Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ITALIA GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
FISICHELU
[attachmentid=33841]

Inca de la inceput, Monza a fost un loc de intalnire important si, inca din 1922 a gazduit GP-ul Italiei aproape in fiecare an. Clubului Brescia Automobile, organizatorul cursei Mille Miglia (pe traseul Brescia- Ferrara- Roma- Brescia), nu i-a cazut prea bine aparitia acestui nou circuit. Rivalitatea era mult mai veche, Monza fiind in Piedmont si Brescia in Lombardia, iar aparitia circuitului de la Monza si mai mult, alegera lui pentru desfasurarea curselor GP fiind inca un motiv in plus...
Nivelul pasiunii pentru curse este foarte mare, mai ales cand e prezenta Ferrari. Si spun "prezenta" si nu "participanta in cursa ", pentru ca publicul se aduna aici cu miile chiar si cand Ferrari fac simple testari...
Ca si multe alte circuite, nu era un singur traseu, ci o serie de mai mult de 12 "layout-uri", cand in 1992, linga Milan, se inaugureaza Monza Royal Park. Virajele originale au fost demolate in 1939, pentrru ca apoi sa fie reconstruite dupa acelasi traseu in 1955-1969. Sub aceasta forma a gazduit GP -urile din 1955, '56, '60, '61 si ultima oara in 1969, cand se cerea o reconditionare a intregii structuri a circuitului.
Intre 1950-1954 traseul a fost "imblanzit" si scurtat, facand astfel mult mai usoare depasirile si crescand viteza de rulare.
In 1971, GP-ul Italiei castiga recordul de cea mai rapida cursa de F1 vreodata, desi acest lucru creaza dispute.
Dupa 1971, circuitu a intrat in reconditionare, avandu-se ca scop scaderea vitezei medie pe tura. Alte sicane au fost adaugate in 1976, iar in 1994 a fost ingustata a doua Curva di Lesmo si Curva Grande a fost reprofilata.
FISICHELU
[attachmentid=33842]

Dupa surse destul de sigure, Ferrari va anunta line-up ul pilotilor pentru 2007 dupa cursa de la Monza.
Exista speculatii peste speculatii cu privire la retragerea lui Schumacher in 2007, avand in vedere ca acesta implinetse 38 in ianuarie. Cu sanse pentru castigarea celui de-al 8-lea titlu de campion, multi cred ca acesta va continua, chiar daca ar fi sa piarda titlul anul acesta chiar si cu un punctaj mare.
In timp ce germanul isi pune gandurile in ordine in vederea luarii unei decizii, "piata" pilotilor a ajuns intr-un punct de stagnare, multi dintre acestia optand pentru diferite echipe devreme in acest an, de teama ramanerii "pe afara"...
Potrivit Ferrari, anuntarea pilotilor se va face la sfarsitul acestui week-end - unde Schumacher poate realiza a cincea victorie - iar multi cred ca echipa italiana va anunta retragerea germanului la sfarsitul acestui sezon, Kimi Raikkonen alaturandu-se lui Felipe Massa.
Oricum, nimeni nu stie precis ce-i in mintea lui Schumacher, si chiar daca "si-ar pune casca in cui", nu e imposibil ca acesta sa se reintoarca. Cei care au urmarit cursa din Turcia au putut observa ca - trecand peste acea iesire ciudata in decor - Schumacher ramane la fel de talentat si competitiv ca intotdeauna. Desi nu face nici un secret in legatura cu dragostea lui fata de familie si dorinta de a petrece mai mult timp cu ea, este foarte clar ca o parte mare din viata lui apartine curselor...
Si, de ce sa nu recunoastem, este un deliciu spectacolul oferit de rivalitatea Alonso -Schumacher pe circuite.
sandman_
De asemenea, un circuit care solocita foarte mult motoarele V8, mult mai mult decat pe cele V10. Sezonul trecut,motoarele V10 erau cam in "full throtle" cam 67% din timpul de parcurgele al unui tur, pe cand anul acesta V8-urile cam la 77%.

Este foarte probabil ca "agatarea castii in cui" nu este sinonima cu retragerea din lumea F1 pentru MS, atat el, cat si Jean Todt sau Luca, afirmand ca probabil va ramane in cadrul echipei Ferrari, pe un post de coordonare.
FISICHELU
Intrebari si raspunsuri cu pilotii RenaultF1Team[attachmentid=33942]
[attachmentid=33940]
Fernando, acum, dupa doaua saptamani de la cursa din Istanbul, care crezi ca este modul in care e privit GP-ul Turciei din perspectiva Renault?
FA: Cred ca echipa a facut o treaba fantastica in Turcia. Am avut o vara ciudata, cu rezultate slabute si decizia nefavorabila in legatura cu "mass dumper",
insa am dovedit ca masina e compeitiva indiferent de situatiile aparute. Chiar am luptat din greu in acea cursa, si am aratat ca suntem gata de lupta cu Ferrari pentru ultima parte din campionatul de anul acesta.
L-ai tinut in spate pe Schumacher 15 ture. A fost o razbunare pentru Imola de mai devreme in acest an?
FA: Incerci sa termini in fata competitorilor in fiecare cursa. Este foarte dificil sa depasesti in F1, noi am avut insa noroc la pit-uri. Din acel moment am stiut ca nu-i va fi usor lui Michael sa revina in fata , asa ca mi-am aparat pozitia in mod normal. a fost un rezultat important.
Monza este unul dintre circuitele de F1 de legenda. Ce ar insemna pentru tine sa castigi aici?
FA: Anul acesta am castigat la Silverstone, Monaco si Spania si, bineinteles, vreau sa castig si la Monza. Este unul din circuitele cu un trecut important,asa ca ar fi special sa castig aici, si mai mult, sa ii infrang pe Ferrai la ei acasa. Stim cat de important este campionatul, dar aceasta cursa este mare de asemenea.
Care sunt tintele propuse pentru acest week-end?
FA: Este o singura tinta pentru echipa renault in acest moment: sa terminam in fata Ferrari. Au dominat ultimile curse, asa ca batandu-i inseamna sa castigam cursele! Pe asta ne concentram.

[attachmentid=33941]
Giancarlo, ai terminat al saselea in Turcia dupa o cursa grea- insa Renault a pierdut teren in campionat. Care sunt sentimentele acum, dupa doua saptamani?
GF: Turcia a fost o cursa dificila. Am pierdut controlul masinii in prima curba pentru ca Fernando era foartte aproape de mine si am evitat un accident. Dupa aceea, am schimbat strategia cursei si pozitia finala a fost foarte buna - cu ajutorul Safey Car-ului, am ajuns de pe locul 17 pe locul 6. Erau puncte importante pentru echipa, asa ca mi-am dat toata silinta. Dar stim ca e important sa luptam pentru podium la fiecare cursa care a mai ramas.
Vorbeste-ne despre Monza...
GF: Ei bine, e cursa de la mine de acasa, deci speciala in acest sezon. Ma simt bine pe pista: am castigat aici in Formula 3 si am urcat pe podium anul trecut, fiind primul italian care realizeaza aceasta performanta dupa Alboreto acum 17 ani. A fost un rezultat bun, insa o victore ar fi cu adevrat speciala.
Poti sa descrii senzatia din timpul cursei?
GF: Este destul de dificil sa cobori viteza de la 350 la 60 km/h in Curba 1, sicana care trebuie abordata cu viteza cea mai mica. Cand conditiile de aderenta sunt mici, de obicei am un nivel bun de incredere, cum a fost in Canada, si sunt capabil sa fiu consecvent. Asta ar fi foarte important pentru cursa.
Anul acesta, participi la Monza blocat intr-o disputa cu Ferrari. Ca pilot italian, luptandu-te cu o echipa italiana in GP-ul Italiei, nu va fi un sentiment ciudat?
GF: Va fi interesant! Vor fi o groaza de tifosi care vor sustine echipa Ferrari, dar ca italian, stiu ca voi avea sustinatori deopotriva. De abia astept week-end-ul!
Esti al patrulea in campionat, la 10 puncte in spatele lui Massa. Ti-ai propus sa termini campionatul pe locul trei?
GF: Absolut, si stiu ca am posibilitatea. Am pierdut teren fata de Massa la ultima cursa, asa ca acum trebuie sa-mi fac treaba la maximum ca sa pot sa recuperez cele 10 puncte. Am motivatii suficiente petru a realiza acest lucru.
Si care sunt principalele obiective in confruntare?
GF: Numarul unu, echipa, masina si cauciucurile. Avem un pachet foarte puternic care s-a dezvoltat si va continua sa o faca pana la sfarsitul sezonului. In afara de asta, trebuie sa castig maximum de puncte, sa am patru podiumuri - si sa castig cel putin o cursa. Dac reusesc sa fac asta, voi putea ajuta Renault sa castige campionatul la sfarsitul acestui an.

La Monza, ambele monoposturi vor avea pachetul aerodinamic modificat (se pare ca sunt niste "retusuri" pe care le vom vedea si pe viitorul monopost din 2007), iar Alonso va pilota varianta D a lui R26.
FISICHELU
[attachmentid=34125]

Ajuns in Italia inaintea GP din acest week-end, Michael Schumacher crede ca atat Campionatul Pilotilor, in care are un deficit de 12 puncte fata de Alonso, cat si cel al Constructorilor, inca nu sunt decise si mai pot fi schimbate multe.
"Ca si in anii trecuti, ajungem la Monza cu titlul stand in cumpana:, a spus germanul," insa suntem hotarati sa schimbam lucrurile. In Clasificarile Constructorilor nu suntem prea departe de primul clasat, iar totul este posibil si la Campionatul Pilotilor."
"Trebuie sa atacam, iar fanii trebuie sa fie convinsi ca facem tot ce putem", a continuat. "Am strans date importante la testari si acestea ne fac sa credem ca putem sa revenim in frunte."

Referindu-se la istoricul Autodromo Nazionale, unde se pare ca isi va anunta planurile de viitor dupa cursa, Schumacher a declarat:"Nu poti spune mai mult despre Monza decat atat: acest circuit e legendar.Este un loc important in sportul nostru si este unic in felul sau."
"Pentru noi, intotdeauna a fost un eveniment important sa pilotam aici, unde ne bucuram de un public imens."


cri123
Dupa antrenamentele libere de azi, e cam groasa pentru Renault ... 1,5 secunde pana la Ferrari, e cam mult, orice reglaje ar mai face la masina blush.gif

Speram la o ploaie (asa cum se preconizeaza la meteo), ca altfel e iar 1-2 Ferrari si gata cu campionatul biggrin.gif
sandman_
Teoretic, cam asa e, insa cam asa a fost si acum 2 saptamani in Turcia : 1,5s pentru MS fata de FA, iar in cursa au fost oarecum comparabili (doar .3s pe tur pentru MS).
FISICHELU
Noutati despre vreme: azi, la calificari, ploua, maine la cursa, soare.
So, tensiunea este din ce in ce mai mare.
Se stie ca atunci cand ploua la Monza, chiar PLOUA! Unele furtuni dureaza cateva minute, insa cantitatea de apa care cade....si viteza cu care cade, face ca ploaia sa fie demna de acest circuit de F1!
De cele mai multe ori soarele usuca destul de repede pista, insa prezenta copacilor mentine umezeala pe loc, astfel cursa fiind dificila...Pozitiile de la calificari, din punctul meu de vedere, vor fi conditionate de cauciucuri...Iar...




sandman_
Pe de alta parte, la Monza nu prea conteaza pe ce pozitie te califici, depasirile fiind destul de dese
sandman_
Rezultatele Calificarilor de azi sunt:
KR : 1:21.484
MS : 1:21.486
NH : 1:21.653
FM : 1:21.704
FA :1:21.829
JB : 1:22.011
RK : 1:22.258
PdLR: 1:22.280
RB : 1:22.787
GF : 1:23.157
si restul...
Foarte frumoasa sesiunea, foarte frumos poleul lui KR.
Aparent BMW i-au batut bine pe cei de la Toyota si au sanse reale la locul 5.
Din pacate (pentru mine), Renault va pierde locul 1 in clasamentul constructorilor, iar situatia pentru Alonso nu este foarte roz.
DFA
Prestație foarte bună a lui MSC, important e că FA e pe 5 și Massa va încerca să-l țină în spate.
Ploaia nu a sosit, așa cum se preconiza!
Surprinzătoare penele de anvelopă de ambele părți, atât la Bridgestone cât și Michelin!

M-au ținut în tensiune aceste calificări, tot am sperat ca Ferrari să facă o dublă, dar n-a fost să fie.
A fost evident că distrugerea anvelopei lui Alonso i-a afectat performanța mașinii, timpii pe sectoare erau slăbuți. Anvelopa s-a spintecat din cauza unui rest de pe pistă, rămas probabil de la altă mașină. Bucățile de cauciuc care au zburau în toate părțile au afectat caroseria și spaniolul nu a reușit decât locul 5.
sandman_
Chiar incearca din rasputeri sa-l tina... parca ar fi frate cu Cristiano Ronaldo:

penalizare

Daca a fost o problema datorata respectivei anvelope,ar fi posibil ca maine FA sa faca o figura frumoasa, mai ales ca el este pe pista curata, iar Massa pe pista murdara. (in caz ca nu va fi penalizat)
FISICHELU
[attachmentid=34316] VS [attachmentid=34317]

MAS:" In Q3 in ultima mea tura, am ajuns in spatele lui Alonso care si el, la randul lui , era in tura rapida", a spus brazilianul. "Am pierdut cel putin 3 zecimi de secunda! E pacat, pentru ca ma simteam in stare sa ajung in primul rand..."
"Locul patru nu este rau, insa e pacat ca nu am avut posibilitatea sa-mi exploatez intregul potential."

Ei, acum in mod sigur FIS (care n-a prea stralucit in calificari) ii va ceda locul lui ALO. La Campionatul Constructorilor, asa cum spunea si Sandy, Renault cred ca poate sa spuna pa si pusi. Cred ca toate eforturile din partea echipei vor fi in ajutorul lui ALO, pentru ca macar la Campionatul Pilotilor sa fie No.1.
Mai mult ca sigur, SCH ("sarpe batran", ce sa mai!...) l-a indus in eroare pe ALO la acea iesire de pe traseu a acestuia. Insa cred ca si spaniolul era cu mintea departe!...
Previziunile meteo sunt ca peste tot, adica fara nici o legatura cu realitatea... Ar fi chiar culmea ca maine sa ploua!
happy.gif
Chiar si asa, HAI RENAULT! wub.gif

Later edit: Rezultatele clasificarilor:
Pos Driver Team T Time Gap
1 Raikkonen McLaren M 1:21.484 159.032 mph
2 M Schumacher Ferrari B 1:21.486 0.002
3 Heidfeld BMW M 1:21.653 0.169
4 Massa Ferrari B 1:21.704 0.220
5 Button Honda M 1:22.011 0.527
6 Kubica BMW M 1:22.258 0.774
7 de la Rosa McLaren M 1:22.280 0.796
8 Barrichello Honda M 1:22.787 1.303
9 Fisichella Renault M 1:23.175 1.691
10 Alonso Renault M 1:25.688 4.204
ssilviu
Massa bate campii. Nu s-a apropiat niciodata la mai putin de 100m de Alonso.
Manuel
Cum am mai zis, Massa a castigat o cursa si deja se vede campion mondial. Si-a cam luat nasul la purtare si cu mentalitatea asta n-o sa ajunga prea departe. Parerea mea...
DFA
QUOTE(FISICHELU @ 9 Sep 2006, 22:13)
Mai mult ca sigur, SCH ("sarpe batran", ce sa mai!...)  l-a indus in eroare pe ALO la acea iesire de pe traseu a acestuia. Insa cred ca si spaniolul era cu mintea departe!...
*


FA deja luase gunoaiele alea de pe pistă iar el chiar nu am mai putut ține mașina pe trasă, anvelopa era în curs de dezintegrare..., mă îndoiesc sincer că MSC a avut vreo contribuție la incidentul lui FA. Nici măcar nu erau "la bătaie" ca să-l poată păcăli cumva.
colombina29
HAI SCHUMI! Ferrari by Fiat is the Best! De la Senna si pana azi doar Schumi s-a ridicat la ceea ce inseamna "artist" in arta pilotajului. Pun pariu ca dupa retragerea germanului, Fiat nu va mai avea prea curand un pilot de talia lui Michael care sa stie sa conduca atat de bine o masina italiana sad.gif
FISICHELU
Si totusi, daca in cele din urma Kimi prinde colacul lasat liber de Schumacher, s-ar putrea sa ai surprize, Colombina! happy.gif
cri123
Eu ce nu inteleg e cum au reusit sa ii dea lui Alonso penalizare, cand era si el in tura rapida, pentru "blocarea" lui Massa... Ca doar nu era sa se dea la o parte si sa renunte la tura rapida ca vine un Ferrari blink.gif

Astia de la FIA joaca din ce in ce mai nasol pentru Alonso si Renault .... Deja e cam pe fata faptul ca se trage din greu ca Schumi sa se retraga in glorie si Ferrari sa redevina campioni, ca deh, am vazut audientele de anul trecut ...
Bliss
KR nu le are cu surubareala la masina ca MSC. Dupa plecarea lui Hakkinen, McLaren s-a zbatut numai in plutonul secund. In rarele ocazii in care masina i-a permis-o, KR a aratat ca stie (doar) sa piloteze.
Va fi interesant la anul cu atatea permutari ale pilotilor. Ce parere va avea Alonso de fiabilitatea McLaren-urilor, KR care nu va ajuta prea mult la dezvoltarea Ferrari-urilor (dar poate ramane MSC prin paddock), FIS lasat in postura de prim pilot la Renault (desi departe de valoarea lui Alonso)...
sandman_
QUOTE(cri123 @ 10 Sep 2006, 00:58)
Eu ce nu inteleg e cum au reusit sa ii dea lui Alonso penalizare, cand era si el in tura rapida, pentru "blocarea" lui Massa... Ca doar nu era sa se dea la o parte si sa renunte la tura rapida ca vine un Ferrari  blink.gif


Presupunand ca FA l-a incurcat pe FM (desi eu cred ca brazilianul maanca mult *****), penalizarea ar fi justificata, deoarece FM era in tur rapid, iar FA nu; FA tocmai iesise de la boxe si se zbatea sa treaca linia de sosire inainte de expirarea timpului. Dar, cum am mai spus, parerea mea este ca FM mananca *****, iar contextul este prielnic: Monza, Ferrari, MS, etc...

Probabil MS va ramane in echipa Ferrari, poate chiar va face ceva teste pentru ei, etc..., insa sigur va continua sa ajute la dezvoltarea masinii. GF va fi pilotul nr.1, insa HK aproape sigur il va bate la anul, atat de bine incat Briatore sa ia bani frumosi pe el in 2008, momentu dupa care este foarte probabil sa se retraga si el din RenaultF1 (si sa continue doar cu FFBB)
FISICHELU
Oficialii recunosc faptul ca s-ar putea ca ALO sa nu-l fi "impiedicat" intentionat pe MAS. Acum nu ca bag mana in foc, dar cred ca lui ALO ii cam tremura poponeata sa nu se fi avariat masina cat a mers cu janta pe traseu... Si pe buna dreptate, cum sa nu fii ingrijorat cand setarile masinii pentru un comportament corect pe pista se fac dupa trei free practice-uri! In plus,a avea benzina multa... Manuel are dreptate, lui MAS i-a crescut foarte mult increderea in sine, simte ca e pe val si ca parerea lui a inceput sa conteze (de ce sa nu recunoastem, cine nu s-ar fi simtit cel putin ciudat stiind ca e coechipier cu Michael Schumacher, "care ia toate fetele":D) si automat arata cu degetul cand il deranjeaza ceva.
Daca ar fi sa ne luam dupa previziunile meteo, si dupa faptul ca e exact invers, ar insemna ca astazi ploua. radmasa.gif
TMihai
radmasa.gif This is fun! Iarasi teoria conspiratiei baieti? Telemetria...telemetria ce zice? sofer1.gif
cri123
Am vazut imaginile din calificari... Pai unde naiba l-a incurcat Alonso pe Massa, ca nu a fost niciodata aproape de Alonso? Massa a devenit peste noapte cam nesimtit si se crede super pilot.

Teoria conspiratiei e clar ca apare, din moment ce se recurge la orice mijloc ca sa il vedem iar pe Schumi campion.
TMihai
Voiai sa-l vezi pe Massa la aspiratie? Alonso era mai lent si s-a vazut asta clasandu-se abia pe 5. Daca era Schumi imediat se aprindeau niste cururi care sa sara arse in sus. Nu stiam ca Monaco si Ungaria au devenit "orice mijloace" de a-l face pe Schumacher campion din nou. unsure.gif
Asta e! Cui nu-i convine sa scrie un mail la FIA. icon_mrgreen.gif
semit
YUPIIIIIIIIIIIIIIII... Alonso is down biggrin.gif
cri123
Inca e primul in campionat. Din pacate, e cel mai rau moment pentru Alonso sa ii crape motorul, asta dupa ce a facut o super cursa de recuperare pana pe podium.

Cel mai spectaculos rezultat este cel al lui Kubica, ajuns pe locul 3. Excelent dupa numai 3 curse la BMW.

Renault cred ca isi pot lua adio de la campionatul constructorilor, iar Alonso cam are nevoie de noroc acuma sa il bata pe Schumi, care e pe val.
TMihai
10561582.gif
R19/16v
user posted image


Schumacher se retrage... plange.gif plange.gif plange.gif
DragosP
Gata, a zis-o!
Se retrage...
ncristi
FIA=cretini, idioti, imbecili, avortoni de 2 bani, cazaturi etc

Surprinde pe cineva ca penalizarea a fost luata la ferrari acasa smile.gif ?

Italienii nu se dezmint...un popor care se pricepe la macaroane si la tepe...si cam atat.

Nu ma enerveaza faptul ca renault este posibil sa piarda ci ma enerveaza faptul ca niste idioti ( in speta comisarii FIA) isi bat joc de un spectacol in care ar trebui sa fie sportiv si cel mai bun sa castige.

Nu inteleg de ce o astfel de decizie a fost luata tocami la monza?... il puteau penaliza pe alonso si in turcia spre ex. pt ca puteau gasisi si acolo un motiv cel putin la fel de "grav" ca cel de astazi...

Pcat de spectacol...pacat de timpul meu pierdut.

QUOTE
Schumacher se retrage...


Slava domnului...deja ma saturasem de numele asta...probabil ca sta a fost motivul pt care renault si alonso trebuia sa piarda...

Sper sa nu se razgandeasca smile.gif
Pa shumy. Pensie placuta.
cri123
E oficial, Shumi se retrage. Acuma ramane sa vedem daca pe locul 1 sau 2 smile.gif Doliu pentru fanii Ferrari radmasa.gif
ncristi
QUOTE
Doliu pentru fanii Ferrari


O lacrima mi se pravaleste pe obraz radmasa.gif
cri123
Eu tocmai beau o bere in cinstea retragerii radmasa.gif Sper ca Alonso sa reziste anul asta si sa isi tina titlul. Cel putin dupa ce s-a intamplat la Monza, merita. Inca o data, pacat ca o decizie tampita a FIA i-a stricat cursa.
ncristi
QUOTE
Eu tocmai beau o bere


Ma duc si eu acum icon_mrgreen.gif
FISICHELU
Nu fiti rai!...
Vorba aia- traim un moment istoric: unul dintre cei mai buni piloti de F1 se retrage. Asta poate insemna si mai putin spectacol...

Alonso - ghinion cu carul
Fisichella - "cine n-are un batran sa-si cumpere": noroc cu el, ca a mai adus puncte echipei si diferenta este doar de 3.

Kubica- bravo, nasosu'!
ncristi
QUOTE
Vorba aia- traim un moment istoric: unul dintre cei mai buni piloti de F1 se retrage


Nu-i nimic..cred ca putem face fata emotiei icon_mrgreen.gif
FISICHELU
Cred ca dupa ce face dus, Kimi se duce sa semneze contractul cu Ferrari...
sqryn
valuri.gif valuri.gif valuri.gif valuri.gif valuri.gif valuri.gif
worship.gif worship.gif worship.gif worship.gif worship.gif worship.gif worship.gif worship.gif
FORZA SCUMIIII!!!! Mai sunt 3 curse si MS va dovedi ca a fost si este un mare campion. Alonso, la o parteeee......saracu de el... i-a sarit motorul in aer...lasati-l sa planga caci mai are timp sa castige daca e intr-adevar bun
Cu si fara titlul de anul asta MS este cel mai bun!
Pacat ca se retrage dar mai bine asa, sa iasa "la pensie" acum cand este pe val.
sofer7.gif cheers.gif harhar.gif

Si pt fanii alonso.... bla bla bla.gif radmasa.gif
dantes
Pentru aceasta cursa trista nu vreau decat sa spun, ca preferam sa se intample invers...

In felul asta mai aveam un an cel putin Schumi pe circuit...

Dar...asta e viata, a venit si momentul acesta trist...mai multe in stiri din F1...
colombina29
@ suporteri renault : vulpea cand n-ajunge la struguri zice ca-s acrii! Poate v-ati dori si voi un campion care sa castige 7 titluri absolute in 15 ani, 90 de victorii si sa fie un campion mondial absolut al tuturor timpurilor. Din pacate, nu cred ca renault se poate mandri cu asa ceva . Pana una-alta, varsati-va lacrimile, beti-va berile, si continuati sa visati radmasa.gif SCHUMI IS THE BEST!
ncristi
Da..eterne regrete mellow.gif
prody
Retragerea lui Schumi "in triumf" lasa un gust amar din cauza penalizarii imbecile a lui Alonso. Pacat, poate s-ar fi descurcat si singur fara ajutorul mafiotilor.
sqryn
Poate i-ar fi explodat motorul cand era pe locul 1 si MS pe 2 wink.gif
cri123
Poate ... Sau poate nu. Oricum, INCA Shumi nu e pe locul intai, asa ca mai este de asteptat pana fanii Ferrari vor putea purta sepci cu 8 linii pe ele smile.gif)
dil
Campionatul il va castiga cel mai bun din sezonul 2006. Important e sa fie curse cinstite si sa avem parte de spectacol.

Sa nu uitam sa ne respectam uni pe altii, indiferent de ce echipa tinem.
DigitalScribe
Sustin parerile lui ncristi de la inceputul paginii. FIA = avortoni.
Din cate stiu eu de un an si ceva n-a prea plesnit motorul la Renault si acum fix la Monza intai penalizare si apoi explozie motor. Miroase cam suspect. Nu pot crede ca McLaren are motor mai bun decat Renault dupa toate esecurile din trecut cand Renault dadea ceata totala la fiabilitate... sau Honda de altfel ca ambele masini au terminat in puncte !
Mai sunt insa 3 curse si batalia va fi apriga. Sper FIA sa nu manevreze nimic si sa lase lucrurile sa se desfasoare normal cum au facut in ultima vreme. Ce fel de victorie va fi a lui Schumacher daca e cu manareala FIA ? Si evident, ca fan Renault imi vine sa pun mana pe un obiect condontent si sa-l sparg pe primul oficial FIA pe care-l prind... asta doar ca sentiment, nu ca as face asa ceva.
FISICHELU
Nu s-a mai intamplat de 3 ani sa le explodeze motorul celor de la Renault. FIA nu au participat la evenimentul lui ALO decat prin faptul ca l-au enervat (si cand spun enervat vreau de fapt sa spun enervat rau!), lucru care a dus la fortarea motorului pana peste limite. S-a vazut cum a intrat in Variante de Rettifilo, de era sa-l nenoroceasca pe nu-mai-stiu-care!... A tras cat a putut el de tare, si ajunsese chiar bine! Daca ar fi terminat cursa si el, si Fisico sa zicem ca era al V-VI-lea, clasamentul provizoriu al Constructorilor ar fi aratat altfel poate. Acum vine intrebarea: ce ar fi facut Massa? Fiabilitatea motorului R26 e de necontestat, insa cand "iti bagi piciorul in el", cedeaza ca oricare altul... Deciziile FIA sun din ce in ce mai ciudate si dupa parerea mea. Am mai scris despre multe "intorsaturi", ba ca-i laie, ba ca-i balaie, si nu stiu cum au facut ca Renault iesea prost! Mereu! Asta este. Poate suntem noi paranoici. Partea interesanta este ca suntem cam multisori, "NOI" astia... wink.gif
ssilviu
QUOTE(FISICHELU @ 10 Sep 2006, 18:46)
Nu fiti rai!...
Vorba aia- traim un moment istoric: unul dintre cei mai buni piloti de F1 se retrage. Asta poate insemna si mai putin spectacol...


Schumacher este renumit pentru multe lucruri, dar pentru spectacol nu prea am auzit...

Se profileaza iar un campionat castigat datorita in cea mai mare parte a unei masini superioare. Alonso desi nu a facut nici o greseala tot anul ajunge sa piarda campionatul in fata unui pilot care a clacat de cateva ori anul asta.

Nu vreau sa-i iau meritul lui Schumacher, este un mare pilot, insa numarul campionatelor ma lasa rece cand privesc circumstantele in care au fost obtinute: lipsa de piloti competitivi, pleacarea lui Renault din F1, cauciuci net superioare. Consider ca Schumacher nu este singurul pilot care ar fi putut obtine aceste performante in conditiile date.
DigitalScribe
Nu neaparat spectacol direct. Vezi urmaririle Schumacher - Alonso... fara un arhi-rival ca Schumacher... scade valoarea victoriei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.