Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: CANADA GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
FISICHELU
[attachmentid=29573]

In 1978 Canada avea doua lucruri cu care sa se "faleasca" in Formula 1, unul dintre ele faptul ca echipa Wolf purta frunzele de laur, al doilea fiind faptul ca Gilles Villeneuve era in mod clar ceva deosebit. Existau reale nelinisti cu privire la siguranta oferita de circuitul Mosport Park, insa era de neconceput ideea ca aici nu poate avea loc un GP Canadian.
In timp foarte scurt, un circuit a fost construit pe o insula artificiala care a fost folosita la Expo 1967. La inceput numit circuitul Ile Notre Dame, locatia este una dintre cele mai frumoase din Formula 1, firul ingust al traseului facandu-si loc printre lacuri si parcuri. Este un circuit ingust, de viteza mediu-rapida, cu 13 curbe care s-a modificat doar in detaliu de la proiectul initial. Unele curbe au fost indulcite in 1979, o noua curba a fost introdusa inainte de pit-uri in 1991 iar in 1994 a fost adaugata o sicana.
A fost o prezenta activa in calendarul curselor incepand cu 1978, cu o exceptie, in anul 1987, cand a existat o disputa de sponsorizare intre doua dintre cele mai mari producatoare de bere din Canada.
Dupa moartea lui Gilles Villeneuve in 1982, circuitului i s-a dat acest nume, in memoria celui mai mare pilot de cuse al Canadei.

Data cursei:25/06/06
FISICHELU
Extraordinara cursa de calificari! Nimeni nu s-a atins de timpul lui FA (1:14.942)...Cel mai aproape de el a fost colegul GF (1:15.178).Au urmat KR si JT (ma mir ca nu i-a explodat Toyota!...). MS un "ciudat " loc cinci in grila (sunt curios daca intr-adevar nu a putut mai mult sau vrea sa faca spectacol maine) si Niko Rosberg, "bobocul" din 2006.Montoya al saptelea,Button pe opt, Barrichello al noualea si Massa al zecelea.
La cum s-a prezentat pana acum, nu il vad pe KR facand vreo depasire la start, asa ca sunt mari sanse ca cei doi piloti Renault sa fie pe podium maine. Mult succes si o cursa faina!

FISICHELU
Inca o cursa castigata cu convingere de Alonso, in timp ce cursa lui Fisico a fost pierduta de la inceput. Dar chiar si cu acel "start furat", este cineva dintre noi care ar putea crede ca italianul l-ar fi incomodat in prima parte a cursei pe spaniol?...La a patra prezenta pe acest circuit, Fernando termina cursa pentru a doua oara; in 2003 a ocupat locul al patrulea.
Schumacher a facut ce a stiut el mai bine. Vorba cantecului, "pe la spate", actionand la orice gafa ce s-ar fi petrecut pe traseu. Acul de par luat de Kimi probabil in timp ce atipise a fost momentul ideal si suficient pentru ca Schumacher sa treaca pe locul 2 la finish.
Kimi este cu siguranta un pachet de nervi, lucru care imi intareste convingerea ca sigur nu va ramane la McLaren.
Una peste alta, o cursa tipica la Montreal, unde franele au jucat rolul esential.

Saptamana viitoare urmeaza Indianapolis, scena unora dintre cele mai rusinoase zile din istoria sportului. Sa speram ca vom avea parte de o cursa interesanta si ca prietenii nostri americani vor reusi sa vada partea frumoasa a Formulei 1.



cri123
Alonso este pe trei sferturi campion mondial si anul asta... Ca si Renault de altfel, in stilul in care le merg masinile. La Melbourne nu prea au avut adversari, Alonso s-a intrebuintat primele 25 de ture, dupa care cred ca a adormit la volan (vezi si reluarile cu micile greseli, in care isi permitea sa mai faca si cu mana publicului smile.gif ).

Ii mai ramane un lucru de facut pentru a domina absolut acest sezon: o victorie la Indy. Si cred ca va fi foarte motivat sa faca asta pentru a sterge rusinoasa cursa de anul trecut.

Cat despre Kimi, pacat daca nu merge la Renault de la anul. MS a facut tot ce a putut, fara greseala lui Kimi nu avea sanse nici la locul 2. Iar Fisico a fost iarasi depasit de moment cu acel start penibil.
sorin_f39
Felicitari lui Alonso, dar lamuriti-ma si pe mine despre ce naiba e vorba in ceea ce priveste semnul ala a lui cu "ciocu' mic". Cine si ce a comentat la adresa lui? Sincer, s-a blocat pe chestia asta pe care o face dupa fiecare victorie si a cam inceput sa ne plictiseasca. Nu prin faptul ca merge din victorie in victorie, ci la semn ma refer.....
DragosP
QUOTE(f39sor @ 26 Jun 2006, 08:19)
Felicitari lui Alonso, dar lamuriti-ma si pe mine despre ce naiba e vorba in ceea ce priveste semnul ala a lui cu "ciocu' mic".

Copchil necopt la minte, părerea mea ™.
ssilviu
Mai urmariti si alte transmisiuni de prin tarile calde si o sa vedeti ca nimeni nu i-a luat semnul ca pe unul cu "v-am inchis gura". Pur si simplu asa saluta el. Palma aia are si ea miscari limitate. Si ca sa fie unic a ales una pe care nu a folosit-o nimeni. De saritura lui Schumacher pe podium nu s-a saturat nimeni in 2004, presupun, nu?

Faptul ca va enerveaza este normal, pe de o parte din cauza impresiei lasate de dobitocul ala de la TVR si pe de alta parte, daca sunteti fani Schumacher, de faptul ca Alonso este pilotul care v-a invins favoritul anul trecut si se pare ca o va face si anul asta.
sandman_
Personal si eu as interpreta-o tot a modul "ciocu' mic pana mai castigati si voi o cursa" sau, si mai rau, pana va veti bate pentru o cursa. Gandind oarecum la rece, le-a cam dat peste nas tuturor si nu mai prea are cine ce comenta (in afara de jalnicul "masina este totul...").

Cursa, din pacate, destul de fadä, in afara de cateva evenimente marunte si o tentativa futila a lui KR de depasire in primele tururi.

Din pacate, KR a avut probleme la ambreiaj, ceea ce i-a cauzat (mai mult sau mai putin) greseala din ultimul tur, cand a pierdut o pozitie.
coocky
din pacate pentru reno odata cu plecarea lui Alonso se vor termina si zilele de glorie...

parerea mea este: daca Schumy renunta la anul... se vor face cartile si se incepe aproape de la 0...
un lucru bun au spus si comentatorii de la TVR: cand pleaca Schumy se destrama echipa care a adus 6 titluri de constructori consecutive pentru Ferrari... si atunci... vine Kimi dar la ce? oricne ai fi Alonso, Schumy, Kimi echipa noua este echipa noua, masina noua este masina noua... deci se cam pierd toate punctele de referinta...

s-ar parea ca reno are cartea in maneca cu pastrarea lui Fisico, dar... dar ... dar ...
sincer cred ca este unul dintre cei mai rapizi piloti dar... la fel este si Truli si degeaba...

Alonso din nou cel mai bun...
Schumy din nou... experienta isi spune cuvantul... in primul tur a preferat sa il lase pe Montoya dar sa continue... spre deosebire de Niko... apoi bring it home.... si vedem ce iese... si a iesit cat se putea de bine... de Alonso nu se atinge nimeni...

referitor la gestul de la sfarsit... un mare campion este, trebuie sa fie "as cocky" cat il tine(traducere aproximativa: arogant). Atat timp cat domina are dreptul la orice si nimeni nu ii poate face nimik. Lui Fisico ii lipseste cred acea incredere, acea aroganta data de rezultate... spre exemplu aroganta lui Ralf, a lui Villeneuve care desi nu mai castiga demult nimik sunt cat se poate de convinsi de capacitatile lor...
sandman_
Aici nu prea sunt de acord (cu prima parte).
Renault au cea mai buna masina la momentul actual (indiscutabil) si au toate sansele ca la anul sa fie la fel. Avand in Vedere ca MS va continua inca 2 ani la Ferrari, este posibil ca la renault sa ajunga KR, care este un pilot talentat si rapid. In varianta in care masina n-a crapat din cauza lui KR de nenumarate ori in 2005 si 2006, este foarte probabil ca la piloti sa se faca rocada: KR sa castige cu Renault, FA sa abandoneze cu MCLaren-Mercedes, iar MS sa se joace printre ei...
sorin_f39
QUOTE(ssilviu @ 26 Jun 2006, 09:48)
Mai urmariti si alte transmisiuni de prin tarile calde si o sa vedeti ca nimeni nu i-a luat semnul ca pe unul cu "v-am inchis gura". Pur si simplu asa saluta el. Palma aia are si ea miscari limitate. Si ca sa fie unic a ales una pe care nu a folosit-o nimeni. De saritura lui Schumacher pe podium nu s-a saturat nimeni in 2004, presupun, nu?



Faptul ca va enerveaza este normal, pe de o parte din cauza impresiei lasate de dobitocul ala de la TVR si pe de alta parte, daca sunteti fani Schumacher, de faptul ca Alonso este pilotul care v-a invins favoritul anul trecut si se pare ca o va face si anul asta.
*




radmasa.gif

Nu cred ca semnul ala inseamna ca el saluta pe cineva. Asta e o explicatie puerila. Sa fim seriosi. Atunci cand tine palma ridicata ce mai inseamna? Ca-si ia "La revedere"? smile.gif
Zi-mi si mie ce posturi "din tarile calde" urmaresti tu? Intr-adevar, m-am saturat si eu de Mikki si de Bonifaciu, insa alta alternativa nu am. RTL nu mai prind iar RAI 2 transmite bruiat si n-am decodor pentru ei.

N-am comentat nimic la adresa lui. Castiga pentru ca are masina cea mai buna si treaba asta il face sa fie si cel mai determinat, constant, il face sa aiba incredere in fortele proprii. Nu la fel se poate spune, spre exemplu, despre Raikkonen care probabil se roaga la fiecare inceput de cursa ca masina sa reziste pana la final.

Eu am auzit la sfarsitul anului trecut, respectiv inceputului acestui an ca ar fi aparut niste articole in presa internationala cum ca Alonso ar fi iesit campion mondial in fata lui Raikkonen doar datorita masinii. Stim cu totii ce probleme a avut Raikkonen anul trecut. Si tot acolo scria ca finlandezul l-ar bate la orice ora pe spaniol daca ar avea masina competitiva. Personal nu sunt de acord cu asta. Si Fisichella piloteaza tot Renault si vedeti cu totii ce face. Asa ca Alonso a facut diferenta. Insa, avand in vedere acele articole, ma gandesc ca Alonso face acel semn ca sa le inchida gura ziaristilor respectivi. Ma gandeam ca stiti voi mai multe referitor la treaba asta.
sandman_
Asa cum am mai spus, nu vom sti niciodata care dintre cei doi este cel mai bun, pentru ca (aproape sigur) nu vor pilota niciodata aceeasi masina pentru a se pastra gradul de mister si suspans din F1.
ssilviu
ITV si Speed. Primul este englezesc si are broadcast in zeci de tari, iar al doilea in continentul american. Asadar teoretic mai putin subiectivi decat nemtii de la rtl si italienii de la Rai ( combinatia ideala, nu?) in ceea ce priveste situatia lui Alonso. Si niciodata comentatorii nu au spus asa ceva despre salutul lui Alonso. Ce este interesant e ca pe alte forumuri tot din tarile calde la fel, nu tin minte sa fi auzit pe cineva ca a interpretat gestul ca "v-am inchis gura". Incredibil cat poate sa influenteze publicul maimutoiul ala de la TVR.

Cat despre castigatul cu masina cea mai tare, este foarte adevarat. De exemplu in ultimii zece ani toti campionii mondiali au avut cea mai tare masina din acel an.
DragosP
QUOTE(ssilviu @ 26 Jun 2006, 11:49)
Cat despre castigatul cu masina cea mai tare, este foarte adevarat. De exemplu in ultimii zece ani toti campionii mondiali au avut cea mai tare masina din acel an.

Da, din păcate n-a apărut încă nici un Rossi al F1. sad.gif
coocky
QUOTE(sandman_ @ 26 Jun 2006, 11:37)
Renault au cea mai buna masina la momentul actual (indiscutabil) si au toate sansele ca la anul sa fie la fel.
*



pentru a ajunge la rezultatele actuale s-a lucrat in tandem: echipa - pilot vreo 3 ani cel putin... pentru a domina de maniera in care o face Fernando este clar ca exista o unitate intre cele 2 entitati...
cand entitatea se rupe este greu de crezut ca ea se poate recrea de vre-una din cele 2 parti...
este cred evident pentru toti ca stilurile de condus ale celor 2 lupi tineri sunt cel putin diferite(din varii motive). Fiabilitatea, deja proverbiala, a masinilor reno zic eu ca este strans legata de stilul de condus al lui Alonso, omul asta chiar nu rupe masina, reusind in acelasi timp sa fie repede... Kimi este de asemenea f rapid, da McLaren lasa de dorit, dar un gram de consideratie si "cool head" din parteaa lui "IceMan"(nici nu mai stiu de ce i se spune asa) cred ca l-ar ajuta mult mai mult... OK nu s-ar bate pentru titlu cu Alonso dar teoretic ar trebui sa fie mult mai aproape de Schumy cu a lui Ferrari.
Sincer cred ca anul viitor nici Kimi nici Fernando nu vor lupta la titlu, si sincer cred ca la anul daca Schumy ramane, fara sa straluceasca va castiga titlul, dar dupa parerea mea va fi un titlu fara glorie...

McLaren au nevoie de Fernando pentru ca Kimi nu a confirmat, au nevoie de o certitudine, dar momentan nu ii pot oferi "the package". Fernando va termina mai multe curse decat Kimi dar nu sunt sigur ca va castiga mai multe decat a facut el cu McLaren

Kimi va veni si se va astepta sa aiba o masina "rock" dar va avea surpriza ca atunci cand v forta in stilul caracteristic masina nu cred ca il va duce unde vrea el... pur si simplu masina nu este facuta pentru el... de aceea nu sunt convins ca va avea titlul sau succesele asigurate.

DA Renault au cea mai buna masina, dar masina asta este imbatabila cu Fernando la volan...

Pentru mine este relevant finalul sezonului trecut cu Renault gestionand un avans confortabil, si lasandu-i pe ceilalti sa traga la fiare ca disperatii...

Sincer cred ca anul viitor va fi anul in care Toyota va intra serios in lupta, au multi bani, au pedigree-ul cailor putere, au 2 piloti care pot construi o masina... nu vor lua nici un tiltu dar vor castiga curse... Cea mai echilibrata echipa mi se pare, paradoxal, BMW dar mai au f mult de lucru...

PS: @ssilviu: in 1999 a castigat Hakkinen dar evident cea mai buna masina a fost Ferrari acel an
sorin_f39
Ati spun ca "De exemplu in ultimii zece ani toti campionii mondiali au avut cea mai tare masina din acel an".

Daca ne referim la perioada 1996 - 2006, atunci aveti dreptate.

Daca includem perioada 1995 - 2005 + cat s-a desfasurat din sezonul competitional 2006, atunci sa avem pardon, nu cred ca Benetton-ul lui Schumacher din anii '94 - '95 cu care de altfel germanul a iesit campion mondial era cea mai competitiva masina. Am o vaga impresie ca Williams Renault erau cele mai bune la acea vreme.
sorin_f39
QUOTE(coocky @ 26 Jun 2006, 12:37)
PS: @ssilviu: in 1999 a castigat Hakkinen dar evident cea mai buna masina a fost Ferrari acel an
*



PS la PS -ul de mai sus:

Nu uita ca in acel an Hakkinen s-a batut cu Irvine. Nu minimalizez perfomanta lui Hakkinen, insa Irvine nu e Schumacher. Irvine sustine sus si tare ca a pierdut titlul mondial in acel an "pentru doua puncte si o roata". Cred ca iti amintesti povestea....... El nu spune ca la Suzuka practic a fost mai slab, fiind batut mar de Hakkinen.
ssilviu
QUOTE(f39sor @ 26 Jun 2006, 14:40)
Am o vaga impresie ca Williams Renault erau cele mai bune la acea vreme.
*


Erau, insa daca in masinile alea era un pilot de talia lui Alonso sau Kimi, Schumacher nu mai lua titlurile.
coocky
QUOTE(f39sor @ 26 Jun 2006, 13:51)
PS la PS -ul de mai sus:

Nu uita ca in acel an Hakkinen s-a batut cu Irvine. Nu minimalizez perfomanta lui Hakkinen, insa Irvine nu e Schumacher. Irvine sustine sus si tare ca a pierdut titlul mondial in acel an "pentru doua puncte si o roata". Cred ca iti amintesti povestea....... El nu spune ca la Suzuka practic a fost mai slab, fiind batut mar de Hakkinen.
*



sunt de acord cu tine... dar in acel an Ferrari-ul era mult mai bun decat McLaren... Salo a luat locul 2 la Monza mi se pare venind de pe "aratura" direct in masina(exagerez evident...) cert este ca in acel an nimeni, nici macar Ferrari nu il doreau pe Irvine campion.... iar omul are dreptate... o roata si era campion...
si era vorba de titlu vs cea mai buna masina...
referitor la 1995... anul acela Benneton chiar era cea mai buna masina... tocmai datorita tandemului creat de care vb mai inainte...
In 92-94, 96-97 Williams nu a mai avut adversar

In 94 in primele 3 curse in Williams fusese chiar Senna, si tot nu castigase...
sandman_
in '94 Williams au avut adversari, iar titlul s-a decis in ultima cursa.
in '95 si Benetton, si Williams au avut acelasi motor
in '99 a fost o exceptie, datorita pilotului. La Suzuka MS a mers in fata lui EI in Q, ca sa-i arate trasele si unde sa franeze si tot n-a luat pole...
coocky
in 94 Williams ca si masini au fost net superiori... dar problema lor a fost: 90-92 masina dezvoltata dupa stilul lui Mansell... Prost era un maestru in ceea ce priveste adaptarea la masina si pentru el nu a fost o problema. in 94 au incercat in prima parte sa se muleze pe dorintele lui Senna, dar a intervenit incidentul si au aruncat pe geam cateva luni de cautare a setarilor, apoi in vreo 2-3 runde au revenit la masina lor de pana atunci si au fost arasi cei mai buni ca si masina... daca iti aduci aminte titlul din 94 da s-a decis in ultima cursa dar Schumy si Benneton au pierdut 10 puncte la Spa si au stat pe tusa 2 mari premii(in urma unui incident vazut de toata lumea - incursiunea peste vibratoare si deteriorare fundului plat- dar regulamentul este regulament). Cu toate asta cred ca masina aia condusa de altcineva decat Hill si fara evenimentele traumatizante din acel an nu ar fi avut adversar...
Cand cei de la Benneton au luat motorul Renault in 95 a fost altceva... au dominat acel an la modul absolut...

referitor la 99 sincer nu cred ca ar fi fost "corect" moral ca Irvine sa ia roadele muncii de 3 ani de zile a lui Schumy. Dar cert este ca schimbarea rotii buclucase l-a cam costat pe Irvine titlul

PS: damn... ce-mi place sportul asta... de fiecare dat scriu atat de mult smile.gif
sandman_
oricum, lasand la o parte cazurile alea 2, de prin 92 pana in prezent cea mai buna masina a avut titlul.

Facant o oarecare paranteza de la topic, desi este vorba de comentariul cursei de ieri, ma amuza cum nenea mikki este intotdeauna impotriva pilotilor buni (MS, FA) si mai mereu ii sustine pe cei mediocri (JV, de ex.).
Ieri spunea ca MS a fost imoral cand a spus ca spera ca JV sa aiba o cariera mai fructoasa ca si solist decat a avut in F1. Si, cu foarte multa mandrie , admiratie si consideratie, il cita pe JV, care i-a replicat lui MS: "Am avut o cariera foarte buna in F1, am fost campion mondial, deci multumesc pentru urare, care ar insemna o cariera de mare susses" (nu e citat exact, dar ideea e aceeasi).
Revenind la discutia noastra, mi se pare destul de penibil sa te lauzi cu un titlu castigat in ultima cursa cu o masina net superioara.

Ceva similar s-a intamplat in campionatul national de raliuri, cand Titi Aur avea Celica lui de vreo 400CP si Cosworth au adus un Escort de vreo 550CP unui pilot din Bucuresti(nu-i stiu numele), iar dupa 8 raliuri i-au luat masina, pentru ca il batea Titi Aur fara probleme...
sorin_f39
Sunt doi comentatori mediocri si nu ai ce sa le ceri. Partea nasoala e ca TVR merge in continuare pe mana lor. Este diferenta de la cer la pamant intre cum comenteaza Antal Putinica / Arnold Cobilanschi (Eurosport) si cum comenteaza Mikki si Bonifaciu.
Am prieteni pasionati de motociclism si imi spun ca le vine sa-si smulga parul din cap cand il aud pe Bonifaciu cum comenteaza si la MotoGP. Eu ma uit mai rar la motociclism viteza, insa le dau dreptate intru totul in ceea ce-l priveste pe comentatorul mai sus amintit.
sandman_
La mikky e simplu: este acolo la fel cum au fost Friesacher si Baumgartner in F1: el plateste biletul lui la fiecare cursa, etc...
DFA
La TVR nu sunt deranjanți doar comentatorii ăia de 2 bani, ci însuși tratamentul aplicat cursei.
În loc să transforme cursa într-un eveniment sportiv de (măcar) 2 zile (calificări + cursă) ei nu fac decât să transmită imaginea. De multe ori nu transmit comentariile piloților câștigători, pentru ei este doar ceva care trebuie să se încadreze în program...
Din păcate nu știu germană, să pot și înțelege ceva pe RTL...
coocky
off topic... chiar daca nu intelegi... poti sa te uiti... de la pit-uri transmite Franziska van Almzick si se merita smile.gif
sorin_f39
QUOTE(DFA @ 26 Jun 2006, 16:10)
La TVR nu sunt deranjanți doar comentatorii ăia de 2 bani, ci însuși tratamentul aplicat cursei.
În loc să transforme cursa într-un eveniment sportiv de (măcar) 2 zile (calificări + cursă) ei nu fac decât să transmită imaginea. De multe ori nu transmit comentariile piloților câștigători, pentru ei este doar ceva care trebuie să se încadreze în program...
Din păcate nu știu germană, să pot și înțelege ceva pe RTL...
*


Si mai mult decat atat: daca tot se dau o parte dintre dialogurile dintre piloti si echipe in timpul cursei / calificarilor, de ce dreaq aia doi nu tac pentru 10 secunde ca sa auzim si noi ce se transmite de la boxe catre pilot sau invers? Iar mikki afirma sus si tare ca el nu aude de la fata locului aceste comentarii. OK, atunci sa taca pentru a le auzi noi.

Pe bune, este vreo modalitate de a le scrie astora doi despre tampeniile debitate de ei insisi si pe care noi trebuie sa le suportam la fiecare cursa?
ssilviu
Din pacate nu. Iar Miki minte cand spune ca nu le aude.
DragosP
QUOTE(f39sor @ 27 Jun 2006, 14:32)
Si mai mult decat atat: daca tot se dau o parte dintre dialogurile dintre piloti si echipe in timpul cursei / calificarilor, de ce dreaq aia doi nu tac pentru 10 secunde ca sa auzim si noi ce se transmite de la boxe catre pilot sau invers?

Păi dacă miki n-aude de ce să audă și alții? blink.gif
Iar deșteptul celălalt râde ca proasta-n târg care vinde linguri de ce aude în căști...
sandman_
QUOTE(f39sor @ 27 Jun 2006, 13:32)
Si mai mult decat atat: daca tot se dau o parte dintre dialogurile dintre piloti si echipe in timpul cursei / calificarilor, de ce dreaq aia doi nu tac pentru 10 secunde ca sa auzim si noi ce se transmite de la boxe catre pilot sau invers? Iar mikki afirma sus si tare ca el nu aude de la fata locului aceste comentarii. OK, atunci sa taca pentru a le auzi noi.

Pe bune, este vreo modalitate de a le scrie astora doi despre tampeniile debitate de ei insisi si pe care noi trebuie sa le suportam la fiecare cursa?
*



Modalitati exista, dar scriem degeaba. Atata timp cat Miky este singurul comentator care isi ofera serviciile gratis, n-o sa-l trimita nimeni la plimbare.
Comentariile alea nu trebuie auzite. Trebuie doar sa te uiti pe monitor sa vezi ca scrie "TEAM RADIO", care nu e vreun post local de radio care interfera....
sorin_f39
Am petrecut ultima jumatate de ora cautand pe internet adresele de e-mail ale lui mikki si bonifaciu dar nu am gasit nimic. Am cautat pe site-ul tvr-ului si pe site-ul ziarului prosport (mikki scrie pentru pro sport).
Pe Google am gasit diverse forum-uri in care oamenii isi dau cu parerea la adresa lor. Culmea, parerile lor coincid cu ale noastre.

Cred insa ca multi ani de-acum incolo cei doi ne vor toca nervii.....
sandman_
QUOTE(f39sor @ 27 Jun 2006, 14:41)
Cred insa ca multi ani de-acum incolo cei doi ne vor toca nervii.....
*



Parca acum vreo 6-7 ani a cumparat ProTV drepturile de televizare. Stiu ca a fost o incantare...
DragosP
QUOTE(sandman_ @ 27 Jun 2006, 15:50)
Parca acum vreo 6-7 ani a cumparat ProTV drepturile de televizare. Stiu ca a fost o incantare...
*


Da, dar "se știe" ™ că un (să zic la întâmplare:) Guță aduce mai mulți bani decât un grand prix de f1. Plus că ăla mai și plătește pentru a fi pe post, și în plus, fiind așa multe specimene se pot difuza aproape zilnic.
Hai că am deviat...
pablo
Apropo de "Team Radio":
- in calificarile de simbata dupa a doua tura lui fisico i-au spus de la boxe sa nu mai tina turat motorul in in zona de limitare in curba 6 ca-l poate cala (cit trebuie sa fii de idiot ca sa-ti spuna cei de la boxe asta???)
- duminica in timpul cursei inainte de iesirea Safety car din pricina accidentului lui JV Alonso conducea cu mai mult de 20 de secunde si se cam plictisea.A intrebat la boxe cine e pe locul 2.I s-a spus Kimi si MS imediat dupa el pe trei si i s-a urat drum bun .... pe viitor poate se gindesc cei de la Renault sa-i doteze masina cu un DVD sa-i poata vedea si pe cei din spatele sau biggrin.gif
sandman_
N-au voie: ii este permis sa se uite doar in fata si in oglinzi pentru a vedea cum se prezinta cursa laugh.gif laugh.gif laugh.gif


edit pentru eliminarea limbajului gen mirc
FISICHELU
Anul trecut, Alonso obtinea al cincilea pole position consecutiv la calificari. Ii mergea bine! smile.gif La McLaren ii merge in continuare foarte bine...chiar daca coechipierul ii mai baga "sula in coaste"... Pentru anul asta, ii vad pe primele pozitii pe FA si LH. McLaren Mercedes este de nerecunoscut, dupa parerea mea, dupa atata vreme in care era fericire daca nu i se strica masina lui Kimi inainte de finish...
TMihai
Montreal nu e Monaco. Eu zic ca cei de la Ferrari or sa vina cu o replica pe masura. Sa vedem calificarile si mai vb. Kimi ar fi cazu' sa se dea pe brazda dry.gif
dantes
QUOTE(TMihai @ 5 Jun 2007, 09:59)
... Kimi ar fi cazu' sa se dea pe brazda dry.gif
*



Adica sa inceapa sa strice si Ferrariurile... radmasa.gif

Lupta e stransa si e bine ca se bat 4 piloti...vom vedea...

TMihai
Ce sa mai inceapa?...a inceput demult icon_mrgreen.gif Daca nu se claseaza pe podium o sa avem o lupta intre 3 piloti
sorin_f39
Ma risc si anticipez: la Monaco a fost ceva ce nu se va mai repeta anul asta.
Iar in Canada, Ferrari isi va lua revansa!
FISICHELU
QUOTE(dantes @ 5 Jun 2007, 09:45)
Adica sa inceapa sa strice si Ferrariurile... radmasa.gif

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
cri123
Cica si baietii de la Reno sunt increzatori ca se pot bate cu fruntasii in Canada.

Cat despre Ferrari, nu cred ca isi vor lua revansa si vor face un 1-2 cu un minut inaintea McLaren. Poate chiar McLaren raman in fata, nu la asa distanta. Ei sunt in acest moment favoriti. Si au un pilot (ne place sau nu) care stie cum se castiga cu o masina.
sorin_f39
QUOTE(cri123 @ 6 Jun 2007, 18:29)
Cat despre Ferrari, nu cred ca isi vor lua revansa si vor face un 1-2 cu un minut inaintea McLaren.
*


N-am zis ca vor castiga cu 1 minut in fata adversarilor sau ca vor realiza dubla. Ma refeream doar la o victorie pe care doresc sa o obtina Ferrari. Pentru a demonstra ca episodul Monaco a fost o intamplare nefericita si atat.
cri123
Asta e perfect posibil. Si chiar putin probabil wink.gif Sa vedem cate victime face zidul campionilor anul asta. Hamilton a scapat la Monaco, dar eu am invatat ca ulciorul nu merge de multe ori la apa.
ssilviu
Eu cred ca vom avea iar dubla Mclaren.
r&d
Putin credinciosule wink.gif)... eu zic ca vom avea dubla Renault =))
FISICHELU
S-ar putea sa avem o surpriza cu Renault...Citeam un interviu cu Fisichella in care vorbea (in stilul caracteristic... biggrin.gif )de imbunatatiri aduse reglajelor la R27.Kovalainen, desi se misca binisor la testele de dinaintea cursei, si partial bine la calificari (ciudat incidentul de la Monaco, cu Coulthard), e timorat tare in cursa... Daca as fi Briatore l-as pune putin la treaba si pe Piquet. Macar asa, de proba. biggrin.gif
ssilviu
Oricum eu cred ca performanta celor de la Mclaren si Renault s-a datorat mai mult unei cresteri reale decat uneia de conjunctura datorita configuratiei circuitului de la Monaco.
TMihai
Dupa calificari o sa ne edificam. Raman la parerea ca Monaco a fost o exceptie in ceea ce priveste performantele echipelor. Bine..."performanta" lui Kimi n-a surprins pe nimeni. Go Shu...Massa!!!
Profetu13
Eu cred ca "surpriza" va veni din partea echipei BMW. E impropiu spus surpriza, pentru ca echipa germana a avut o evolutie foarte buna in acest debut de sezon, insa in Canada ar putea depasi asteptarile cu o clasare pe podium ... cel putin !!!

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.