Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Piese schimbate - ce si la cati Km
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ergo
La cca 20.000, sonda marche-arriere.
La a doua revizie (cca 26.000 km), cablul de acceleratie.
La 36.000 km, cu doua zile inainte de expirarea garantiei extinse, schimbat bascula dreapta din cauza pivotului; cost zero.
La 36.500, la doua saptamani dupa expirarea garantiei extinse, schimbat pompa benzina: 600 RON pompa (ansamblul complet), cumparata dintr-un magazin de piese de pe Iuliu Maniu, plus 35 RON manopera la Serus.
Dincolo de stupoarea mea ca a cazut pompa asa devreme, morala celor de mai sus mi se pare clara: nimic nu e gratis pe lumea asta ! (apropo de bascula pe garantie... unsure.gif )
Flipper1986
Logan 1.5 DCI 65CP din martie 2006, 57000km schimbat pana acum:
10500- in garantie tablou ceasuri bord, se resetau info computer de bord din senin, tot la fel face si acum
40000km- bieleta directie stnaga pe cheltuiala mea(500ron pisa +manopera+bracaj) scump concluzie nu mai cumpar piese din service
50000km - aceeasi bieleta dar de data asta pe garantia lucrari de la 40000 + burduf planetara cutie viteza stanga + curatat EGR
acum 57000km ma pregatesc sa o marit
vet
80.000km
bielete directie (era dusã doar stg, dar am preferat sã le schimb pe ambele) 2x30,12=60,24 ron
bielete antiruliu 2x22,0=44ron
bucºi bara antiruliu 2x10=20ron
alex_micescu
salut lume!
Stie cineva ce presupune revizia de 120.000km 1.4mpi???
Eu cred ca este identica cu cea de 60.000, dar nu sunt sigur! Trebuie sa imi achizitionez pisele si km ma preseaza smile.gif!
Ca la dacia nu mai calc smile.gif
Multumesc
simism
Laureate 1.4 decembrie 2008, 30000 km in prezent si nici macar un bec schimbat biggrin.gif
DMP
1.5 dci 65 cp iunie 2006
42.900 km astazi
tampon hidroelastic (cel de langa distributie): 490 ron + 33 ron manopera, preturi cu TVA.
moticsak
1.4 MPI - 55.000 km
ceva T-eu smile.gif nu stiu cum ii zice, curgea ulei de la servo directie... 350 Ron piesa + 100 montatul
einstein1984
50 000 km si 4 ani, s-a schimbat captorul viteza vehicul, adica cel de pe cutie.
daescuc
3 ani si 4 luni

96000 km

- reglaj lombar 4 ori
- pompa de apa la 50000km

bolovan_ro
42.000 km - Casetofonul inlocuit cu un mp3 player (banuiesc ca se pune...ca nu-i consumabil)
52.000 km - termocupla apa (renumita problema cu doua liniute la apa)
55.000 km - rulment stanga spate - huruia de te durea capu
ioonell
38000 schimbat becuri far .ambele sau ars in aceeasi zi numai pe faza scurta.pret 30 lei set din cora acum am 47000si aproape 3 ani
BeciAcustic
Bec climatizare(cel de cald/rece) ars la 500km. Inlocuit pe garantie. De atunci nu am mai avut nici o problema.
bobo77
Idem ca la beciacustic, bec climatizare ars la 17000km si schimbat pe garantie.
bogdan_90
in prezent 100.000 km. pana acum am schimbat:
-ambele bascule, pivotii erau in regula dar bucsele se aflau in stare jalnica de la plecarile in forta la 70.000 km;
-la 80.000 km capat de bara stanga avea joc mare, cu ocazia asta le-am schimbat pe amandoua ca tot faceam directia;
-pe la 60.000 km termostat ;
cam astea mai importante si am mai schimbat cablu de acceleratie .per total sunt multumit de ea.

vijelie
Ar mai fi si ceva pe la cutia de viteze, dar se pare ca manopera e prea scumpa, nu-i asa? icon_mrgreen.gif
bogdan_90
problema de la cutie o au toate .
tkx
13000: distributia din cauza de rola suieratoare (garantie)
22000: bec bricheta (l-am schimbat eu)
23000: distributia si pompa de apa, pt ca s-a dovedit ca suieratul era de la pompa de apa (garantie)

cam atat. acum am 48000
bradone
QUOTE(bradone @ 26 May 2009, 08:14)
la 28000 km schimbat sonda mers inapoi
la 49000 km schimbat senzor presiune ulei
ambele schimbate pe garantie
*


la 57000 tripla stanga spate si bloc de lumini, schimbate pe garantie.
marius_ar
cine ma poate ajuta cu o informatie?, la cati km. se schimba pompa de apa la logan benzina? mellow.gif
klaus
Cand pica, nu exista o regula.
Unii o schimba odata cu distributia, altii nu (in functie de cum arata zona)
mikey_gtx
30500 km - Schimbat bujii de uzina la bujii Bosch cu 4 electrozi (merge putin mai rotund).

23500 km - Schimbat buton de portbagaj 125lei. Cel vechi s-a rupt si nu se mai inchidea cu cheia. Pentru a nu avea 2 chei, am scos combinatia veche si am bagat-o in butucul nou.

In rest, in afara de consumabile, nu am avut nici macar un bec ars.

La loganul unui prieten am schimbat contactorul de marche-arriere din cutia de viteze pe la 40000km. Nu ii mergea de pe la 25000 biggrin.gif
Tot pe la 40000 a schimbat si acumulatorul.
marius_ar
loganul are filtru de benzina?si cum se schimba?
bobo77
Filtrul de benzina este in pompa de benzina si ghici cind se schimba?
marius_ar
deci sa inteleg,cand cade pompa atunci se schimba si filturl?am crezut ca trebiue schimbat la un nr. de km.
nasol atunci din partea producatorului daca asa proiectat masina!!!
paultaxi
Laureat 1.4 , gpl schimbat la 61000 pompa benzina.
Victorine
Logan Ambition 2005. In afara reviziilor obisnuite, la 76.000 km avem asa:

- discuri de frana LPR (2x88) = 176 lei
- placute de frana LPR = 45 lei
- burduf planetara stanga spre cutie, de origine = 114 lei
- capete de bara stanga/dreapta Delphi (2x47) = 94 lei

Piesele au fost cumparate de la ProMotor din Timisoara. Am cerut inainte o oferta prin e-mail cu mai multi producatori pentru aceleasi repere, ca sa pot alege in cunostinta de cauza si au fost foarte rapizi. De asemenea s-a aplicat un discount de 10% (marketing, de altfel cred ca astea-s preturile, numa' zic ei ca fac discount daca comanzi pe net sau ai nu stiu ce card la ei, mie nu mi-au cerut nimic... pur si simplu se aplica discountul, la fel ca si la celalalt magazin care reprezinta concurentul principal in Timisoara - Ciclop)

Manopera cu tot cu unghiuri de fuga a fost 200 de lei, la un service ales de mine, autorizat RAR.
Diabolique
la 48000 km si ceva

am schimbat azi bieletele si pipa bieleta/capetii de bara

tragea volanul dreapta, din cand in cand la viteza mica se misca volanul stanga dreapta asa ca am ajuns cu ea la reglaj directie. constatarea a fost 40 lei, reglaj directie 90, si la constatare a gasit bieleta stanga naspa si capet bara dreapta nashpa...si cum nu se schimba separat a trebuit sa iau un set din fiecare. un total de 350 lei, cu piese romanesti.
primul pret a fost de 510 lei...nu stiu de ce origine erau piesele respective dar 500 lei mi s-a parut o suma enorma.
BoboM
Logan Ambition, an 2004:
- 45.000km - fulie alternator
- 55.000km - capete de bara stanga + dreapta
teleii07
Logan 1.4 MPI ABS+ 2007

La 29.000 schimbat cablu de ambreaj
mariuscond
La ~60.000km a decedat contactorul de la pedala de frina.
Simptome care anticipau evenimentul... contactorul se incalzea la aprinderea stopurilor de frina.
_________________________
L.E.
rusugxg: "Scuze, da' de unde ai stiut ca se incalzeste? "
Pai umblam intr-o zi pe acolo pe la pedalier si am pus mina pe contactor care era "fierbinte" (contactorul era scos din tabla aia in care e "insurubat" - deci atirna in cablu si cheia era in contact => lampile de frina erau aprinse).
rusugxg
Scuze, da' de unde ai stiut ca se incalzeste?
pyngi
Schimbat saboti frana spate la 140.000 Logan 1.5 dci din 2006. Au tinut destul....
dl_dr25
cap bara dreapta la 46mii km rectific stinga tongue.gif
adi_io1981
logan 1.4 mpi 2005:
in afara de consumabile(ulei,filtre,bujii,placute frana)


in jur de 35.000 km ... am fost respins la itp ca nu aveam frane eficiente pe spate. Motiv cilindru frana spate dr pierdea lichid pe la garnituri.
45.000 KM ... fulie alternator + intinzator curea transmisie ... motorul avea un suierat specific
50.000 km .... schimbat rulment roata spate dr (uruit ... la fel, uzura prematura)
57.000 km cand am schimbat distributia, curgea antigel pe la pompa de apa (PAREREA MEA UZURA PREMATURA).

si era sa uit ... repartitorul de frana care face zgomot la denivelari de la 15.000km si nu l-am putut schimba pe garantie la reprezentanta ca nu aveam revizii facute la ei, insa i-am aplicat o ungere suplimentara cam odata la 4 luni si e ok.

scuze de offtpic: Ce bine cu ordonanta de la Comisia Europeana care intra la 1 iunie 2010 in vigoare si da voie oricarui service auto acreditat sa faca interventii la autovehiculele in garantie. S-a terminat cu hegemonia reprezentantelor auto!!!


Concluzie:
nu e chiar asa de grav ... parerea mea!
mumus
am schimbat pe la 38000 termostatul. (nu mai urca mai sus de 2-a linii ), in acelas timp am schimbat si 2 litri de antigel...(a curs la schimbarea termostatului. In mod normal trebuia sa curga maxim un litru..dar eu am pus o garnitura gresit...si am mai repetat operatia:) ) . Pe la 40000 am schimbat filtrul de aer cu unul pus direct pe corpul clapeta...si am observat ca, cablul de acceleratie e desirat...l-am schimbat cu ajutorul unui prieten. Masina e din 2006 si are aprox 42000 km.
Am uitat sa specific costurile... termostatul a fost 35 ron (frantuzesc..ala original era 50 ron...tot francuzesc dar alta denumire) 2 litri de antigel gleceol tip D,cost vreo 25 lei litru parca... si cablul de acceleratie a fost vreo 35 ron...deci in 4 ani am bagat in masina vreo 120 ron...eu zic ca e super.
Diabolique
la 53000 km schimbata sonta lambda amonte.
god
- la aproximativ 2 ani a picat faza scurta far stanga
- acum o saptamana la 59.100 km am schimbat cap de bara dreapta si bieleta stanga (incepuse sa zdrangane ca o caruta)

Masina este din iunie 2006, acum are 59.600km si in vreo 2 saptamani o sa o duc la revizia cea urata smile.gif
In afara de cele mentionate mai sus, doar consumabile, lichid de parbriz si motorina.
pyngi
La 59.800 km s-a ars faza scurta la becul din stanga. Acum am comandat niste Osram Light@Day care cica tin de 3x mai mult. Pana acum asta si reglajul lombar e tot ce s-a stricat. Al dracului de naspa masinile astea!
adimrv
la 35000 senzor turatie de pe volanta
la 78000 am schimbat cap de bara dreapta,
la 94000 telescoapele fata
la 110000 senzor turatie de pe volanta

cam atea am schimbat extra in afara de reviziii
cipilicu
La 28500 km schimbat pompa apa+distributie ( avea un suierat pompa)
Becurile faza scurta, unul la 28000 altul la 42000.
Bec scrumiera 40000.
Bolt usa fata stanga la 33000.
Bolt usa fata dreapta la 38000.
ciprian0813
22000 km 1.5 dci ani jumate schimbat acumulatorul original tot cu un rombat dar acum premier care teoretic sunt mai bune.
tonifeld
5000 km - pete de rugina sub capota portbagaj
55.000 km - maneta semnalizare (nu mai cupla faza scurta) - fara garantie, masina facea taxi, garantia expirase la 50.000 (tipul de la vanzari omisese sa-mi spuna, atunci cand am dat 265E pe Dacia Extenso)
65.000 km - capetele de bara
83.000 km - turbo pierdea ulei (am lasat schimbul de ulei de la 70.000 km de pe o zi pe alta, pana am ajuns la 80.000 km), am ramas fara ulei la 10 zile dupa ce am facut schimbul. Reparat turbo cu kit original, in fabrica, a mai mers pana la 130.000 km. Vine randul unuia nou.
90.000 km - suntate ceva fire la stopuri - la frana mi se aprindea martorul de semnalizare (cica ceva contacte s-au topit, mi-a spus electricianul)
124.000 km - capetele de bara, rulment stg fata, bielete antiruliu
La 131.000 am inca bucsile din fabrica, desi masina a facut multe drumuri fara asfalt sub roti (n-am menajat-o)
Becurile fatza - tot la 10.000 km cred, pt ca merg cu farurile aprinse tot timpul
Si in rest, sa n-aveti parte de defectiuni.
AutoVic
Dacia Logan 1.6 16v (Prestige) 2007
52000 Km

La 10000 - comutator avarie (garantie)
La 40000 - a picat reglajul lombar
La 45000 - am inlocuit becurile de far
La 52000 - ma pregatesc de schimbul capetelor de bara si acumulatorul
DR.M
La 1 an, aprox. 10.000km am schimbat furtunul instalatiei de spalare a parbrizului, deoarece se tot fisura/rupea si se scurgea lichidul. Am montat furtun de la un sistem de perfuzie din medicina.
La 22.000km becul instalatiei de incalzire s-a ars.
La 30.000km s-a observat ca arcul limitator frana spate este rupt.
La 35.000km am inlocuit bateria.
liviuprd
La 45000 bloc de lumini nu mai sta agatat pe faza lunga.
O nota pozitiva ptr cauciucurile originale Continental inca neschimbate la 50000km.
Mici scartaituri, pacanituri de peste tot din caroserie sau plasticuri. Miros urat de plastic incins vara. Rugina sub chederul de etansar usi (pe plafon) la nici 5000 km.
alymyr
Revizie 40000km schimbat pe garantie:

1. capat bara stanga
2. bucse bara stabilizatoare
vibratie
Schimbat la 53000 km:

- pompa apa + antigel
- role intindere curea accesorii
- pipa-bieleta stanga
- acumulator Rombat Premier 65Ah (dupa 4 ani, cel vechi inca mai tinea dar n-am vrut sa risc in iarna asta)
pufulete80
la 30.000 km schimbat senzor airbag pasager,si la 54.000 schimbat bec far stanga...in rest ok

27 Nov 2010, 16:26:
senzorul pe garantie,becul nu
sobolan
bloc stergatoare...nu mai merge pe intermitent...il schimb maine la 81oookm !
tuneam
salut

dupa ce am schimbat bateria originala(Rombat) dupa 2 ani si 8 luni si am inlocuit-o cu una Varta(60A - blue dynamic), si aceasta din urma si-a dat duhul duna numai 1 an si 4 luni(nu luasem garantia pe ea din motive de lene+lipsa timp).
La montarea noii baterii(Zap silver 70A), au verificat si instalatia electrica, daca sunt scurt-uri si daca alternatorul e cu pb. Totul a fost ok, deci cred ca sunt eu foarte ghinionist la baterii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.