QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 2 Mar 2015, 20:55)
Buna Seara! Intai de toate sa ii fac prezentarea doamnei, este o Dacie 1310 model 1984, pe scurt o frumusete. Nu are absolut nicio modificare -chestii aftermarkert- clasica pur sange. Problema este ca dansa sta in garaj de 10 ani si m-am gandit sa o scot din nou la aer anul acesta dar as vrea sa o si pornesc Aici am nevoie de ajutorul vostru. Cu ce as putea incepe aceasta operatiune? Eu m-am gandit bineinteles la un acumulator nou -nu cred ca cel care a fost folosit ultima data mai este functional, sau se poate incarca- ulei -cam cat?- bujiile cred ca merg cu dupa o curatare si benzina -la fel, cam cat?-. Daca va porni -si cred asta- se pune a doua problema, pe romaneste spus, merita sa se bage bani in ea, preturile pentru a circula cu ITP-ul luat sunt accesibile? Mentionez ca ea nu a avut probleme tehnice cand a fost bagata in garaj acum 10 ani, singura "buba" a fost o pana de cauciuc. Acum stiu foarte bine ca pentru a circula, are nevoie de chestii noi, cum ar fi consumabilele, franele refacute, cred ca si evacuarea + radiatorul. Deci astept parerea voastra
!
*o mica mentiune, nu are absolut nicio pata de rugina!!!!*
sal
, faina masina_ s-o stapanesti cu incredere
acum sa-ti zic ce ai de facut
asemenea tie, am fost eu , am luat si eu una care a stat 7 ani in garaj
si am intervenit aici ca sa -ti zic ce i-am facut eu
1- pompa frana , am inlocuit-o
de ce?
ptr ca cand am apasat-o s-a dus la fund si acolo a ramas
am demontat-o , dar nici o sansa de reparare, era ruginita complet
2- etrierele, amandoua demontate, inlocuit garnituri si pistoane+ acele 2 furtune , va dati seama ca erau crapate de atata timp, surpriza ferodouri fartec, uzura cred 15 %
3- pe spate sabotii erau aproape noi, dar la fel garniturile si pistonasele ruginite, deci iar operatie de inlocuire cele 2 pistonase si garniturile receptoare, noi, piesele toate sunt piese din stocul meu propriu, , cablul de frana de mana, inlocuit ca era ruginit
4- automat am inlocuit si lichidul de frana cu unul nou, si am aerisit, si am rezolvat cu franele
franele au iesit super ok, doar cat ating frana masina se opreste
5- la motor am golit ce era acolo, am luat 3 litri ulei romanesc, am pus un filtru de buzau nou, si am mers cu ea 1 saptamana, dupa care am luat 1 ulei nou, ARAL , solutie de curatit motorul, filtru man , si acum sunt fff multumit
6- cauciucurile, desi aveau crampoane, erau scoapte de vreme, chiar 2 erau cu boalfa, bateau la viteza mare, asa ca le-am inlocuit pe toate 4
7-la bucse, pivoti nu era nevoie nu au joc si sunt nituiti inca, deci sunt originali
8-in compartimentul motor schimbat toate furtunele, nu mai prezentau garantie, erau chiar crapate, si sa nu mai zic ca am dat jos si rezervorul benzina l-am spalat, dar atentie , acolo sunt doua coturi furtune , care la randu-i unu din ele era crapat
deci inlocuit ambele furtune cot, si spalat rezervor
9-pe sub masina ,am dat cu spray special care , dupa ce am curatit masina , am degresat-o am dat cu acel spray, cica mananca rugina si protejeaza tabla, de la BAUFIX
asta a fost asa ca sa protejez masina
10- vopseaua, este originala , gri metalizat
interiorul masinii super stare, aici am montat radio cd si boxe portiera, apoi alrma cu inchidere centralizata, geamuri electrice, aprindere gotronic cu senzor, si senzori parcare
11- am vopsit spoilerele, am inlocuit farurile, sticlele spate, si acum e ca noua
deci acum sincer ma mandresc cu ea, stiu ce i-am facut si pot merge cu incredere cu ea, nici de RAR, nu-mi e frica, ptr ca corespunde 100 %
asa , ca daca ai urmarit la mn, cam asta tre sa faci sa fii in sigurantza
daca vrei poze o sa ti mai arat