Pe scurt, as avea cateva intrebari legat de rulemtii de pe spate si vaselina.
1. Recent am facut traseul Piatra Neamt - Cluj, iar la intoarcere, grabit, am fortat curbele, iar imediat cum am coborat de la Lacul Rosu, spre Bicaz, masina scotea un sunet ca de avion. Acasa am desfacut rotile de pe spate si am gasit la o roata rulemntul mic cu probleme, iar la cealalta roata, rulemntul mare. Rotile nu aveau joc, aveau vaselina, doar ca am observat particule metalice in zona rulemntilor, iar bilele conice aveau urme de uzura. Puntea mea e putin stramba, mereu imi uzeaza anvelopele pe interior. Acum anvelopele sunt noi, oare sa imi afecteze indirect rulmentii, prin felul cum calca roata pe asfalt?
2. Cata vaselina e recomandat a se pune in butuc, ca surplus, dupa ce rulmentii au fost gresati suficient? La o roata am gasit multa vaselina in spatele sabotilor, desi am acele semeringuri schimbate, iar butucul nu l-am umplut pana la refuz cu vaselina.
3. Ce vaselina folositi? De cativa ani folosesc Divinol -30 +150 C, pe baza de litiu. Am folosit mai multe produse, dar asta parca a fost cea mai buna.
4. Ce extractor folositi pentru a scoate rulemntul mare din ax, sau prin ce metoda, alta decat flexul?