sorin_f39
13 Sep 2008, 21:03
Totusi, tinand cont de "performanta" lui Raikkonen (atat la Spa cat si la Monza, si, de ce nu, tot sezonul asta) si de faptul ca Massa trebuie sa fie ori in pole-position pentru a castiga ori sa nu ploua, ma intreb iar:
Unde esti Schumi ??????????
Si acum le-ai da lectii acestor "copii".
Intrevad o sansa foarte buna pentru Alonso care e as pe ploaie
sorin_f39
14 Sep 2008, 07:33
A avut ocazia sa profite de ploaie in timpul calificarilor. Si n-a facut-o.
Parerea mea: Alonso nu mai este motivat. Deocamdata.
Daca ramane ploaia in continuare, abia astept startul si primul viraj!
O sa iasa macel!
Ei mai rateaza virajul acela si pe uscat dar pe udatura!
Posibil sa fie un start cu safety car.
TMihai
14 Sep 2008, 10:15
Alonso, dc nu e lovit de cineva, cred ca o sa faca o cursa mare. Adica exact invers fata de Massa
liviu2004
14 Sep 2008, 13:59
Here we go.
Super Vettel! Ah, daca mai era un pic de ploaie era si Massa gata! Nu are nici o treaba cu pilotajul pe ploaie!
In schimb Ham e nebun! Excelent!
Asa cum am zis s-a plecat cu safety car. Frumoasa cursa.
Nu pot sa remarc dorinta lui Hamilton de a scoate de pe pista pilotii pe care ii depasea. Era sa-si gaseasca de doua ori nasul, pe Alonso si Weber.
Felicitari lui Vettel! Si foarte frumos gestul lui Alonso de al felicita. Cred ca festivitatea de premiere a starnit ceva nostalgii pentru unii dintre voi auzind imnul Germaniei urmat de cel al Italiei.
Nu putem sa trecem cu vederea comentariu de toata jena. Nici bine nu a inceput ca a inceput sa curga cu perle.
sorin_f39
14 Sep 2008, 16:02
Bravo VETTEL!!! Super pilotaj, excelenta stapanire de sine si ... bun motorul Ferrari!
Massa, intr-adevar, pe ploaie atat poate. Hamilton, atat cat a fost pista uda, a aratat cum conduce un viitor campion.
As propune lui Ferrari urmatoarea chestie: Schumi sa ia locul lui Raikkonen in ultimele 4 curse, iar finlandezul sa mai dea niste petreceri. Asa ne vom asigura titlul la constructori mai repede.
Forza F E R R A R I !!!
Fara nici o suparare dar la cum merge Raikkonen acum si cum merge Kova, iar Ham comparativ cu Massa, titlul la contructori cred ca ajunge la McLaren!
sorin_f39
14 Sep 2008, 16:07
Tocmai de asta am si scris ca mai bine ar merge Schumi in locul lui Raikkonen: ma tem ca vom pierde titlul la constructori.
hellcat
14 Sep 2008, 16:07
Isi imagina oare Berger la inceputul campionatului ca va urca pe podium??...poate ca da!
Bun Vettel, a reusit sa pastreze un ritm bun pe tot parcursul cursei. Si faptul ca nu s-a intersectat pe traseu cu Raikkonen l-a ajutat, ca cine stie...il confunda cu Sutil si nu mai termina
Raikkonen considera ca nu esta inca in situatia de a-l ajuta pe Massa
...sper ca Massa nu e atat de naiv sa astepte vreun ajutor din partea lui.
sorin_f39
14 Sep 2008, 16:13
"Raikkonen considera ca nu esta inca in situatia de a-l ajuta pe Massa ...sper ca Massa nu e atat de naiv sa astepte vreun ajutor din partea lui."
Asta a spus-o Miki, care Miki este un tampit. Eu nu am vazut nici o declaratie a lui Raikkonen in care acesta sa spuna ca mai lupta pentru titlul mondial. Daca ai asa ceva, da-mi si mie sursa.
Nu Raikkonen comanda acolo, asa ca, daca de sus vor veni (si cu siguranta ca au venit deja) ordine ca finlandezul sa-l ajute pe Massa, atunci acesta o va face.
La cate puncte a adunat Raikkonen in ultimele curse nu se pune problema de a-l ajuta pe Massa.
Excelent Vetell, m-am bucurat foarte mult pentru el, Hamilton este de o nerusinare iesita din comun, felul cum ii scoate pe ceilalti piloti de pe pista este prea de tot, totusi nu sunt la karting... Pacat de Bourdais, cu siguranta ar fi facut o cursa buna. Nu am inteles ce s-a intamplat cu Rosberg, la un moment dat era pe locul 3, a intrat la standuri si apoi s-a pierdut in anonimat.
dantes
15 Sep 2008, 07:46
Cu parere de rau o spun, dar Hamilton e CLAR the next Schumi/Senna.... Desi sunt fan inrait Ferrari, felul cum a pilotat ham mi-a adus aminte de cursele lui Senna si Schumi pe ploaie. Un singur cuvant ...MAGISTRAL ! Imi place cand vad piloti adevarati. Este clar the next champion, probabil chiar de anul asta.
Alonso, Massa....si-au pastrat pozitiile. Alonso e sters rau, poate daca se va duce la honda si va misca ceva..poate...
Vettel? Pai se vede ca septuplul campion e neamt! A dezvoltat o intreaga industrie de piloti, si multi copii vor sa fie ca Schumi...
Kubica? Beton! Mi-as dori unul ca el sa fie roman...
Din cate ma uitam pe grila, singurul veteran a ramas Coulthard, care va pleca si el, si un semiveteran, Barichello... Restul numai piloti tineri.... S-a schimbat garda.
In rest cursa una destul de normala...
Manuel
15 Sep 2008, 08:29
Absolut de acord.
Hamilton e clar singurul pilot care merita sa fie campion, Massa si Kimi, cu parere de rau, ca si cum n-ar fi fost. De la Massa oricum nu aveam pretentii insa Kimi se comporta dezamagitor, blazat, ca si cum si-ar fi pierdut orice motivatie. Inca mai sper sa-si revina, chiar daca nu mai are nicio sansa la titlu.
Pacat de Bourdais, inca un ghinion incredibil, o dubla TR n-ar fi fost imposibila.
Emotionat sa reascult imnurile Germaniei si Italiei unul dupa altul, am inchis ochii si pentru o secunda mi-am imaginat... eh...
Problema e ca desi merita sa fie campion, se lupta cu comisarii de traseu care ii vor pe cei de la Ferrari campioni!
De, marca Ferrari se vinde bine oricum, dar se vinde si mai bine cand echipa e campioana mondiala!
Tomcat
15 Sep 2008, 13:35
Poate merita sa fie campion. Ramine de vazut daca nu se impiedica singur, avind in vedere ca Massa e depasit de probleme.
Pe mine ma deranjeaza Kimi prin atitudinea cenusie si blazata pe care o are.
Doar Kimi si Alonso pot "sa-i taie macaroana" ca pilot lui Ham.
Cit despre comisarii de cursa - ce sa zic, mai toti care au taiat sicanele si au iesit in fata, au retrogradat din proprie initiativa. Frica pazeste bostanaria!!
QUOTE(Tomcat @ 15 Sep 2008, 14:35)
Doar Kimi si Alonso pot "sa-i taie macaroana" ca pilot lui Ham.
Cit despre comisarii de cursa - ce sa zic, mai toti care au taiat sicanele si au iesit in fata, au retrogradat din proprie initiativa. Frica pazeste bostanaria!!
Alonso cred ca s-a cam dus! Si daca se duce la Honda de anul viitor nu mai ajunge el la Ferrari!
Ceea ce s-a intamplat ieri in cursa cand toti care ratau virajul faceau loc este cauzat de faptul ca noua regula se aplica de o saptamana!
La momentul Spa, nu exista o asemenea reglementare! Dupa parerea mea, evident subiectiva, Ham i-a lasat spatiu lui Kimi si a ramas in plasa lui! Ce era sa faca sa franeze si sa-l lase in fata vreo 2 secunde?
De urmatoarea manevra de depasire, imediat dupa incident, nu zice nimeni nimic.
Anume, ca bietul Kimi nici nu visa ca o sa-l depaseasca pe interior! Manevra de depasire facuta cu nervi de otel!
Tomcat
15 Sep 2008, 14:59
Eu nu m-am referit la duelul Kimi-Hamilton. Hamilton era mai rapid decit Kimi.
Au fost multe situatii de taiere a sicanelor si nimeni nu si-a mai permis sa calce pe bec.
Nu cred ca Hamilton este dezavantajat de comisarii de cursa. Nu cred ca Bernie ar tolera asa ceva.
Cit despre Alonso ce sa zic: nu-l vad la Ferarri. Ferarri ar avea nevoie de un pilot tip "David Coulthard" cind era tinar. Cred eu.
Ramine de vazut daca Vetell (pe care multi il vad "pe val") va avea traiectoria lui Schumi pe vremea de la Benetton, cind dintr-o echipa de pluton a urcat-o in virf.
Bine, asta nu se va intimpla cu T. Rosso. Ferarri de un asemenea pusti turbat ar avea nevoie.
QUOTE(dantes @ 15 Sep 2008, 07:46)
Alonso, Massa....si-au pastrat pozitiile.
Cum asa? Alonso a plecat de pe 7 si a terminat cursa pe 4. Si-a imbunatatit pozitia!
Iar Hamilton, da, e culmea nesimtirii, depaseste lovindu-i pe ceilalti ca un ghiolban, da nu-i nimic, la un moment dat va vedea el ce inseamna sa il lovesti mai tare pe cel pe care il depasesti si sa fi nevoit sa abandonezi.
Trecand peste faptul ca daca nu lua decizii proaste de strategie ar fi putut castiga cursa.
QUOTE(dantes @ 15 Sep 2008, 07:46)
Alonso, Massa....si-au pastrat pozitiile. Alonso e sters rau, poate daca se va duce la honda si va misca ceva..poate...
...
Kubica? Beton! Mi-as dori unul ca el sa fie roman...
Singura diferenta notabila dintre Alonso si Kubica a fost ca, Kubica a plecat de pe pozitia 11 cu rezervorul plin, acest lucru permitandu-i sa intre mai tarziu la boxe.
QUOTE(Tomcat @ 15 Sep 2008, 13:35)
Cit despre comisarii de cursa - ce sa zic, mai toti care au taiat sicanele si au iesit in fata, au retrogradat din proprie initiativa. Frica pazeste bostanaria!!
Asa se facea si inainte. Si este fair-play sa se faca asa.
Tomcat
15 Sep 2008, 16:36
Corect!
sorin_f39
15 Sep 2008, 17:19
QUOTE(Solon @ 15 Sep 2008, 12:30)
Problema e ca desi merita sa fie campion, se lupta cu comisarii de traseu care ii vor pe cei de la Ferrari campioni!
De, marca Ferrari se vinde bine oricum, dar se vinde si mai bine cand echipa e campioana mondiala!
N-au nici o treaba cifrele de vanzari ale marcii Ferrari cu evolutia lor din F1. Ferrari oricum se vinde. Si, pe de alta parte, sunt sigur ca 90% dintre cei care isi cumpara Ferrari habar nu au de evolutia marcii in cursele de F1.
Hamilton si-a luat-o pentru ca are in el "rautatea" lui Schumi si Senna. Adica vor cu orice pret sa fie nr. 1. Si asta eu admir la un pilot. Numai ca, uneori, pilotul mai sare limita. Chiar daca, in cazul lui Hamilton, el a depasit cu foarte putin limita regulamentului, a platit pentru asta.
QUOTE(Tomcat @ 15 Sep 2008, 14:59)
F E R R A R I
F E R R A R I
F E R R A R I
neumann
16 Sep 2008, 13:48
QUOTE(dil @ 14 Sep 2008, 17:43)
Nu putem sa trecem cu vederea comentariu de toata jena. Nici bine nu a inceput ca a inceput sa curga cu perle.
deci bou' de miki, in timp ce pe ecran aparea "Team Radio", spunea asta: Da, ne cerem scuze ca noi de aici de la postul de comentator nu putem auzi ceea ce comunica echipele, ca sa putem traduce, insa suntem convinsi ca majoritatea telespectatorilor inteleg limba engleza si nu au nevoie de traducerea noastra, de altfel nici noi nu am putea sa traducem chiar tot, doar ideea esentiala din comunicarea intre...samd"
Aveam impresia ca acel cretin nu vede pe ecran afisat "Team Radio". Insa, acum, m-am convins ca vede, cand a inceput sa se scuze ca nu poasa traduca desi cele mai frumoase momente ale cursei sunt atunci cand ambii idioti tac din gura.
Perla de debut era ca l-a incurcat pe Massa cu Hamilton. Ajunsese se debiteze ca Massa a fost penalizat si retrogradat si (tot) Massa prin urmare a fost desemnat castigator.
Si fazele penibile: Ha, ha, haaa i s-a stricat masina. Ha, ha, haaaa.
hellcat
12 Sep 2009, 17:19
Deci sa revenim...
Oare ce piese le-o fi furmizat mercedes indienilor?, ca au inceput sa fuga bine masinile lor
Facand abstractie de faptul ca in cv-ul sau va ramane scris Ferrari, cred ca lui Fisichella ii trec niste intrebari prin minte...una fiind: oare luam pole-ul cu indienii?
mircea_aq
13 Sep 2009, 12:29
@hellcat - aceleasi cu cele furnizate catre McLaren si Brawn.
In primii 10 sunt 6 motoare Mercedes, 3 Renault si 1 Ferrari
Pun pariu ca Grosjean o comite din nou daca nu la start atunci acrosaj in primul tur, Alonso o sa se chinuie pentru cateva puncte amarate, sper ca pleaca la ferrari.
Un lucru interesant e ca pentru prima data anul asta Alonso s-a calificat in fata celor de la Red Bull, alea 15 milioane date pe kers au fost pana la urma cu ceva folos
Batrânul
13 Sep 2009, 15:26
S-a terminat: a castigat Barichello.
Echipa Brawn a reusit dubla, Jenson Button terminand pe locul doi.
Kimi Raikkonen de la Ferrari pe locul trei.
sorin_f39
13 Sep 2009, 21:19
Care este diferenta dintre Fisichella si Badoer? Ma asteptam la mult mai multa combativitate din partea lui Fisichella. Dar atat poate el.
Cum eu il "agreez" foarte mult pe Hamilton, ma bucur enorm de mult pentru el si ii doresc asemenea manevre fara numar.
Daca pilotii de la Red Bull mai aveau vreo speranta sa lupte pentru titlu, in cursa asta totul s-a terminat pentru ei. Mai sunt 4 etape : Button sau Barichello?
Bravo Hamilton!!!
Mi-a placut cursa lui Alonso. I-a depasit superb pe Vetel si Kovalainen la inceputul cursei, si apoi a mers cat a putut masina.
Raikkonen iar a mers foarte bine.
Sunt convins ca Button! Echipa e britanica, el e britanic, e mai tanar, deci mai poate pilota ani buni cu titlul in spate! Daca Barrichello castiga oricum se retrage in maxim un an!
Tomcat
14 Sep 2009, 16:21
Apropo de ce spunea Modus mai sus ca "Raikkonen iar a mers foarte bine" - mie mi se pare ca merge prost. Nu din cauza lui ci din cauza masinii care este plafonata. E clar ca masina nu poate mai mult. Numai KERS-ul il mai ajuta. M-am saturat sa stau cu sufletul la gura ca o masina gen Force India vine calare peste el la 0,4 sec. Nu stiu ce au de gind astia. Poate se axeaza pe viitoarea masina pt sezonul urmator.
bucatzel
14 Sep 2009, 17:16
A mers foarte bine... raportat la sezonul asta... Dar se simte la ei ca nu mai sunt ce-o fost. Schumi, Todt, Brawn. Astia au adus Ferrari in top. Exact ca si Williams-ul inainte. Cand castiga ultimele curse in '97, Newey nu mai era de mult la ei. Doar ce mai ramasese din munca lui.
Acu' Newey e la Red Bull, Brawn e clar unde-i
. Si se vede.
Oricum... michi iar o dat-o pe ulei... "Nu credeam ca se poate la monza cu o singura oprire". Ce bou... Monza e unul din circuitele de MARE viteza, in care subtilitatea cu "mai multe opriri, sa avem masina usoara" nu tine. Parte si datorat pozitiei boxelor... Pe alte circuite, in timp ce ala de la pit-uri se "taraie" cu 80 ceilalti de-abia incep si ei sa accelereze. La Monza, din Parabolica incepand, tot accelerezi. Inainte de regula cu doua seturi de caucioace, cam toata lumea facea o singura oprire la monza... Dar nooo, de ce sa ne incarcam creerasul si-asa mic cu detalii.
Grila de start pentru maine :
1 8 Fernando Alonso Ferrari 1:22.646 1:22.297 1:21.962 23
2 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:23.085 1:22.354 1:22.084 21
3 7 Felipe Massa Ferrari 1:22.421 1:22.610 1:22.293 25
4 6 Mark Webber RBR-Renault 1:23.431 1:22.706 1:22.433 26
5 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:22.830 1:22.394 1:22.623 17
6 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:23.235 1:22.701 1:22.675 23
7 4 Nico Rosberg Mercedes GP 1:23.529 1:23.055 1:23.027 23
8 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1:23.516 1:22.989 1:23.037 23
9 11 Robert Kubica Renault 1:23.234 1:22.880 1:23.039 18
10 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:23.695 1:23.142 1:23.328 26
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:23.493 1:23.199 16
12 3 Michael Schumacher Mercedes GP 1:23.840 1:23.388 19
13 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 1:24.273 1:23.659 17
14 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:23.744 1:23.681 19
15 12 Vitaly Petrov Renault 1:24.086 1:23.819 17
16 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:24.083 1:23.919 19
17 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 1:24.442 1:24.044 16
18 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1:25.540 10
19 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 1:25.742 11
20 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:25.774 3
21 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:25.934 11
22 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 1:25.974 10
23 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 1:26.847 11
24 20 Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 1:27.020 10
Petrov a fost penalizat cu 5 locuri pe grila pentru ca l-a blocat pe Glock, asa ca va pleca de pe 20. Si Glock a primit o penalizare identica, pentru schimbarea cutiei de viteze.
Massa Team Radio: "stick with Button and Alonso, Rosberg is 4th, you are slowly pulling away from him". Cum au tradus comentatorii? Vedeti ca se apropie Rosberg
Alonso are din nou sanse la titlu; slaba cursa lui Kubica.
TMihai
12 Sep 2010, 17:12
Sa mai ziceti ca nu-si merita Massa banii
Da shumi , ce face Shumi caci Rosberg e mai mereu cu cateva locuri in fata.
TMihai
12 Sep 2010, 18:45
Se antreneaza pt la anu'
Pe mine m-a impresionat Vettel cel mai mult. A profitat de faptul că Hulkenberg și cu Webber se tot șicanau, s-a distanțat și de Rosberg suficient, și cu o oprire bună la boxe a reușit să iasă tot în fața lor, cu toate că înainte ca ei să facă opririle era undeva pe locul 8.
Kubica întradevăr, destul de slabă prestația, dar nu a vrut să riște nimic, nu a câștigat aproape nimic.
hellcat
12 Sep 2010, 19:12
QUOTE(Modus @ 12 Sep 2010, 17:50)
Alonso are din nou sanse la titlu
Da, normal...nu stiu ce fac cei de la Mclaren, insa Redbull face tot posibilu'
QUOTE(S4b1n @ 12 Sep 2010, 19:54)
Pe mine m-a impresionat Vettel cel mai mult. A profitat de faptul că Hulkenberg și cu Webber se tot șicanau,
No, Webber n-a apucat sa-l sicaneze...doar baietasu de la williams i-a aratat ca patronul sau are pile la comisarii de cursa.
Strategia folosita pentru Vettel a fost la limita limtei, dar a functionat, si deci a fost geniala
Ca sa-l citez, "Our strategy was a risk today - if it works then you’re the king and if it doesn’t you can be the idiot!".
sorin_f39
12 Sep 2010, 21:34
In primul rand, scorul a devenit 12 - 1 - 1.
Cea mai frumoasa atmosfera este la Monza. Tribune pline in fiecare an, invadarea circuitului dupa cursa, totul este extraordinar si o victorie acolo nu poate fi uitata. Alonso a simtit azi ceea ce simtea si Schumi. Sa castige Ferrari la Monza este inegalabil. Nici un alt constructor nu se poate lauda cu asemenea atmosfera atunci cand castiga pe circuitul de casa.
Alonso a mers azi aproape fara greseala si a reintrat in lupta pentru titlu. Va fi oricum foarte greu de recuperat punctele ce-l despart pana la locul 1, insa acum are cu ce sa se bata. Felicitari de asemenea si lui Massa.
Forza FERRARI !!!!!
Atat Alonso cat si Button au facut o cursa extraordinara; amandoi si-au aratat clasa. Alonso a fost cel care a castigat cele 2 titluri mondiale in 2005 si 2006 (calm, calculat, nu a gresit si a mers la limita pentru victorie) - sper sa fie asa si de acum incolo si sa castige titlul (din pacate Kubica nu are sanse) si in 2010.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.