violenta, masina sare in sus si scartaie rotile motoare, atunci cand fac demaraje in tromba. cu ambreiajul de 180 schimbarea era ca la hidramate, lina si cu miros de ferodou smile.gif
*

Si eu cand ziceam ca loganu pleaca ca un fund de pe loc ...
Un disc de ambreiaj mai mare creste sensibil confortul la condus. Multe componente sunt supt dimensionate pe logan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.