Salut! De curand am montat niste diuze de spalat parbrizul super misto; nu mai stropesc in V ca cele originale , ci tip pulbere ( ca si cand ar trece printr-o sita) O sa revin cu poze.....
lasa pozele! in fond sint niste duze;
mai bine dai amanunte: de unde, cit costa, pt ce tip de masina..
RTZone
13 Nov 2005, 18:55
lasa-l domne ca n-a avut omul umlaut.altfel,ma intereseaza si pe mine,mai ales ca la saxo am vazut ca sunt super eficiente
horsewhisperer27
13 Nov 2005, 23:21
si la passat sunt tot asa...
mafiosso_LODAN
14 Nov 2005, 01:31
Am vazut in Vitan mai multe tipuri de diuze care merg pe Logan, nu am studiat oferta la momentul ala dar parca erau 5 lei noi (bucata!?). Acum sunt nevoit deoarece sunt infundate si nu prea vad cu ce le-as desfunda. Idei?
george_slz
14 Nov 2005, 07:27
La ce taraba ai vazut? Cand ma duc eu ala cu prelata galbena nu exsita si cat despre ce ma intereseaza parca intra in pamant, parca ati vorbi de alt targ si de alt vitan.
mafiosso_LODAN
14 Nov 2005, 11:17
Ultimul rand (cel mai aproape de sere), pe stanga este o taraba cu maruntisuri (suruburi, si tot felul de elemente de mici dimensiuni din plastic sau metal).
collinro2
14 Nov 2005, 12:03
Pentru Octav: eu zic ca ar fi mult mai util sa dai informatii din prima despre duzele alea: de unde le-ai luat, cit costa, etc. Ar fi mai corect. Asta cred eu ca e rostul forumului.
mafiosso_LODAN
14 Nov 2005, 12:16
NU vreau sa dau in paranoia cu garantia dar .... Parca vad ca zic astia ca acest tip de diuza solicita prea mult pompa. Nu uitati ca suntem in Romania (nu trebuie decat sa va uitati pe geam ca sa realizati chestia asta

) si suntem cei mai tari la cautat nod in papura.
Diuzele le-am primit si sunt de Volvo S60. Se potrivesc perfect si o sa ma interesez de pret.Nu am vazut diuze gen stropitoare in targ la Vitan. Cred ca se pot gasi si la dezmembrari.In fond nu difera decat gaura de pe capota , cativa mm in plus sau minus....Dar eu zic ca merita schimbul cu cele originale
Poate diferi unghiul sub care uda parbrizul.
Adica ar putea stropi prea sus sau prea josfunctie de inclinatia capotei si a parbrizului masinii de pe care provin.
@ Octav
Ale tale stropesc bine?
mafiosso_LODAN
16 Nov 2005, 11:20
QUOTE(mafiosso_LODAN @ 14 Nov 2005, 12:17)
Ultimul rand (cel mai aproape de sere), pe stanga este o taraba cu maruntisuri (suruburi, si tot felul de elemente de mici dimensiuni din plastic sau metal).
Ups am gresit nu era ultimul rand. Era penultimul dar nu au decat diuze originale de Logan restul aratau dubios. Am intrebt de niste diuze care sa arunce stopi, pulbere dar nu aveau nimic.
danchitu86
16 Nov 2005, 21:34
Voi cum le-ati reglat sa baga jetu' de apa pe astea originale?
La mine bat pe linia mijlocie cum ar veni, dar nu stiu de ce ma trezesc cu LUNETA stropita, sa nu mai vorbesc de restul masinii... Mi se pare ca au o presiunea prea mare.
Sa le dau sa bata in jos?
Tudor32
29 Dec 2005, 20:10
cum le-ai demontat - montat? eu nu am vazut sa aiba vre-un mecanism de prindere insa nici nu le-am studiat cu mare atentie! Cat costa o pereche?
Diuzele nu sunt reglabile ( cel putin asa am vazut eu) si spala foarte bine parbrizul.Cele originale se demonteaza foarte usor....Nu stiu daca se gasesc de vanzare prin targ , dar la service-uri daca intrebati sigur au (Opel , Volvo , etc..)
QUOTE(Octav @ 29 Dec 2005, 20:23)
Diuzele nu sunt reglabile ( cel putin asa am vazut eu)
Te inseli...sa te uiti mai cu atentie...........
mafiosso_LODAN
29 Dec 2005, 22:49
QUOTE(Octav @ 29 Dec 2005, 21:23)
Diuzele nu sunt reglabile ( cel putin asa am vazut eu) si spala foarte bine parbrizul.Cele originale se demonteaza foarte usor....Nu stiu daca se gasesc de vanzare prin targ , dar la service-uri daca intrebati sigur au (Opel , Volvo , etc..)
Cat de usor se demonteaza ca m-am uitat am tras am impins .... si ....nimic.
Vino la mine si in 30 sec le ai date jos! dar sa ai altele de rezeva....sau le punem la loc
alexis
30 Dec 2005, 23:01
M-am interesat azi la Volvo. Diuzele de S40 si S60 sunt identice si costa 41 RON bucata. La pretul acesta am sperat ca sunt si cu sistem de incalzire pentru a evita inghetarea dar nu e asa; sunt diuze simple. La pretul asta (82 RON perechea) imi par cam scumpe...
Tudor32
30 Dec 2005, 23:13
Originalele de pe logan sunt reglabile. Introduci un ac in orificii si le misti stanga/dreapta sau sus/jos in functie de situatie si dorinta!
bassfreak
2 Jan 2006, 13:55
mie mi se pare mult mai interesant sistemul de udare a parbrizului de pe peugeot 405. in loc sa imprastie apa pe tot parbrizul, impiedicand astfel vizibilitatea pentru un timp (pana trece stergatorul sa curete), exista un furtun cu diuze (sau gaurele sa zicem) intins de-a lungul lamei stergatorului si uda chiar in fata lamei (sau pe lama..), vizibilitatea fiind mult imbunatatita.
djvibecmc
2 Jan 2006, 23:31
Nu cred ca se poate face asa ceva pe logan...
bassfreak
4 Jan 2006, 14:06
de ce nu?! mi se pare foarte simplu.. furtunele care vin acum la diuze trebuiesc prelungite pana pe bratele stergatoarelor, si acolo prinse astfel incat sa stropeasca apa prin cateva gaurele practicate in furtun de-a lungul lamei stergatorului. asta ar fi cea mai simpla implementare..
Eu am vazut cu ochii mei (si cred ca as putea sa va mai arat masina aia) un DSN cu asa ceva implementat (stropitoare pe bratul stergatorului). Deci, daca la DSN se poate, La logan care ar fi problema?
PS: DSN-ul a fost a lui Liviu...
bassfreak
4 Jan 2006, 19:20
poftim, si cum era ? mergeau ok? cum ti s-a parut? mie mi se pare mult mai bine asa, ca nu mai stai in ceata pana actionezi maneta stergatorului, pana trece stergatorul intrii in pom.. eu pierd cel putin o secunda la faza asta.. ca sa nu dau drumu la stergatoare dinainte pe uscat..
Era de bine, poti sa stai linistit.
alex275
4 Jan 2006, 19:32
Vreau sa vad si eu cum a facut. Exista vreo posibilitate, poza, ceva?
LE: Acum mi-am dat seama ca nu ma aranjaza foarte tare. Trebuie sa fac si modificarea aia la stergatoare, sa porneasca in momentul in care incep sa stropesc.
cristianf
23 Jan 2006, 10:30
eu sunt multumit si de alea de pe masina.
bassfreak
23 Jan 2006, 23:50
inca o chestie utila mai ales iarna..
se poate face un dispozitiv cu rezistenta scufundat, pentru incalzirea apei din rezervorul de lichid.
rezistenta va fi calculata a.i. temperatura ei sa nu dauneze containerului din plastic, deci va fi cel mult calda indiferent de situatie bidon gol/plin.
Electronistu'
23 Jan 2006, 23:56
De calculat nu ai cum. Ca va incepe prea slab si dupa ce mergi mult, va fi poate preaputernica. Termostat, si te-ai scos. Incepe in forta, a incalzit-o la 4-5 grade, gata. Nu ar fi greu de adaptat un dispozitiv de la un incalzitor de acvarii. Un 50 de w ar fi just zic eu.
-Scorpio-
24 Jan 2006, 01:27
la ce v-ar folosi acest incalzitor? s-au inventat solutiile de alcol pt iarna. chiar nu vad care ar fi utilitatea.
bassfreak
24 Jan 2006, 16:50
hm, stim cu totii ca s-au inventat, dar mai stim cu totii ca lichidul se termina destul de repede, nu il ai intotdeauna la indemana cand se termina, costa mai mult decat apa, uneori concentratia de solutie este insuficienta pentru temperatura care se iveste (de ex mai putin de -20 grade zilele astea).
asa ca acest incalzitor devine foarte util.
QUOTE(bassfreak @ 24 Jan 2006, 17:50)
hm, stim cu totii ca s-au inventat, dar mai stim cu totii ca lichidul se termina destul de repede, nu il ai intotdeauna la indemana cand se termina, costa mai mult decat apa, uneori concentratia de solutie este insuficienta pentru temperatura care se iveste (de ex mai putin de -20 grade zilele astea).
asa ca acest incalzitor devine foarte util.
Bun, și cu apa care rămâne pe furtune/pompiță/diuze cum faci? Aia nu o să înghețe?
Și până se dezgheață apa rămasă pe furtune/pompiță/diuze de la căldura motorului oricum temperatura în vas crește și iată că instalația funcționează și fără o sursă de căldură suplimentară...
bassfreak
24 Jan 2006, 20:25
functioneaza si fara da

, dar e cam si cum ai sta sa se topeasca tot stratul de zapada de pe parbriz in loc sa il dai la o parte cat poti si sa lasi restul sa se topeasca de la caldura din habitaclu..
eu zic ca apa de pe furtune se va dezgheta muuult mai repede cand apa din vecinatate este chiar calda. daca se folosesc si diuze de spalator cu incalzire atunci se obtine o incalzire din ambele capete ale furtunului deci si mai rapid.
crede-ma ca nu e inutila nici pe departe aceasta instalatie, nu degeaba e implementata la alte masini (peugeot are asa ceva pe anumite masini)
alexis
24 Jan 2006, 22:52
Am gasit o solutie profesionala pe net. N-am reusit insa sa aflu daca se poate gasi si in Romania si cam cat ar costa. Poate voi aveti mai mult succes in cautari.
QUOTE(bassfreak @ 24 Jan 2006, 21:25)
.......crede-ma ca nu e inutila nici pe departe aceasta instalatie, nu degeaba e implementata la alte masini (peugeot are asa ceva pe anumite masini)
Eu nu am spus că nu e utilă, doar că beneficiul nu este așa de extraordinar față de complicația de a o implementa.
-Scorpio-
25 Jan 2006, 11:40
ramane o problema la sistemul propus de bassfreak. aceasta rezistenta vrei sa functioneze nonstop? ca daca-i asa, in cazul in care nu pornesti masina cateva zile nu risti sa te trezesti fara acumulator?
george_slz
25 Jan 2006, 11:51
la mine nu se deschide pdf'ul
cum arata smecheria?
are rezistenta in vas sau pe furtun sau lipita de diuza?
In orice caz pe mine ma ingrijoreaza daca apa poate deveni fierbinte la un momenta dat si pe parbriuzul rece sa nu genereze crapaturi.
alexis
26 Jan 2006, 16:10
QUOTE(george_slz @ 25 Jan 2006, 11:51)
la mine nu se deschide pdf'ul
cum arata smecheria?
are rezistenta in vas sau pe furtun sau lipita de diuza?
In orice caz pe mine ma ingrijoreaza daca apa poate deveni fierbinte la un momenta dat si pe parbriuzul rece sa nu genereze crapaturi.
Mi-a cazut netu' in timp ce faceam upload. Sorry.
Detalii despre dispozitiv aici: http:\\www.webasto-hotshot.com
lorand
13 Feb 2006, 17:07
Cineva a intrebat cum se demonteaza diuzele de pe capota si nu a dat nimeni un raspuns. Octav, ai zis ca tu le-ai dat usor jos. Explica-ne si noua cum se face. Si eu am tras de ele, am impins, am incercat sa le rotesc, dar mi-e frica sa le fortez sa nu le stric.
La una din diuze mi s-a rupt acul inauntru cand am reglat-o

si a ramas varful inauntru, deci e infundata. Asa ca vreau sa stiu cum o scot ca s-o inlocuiesc sau sa o desfund cumva.
Merci frumos.
mafiosso_LODAN
14 Feb 2006, 00:07
Si pe mine ma intereeaa cum se scot.
Se apasa cu un patent pe interior intr-o parte pe cele doua urechi si se ridica usor in sus , iar apoi identc in partea cealalta. Si gata....
si un mic desen aproximativ
lorand
20 Feb 2006, 20:28
Asa da! Multumim frumos!
Azi am scos si eu diuza infundata si am reusit sa o desfund. Inca o data multumiri!
Think4Me
21 Feb 2006, 16:26
Octav astept pozele care le-ai promis

si "ceva" detalii....pretul si unde ai gasit acele diuze
adi37adi
21 Feb 2006, 18:17
o lita....un ac subtire
Think4Me
24 Feb 2006, 18:22
Are idee cineva unde pot gasi acele diuze de care vorbea Octav????
Ma refer la acele diuze care stropesc prin pulverizare!
Si-a montat cineva asa ceva?
zapatta
8 Mar 2006, 10:24
QUOTE(Think4Me @ 24 Feb 2006, 18:22)
Are idee cineva unde pot gasi acele diuze de care vorbea Octav????
Ma refer la acele diuze care stropesc prin pulverizare!
Si-a montat cineva asa ceva?

Putetzi incerca unele de pe VW Golf III sau Bora .Cred ca pot fi gasite la orice atelier de dezmembrari.Vetzi obtzine o "pulverizare"pe toata suprafatza parbrizului.
Cele de Bora nu se potrivesc, sunt mult mai mari au prinderea sub capota.
La Logan nu ai loc sa adaptezi duzele.
Think4Me
20 Mar 2006, 10:11
am vazut in targ niste diuze care pulverizeaza dar nu se potrivesc.....au acel "picior" mai inalt si mai gros.....

....inatimea nu ar conta dar trebuie sa largesti gaura din capota ......
alphred
23 Mar 2006, 08:42
poate daca se izoleaza traseul de la bidon pana la diuze cu smecherie de aia de aer conditionat. oricum pentru cei care nu au aer conditionat apa rece din stropitoare e toata bucuria vara.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.