Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 in garaj de 10 ani
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3
Daciotul_98
la km aia dupa cum am spus trebuie sa aiba sigilii (vopsea pe filete) pivoti nituiti, broaste usi ca noi...pedala de acceleratie noua
Mein Herz Brennt13
Victoria au fost scoase si puse la pastare tocmai din acest motiv biggrin.gif. Avem si capacele! Pe ea sunt Debica parca :-?
Adrian Frigo
post-336-1110552475.gif de ce a apărut postul cu întârziere??? huh.gif on topic:tu crezi că acele cauciucuri de victoria mai prezintă siguranță în funcționare?nu prea excl.gif
Mein Herz Brennt13
Cu intarziere? Scuze, nu sunt aici permanent. Sunt constient, dar ele sunt si banuiesc ca pot fi reconditionate.
Adrian Frigo
post-336-1110552475.gif M-am referit la postul meu.on topic-cred că te-ai gândit la reeșapare,dar procedeul ăsta merge la cauciucurile de o anumită vechime și uzură :excl:dacă sunt coapte astea de victoria să le păstrezi ca amintire a ce-a fost odată RO_flag.gif
Maniak22
QUOTE(Chelariu Adrian @ 14 Mar 2015, 00:01)
post-336-1110552475.gif M-am referit la postul meu.on topic-cred că te-ai gândit la reeșapare,dar procedeul ăsta merge la cauciucurile de o anumită vechime și uzură :excl:dacă sunt coapte astea de victoria să le păstrezi ca amintire a ce-a fost odată  RO_flag.gif
*



Clar. Dupa 5 ani chiar si daca le pastrezi de noi in dulap numai sunt bune. Sunt periculoase deoarece cauciucul, prin imbatranire, isi modifica proprietatile, devenind in multe cazuri foarte dur, chiar casant. Nu ai vrea sa pui o frana iarna cu ele. Deci din pacate pot sa le arunci linistit sau sa le pastrezi ca amintire.
roby_1300_rap
cu danubienele astea am luat masina , dar inafara de exponat nu mai is bune de absolut nimic , mai au carne pe ele , da is nesigure smile.gif
[attachmentid=1627985867] [attachmentid=1627985868]

cauciucurile intra la capitolul consumabile deci si prin urmare nu se pot reconditiona excl.gif
Maniak22
QUOTE(Chelariu Adrian @ 14 Mar 2015, 00:01)
post-336-1110552475.gif M-am referit la postul meu.on topic-cred că te-ai gândit la reeșapare,dar procedeul ăsta merge la cauciucurile de o anumită vechime și uzură :excl:dacă sunt coapte astea de victoria să le păstrezi ca amintire a ce-a fost odată  RO_flag.gif
*



Clar. Dupa 5 ani chiar si daca le pastrezi de noi in dulap numai sunt bune. Sunt periculoase deoarece cauciucul, prin imbatranire, isi modifica proprietatile, devenind in multe cazuri foarte dur, chiar casant. Nu ai vrea sa pui o frana iarna cu ele pe ghetus. Deci din pacate pot sa le arunci linistit sau sa le pastrezi ca amintire.
sorin105
Cam asa arata o masina stata de peste 10-15 ani,dar a fost ingrijita,se pornea motorul de 2-3 ori pe an si misca in fata si in spate,are in jur de 70k-80k,vopsea originala cu mici retusuri la o usa.
Adrian Frigo
ohmy.gif Ce comori găsesc unii..... ph34r.gif așa da up.gif
Mein Herz Brennt13
Foarte fain Sorin biggrin.gif! Eu nu am putut sa o mai pornesc dupa ce am ramas fara baterie in 2006 sad.gif. Stiu ca luam cheia pe ascuns si turam putin motorul cand nu era nimeni in preajma. Dar bateria a murit de tot intr-o iarna si ulterior a fost scos si carburantul din rezervor. Daca aveam varsta de acum, nu ajunea ea sa stationeze atat dry.gif

14 Mar 2015, 22:14:
Da, cauciurile Victoria si capacele au fost puse la pastare de unchi miu.
Adrian Frigo
Până la urmă te-ai lămurit ce este de făcut cu cauciucurile de victoria? post-336-1110552483.gif
Mein Herz Brennt13
Expozitie tongue.gif
maho
QUOTE(Maniak22 @ 14 Mar 2015, 00:48)
Clar. Dupa 5 ani chiar si daca le pastrezi de noi in dulap numai sunt bune. Sunt periculoase deoarece cauciucul, prin imbatranire, isi modifica proprietatile, devenind in multe cazuri foarte dur, chiar casant. Nu ai vrea sa pui o frana iarna cu ele pe ghetus. Deci din pacate pot sa le arunci linistit sau sa le pastrezi ca amintire.
*


Nu neaparat. Victoria, la vremea lor, au fost niste cauciucuri all-seasons bune, care si-au facut treaba mai mult timp decat cele ieftine moderne. Ca dupa un nr. de ani sunt ceva mai rigide, da, dar casante in nici un caz.
Daca au striatiile bune (> 4-5 mm), si n-au crapaturi sau galme, mai pot fi folosite ocazional, pana la o cheltuiala de 4 noi. Pe ghetus nu faci mai nimic nici cu unele noi, deci... daca se merge decent (si nu "la limita", ca oricum limitele daciei sunt mai mici), pot fi folosite si astea, cum am zis; acu' vreo 3-4 ani, pana sa-mi iau actualele Debica, am mers cu Victoria (vechi de ... peste 10 ani) iarna la drum lung, inclusiv o portiune cu sleauri de gheațã, dar am mers decent, fara s-o forțez, si n-am avut nici o problema, nici un derapaj, au fost stabile. Deci, din punctul asta de vedere, nu-i o tragedie, si nici nu-s batuti in cuie cei "5 ani".
De aruncat nu-s, clar, daca mai au profilul bun.
Adrian Frigo
Nu-l mai încuraja la astfel de acte de teribilism excl.gif la ce condiții de trafic sunt nu cred că se merită nono.gif nu cred că mai pot asigura condițiile de frânare față de unele noi .DA,la vremea lor au fost niște cauciucuri foarte bune.astea de victoria sau după caz danubiana ar merge folosite spre exemplu la o expoziție ph34r.gif nu uita SIGURANȚA ÎNAINTE DE TOATE!!!
maho
Cred ca n-ai citit atent ce-am scris, si-ai interpretat greesit; nu l-am incurajat, dar n-am incurajat nici exagerarile de gen "5 ani = kaput" si "casant"; uite-asa aratau cele de care-am zis, si nu erau nici casante, nici n-am derapat cu ele iarna (normal ca n-am mers cu suta, pe ghiata): [attachmentid=1627986117]
N-a vorbit nimeni de franare "la limita", iar siguranta in trafic nu sta doar in cauciucuri.
Adrian Frigo
Ba am citit ce ai scris,afirmația cu ”5 ani ”nu-mi aparține și întradevăr o frânare eficientă depinde și de alți factori dar contactul cu solul o au CAUCIUCURILE excl.gif Pentru cât costă în prezent un set de cauciucuri de doamne ajută noi nu-i văd rostul... sad.gif am și specificat,ele pot fi folosite dar nu mai prezintă siguranță și eficiența de frânare ca unele noi....

15 Mar 2015, 21:33:
acum fiecare face cum crede de cuviință mai bine... wink.gif mi-am exprimat opinia personală,n-am dat cu parul
maho
QUOTE(Chelariu Adrian @ 15 Mar 2015, 19:31)
astea de victoria sau după caz danubiana ar merge folosite spre exemplu la o expoziție

Iar la expozitie ii sugerezi sa mearga pe platforma, din motiv de cauciuc Victoria ?

QUOTE(Chelariu Adrian @ 15 Mar 2015, 21:29)
afirmația cu ”5 ani ”nu-mi aparține

Nici n-am zis asta.
QUOTE(Chelariu Adrian @ 15 Mar 2015, 21:29)
contactul cu solul o au CAUCIUCURILE excl.gif Pentru cât costă în prezent un set de cauciucuri de doamne ajută noi nu-i văd rostul...

Contactul il au cauciucurile, si, in prezent, un set de gume noi il costa cam cat jumate din valoarea actuala a masinii.
QUOTE(Chelariu Adrian @ 15 Mar 2015, 21:29)
ele pot fi folosite dar nu mai prezintă siguranță și eficiența de frânare ca unele noi....
mi-am exprimat opinia personală,n-am dat cu parul

N-am zis ca -s la fel de bune ca unele noi. Am zis ca am mers cu ele, si n-am avut nici o problema; in plus, am fost oprit in trafic de r.a.r., a fost ok, n-au comentat nimic, desi era evident ca-s la "vanatoare"; la fel, i.t.p.-uri luate cu ele (unde, printre altele, se verifica si franarea...).
Tot o opinie personala, bazata pe experienta proprie, nu a altora.
Cam atat, eu ma opresc aici, intelege fiecare ce vrea. smile.gif
Adrian Frigo
Nu știu cum este în alte părți ale țării dar eu când am fost la RAR la ITP s-au legat de de cauciucurile mele continental folosite doar un sezon că vezi domne” sunt uzate și mi-au dat frumușel respins că n-am vrut să le dau șpagă deși mașina corespundea din punct de vedere tehnic 022.gif până nu le-am schimbat și stat pe capul lor n-au vrut să mă treacă...mama lor de---------- gun3.gif deci eu am făcut afirmația de sus tot pe baza experienței personale și dorind să atrag atenția colegului cu pricina cam cum stă treaba la noi în județ cu rar-ul mellow.gif am mai spus și o mai repet:fiecare face cum crede de cuviință că este mai bine pentru el! smile.gif că doar nu o să-l oblig eu să pună cauciuc de X sau să meargă fără cauciuc la roată doh.gif De aia este forum să ne exprimăm opiniile(pertinente) și în funcție de acestea să se tragă o concluzie și fiecare să ia o decizie în ceea ce îl privește.Cred că ajunge cât am spus că deja devine offtopic ph34r.gif apropo,dacă trebuie să cumpăr un set de gume noi nu mai cumpăr că sunt mai scumpe ca mașina în sine? wacko.gif radmasa.gif


a,ce am uitat să specific este faptul că,cu un cauciuc victoria care a făcut bau la 50 km/h era să facă taicămeu accident death.gif pur și simplu s-a făcut bucăți deși era necopt și cu carne pe el așa că.....SAFETY FIRST!!! excl.gif
maho
QUOTE(Chelariu Adrian @ 16 Mar 2015, 21:21)
apropo,dacă trebuie să cumpăr un set de gume noi nu mai cumpăr că sunt mai scumpe ca mașina în sine? wacko.gif  radmasa.gif
a,ce am uitat să specific este faptul că,cu un cauciuc victoria care a făcut bau la 50 km/h era să facă taicămeu accident  death.gif pur și simplu s-a făcut bucăți deși era necopt și cu carne pe el  așa că.....SAFETY FIRST!!! excl.gif
*


Daca ai avea o dacie in starea actuala a masinii initiatorului, deci la stadiul de strangere de sfaturi si stergerea prafului de pe ea (deci nici macar inceputul unei restaurari costisitoare), ai lua 4 cauciucuri noi ? Nu cred.
Exact cum banuiam, experienta ta legata de cauciucuri Victoria se bazeaza pe altii, nu pe ce ai condus tu cu cauciucuri de-astea (sa nu ma-ntelegi gresit: nu-i nimic rau in faptul ca ai 20 de ani, permis de maxim 2, si conduci Logan, deci exclus gume Victoria). Sa ghicesc: anvelopa care i-a explodat tatalui tau era cu camera, nu ? Pai asa face orice roata in cazul asta, nu doar vechiturile de care vorbim.
Despre experientele de la r.a.r., daca cauti putin vei gasi o intreaga poveste urata (a mea, cu cei de-aici), deci ai vostri-s mici copii...
Daca omul zice ca au fost puse "la pastrare", ar fi de vazut o poza cu starea lor actuala.
Daca ar fi sa aleg, in conditii de ploaie/ninsoare, intre un Victoria ca cel din poza pusa de mine, si un Continental ajuns "slick" de uzura, l-as lua pe primul (dar fara camera, daca-mi permite janta), si n-as merge tare. Si ale mele au fost imperecheate un timp cu camere, din motiv de janta.
Adrian Frigo
Deci pe rând: 1)roata cu cauciucul respectiv era fără cameră adică ”tubeles”și eu eram cu taicămeu în mașină la momentul respectiv deci nu vorbesc din cărți dry.gif 2)cauciucurile continental nu erau deloc”slick de uzură”dacă vrei pot pune poze wink.gif 3)cât despre experiența de la RAR pe care am avut-o cu renaultul (nu cu loganul )am vrut ca colegul să-și facă o idee despre cum merge treaba pentru că mai devreme sau mai târziu și el ajunge pe acolo(că este tot din același județ) și dacă nu vrea să obțină rar-ul cu șpagă n-are ce căuta cu cauciucuri victoria din alea”puse de la păstrat” 4)pe viitor urmează să ”pescuiesc”o franțuzoaică deci o să trec și eu prin ce trece colegul 5)când vine vorba de siguranța mea NU MĂ JOC chiar dacă nu este buget pentru alte gume 6)îți respect opinia pentru că nu am experiența de șofat pe care o ai tu(cred)și dacă ai trece printr-o experiență ca asta cred că ți-ai schimba părerea despre cauciucurile vechi unsure.gif dar repet fiecare om face cum crede mai bine de cuviință pentru el! biggrin.gif acum fiecare trage concluziile și înțelege ce vrea sleep.gif și propun să terminăm cu astfel de polemici că stricăm topicul inițiatorului și nu aș vrea să văd că îl închide sau nu mai postează din cauza asta sau mai rău să fim amendați de moderatori!!!gata,eu am încheiat subiectul cu gumele dry.gif
Mein Herz Brennt13
Am fost azi in cautarea cauciucurilor prin garaj/magazie si nimic..o veste foarte proasta, au fost aruncate acum 2 ani de bunici fara sa stie nimeni. Au ratat doar unul, l-am gasit aruncat in spatele curtii, starea e destul de buna, nu este tocit..dar faptul este consumat in totalitate. In schimb, garajul este plin de 8 cauciuri Debica uzate la maxim, pe care ei le-au considerat bune..

17 Mar 2015, 19:19:
Singura veste buna, am 8 capace clasice in stare faina + 2 jante "nepatate" happy.gif
Mein Herz Brennt13
Puneti si voi poze cu masiniile? smile.gif
Taxon
Salutari si de la mine, mein Herr Herz, posesor de "patrunjika" ceva mai batrioara decit a ta, 1300 cu elemente de 1310, fix si exact aceeasi culoare.
La fel si eu, pindesc sa fac rost de o geana de timp sa repornesc "patrunjika", aflata de vreo 6 ani nemiscata in garaj ...
deceneu32
Arata bine masina!Felicitari!Imi place culoarea! smile.gif
oanadenisa
Exact la fel am avut si eu dacia.Felicitari ca ai initiativa ptr.a o aduce la viata.
Mein Herz Brennt13
Salutari prieteni! Astazi tocmai am intrat cu nasul prin motor. Am inlocuit:fitru aer,ulei -era foarte bun cel din bloc,si am considerat ca pentru o pornire nu este necesar nou-,calbu acceleratie nou + arc -avea joc urat pedala- carburatia curatata. Dupa incep sa apara problemele. Conectam bateria, scoatem furtunul de la pompa de benzina -nu am bagat benzina in rezervor fiindca am decis sa nu fortam pompa sa traga dupa o perioada asa lunga de uscat nu stiam daca va functiona cum trebuie- punem furtunul in canistra si dam din parghie sa pompam pana constatam ca pompa pierde MULT.. sleep.gif. Am zis ca macar sa o pornim -scopul de azi era sa o scoatem la plimbare pe drum agricol- conectam bateria, la a doua cheie iese acidul din baterie...mare noroc am avut ca nu a busit. Ulterior am constatat ca trebuia sa deconectam demarorul -fiind cel mai mare consumator a solicitat bateria fiind intepenit si necuratat-. Acum va trebuie sa il scoate si sa il curatam -ori nou sau SH- aceeasi poveste cu pompa -membrana noua si capac-.
Avem si parti bune,rugina 0 pe sasiu si partile importante -prezenta doar pe o aripa si pr paguri- motorul in stare buna, franele le vom aerisi si schimbat tot -furtune garnituri etc-
Astept sugestii!!! biggrin.gif

<span class='edit'>4 Jul 2015, 20:51:</span>
[attachmentid=1627999847]
Stefan.alex78
Stiu ca ti s-a mai sugerat sa invarti motorul de cateva ori, cu coarba, inainte de a-l porni si te mai sfatuiesc si eu inca o data sa faci asta. Daca in capul pistoanelor, atunci cand masina a intrat in garaj la "hibernare", nu au fost pusi cativa ml de ulei si apoi invartit motorul, exista riscul ca 2 pistoane sa se fi blocat/camasi ruginite etc (pistoanele aflandu-se in partea partea de jos ale camasilor si razuite camasile, de catre segment, de resturile de ulei)
Un alt sfat...schimba si uleiul vechi din motor chiar si pentru o pornire, in 10 ani exista riscul ca in baie sa se fi facut "pamant" si nu cred ca vrei sa-l tragi in pompa.
Spor la treaba si bafta la pornirea motorului!
Mein Herz Brennt13
Era rugina prezenta pe pistoane, ca atare am dat cu spray anti rugina si ulei cu seringa. Acum trebuie sa vad cum scot demarorul si sa schimb membranele de la pompa de benzina!
Stefan.alex78
Ceva poze legate de electromotor si pompa de benzina gasesti la mine pe topic, iti mai faci o idee despre ce e pe acolo. In mare cu putina atentie, chiar si la prima demontare, poti reusi sa faci ce ti-ai propus.
Mein Herz Brennt13
Pompa de benzina am aranjat o, trebuie sa cumpar membrane -plina de rugina era-. O intrebare, pe bord in apropierea ceasurilor de apa si ulei, se afla un capac -nu stiu cum sa il denumesc- pe care il rotesti, am descoperit ca acel cablu duce in compartimentul motor. La mine nu mai este atasat de nimic, l-am gasit in timp ce ma uitam la electromotor. De la ce provine si ce functionalitate are?!

bogdan2001
Din cate stiu eu,e butonul de reglare a farurilor
Stefan.alex78
E butonul pentru reglarea farurilor.
Rob3rto
Mi se pare ca e pt robinetul de caldura butonul ala wink.gif
Daciotul_98
Serveste la reglajul farurilor si atat wink.gif
Mein Herz Brennt13
Multam' baieti! biggrin.gif Despre rezervor ce imi puteti spune? Am bagat de curiozitate un furtun in el si se umezeste, deci avem putin benzina in el. Sa fi ruginit ceva? Benzina am de 11 ani in el, asa ca nu prea cred. Si nu reusesc sa dau de filtrul de benzina, stiu ca vine dupa rezervor,dar tot nu il vad.
TitiMotanu'
Ti s-a mai sugerat: Schimba uleiul ala vechi din motor! Si invarte motorul cateva ture cu manivela inainte de pornire. In rest, multa bafta cu masinuta. smile.gif
MuciX
Uite ce zic si baietii astia
Adrian Frigo
QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 8 Jul 2015, 12:27)
Si nu reusesc sa dau de filtrul de benzina, stiu ca vine dupa rezervor,dar tot nu il vad.


Cum nu?Dar ăsta încercuit cu roșu ce-i? blink.gif[attachmentid=1628001907] Sau,mai poți avea unul din ăsta.[attachmentid=1628001906] Baftă! smile.gif
Mein Herz Brennt13
E sita pentru pompa de benzina, pe care am gasit o extrem de greu. Filtrul arata cam asa

<span class='edit'>28 Jul 2015, 15:38:</span>
Am progresat incet. Am demaror curatat, curea noua, flitru aer, ulei, pompa de benzina super etansa si functionala, fise, bujii, arc acceleratie, cablu acceleratie, aerisit frane, radiator nou -cel vechi era ruginit si in stare deprorabila. Cu toate cele schimbate, am o problema electrica -sau de baterie- nu pot sa imi dau seama ce poate fi. Conectez bateria, dau cheie-si la pornirea demarorului bateria incepe din nou sa fiarba -acum el este curatat si cu perii si bucsi schimbate, a fost si testat pana sa fie pus pe masina deci cu siguranta nu este el cauza- face un scurt dar nu stiu unde. Alternator? Cablurile par in regula, altceva ce sa fie? Problema asta ma depaseste complect. Cel care mi-a reparat demarorul spune ca ar fi bateria -dupa alta masina functionala- ca ar avea circuitul intrerupt si nu ar avea putere sa porneasca alternatorul. Voi ce spuneti?? Pana una alta, va las cateva poze cu dansa. Nu cred ca are ea doar 2300 km cum sunt pe bord,am descoperit un prag cam ruginit si o portiune mica dar mancat in podea. In rest, mai am probleme estetice -zgarieturi, indoituri, rugina superficiala-

*Radiatorul vechi

<span class='edit'>28 Jul 2015, 15:41:</span>
poze
Mein Herz Brennt13
Doamna mea a pornit acum cateva saptamani fara probleme biggrin.gif . Am montat platini noi la delocu, baterie noua de 55 ah, reglat avansul si nu in ultimul rand am curatat demarorul. Bineinteles ca am intampinat probleme, dar totul s-a rezolvat cu brio. Partea buna, am un motor foarte bun, dupa 11 ani de zile a pornit la prima cheie, presiune uleiului este buna, temperatura la fel. Parte proasta am descoperit rugina sad.gif, am 2 gauri in podea, nu mari, dar este destul ca sunt acolo si trebuie rezolvat, si cel mai important inca o gaura pe segmentul de sub motor fix unde vine turul si returul la pompa de benzina..descoperirea asta mi-a taiat putin avantul, dar se rezolva la tinichigiu cu ceva bani. Pentru a fi in dusa la ITP, trebuie sa rezolv rugina, bucsele -fata spate, burdufuri, am si pierderi la esapament -sa vedem care este problema inca nu am cercetat-, aerisire frane (aici vreau sa va cer parerea, eu as schimbat racodurile de frana la fiecare roata, dupa 11 ani de stationare ma gandesc ca s-au degradat, la palpare este fisurat cauciucul care inveleste racordul, franele merg binisor -avand in vedere ca nu au fost aerisite-, cateva becuri, sonda ptr martori ulei apa si GATA, suntem gata se luam ITP,VINETA,ASIGURARE SI PLIN wub.gif

Si acesta este glasul ei https://www.youtube.com/watch?v=kfQ2cK2NAs8
Stefan.alex78
Felicitari pentru munca depusa, dar de ce ai deschis un nou topic cand masina avea deja unul pentru prezentare ?
Mein Herz Brennt13
Multumesc mult! Mai avem inca de 3-4 ori pe atat pentru a arata ireprosabil. Am redeschis altul fiindca nu mai raspundea nimeni acolo, era mai in spate cel vechi. In felul asta este mai in centrul atentiei biggrin.gif
maho
Gresit. In felul asta vei intra cel mult in atentia moderatorilor.
Stefan.alex78
Omu topicul vechi se afla "mai in spate" pentru ca nu a mai adaugat nimeni nimic. Daca tu faceai toata aceasta postare in vechiul topic acesta revenea "in centrul atentiei" automat. Regula de afisare pe forum este ca topicul cu cea mai noua informatie sa fie primul.
Mein Herz Brennt13
Prieteni, am acolo un mesaj de 2-3 saptamani..nu a raspuns nimeni -aruncati o privire-
maho
Ai pus acolo cateva intrebari, la care ai fi aflat raspunsul daca ai fi cautat, si citit pe aici. Sa n-aud ca-i "topic lung", nu-ti rezolvi probleme (discutate pe alte topicuri) asteptand mura-n gura. Cum vrei sa inveti cate ceva ?
In afara de asta, daca ai fi postat in topicul celalalt ceeace ai scris aici, ar fi venit automat "pe primul loc", asa cum a zis si colegul. Am presimtirea ca topicul asta n-o sa aiba zile prea multe.
Spor la treaba.
bucatzel
QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 15 Aug 2015, 14:49)
Prieteni, am acolo un mesaj de 2-3 saptamani..nu a raspuns nimeni -aruncati o privire-
*



SOARTA. Se mai intampla, nu cred ca au semnat un contract conform caruia trebuie sa raspunda la fiecare intrebare. In plus, stiu ca o fi mai usor sa intrebam decat sa cautam inainte, dar regulamentul acceptat la inscrierea insista pe tema asta. Daca nu ne descurcam cu cautatul, un mic tutorial.

De data asta le-am unit, dar sper ca ajunge o data.
Mein Herz Brennt13
In primul rand, am verificat fiecare topic ce ma interesa si nimic nu m-a ajutat. Intentia mea nu a fost sa vin aici si sa imi rezolvati voi problemele, nici gand. Tot ce am avut nevoie am rezolvat singur, bineinteles unele din sfaturile oferite aici au fost folositoare. In al doilea rand, cuvantul "soarta" nu are ce cauta intr-un forum. Faptul ca nimeni nu a dorit sa dea un raspuns, nu tine de soarta. Problemele referitoare de electric au fost rezolvate foarte usor, am dorit doar sa tin o continuitate aici, dar se pare ca nu intereseza pe nimeni.

16 Aug 2015, 10:41:
Si "amenintarea" ca sa ii zic asa, ca topicul nu o sa aiba zile multe, ma lasa chiar rece smile.gif) de parca proiectul sau mai stiu eu ce va fi afectat de disparitia lui. Sincer, eu nu am venit cu intentii rele, scopul meu este sa cunosc cat mai multi pasionati de clasic romanesc si sunt sigur ca am venit in locul cel bun, doar fiti un pic mai ingaduitori, totul se invata din greseli dry.gif. Acestea fiind spuse, va urez spor in toata activitatea si daca mai imi premiteti va tin la curent in legatura cu proiectul meu biggrin.gif
razvan1985
Fiți mai ingaduitori cu inițiatorul topicului,toți am fost ingepatori si am facut diferite greseli,altfel vor migra usor-usor spre fb,sau alte forumuri,bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.