Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 3 1.6 Dci Bose Edition
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3
ligrivis
In sfarsit astazi am luat masina, mi-a placut foarte mult ca design de cum am vazut-o si pana la urma mi-am indeplinit visul de a o avea.
Deci este un Megane 3 Station Wagon 1.6 Dci Bose Edition fabricat 11/2012, are acum cand am luat-o 85.000 km , a costat 12500 euro .
Am inteles ca masina a avut pret de catalog 26.000 de euro la care s-au adaugat ca optionale trapa electrica, scaune de piele electrice incalzite si camera Visio de asistenta , frana de mana electrica.
Am observat ceva interesant azi , am incercat sa o opresc si sa o las in viteze fara sa trag frana de mana dar se activeaza automat, daca apesi pe butonul start fara sa apesi ambreiajul nu porneste.
Am plecat de pe loc cu frana de mana trasa si am vazut ca se dezactiveaza automat.
Camera Visio in afara de faptul ca iti supravegheaza benzile pe care mergi iti schimba faza lunga automat cand vin masini din sens opus apoi dupa ce trec o schimba din nou in faza lunga asa ca poti lasa faza lunga noaptea si se schimba in automat.
Are o putere foarte mare motorul 1.6 dci imi place mult cum merge , consum undeva pe la 5%.
Ca dotari senzori parcare anteriori posteriori, sistem Bose cu 8 boxe+subufer, clima bizonala,camera video la mersul cu spatele, gps integrat tom tom, practic nu cred ca la Megane mai este ceva in plus ce se putea pune la anul 2012.
Desi nu as fi vrut neagra ci o culoare deschisa asa am nimerit-o.
Mi.au schimbat uleiul acum si o sa trebuiasca sa schimb filtrul de motorina si de aer, intretinerea o fac eu.
Sunt curios daca mai este cineva pe forum cu motorul ata 1.6 dci , este nou iesit si nu se stie cum va merge ma bucura distributia pe lant.
espacern
Frumos Break-ul!
Multi Km fara prea mari probleme.
Sunt cativa useri cu 1.6 DCI pe forum....chiar cumparate noi.
ligrivis
Atasez inca 2 poze facute azi in graba cu telefonul vad ca nici lentila nu ear asa curat si au iesit in ceata un pic. Acum am ramas si cu Megane 1 din cauza taxei ecologice nu cred ca o sa pot sa il vand o masina pe care am folosit-o 10 ani fara mari probleme , o sa incerc sa o mai uzez pana cade si sa protejez noua achizitie.
M/am bagat pe sib ea si are o clapa de obturare a gazelor pe evacuare care lucreaza cumva cu filtrul de particole, mecanicul mi-a recomandat sa nu folosesc ulei mai mult la schimbul de ulei din cauza filtrului de particole il poate strica mai mult ulei.
argon
Sub ce forma e taxa ecologica in Italia, si cat e?
dr_mKe
Super mișto !

wub.gif
damnatu
Superba, keyless, xenon?
Razvione
Foarte frumos! wub.gif
Sa il stapanesti sanatos!
ligrivis
Multumesc pentru urari. Nu are xenon , chiar ma bucura lucrul asta , dupe ce are atata electronica mai aveam o grija in plus. Keyless cred ca te referi la cardul care tine loc de cheie, da are card.
Ma deranjeaza filtrul de motorina pus intr-o pozitie imposibile sub aparatoarea de aripa. Apoi filtrul de ulei este cu cartus filtrant ca la VW si la schimbul de ulei o sa am de munca mai mult , preferam vechiul filtru Renault, intra 5,5 l ulei .
Ei dau intervalul de revizii uleiul la 30.000. km si filtrul de aer si motorina la 60.000 km eu cred ca o sa le fac la jumatatea km eventual ceva mai mult.
Atasez lista data de Renault italia. Interesant este faptul ca dau ca garantat pe toata durata functionarii motorului lantul de distributie deci lantul nu se schimba.
Chiar citeam ca senzorii de presiune din cauciucuri s-ar afla in valvele de la jenti , si ma gandeam cat ar costa acesti senzori sa ii fac alt set de cauciucuri de iarna, nu imi place sa le demontez la fiecare sezon. Un prieten imi spunea ca sunt scumpi senzorii incat nu merita investitia , care ar fi oare pretul lor ?
b06fcn
S-o satapanesti sanatos.
Keyless se refera la facilitatea de a se deschide si inchide masina fara sa operezi cartela, respectiv sa pornesti motorul fara sa bagi cartela in locasul ei.
In ceea ce priveste reviziile, la Laguna mea de 2.0 dci planul de service este la 20000 km, iar filtrul de motorina la 40000 km, eu schimb insa uleiul si filtrele de aer si ulei la fiecare 10000 km, pe cel de motorina l-am schimbat la 40000. Cred ca filtrul de motorina il poti schimba conform recomandarilor, insa pe cel de aer, mai ales daca vii si in Romania, schimba-l mai des, la maxim 20000 km. Uleiul la fel, nu-l lasa mai mult de 15000-20000 km.
Senzorii sunt undeva la 100 RON bucata la noi, SH desigur, plus cat o mai fi invataraea lor pe masina. Nu e nevoie insa ca la rotile de iarna sa ii ai, merge si fara.
Kilometri cu spor, e o masina buna si unul din cele mai misto motoare facute de Renault in ultima vreme.
ligrivis
Da pot porni masina si fara sa bag cardul in locasul sau, inca raman multe lucruri sa descopar la ea, am iesit cu ea acum sambata in rest de mers la servici am Megane 1.
Mai mergand acum cu ea am observat ca daca ma dau la ea mai sportiv sare consumul la 6% chiar m-a dezamagit asta uitandu-ma la consumul declarat 4%.
Daca merg cu viteza fixata la 100 ies undeva la 4.5% , motorul este sportiv dar parca are un lag pana isi ia un pic de turatie.
Multumesc pentru informatii in legatura cu servisarea , m-am lamurit si cu senzorii , o sa merg cu varianta fara , la gumele de iarna , imi era teama ca ramane ceva aprins la bord.
vladbobtm
Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!! In legatura cu senzorii de pe valve daca nu le montezi pe noile jante iti va ramane aprins martorul de presiune pneuri in bord. Aici in Italia cica(parerea aluia de la vulcanizare) se risca amenzi destul de nasoale daca te prind, in plus nu treci revisione 100% fara senzori din cate am auzit. Esti 100% sigur ca ai senzori pe fiecare roata? Eu de exemplu la Citroen nu am sistemul asta, la mine se citeste de la ESP daca masina se lasa mai jos intr-o zona mi se aprinde becul de pneu spart/dezumflat. Pretul unui senzor (daca ai sistemul acela pe fiecare valva) este undeva pe la 40-50 de euro.
ligrivis
Senzorii de presiune sunt in valvele rotilor, atasez manualul masinii. Am mai descoperit ca la scaune am 3 butoane pentru pozitia favorita a soferului. Ca impresii pana acum motorul are putere mare la o eventuala depasire. Ca parti negative as fi preferat o suspensie mai moale cum eram obisnuit cu vechiul Megane poate si din cauza cauciucurilor 205/50/17 simti un pic denivelarile .
Cauciucurile ce sunt pe masina sunt cele originale , Continental Premium Contact 5 , si nu mai au multa viata doar vara asta le mai tin apoi o sa scot rezerva noua si o sa caut inca 3 gume la fel sa fac un set nou.
Consumul acum este 4.8 % la un mers normal combinat cu depasiri in viteza, imi place cum tasneste cand ai nevoie de o depasire rapida.
Luminile diurne sunt puse foarte bine sub far , din punct de vedere estetic si util, nu imi place cum le-au mutat jos langa proiectoare la noul face lift de Megane.
vladbobtm
Pare bun consumul, dar e real, calculat de la plin la plin?
b76bgaarh
rezerva e pe 17?
ligrivis
Am verificat azi si rezerva este 205/55/16 cauciuc Michelin asa ca nu o sa pot folosi acest cauciuc asa cum mi-as fi dorit.
Atasez un pdf cu detalii despre acest motor , o sa vedem in timp cum sta si cu fiabilitatea performantele sunt foarte bune.
ligrivis
Dupa primii 1500 de km parcursi am un consum mediu de 5.1% la o medie de 58 km/h.
Ma declar foarte multumit am mers si cu 170 km/h am prins si ambuteiaje asa ca este un consum foarte bun.
Ma3x
Nu arata rau deloc deloc wub.gif .
Sa o conduci sanatos si fara probleme.

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor...75-130-dci.html
Nu ma pricep la motoare insa gasesc multe chestii "smart" dpdv tehnologie,
care arata ceva investitii serioase in inginerie pentru imbunatatirea performantelor dupa downsizing fata de (unii) competitori; nu e de mirare deci, de ce MBZ a cumparat de la Renault.
Mi se pare relevanta comparatia cu un 1.6TDCI de la VAG pe care il depaseste cu mult, apropiindu-se ca performante de actualul lor 2.0 TDCI de 150cp.

Ramane de vazut in timp si cat e de fiabila noua tehnologie.
ligrivis
M-am trezit ca am ramas fara placute spate , desi concesionarul trebuia sa imi dea masina in stare perfecta cred ca nu au controlat nimic.
M-am dua la ei avand un an de garantie si mi-au spus ca placutele de frana sunt consumabile si imi pot oferi doar manopera gratis , m-au programat dupa o saptamana dar eu nu pot sta o saptamana fara masina. Mecanicul lor imi spune sa nu umblu la placute ca frana este electronica si nu reusesc sa la reglez.
Imi iau inima in dinti si cumpar placutele , au costat 60 de euro TRW nu am gasit mai ieftine, sunt diferite decat cele cu frana normala. Le-am schimbat eu fara probleme se da roata jos apoi etrierul are 2 suruburi , cu presa se impinge cilindrul inapoi apoi remontare.
Am schimbat si filtrul de aer a costat 20 de euro Purflux , filtrul de motorina costa 70 de euro mi s-a parut prea scum il voi schimba in tara sper sa gasesc mai ieftin.
Atasez poze cu filtrul de aer pe el scria 1.5 dci nu stiu daca este la fel ma speriasem ca nu scrie si 1.6 dcidar vad ca a mers. Filtrul are un surub de 8 de demontat si 2 suruburi de surubelnita.
Interesant ca pe spate nu exista cablu ,electromagnetul pentru frana de mana este ptactic langa etrier si comanda se face cu un fir electric cu totul altfel decat ma asteptam cardeam ca exista cablu de frana de mana si electromagnetul trage cablu dar nu este asa. Este ceva gen fly by wire.
marksman
Nu cred ca este un electromagnet, ci un motoras, iar daca este ca si la Passat, e posibil sa se defecteze daca nu s-a dat comanda de retragere a parghiei inainte de schimbarea placutelor.
ligrivis
Daca nu ma pricepeam nu ma bagam sa schimb placutele am atasat poze cu placutele noi plus cele vechi.
Daca nu retrageam frana de mana nu reuseam sa scot placutele.
Am o problema pe o parte placutele erau la jumate si in partea cealalta au ajuns la fier , cand ma duc in tara o sa am timp sa reglez sa mearga uniform, nu imi dau seama ce are o sa incerc o aerisire a instalatiei.
R19/16v
Glisiere jegoase. Curata-le regulat si se vor toci uniform.
dr_mKe
Dacă uzura neuniformă o pui pe seama neaerisirii intalației și iei peste picior un sfat cu privire la modulul de comandă a frânei de mână pe etrieri ........................................
ligrivis
Dupa un drum de 500 km , o mica excursie la Val D'Aosta la Courmayeur si Gressoney mers cu 130 km/h pe autostrada apoi 30 km de urcat pe serpentine am iesit cu un consum foarte bun de 4,7% ma declar foarte multumit.
La 130 km/h are doar 2450 rot/min , motorul este foarte bine echilibrat nu are vibratii si se aude putin zgomot.
Sistemul Start and Stop functioneaza doar daca bateria este foarte incarcata , deobicei dupa pornirea motorului imi scrie ca este Indisponibil apoi se incarca si intra in functiune.
Ma gandesc ca nu stiu cat de bine ii fac motorului aceste porniri repetate, cand am facut cursuri de mecanica ma invatau ca uzura cea mai accentuata a motorului este la pornire cand uleiul nu este ajuns pe cilindri, acum vad ca nu mai conteaza. Dau scontat ca electromotorul este calculat sa tina pana la 300.000 km cu aceste porniri multiple, ramane de vazut.
sergiu.romanessi93
Arata foarte bine masina. Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea.
MuciX
QUOTE(ligrivis @ 21 Apr 2015, 22:58)
cand am facut cursuri de  mecanica ma invatau ca uzura cea mai accentuata a motorului este la pornire cand uleiul nu este ajuns pe cilindri, acum vad ca nu mai conteaza.
*


Inca mai conteaza, doar ca nu e acelasi lucru aici. La start/stop nu apuca sa se duca uleiul in baie, ca la o pornire "la rece".
vladbobtm
Daca ai Start/Stop de tip normal fara recuperarea energiei cinetice cand incetinesti/franezi sistemul Start/Stop va merge destul de rar mai ales daca bateria va sta sub 75% din capacitate sau mai putin, nu sunt sigur. Si la mine Start/Stop nu functioneaza imediat de cat dupa ce fac minim 1 sau 2 km probabil pentru motivele care le-ai zis mai sus, ca sa ajunga uleiul pe cilindri. Eu oricum folosesc sistemul fara probleme.
Electromotorul este special conceput pentru Start/Stop stai linistit.
ajaccio83
Stau si ma uit la consumul tau in regim de autostrada 4,7%. Este extrem de bun.Eu cu 1.6 tdci scot acest consum doar pe Dn-uri maxim 110km/h. Daca intru pe autostrada creste spre 5.2 - 5.3%.
vladbobtm
Probabil consumurile le pune de pe CdB, de obicei consumul real, la mai toate masinile este cu 0,5-0,7 litri/100 km mai mare.
ligrivis
Consumul de care vornesc este cel din cb daca mint ei atunci mint si eu.
Aici alimentez mai mult cu bani la distributori automati si atunci nu pot face test de la plin la plin trebuie sa am grija sa nu pun mai multi bani decat incape in rezervor.
Acum sunt la Roma si am facut un drum de 600 km in autostrada cu 110-120 cu Megane 1 1.9 dci si am acum pe cb 4.3% pentru cine vrea sa creada. Am luat masina veche in delegatie caci nu cunosc locurile si nu vrau sa risc in plus conduc si colegii mei.
ligrivis
Intre timp am ajuns la 89.200 km . Am mers un drum la Monte Carlo si pe autostrada i-am fixat viteza la 150 km/h apoi am lasat-o balta cand am vazut ca consumul mediu a urcat la 6.7% nu ma asteptam sa consume asa mult la viteza aia. Pana la urma am ajuns acasa cu un consum de 5.1%
dupe ce am revenit la 130 inclus 2 ore de coada pe autostrada.
Ca impresii dupa primii 4000 km condusi motorul este silentios la 130 km/h face condusul o placere.
Sistemul Bose se aude excelent este unul dintre cele mai bune pe care le-am auzit imi place foarte mult .
La viteza mare pe autostrada filtreaza bine orice denivelare , prin oras este oarecum rigida la trecerea peste denivelari.
Am mers si cu trapa deschisa dar ma deranjeaza zgomotul de aer deci nu vad utilitatea atunci cand ai aer conditionat automat poate pentru cei ce nu suporta aerul . Dar intradevar se vede cerul frumos si din scaunele din fata si din spate . are si in spate geam deasupra.
Inca nu m-am obisnuit cu Start and Stop uit sa il dezactivez la pornire si la cea mai mica oprire motorul se opreste as fi vrut sa am o optione de dezactivare permanenta.
djcristi
consumul e normal pt acea viteza.

cu start&stop, asa este la orice producator auto, se dezact doar temporar.
cosmin_2300
QUOTE(ligrivis @ 7 Jun 2015, 22:29)
[...] pe autostrada i-am fixat viteza la 150 km/h apoi am lasat-o balta cand am vazut ca consumul mediu a urcat la 6.7% nu ma asteptam sa consume asa mult la viteza aia.
*


Tu chiar credeai poveștile că la 150 km/h consumă 5,5% și la 90 km/h consumă 3%? Consumul este chiar ok. Ca și comparație, Opel Astra H (cu motorul de 1.7 CDTI - 101 cp) consumă aproape 8% la 170 km/h pe tempomat.
djcristi
o sa ramai uimit dar la 90 chiar atat consuma un 1.5dci, la viteza asta se exprima si consumul extraurban in specificatiile masinilor. Hai un maxim de 3.5%

ligrivis
Am schimbat filtrul de motorina este mult mai complicat decat la Megane 1 1.9 dci cu care eram obisnuit.
In primul rand se da roata jos apoi se da plasticul ce acopera roata, atasez poze pentru a intelege mai bine.
Filtrul de motorina are un senzor de apa sau mizerie si trebuie sa fii atent cand schimbi garniturile are 3 garnituri de dimensiuni diferite si busonul de jos a patra garnitura.
Furtunele de intrare si iesire a motorinei ies foarte simplu prin apasarea unui buton de plastic.
Nu a trebuit sa amorsez filtrul are pompa electrica in rezervor .
Sunt curios daca acest filtru este folosit pe alte motoare Renault deoarece scria ca merge si pe 1.5 Dci si 1.9 Dci dar nu stiu daca este adevarat.
Filtrul a costat 55 de euro este cam scump aici in Italia sper sa gasesc mai ieftin la noi cu conditia sa nu fie manarit.
madhorsefuzzy
Ceva impresii dupa schimbare? Sau nimic notabil?

Ai desfacut vechiul filtru de curiozitate?
ligrivis
Inca nu am iesit cu masina sa imi dau seama daca trage mai bine , singura curiozitate este ca a pornit din prima fara sa aerisesc nimic. Filtrul vechi era original scria Renault pe el , am vrut sa schimb filtrul sa plec de la zero caci cred ca ultima data a fost schimbat la revizia de 60.000 km deci a mers 30.000 km.
djcristi
nu se schimba greu, la toate se schimba pe la protectia de la roata.

parerea mea ca nu trebuia sa pui acel filtru aftermarket, este mai scump decat cel de origine care este 190-210ron. Bine , astea sunt preturile in RO, vad ca esti in Italia, nu am idee care sunt acolo.

Filtrul este doar pt 1.6dci dupa cod, pt 1.5dci tot euro5 de meg3 este similar ca aspect dar este alt cod.

Nu are senzor de apa, are doar un incalzitor (tubul acela care intra in el).
b76bgaarh
imi plac jantele.
djcristi
QUOTE(ligrivis @ 27 Feb 2015, 23:26)
Interesant este faptul ca dau ca garantat pe toata durata functionarii motorului lantul de distributie deci lantul nu se schimba.
*



nu te lua dupa recomandarile lor, asa ziceau si alti producatori auto si dupa ce au vazut ca picau au pus termen de 150k pt kitul de lant wink.gif
ligrivis
Aveam cauciucurile pe fata uzate in laterale si am facut convergenta m-a costat 20 de euro aici in Italia la Dallera Gomme Doream sa vad cauza acestei uzuri neuniforme dar am descoperit ca era o abatere minora si probabil vechiul proprietar a mers cu cauciucurile lasate.
Mi-au spus ca nu mai merg cauciucurile vechi asa ca am comandat altele Pirelli in oferta vin 270 de euro 2 bucati o sa le schimb urmatoarea sambata. Vreau sa trec masina pe numere romanesti asa ca o pregatesc sa fie ok cand vin in august in tara.
Acum am consumul la 4.8% foarte bun la viteza cu care merg, cred ca punctul forte al acestei masini este sistemul Bose care imi place din ce in ce mai mult.
djcristi
QUOTE(ligrivis @ 27 Feb 2015, 01:42)
Deci este un Megane 3 Station Wagon 1.6 Dci Bose Edition fabricat 11/2012,
*



defapt e mai veche: nr fabr: E463104 , fabr 04.2012 in Spania pt Italia
aditza579
QUOTE(ligrivis @ 27 Feb 2015, 01:42)
In sfarsit astazi am luat masina, mi-a placut foarte mult ca design de cum am vazut-o si pana la urma mi-am indeplinit visul de a o avea.
Deci este un Megane 3 Station Wagon 1.6 Dci Bose Edition fabricat 11/2012, are acum cand am luat-o 85.000 km , a costat 12500 euro .
  Am inteles ca masina a avut pret de catalog 26.000 de euro la care s-au adaugat ca optionale trapa electrica, scaune de piele electrice incalzite si camera Visio de asistenta , frana de mana electrica.
  Am observat ceva interesant azi , am incercat sa o opresc si sa o las in viteze fara sa trag frana de mana dar se activeaza automat, daca apesi pe butonul start fara sa apesi ambreiajul nu porneste.
Am plecat de pe loc cu frana de mana trasa si am vazut ca se dezactiveaza automat.
Camera Visio in afara  de faptul ca iti supravegheaza benzile pe care mergi iti schimba faza lunga automat cand vin masini din sens opus apoi dupa ce trec o schimba din nou in faza lunga asa ca poti lasa faza lunga noaptea si se schimba in automat.
Are o putere foarte mare motorul 1.6 dci imi place mult cum merge , consum undeva pe la 5%.
Ca dotari senzori parcare anteriori posteriori, sistem Bose cu 8 boxe+subufer, clima bizonala,camera video la mersul cu spatele, gps integrat tom tom, practic nu cred ca la Megane mai este ceva in plus ce se putea pune la anul 2012.
Desi nu as fi vrut neagra ci o culoare deschisa asa am nimerit-o.
Mi.au schimbat uleiul acum si o sa trebuiasca sa schimb filtrul de motorina si de aer, intretinerea o fac eu.
Sunt curios daca mai este cineva pe forum cu motorul ata 1.6 dci , este nou iesit si nu se stie cum va merge ma bucura distributia pe lant.
*


Fluence ph2 1.6 dCi, luat de nou. Raportez ca la 52 de mii de km (luat in octombrie 2013) nu are absolut nicio problema, trage ca in prima zi si la toti cei 130 de cai putere iar consumul este perfect. Pentru mine, pana acum, motorul acesta a demonstrat tot ce a spus producatorul ca face. Sa o folosesti cu placere, foarte frumoasa masina!
ligrivis
Ma bucur ca mai sunt persoane cu acelasi motor o sa vedem in timp cum va merge , este un motor nou si nu se stie.
Am cumparat doua cauciucuri noi pe fata voiam Pirelli dar au gresit comanda si am pus 205/50/17 Bridgestone Turanza T001 XL 93W au costat 270 de euro.
Imi pare rau ca am aruncat vechile cauciucuri originale dar erau consumate doar in laterale si nu cred ca treceam revizia cu ele.
Consumul masinii vad ca e stabilizat undeva la 5%
Lord Hades
Pfff vezi mare grija la gropile din Ro. 50ul ala nu e frate bun cu craterul.
ligrivis
Am facut primul drum mai lung cu masina si sunt foarte multumit de consum si de tinuta de drum.
Am plecat la 5.30 din Italia si am ajuns la 2.30 in Romania acasa in Bucuresti , ajungeam mai repede dar am stat o ora blocat intr-un ambuteiaj provocat de un accident.
Pot spune ca ii place cam la 150 km/h si am calcat-o unde se putea dar mai cu frica de amenzi am lasat-o si la 130.La 150 am 2800 rot/min motorul nu sta foarte accelerat.
In Romania am ajuns obosit asa ca am lasat-o moale cu viteza nu m-am riscat in depasiri si am mers cu viteza coloanei de masini doar pe autostrada am mers pe la 140-150.
Ma asteptam sa consume mai mult la viteza cu care am mers dar nu a urcat mai mult de 5.6 apoi mersul in tara mai lent a facut sa ajung la 5.3. Motorul asta este best buy in opinia mea este mai economic dexat cel de 1.5 de 1.9 nu mai vorbim.
Imi place cum au facut intrarea in tara pe autostrada la Nadlac un mare pas inainte, Bucurestiul il gasesc foarte frumos.
Acum vreau sa ii pun o alarma cu pager , in Italia nu ma preocupa dar aici mi se pare mai periculos. Pentru cine are o idee unde se poate pune orice idee este binevenita.
korn
Nu fura nimeni masini frantuzesti in Romania. Arunci cu banii pe geam. Incearca sa nu lasi nimic apetisant inauntru si este sufficient. Oricum, draguta masina, nu cred ca va putea, totusi, sterge bucuria mea atunci cand am scapat de Renault.
clr
Faptul ca nu sunt atat de cautate nu inseamna ca nu se fura. Au patit-o din pacate chiar si colegi de-ai nostri de forum sad.gif

http://www.reno.ro/Si-Megane-ul-Se-Fura-t41705.html
http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=277439&st=0
http://www.reno.ro/-excl-FURT-RENAULT-MEGANE-t162162.html

Si au mai fost exemple pe forum.
ligrivis
Am o experienta neplacuta cu Megane 1 cand mi-au furat oglinzile asa ca alarma am pus-o mai mult pentru astfel de evenimente. Nu crd nici eu ca Renault are mare cautare la hoti de masini.
ligrivis
Pana la urma am reusit sa o inscriu pe Romania , a durat o saptamana cu toate actele , Rar-ul costa 450 lei, taxa de mediu costa 168 lei, asigurarea m-a costat 680 lei pe tot anul spre surprinderea mea am plecat de la zero desi am masina fara accident de mai bine de zece ani
Am facut o mica excursie in tara si am iesit un consum mai mare decat cel cu care am venit din Italia 5.5%, in Bucuresti am 8.4% mai mare decat aveam cu Megane 1 dar merg mai sportiv cu ea motorul te trage sa mergi mai in viteza .
Alarma pe care am pus-o este fara senzor de perimetru asa cum as fi dorit caci acesta dadea erori asa ca a fost scos. oricum pot folosi keyless daca vreau si masina se inchide fara alarma sau telecomanda pager si atunci se armeaza alarma.
djcristi
QUOTE(ligrivis @ 20 Aug 2015, 17:12)
asigurarea m-a costat 680 lei pe tot anul spre surprinderea mea am plecat de la zero desi am masina fara accident de mai bine de zece ani
*



e normal sa plece de la 0 , bonusul este per masina nu per persoana, si daca schimbi proprietarul masinii respective, tot de la 0 pleaca.

Cu alarma e cum ti-am zis, daca doresti pager nu mai poti descuia masina din keyless, defapt poti dar suna alarma smile.gif)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.