Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: retur infundat
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Dele
Am demontat rezervorul de pe break ca avea mizerie in el si se oprea masina de 2-3 ori pe zi exact cand imi era lumea mai draga...l-am spalat cu apa....bineinteles ca m-am cginuit muuult pana sa scot toata apa din el si tot mi-a mai ramas destula pe care n-am nici o sansa sa o dau afara...asta n-ar fi o problema mare...cea mai mare problema este ca are returul infundat...si habar n-am cum sa-l desfund...am suflat cu pompa...am bagat o sarma...Chestia nasoala ca nu stiu exact cum vine conducta.Adica si turul si returul ies din rezervor pe la marginea superioara si stiu ca normal ar tre sa iasa pe dedesupt...ma gandesc ca poate are rezervorul fund dublu ca altfel nu-mi explic...Ce nu inteleg este daca returul intra in rezevor pe langa tur sau exact pe la marginea superioara...ca daca intra pe dedesupt...am dat de dracu...cred ca n-o sa reusesc decat daca...imi iau unul nou...apropo cat e unul nou?
deci baieti stiti vreo solutie?stiti pe cineva care desfunda?
Daccia
QUOTE(Dele @ 8 Nov 2005, 18:18)
Am demontat rezervorul de pe break ca avea mizerie in el si se oprea masina de 2-3 ori pe zi exact cand imi era lumea mai draga...l-am spalat cu apa....bineinteles ca m-am cginuit muuult pana sa scot toata apa din el si tot mi-a mai ramas destula pe care n-am nici o sansa sa o dau afara...asta n-ar fi o problema mare...
*



Mancati-as, da cu pianistu' ce-ai avut? blink.gif De filtru decantor nu ai auzit?
Oricum o sa-l folosesti de acum inainte... altfel sa vezi ce o sa se mai opreasca breaku' matale nu de 2-3 ori, ci de tot!
Ce intelegi prin fund dublu la rezervor? Spatiu de trecut chinezii peste granita? Tevile alea ajung pe fundul rezervorului, daca dai jos scutul rezervorului poate le vezi, ca am impresia ca ai "spalat" rezervorul direct pe masina wacko.gif
Si da-i pe retur presiune ca lumea, cu un compresor ceva.
Da' mai bine da rezervorul jos si fa-l cum trebuie, ca altfel iti blestemi zilele... ca mai vine si iarna si apa sub zero grade ingheata (pe teava) tongue.gif
Tonyus
Dupa ce l-ai spalat rezervorul (demontat de pe masina ,presupun) baga un resou sau ceva radiator de incalzire sub el sa ti se evapore apa din el.Iar cu returul ,eventual incearca cu sarma subtire si mai baga in afara de aer si ceva benzina sau diluant pe retur,poate inmoaie mizeria (daca din cauza ei e infundat).
Dele
QUOTE(Daccia @ 8 Nov 2005, 19:30)
Mancati-as, da cu pianistu' ce-ai avut?  blink.gif De filtru decantor nu ai auzit?
Oricum o sa-l folosesti de acum inainte... altfel sa vezi ce o sa se mai opreasca breaku' matale nu de 2-3 ori, ci de tot!
Ce intelegi prin fund dublu la rezervor? Spatiu de trecut chinezii peste granita? Tevile alea  ajung pe fundul rezervorului, daca dai jos scutul rezervorului poate le vezi, ca am impresia ca ai "spalat" rezervorul direct pe masina  wacko.gif
Si da-i pe retur presiune ca lumea, cu un compresor ceva.
Da' mai bine da rezervorul jos si fa-l cum trebuie, ca altfel iti blestemi zilele... ca mai vine si iarna si apa sub zero grade ingheata (pe teava) tongue.gif
*




normal ca am dat rezervoul jos doar am zis asta....si despre dublu fund cred ca am dreptate pt ca alta explicatie nu am de ce ies tevile prin marginea superioara su nu prin fundul lui.
Daccia
QUOTE(Dele @ 8 Nov 2005, 21:20)
normal ca am dat rezervoul jos doar am zis asta....si despre dublu fund cred ca am dreptate pt ca alta explicatie nu am de ce ies tevile prin marginea superioara su nu prin fundul lui.
*



Asa e, ai scris, dar daca citesc eu prea repede... icon_mrgreen.gif
Pai atunci eu nu inteleg cum ti-a ramas apa in el. Nu poti sa-l scurgi, sa-l ventilezi cumva intr-un spatiu incalzit?
Iar cu tevile, inseamna ca ele coboara pe interiorul peretelui pana la partea inferioara a rezervorului, cel mai probabil fiind lipite pe perete.
Nu stiu sigur, dar daca ar fi dupa mine, as pune teava de retur sa dea direct deasupra rezervorului, si numai teava de tur sa ajunga jos. In cazul asta n-ar trebui sa fie o problema sa o desfunzi, sau in cel mai rau caz, sa dai o gaura in rezervor si sa cositoresti o alta teava de retur. Am vazut tevi subtiri de cupru la Praktiker.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.