alienu2006
24 Dec 2010, 10:09
eu nu sunt de parere ca reduce vizibilitatea... inginerii de la atatea marci de masini au optat pentru asa ceva ... aia nu sunt romani...
eu am asa ceva si sunt foarte multumit...
(sunt de skoda octavia si au fost 34 de lei ambele)
capu14rox
24 Dec 2010, 14:15
skoda octavia care model, anu, sau un cod?stima
alienu2006
24 Dec 2010, 15:58
cod din pacate nu a vrut sa imi dea ...
e model 2002 <...pana la skoda 2 ...aia nu stiu daca are genul ala ...
l-am rugat pe nenea ala de la magazin sa le caute sa imi arate ... un suc si s-a rezolvat... altii nici sa nu auda sa caute...
capu14rox
24 Dec 2010, 16:21
mersi mult.Sarbatori fericite
24 Dec 2010, 17:22:
se poate regla diuza
24 Dec 2010, 17:24:
poti sa faci o poza cand ai vreme, nu este urgent cu prinderea ei, sa fie in poza ambele diuze.stima
alienu2006
24 Dec 2010, 19:06
astea nu se pot regla... alea de polo da ...dar alea se prind pe capota ...
Ion_R5
14 Jan 2011, 17:45
QUOTE(alienu2006 @ 24 Dec 2010, 10:09)
eu nu sunt de parere ca reduce vizibilitatea... inginerii de la atatea marci de masini au optat pentru asa ceva ... aia nu sunt romani...
eu am asa ceva si sunt foarte multumit...
(sunt de skoda octavia si au fost 34 de lei ambele)
Amplasarea duzelor nu e foarte fericita pe grila de sub capota, fiindca o parte din lichidul de spalat parbriz ajunge sub grila respectiva si mentine umiditatea in zona de sub parbriz (zona de dedesubt unde este montat mecanismul de actionare al stergatoarelor, fanta de admisie a aerului in habitaclu si rezervorul cu lichid pentru spalat parbrizul)
alienu2006
14 Jan 2011, 18:08
exact din cauza lor e umezeala acolo...
Ion_R5
15 Jan 2011, 01:02
Nu am spus asta, dar si duzele montate astfel aduc o oarecare contributie. In combinatie cu praf si frunze pot crea unele probleme (coroziune, sau chiar patrunderea apei in habitaclu prin fanta sistemului de ventilatie - daca se obtureaza gaurile de scurgere)
tribunul
15 Jan 2011, 07:42
Problema cu ele montate sub capota nu e ca se aduna frunze, praf, umiditate sau ce zici tu acolo.
Singurul inconvenient este ca iarna se stange zapada, gheata in fata lor.
Bujor Stefan
15 Jan 2011, 12:00
Nu conteaza unde sunt duzele, o parte din lichidul pentru spalare ajunge si in compartimentul unde se afla mecanismul stergatoarelor.
alienu2006
15 Jan 2011, 17:14
faza cu zapada si gheata e adevarata, eu nu am avut probleme ca se da usor zapada cu peria...
dar partea buna e ca nu ingheata ele...
Maskatu
16 Jan 2011, 11:01
Ei ce chestiune... unii de pe aici vor sa scape de diuzele de logan. Eu am facut acum un an si ceva "upgrade" de la panaramele ce le avea super nova din fabrica, la diuze de logan si sunt foarte multumit.
din ce cauza scade presiunea la apa din stergator? cu toate ca am full "borcanu"
Relu_GTT
21 Jan 2011, 00:32
Maskatu
pai asa e cand ai ceva... nu esti multumit si vrei mai mult
ionut_buzescu
14 Mar 2011, 16:41
Montat duze de Citroen C4 de la Gutmann. Satisfacție totală !
Cine vrea să vadă cum stropesc, PM cu adresă de mail !
Twinsen
14 Mar 2011, 17:03
Cred ca ar fi mai multi interesati de aceasta "realizare". Un link catre un filmulet pe youtube ar fi ideal
Chiar un filmulet si ceva poze cum sunt amplasate. Au trebuit modificate sau se potrivesc? Un cod de piesa se poate ca sa comandam si noi:D
bobo77
14 Mar 2011, 22:14
Poti pune aici ca nu se supara nimeni @ionut_buzescu.
ionut_buzescu
14 Mar 2011, 23:09
Ok, o să fac un cont pe youtube, e cel mai simplu.
Aici nu văd nicio opțiune pentru file upload.
Revin cu un link.
Duze C4 (cod: 6438.V8)Așa cum a spus și deja celebrul Cristi Streulea, trebuie subțiat piciorul duzei cu cca.1mm, cu un cutter, o nimica toată. Din păcate, mi s-a terminat lichidul de spălat taman când filmam
.
cosmin_cosmin_1
15 Mar 2011, 13:41
par sa fie la fel ca cele de peugeot 307. nu se regleaza jetul,nu?
ionut_buzescu
15 Mar 2011, 20:54
Da, se pare că e același ca la Peugeot 307. Pe punguța în care erau duzele sunt imprimate siglele Peugeot și Citroen.
Am montat si eu azi duze de c4 cod 6438.V8
Ma declar in sfarsit multumit - in comparatie cu duzele de skoda. Stau bine in capota, singura modificare este intr-adevar de taiat 1 -2 mm inspre parbriz. In rest se potrivesc de minune si acopera tot parbrizul.
Recomand cu incredere. Nu mai trebuiesc prinse cu silicon sub capota. Nota 10 pentru cine a descoperit.
GABONE77
21 Mar 2011, 21:00
Frustrat de faptul ca duzele de spalare de pe sandero sunt jalnice, am decis sa mi le schimb cu unele cu perdea de apa. Astfel am cumparat 2 duze de Peugeot 307 de la Eurial. Un set costa 40 ron. Le-am dat jos pe cele vechi cu ajutorul unui surubelnite. Apoi cu o pila triunghiulara am facut un cant nou pt duzele noi care daca le-am pune cum este gaura de pe capota ar stropi in lateralul masinii si nu pe parbriz. Dupa ce se face noul cant pt duzele noi recomand sa se acopere zona cu un strat de grund gri metalic pt ca sa nu rugineasca in timp tabla descoperita astfel rezultata. Duzele noi stropesc o idee mai jos decat mi-as dori, probabil ca pe capota de 307 jetul vine mai sus, e chestie de geometrie. Rezultatul insa e de nota 9 / 10 pt ca parbrizul se sterge impecabil chiar si asa. Toata operatiunea dureaza nu mai mult de 15 minute si nu costa mai mult de 50 ron (duzele plus grund plus o pensula subtire cu care se grunduieste zona pilita). Din auzite am inteles ca se potrivesc si duzele de Citroen C4 sau Peugeot 206 doar ca acestea costa de doua ori mai mult adica 40 ron bucata. Dupa toate astea rezulta un parbriz curatat mereu luna, nu mai trebuie ajustat jetul aruncat pt ca este o perdea de apa.
Dava aveti nelamuriri va stau la dispozitie.
neajiji
24 Mar 2011, 21:09
Da sandero nu are aceleasi duze de parbriz ca loganul si implicit aceleasi gauri in capota? Din duzele de 307/C3 se taie cu cutterul o parte din piciorusul de plastic aprox 1mm si apoi se introduc pe cantul capotei si se intorc la 90 grade si stau perfect pentru ca au garnitura de cauciuc care nu le permite sa se miste.
Duzele de citroen C4 nu au garnitura de cauciuc si bat mai jos pe parbriz nu le recomand.
QUOTE(neajiji @ 24 Mar 2011, 21:09)
Duzele de citroen C4 nu au garnitura de cauciuc si bat mai jos pe parbriz nu le recomand.
Tin sa te contrazic. Duzele de c4 cele cu v8 in coada au si garnituri de cauciuc sub ele - si stau fixe, si pe deasupra bat sus chiar poate un pic prea sus. Am montat saptamana asta si sunt super ok. cred ca tine si de codul de piesa deoarece sunt 3 coduri, iar cel cu v8 este cel ok.
neajiji
24 Mar 2011, 21:20
Confirm ce spui, cu v8 am pus, e doar impresia ca bat prea sus cu stergatoarele ridicate am vazut ca dau jet uniform. Inseamna ca le-am incurcat oricum de 307 sunt sigur
Da e posibil sa fie doar o impresie de-a mea in privinta a cat de sus bate "perdeaua de apa". Ideea principala e ca este ok. Intr-adevar pe punguta in care au venit erau siglele citroen si peugeot. Poate sunt si pentru 307. Habar nu am.
Cum vineri am plecat catre Bacau am zis hai sa testez duzele la viteza mare. Si la 130 la ora am pulverizat parbrizul. Nu s-a lasat perdeaua de apa asa cum ma asteptam decat foarte putin. In schimb perdeaua se ingusteaza considerabil. Un alt dezavantaj mare este acela ca nu mai vezi nimic odata cu actionarea manetei ceea ce din punctul meu de vedere constituie un pericol. Ma rog per total merita investitia.
Nedumerit cum e cu perdeaua de apa la viteze mafi iau un coleg cu kia ceed cu duze cu pulverizare stock si il pun sa ude parbrizul pe la 100 la ora. Rezultatul acelasi. Mai mult se ingusteaza perdeaua de apa decat se lasa in jos. Oricum se obtine udarea uniforma a parbrizului.
Cat despre pilirea capotei nu prea sunt de acord si zic eu ca e mai simplu sa modifici duzele decat capota. Spor la treaba pentru cine isi va pune. Eu le-am luat de la nafi tehnic cu 70 ron ambele. Am inteles ca se gasesc si mai ieftine.
Spor la treaba.
QUOTE(klaus @ 29 Nov 2010, 14:55)
Eu imi mentin totusi parera ca duzele cu imprastiere reduc din vizibilitate mai mult decat cele cu jet
Constat ca nu sunt singurul care are aceasta opinie:
QUOTE(klax @ 26 Mar 2011, 23:44)
Un alt dezavantaj mare este acela ca nu mai vezi nimic odata cu actionarea manetei ceea ce din punctul meu de vedere constituie un pericol.
tribunul
27 Mar 2011, 11:48
Si eu am sustinut asta, mai ales noaptea, chiar am simtit-o pe pielea mea la megan.
Un alt tiuning pe care nu l-as face este modificarea cu pornirea stergatoarelor odata cu actionarea stropitorii.
Este adevarat cu vizibilitatea redusa la actionarea manetei. Momentan incerc sa folosesc duzele doar dupa ce m-am asigurat si stropesc parbrizul cand sunt pe loc. Daca pe viitor voi constata ca prezinta un pericol prea mare cred ca voi reveni la cele stoc. Astept o vreme cu mazga multa si un drum in afara sa vedem cum ma descurc cu ele.
Poate chestia cu pornirea automata a stergatoarelor ar ajuta in diminuarea efectului de ceata la actionarea pompei. Voi mai studia fenomenul. Drumuri bune va doresc.
angel38
2 Apr 2011, 09:31
sunt de avitat aceste duze...eu am avut pe Peugeot si nu m-am obisnuit chiar daca avea pornire automata la stropire. Sunt cateva secunde in care nu vezi absolut nimic....secunde care in anumite situatii pot fi vitale. Personal nu recomand.
alienu2006
2 Apr 2011, 15:16
intradevar... inginerii de la vw sunt niste incompetenti... cum au putut sa monteze asa ceva pe masini... si cei de la peugeot si cei de la skoda, citroen si restu... incapabili...
inginerii de la vw au mers cu tdi-ul pana in panzele albe, cand toti ceilalti erau demult pe common rail.
Probabil de buni ce erau...
Iar aia cu duzele, ma repet, sunt atat de bune incat aia de la audi au renuntat la ele. Si vorba aia, audi masina de prestigiu, de calitate, d-astea.
QUOTE(angel38 @ 2 Apr 2011, 10:31)
sunt de avitat aceste duze...eu am avut pe Peugeot si nu m-am obisnuit chiar daca avea pornire automata la stropire. Sunt cateva secunde in care nu vezi absolut nimic....secunde care in anumite situatii pot fi vitale. Personal nu recomand.
ce te opreste sa dai mai intai drumul la stergatoare?
Praful, odata.
Si a doua oara, peugeotul nu e ca loganu', cand sprituieti pleaca si stergatoarele, nu trebuie sai tii minte de fiecare data sa dai si la stergatoare...
ionut_buzescu
8 Apr 2011, 10:07
Duzele 6838 H4 stropesc mai jos decât modelul similar V8, presupun că din cauza simplei lipse a garniturii de cauciuc. Am montat ieri unui prieten așa ceva și mă gândesc de la ce aș putea lua niște garnituri pe care să le bag sub duzele astea.
Le faci dintr-o bucata de cauciuc. Care se poate obtine de garnituri de WC si pana la camere de bicicleta sau alte asemena.
vi_escu
8 Apr 2011, 19:23
Dintr-o camera de minge de fotbal.
ionut_buzescu
8 Apr 2011, 20:40
Așa, ceva moale și de cca. 1 mm grosime.
alienu2006
9 Apr 2011, 14:24
nu cred ca e numai garnitura e si diferenta intre ele... un amic a luat saptamana trecuta cod.....v8 cu garnitura... si bat destul de sus... un pic mai sus de jumatatea parbrizului... am dat jos garnitura si la fel... si plus de asta garnitura are grosimea unei coli de cerere nu e mare diferenta cu sau fara...
tu cred ca ai luat modelul care l-a montat streulea care nu trebuia decupat ghidajul din fata pana jos...
parerea mea e ca si codurile difera cu un scop... capotele de c4 din ce am vazut eu sunt de 4 feluri cu diferenta mica de inclinatie intre ele...
Confirm si eu ca nu e diferenta cum bat cu sau fara garnitura. Conteaza codul. Cred ca duzele au alta inclinatie a stropilor. cele cu v8 cred ca sunt cele mai ok desi mi-ar place sa bata putin mai jos.
alienu2006
10 Apr 2011, 11:36
ieri cu putin timp liber si fara stapanul masini pe langa... am mesterit ceva ce a iesit ok...
am dat spritierele jos si cu o surubelnita groasa izolata cu servetele umede sa nu zgarii vopseaua am "inclinat" un pic gaurele unde intra ele... si acum bat 99% acolo unde se dorea...
care are un pic de curaj poate sa rezolve treaba... se indoaie usor si nu se observa deloc...
C@talin
10 Apr 2011, 11:38
ionut_buzescu
10 Apr 2011, 15:16
Si din cate am retinut, duzele H4 parca nu au reglaj pentru unghiul de stropire.
GABONE77
5 Jun 2011, 12:52
dar pe spate la cei cu sandero cu haion a montat cineva duza perdea apa? ca pe spate mi se pare si mai utila decat pe fata...
mikey_gtx
5 Jun 2011, 15:16
din pacate, noi nu avem sandero.
probabil ca e o modificare utila, valabila si pt logan mcv.
Nu cred ca e eficienta pulverizarea pe spate. Din cate am vazut la multe masini duza din spate mai mult curge decat stropeste. Iar pulverizarea nu arunca o cantitate foarte mare de apa plus ca pulverizarea arunca apa cu mai multa putere deci s-ar putea sa stropesti ma mult pe llanga masina decat pe geam.
Lord Hades
9 Jun 2011, 14:31
Am o mica problema legata de furtunasele care alimenteaza duzele, mai precis au pierderi
Presupun ca as face bine daca le-as inlocui. Ceva idei de unde pot procura altele? Imi adunc aminte ca la cealalta Dacie am folosit furtunase folosite pt a introduce aer in acvarii
ma gandesc sa aplic aceeasi metoda.
Furtunas (preferabil "siliconic") de acvarii. Sunt mai bune decat originalele.
IRONICK
9 Jun 2011, 15:06
Alea de acvariu sunt mult mai bune decat cele originale!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.