fuzzzy
10 Oct 2012, 17:05
Kitul de accesorii schimbat la ~87.000km, de nevoie nu de placere, insa cu atat mai bine fiindca singura piesa buclucasa fuse o rola care acum a fost schimbata cu kitul de origine.
dl_dr25
11 Oct 2012, 09:30
QUOTE(dl_dr25 @ 5 Jul 2012, 11:44)
Logan dci 70cp din 2007 cu 74mii km
- la 35mii km schimbat cap de bara pe stanga ( origine la 200lei)
- la 66.500 km schimbat bujiile ( 3 erau decedate) am pus Boch ( la 27lei bujia)
- la 71.100km tampon hidroelastic ( origine 500lei )+ anti-rasturnare (asta schimbat degeaba si nu mai stiu firma la 80lei )
- 73.600km schimbat amortizoare fata ( sachs 180lei buc.) spate (155lei buc. sachs ) + flanse (sachs la 178lei) + cupele (origine 28lei buc.); bascule( 218lei buc. lemforder), capete bara (96lei buc. lemforder), bielete antiruliu(25lei nu am retinut firma), bielete directie ( 100lei buc. lemforder ) ; geometrie .
toata distractia asta la 73.600km a costat aproximativ 15.500lei piesele si manopera 450lei.
PS. sa fac precizarea ce sa gasit defect la 73.600km : flansele, pivot dreapta, cap de bara dreapta, amortizor spate dreapta, restul a fost schimbat la dorinta mea, acum sper astea sa ma tina macar 50mii km
am uitat de baterie care am spus mai sus de ia
schimbat pe garantie basculele cu unele febi, motivul fiind ca bascula se ridica dupa pivot
( dupa 3mii de km)
Laureate Plus 2007
5000 km - schimbat in garantie comutatorul de inchis/deschis usi;
60.000 km - schimbat kitul de accesorii si rola alternator impreuna cu kit-ul de distributie si pompa de apa.
83.000 km - capetele de bara
85.000 km - bieletele antiruliu
schimbat:
semering fulie la 25000 - curgea ulei si se imprastia pe capota
pompa benzina pe la 65000 - nu a mai pornit(!) - pompa arsa
kit distributie complet pe la 90000
in rest e o masina exceptionala
fuzzzy
10 Nov 2012, 15:27
2x anvelope Debica Frigo2 - 207 lei/buc (
)
4x capace roata - 55 lei/set
La 143.000 km am schimbat cap de bara stanga, asta multumita unui accident suferit asta vara, ca ala de pe dreapta n-are nimic. (La mana nici asta n-are joc, nici in masina n-am simtit nimic, dar m-au respins la ITP). A tinut mult zic eu (Lemförder am avut din fabrica). Am pus TRW (75 Ron) ca era urgent si n-am gasit Lemförder.
fuzzzy
17 Jan 2013, 17:44
Uitasem sa trec.. inca o Debica Frigo 2 la 205 lei.. una din pereche si-a dat duhul..
in afara de piesele schimbate conform reviziilor (bujii, distributie, filtre, etc), am schimbat:
1 bec la aeroterma pe la 30.000
1 bec la far pe la 80.000
1 bec la aeroterma (celalalt) pe la 90.000
termostatul pe la 95.000
1 bec la butonul de dezaburire pe la 96.000
149.360 km: rulment dreapta fata schimbat pentru prima oara (SNR 120 Ron)+bec aeroterma
icriss79
2 Mar 2013, 01:22
Dacia Logan 1.6 MPI, aprilie 2005, luata de noua
In afara de consumabilele clasice (ulei, filtre, bujii, distributie, lichide, becuri, baterie), am schimbat urmatoarele:
26.900 > Bielete directie stanga & dreapta
> Sonda marsalier
61.500 > Pompa apa (proprie initiativa)
> Placute de frana (primul schimb, cu Ferodo FSL845)
> Ulei cutie viteze (proprie initiativa)
79.500 > Bielete directie stanga & dreapta
85.200 > Amortizoare fata-spate (Monroe gaz after-market) (proprie initiativa)
> Bucsi bara stabilizatoare
94.000 > Placute de frana (schimbat Ferodo-urile - care au fost prea tari - cu placute de origine)
> Rulment stanga spate
94.700 > Termostat
99.000 > Sonda marsalier
120.000 > Pompa apa (proprie initiativa)
150.000 > Garnitura termostat
> Galerie de evacuare
> Sonda lambda
162.000 > Sonda servodirectie
> Senzor tahometru (viteza)
182.000 > Rulment dreapta spate
205.000 > Placutele de frana au inceput in sfarsit sa scartaie. Dupa 110.000 km!!
In acest moment masina are 205.000 km, ruleaza de aproximativ 100.000 km in proportie de 65% pe autostrazi, din cand in cand cu ritmuri sustinute (ore) de 150 km/h. Primii 30k km i-a rulat cu Elf 10W40, apoi cu Mobil 10W40 iar incepand cu 130k cu Mobil 5W40. Sunt probleme cu rugina exact in locurile obisnuite: muchii aripi spate, usi fata. In ciuda listei care pare lunga, nu m-a lasat niciodata in drum si consider ca Dacia face masini foarte fiabile. Nu am avut nicio grija, indiferent ca eram in Istanbul, Atena, Roma sau Munchen (printre altele).
Dupa 200.000 km facuti cu un Logan, as imbunatati insa:
- tratamentul anticoroziv
- insonorizarea
- scaunele
- garda la sol
fuzzzy
20 Apr 2013, 13:30
Aproape 100.000km, mai are 2-3 sute si ii face, avem schimbate urmatoarele:
- amortizoare fata/spate monroe
- ulei castrol 10w40
- filtru ulei origine
- filtru aer mann
- filtru polen origine
La 65.000km schimbate capetele de bara (din fabrica) stanga si dreapta cu unele noi, marca TRW.
Pivot dreapta schimbat a doua oara la 164.500km. TRW 55 Ron. Nu-i scump, dar atat si tine. (aproape 50.000)
Asta n-a mai tinut.... 168.500 km si era s-o patesc.... a iesit pivotul din bascula. Solutie: bascula echipata TRW 175 Ron + 30 manopera. (tot pe dreapta)
La 74k km am schimbat capetele de bara (cele noi sunt Lemforder made in Turkey) si amortizoarele (am pus Sachs grandtouring made in Tunisia).
vi_escu
12 Sep 2013, 17:53
Dupa 6 ani si 123000km s-a "scamosat" cablul de acceleratie. L-am schimbat cu unul de 49lei.
La 72000km schimbate placutele de frana. Discurile mai rezista pana se uzeaza si acest rand de placute.
fuzzzy
24 Oct 2013, 20:52
Poti sa detaliezi? Vrei sa spui ca la 72.000km ai schimbat setul de placute de frana din fabrica?
Cele din fabrica le-am schimbat la 40000km.
Caseta de directie echipata si vaporizator AC, la 33.000km.
Placute de frana la 32.000km.
icriss79
26 Oct 2013, 13:42
Continui postul 310, si scotand consumabilele si piesele schimbate "preventiv", lista arata cam asa:
26.900 > Bielete directie stanga & dreapta, Sonda marcharier
79.500 > Bielete directie stanga & dreapta
85.200 > Bucsi bara stabilizatoare
94.000 > Rulment stanga spate
94.700 > Termostat
99.000 > Sonda marcharier
150.000 > Garnitura termostat, Galerie de evacuare, Sonda lambda
162.000 > Sonda servodirectie, Senzor tahometru
182.000 > Rulment dreapta spate
216.500 > Fulie alternator
251.000 > Inca merge si nu cere decat benzina
nucu68
15 Nov 2013, 18:23
La 60 mii distributia si o bieleta antiruliu. Asta cred ca s-a rupt ca urmare a drumurilor facute prin toate vaioagele la Prut anul acesta
In rest nimic. Placutele si discurile cred ca intra la consumabile
QUOTE(nucu68 @ 15 Nov 2013, 19:23)
Asta cred ca s-a rupt ca urmare a drumurilor facute prin toate
vaioagele la Prut anul acesta
Ce-s alea bre?
Viroage, le zice!
Leo0608
15 Nov 2013, 22:47
userule Kojak,
dovezi, ceva?
ptr ultimu post din topic
nucu68
16 Nov 2013, 08:32
VĂIOÁGĂ, văioage, s. f. Văiugă1. – Din văi (pl. lui vale) + suf. -oagă.
Sursa: Dicționarul limbii române moderne
Mai Kojak, nu ne apucam acum sa facem gramatica pe acest site dar inainte de a scrie mai citeste si tu o carte. Sa scrii asa doar ca sa te afli in treaaba si sa aduni posturi nu are rost.
In rest o zi buna si sa-ti cresca parul ca vine frigul si o sa cam ai nevoie la neuron. ( asta daca ai auzit de Kojak)
198.500 km Saboti spate schimbati pentru prima oara (se dezlipise ferodoul). Pret: 109 Ron Saboti Ferodo Premier + 60 manopera (inclusiv rectificare tamburi)
198.830 km Discuri frana + placute. Discuri Klaxcar ventilate 259 mm 2x89 RON + Placute TRW 59. Manopera 0 ca le-am schimbat eu.
CRPtaxiRASNOV
24 Aug 2014, 21:28
Logan 2013 0,9 Tce : masina este cea din imagine si circula in regim taxi din iunie 2013 . Are 62..000 km , in afara de consumabile( se ard becurile fata in draci) , nu a fost schimbat nimic la ea. De la 40.000 i-am pus instalatie pe gaz.
Logan 2013 1,5 Dci : la fel, circula in regim taxi din august 2013 si pana in prezent, in afara de consumabile nu am schimbat nimic la ea. 75.000 km
LOgan 2008 1,5 Dci : injector( reparat) la 100.000 de km, suporti motor la 105.000, un rulment dreapta fata tot la 105,000, ferodou spate la 80.000. Kitul de ambreaj trebuie schimbat cat de curand.
Dacia Logan 2014 mai 1,2 varianta Acces. Masina are Gpl de la 1.000 de km, iar pana azi a strabatut 11.000 km regim normal, fiind condusa de mine. Am avut problema de la inceput, din fabrica se pare, cu rotile fata, care la viteza de 83km/h incepeau si vibrau ca naiba( la 83km/h se simte a f f tare, la 90 abia daca mai simteai). Am fost la dealer si au trimis un inginer de la Mioveni, cica e prima oara cand se intampla. Au pus-o pe calculator, concluzie-> gumele erau prost turnate din fabrica. Mi-au schimbat deci ambele gume de pe fata, gratis, binenteles.
Precizez ca reviziile de ulei si filtre au fost sfinte si am folosit numai ulei recomandat de producator. Combustibilul cumparat doar de la statii peco. Drumuri bune in oras si imprejurimi.
La consumabile includ : discuri( dupa 60.000 km parcursi) , placute, capete de bara, filtre, becuri, bucse, etc
RalucaGlisca
2 Oct 2014, 21:25
Am gasit un articol interesant despre cand si cum trebuie facuta revizia:
https://www.facebook.com/giramex/posts/933065383388980
zfmflorin
29 Mar 2015, 08:51
Am inlocuit pe garantie oglinda retrovizoare din interior. Observasem cu o saptamana in urma ca incepe sa se exfolieze/"basice" stratul acela de material/solutie care se afla pe spatele oglinzii.
Au constata si a fost inlocuita pe loc.
Chiar ma miram ca au asa ceva pe stoc si zicea ca au mai avut cateva cazuri chiar si la cele exterioare.
212.000 km Am schimbat maneta de la stergator, ca nu mai mergea teapta 1. 50 lei SH.
fuzzzy
18 Aug 2015, 10:56
148.000km, fulia alternator si-a dat duhul impreuna cu cureaua de accesorii.. paguba de 160 + 66 lei (fulie Ina de dci si curea Dayco).. in rest, drumuri bune..
zfmflorin
2 Sep 2015, 19:14
Bateria Originala la 3 ani si 39.000km
fuzzzy
19 Nov 2015, 08:20
153.000km, serpisorii au crapat.. gasit altii, montat (plus niste chestii adaptoare pe langa).. paguba de 80 lei, montaj vedem la service ca inca nu am ajuns..
225900 km 2x bujii incandescente. (Cele doua pe care le-am mai schimbat odata). Recomand originale: Beru cu "inel" verde. Cele cu inel negru sunt mai ieftine, dar atat si tin. 60 Ron/buc.
SorinXp
14 Apr 2016, 22:06
La 140.000 km schimbată direcția ( bielata si corp bieleta) pentru prima data, cu TRW. Motivul a fost burduf deteriorat si un joc mic pe dreapta.
Pentru a 2 a oară schimbate biletele antiruliu cu piese de origine de data asta. Setul al 2 lea l-am schimbat dupa 15.000 km, dar mai mergeau ceva - niste lemforder ...made in China scria pe cutie. Bursele de la bara antiruliu schimbate la 125.000, tot lemforder au fost dar made in UE, sunt în stare perfecta
În 30000-40.000 km urmează amortizoare, flanșe... Si probabil bascule, arcuri, bucșe punte... Dar să vedem la ce preturi si ce buget am.
paraschivrazvan25
17 Jul 2016, 11:01
Daca ai noroc de o masina buna, in afara de consumabile si distributie nu cred ca ai avea de ce sa iti faci probleme.
radiantm
22 Aug 2016, 18:10
LOGAN 1.4 LAUREAT NOV 2005 109000 KM -11 ANI SCHIMBAT :
BUJII 30000 KM ,62000 , 103000KM-toate din reteaua Dacia
CAP BARA DR 96000KM
CAP BARA ST 109000 KM
RULMENT ROATA FATA DR 109000 KM
PLACUTE FRANA 62000 KM SI 109000KM
DISTRIBUTIE KIT COMPLET la 66000 km
SABOTI FRANA 109000 KM
SUPORT DE MOTOR originalul si inca 2 buc
Logan 2005 1.6l 8V
Pe la 80KKm fulia alternator
Acum la 147Kkm discuri si placute frina fata si pivot dreapta.
Bineinteles ca placutele au mai fost schimbate la revizii, astea inca erau bune dar
nu prea se merita sa le tin daca tot schimb discurile.
Cam atit pina acuma ...
Rulmenti spate la 111000km.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.